Had je toch ook wel verwacht hèquote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:46 schreef Desii het volgende:
Och Amanda staat weer in excus-modus
Nog nietquote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:46 schreef Desii het volgende:
Och Amanda staat weer in excus-modus
Achteraf was ze toch lachwekkend.Mis vaak de humor in de kooi.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:46 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Zou mama Hilde nog steeds heen en weer lopen langs de flessen?
En de rare plotwendingen en bemoeienissen, gecombineerd met uitvergroten van sommige incidenten, onbestraft laten van andere, de FEBO is zeker niet van smetten vrij, ze hebben imho de menselijke natuur onderschat en zitten nu met een brij waar ze zelf ook niet meer uitkomen, de publieke opinie weigert Brian als winnaar, de FEBO wil Huub niet, Jaap is ook zeker een held, dus wederom, hoe nu verder?quote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:40 schreef agter het volgende:
[..]
Ik probeer ook te kijken wie de meeste lol en leuke dingen voor ons kijkers heeft gebracht.
Dat is Jaap in zijn Terror tijd. Helaas doet hij nu veel te weinig.
En Huub...altijd in voor een lolletje.
Echt goede spelers zie ik er niet tussen zitten.
Ze weet niet beter en heeft nooit een ander type vriendje gehad. Dat moet jij nog toch ook onderhand weten fredfikquote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:48 schreef fredfik het volgende:
en het is weer de schuld van de del bah bah
meisje laat die rat toch na de kloten lopen en zoek een ander vriendje
Daarentegen is de humor in de COS wel erg vermakelijk hoor.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:49 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Achteraf was ze toch lachwekkend.Mis vaak de humor in de kooi.
Hmm, puur naar zijn gedragen zijn uitlatingen kijkend zeg ik nee, dit is geen milonair, hij is hoogstens een goede hofnar, hij heeft het spel niet goed gespeeld, minder goed dan Huub en Brian in mijn ogen, hij mag er imho wel uit met een slordige ton, een fuck you all goodbye van king Jaap.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:42 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Jaap heeft het wel als enige op eigen houtje gedaan en is altijd alleen geweest.Denk toch dat ik hem het meest gun.Ondanks zijn uitspraken over streamers enzo,Jaap schiet soms een beetje door met zijn uitspraken,maar hij bedoeld het volgens mij niet echt zo.Henb zijn oogjes in het echt gezien en die zijn echt heel lief en verlegen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |