natuurlijk, St.Brian staat hier volledig buiten, als de zenders straks in de kast liggen kan hij zich weer af reageren en komt alles weer goed, anders gooien we er een gezellige SL tegenaan en heeft Amanda zich vertild aan een dominosteentje morgen.quote:
Eens.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:30 schreef rooie3 het volgende:
Het programma is bijna ten einde en ik weet geen eens meer wie ik de prijs gun.
heb ik ookquote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:30 schreef rooie3 het volgende:
Hoe heftiger de sex hoe groter de liefde?quote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:29 schreef mazaru het volgende:
[..]
Volgens rat is het gewoon heftige sex, geen ruzie
Dat is wel herkenbaarquote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:30 schreef rooie3 het volgende:
Geef de Baas eens ongelijk!quote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:28 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Het is alleen maar om haar te beschermen, om haar te corrigeren, om er voor te zorgen dat ze geen domme dingen doet, echt waar!
Claire is volgens mij gewoon heel erg verliefd op Huub. Ze pikt gewoon echt alles wat hij doet en wat hij zegt. Je kan jezelf er wel heel erg over opwinden, maar Claire moet er echt zelf achter komen. Dit zal zeker gebeuren als DGK afgelopen is. Ten eerste wonen ze veel te ver uit elkaar. Als je Huub hoort praten, heeft hij zoveel dingen voor zichzelf in petto, daar kan hij Claire helemaal niet bij gebruiken.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:57 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Ik herinner met, dat Huub deze woorden precies zo tegen Lieke zei toen de eindstreep in zicht kwam.![]()
Die jongen is zo glad als een aal en gaat over lijken.
Arme Claire.
Dito!quote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:34 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat is wel herkenbaarIk weet wel wie ik het niet gun
Moet ik weer na gaan denken op dit tijdstip?quote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:33 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Hoe heftiger de sex hoe groter de liefde?
Lees: hoe groter de frustratie hoe meer schade.
En dan, dan wint.....?quote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:32 schreef agter het volgende:
[..]
Eens.
Maar ik weet heel goed wie ik de prijs NIET gun...dus kwestie van wegstrepen.
Nee hoor, heel simpel: Brian para, Mannie pijn, en ineens een blessure door iets anders, net als we al eerder hebben gezien, geen hogere wiskunde.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:37 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Moet ik weer na gaan denken op dit tijdstip?
Ik probeer ook te kijken wie de meeste lol en leuke dingen voor ons kijkers heeft gebracht.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:37 schreef kahaarin het volgende:
[..]
En dan, dan wint.....?
Ik weet het echt niet meer alleen Brian winnen is, voor de rest?
Claire verdient een nobelprijs voor de vrede door met Huub te dealen, Amanda is een slabek, een aso een snol maar heeft wel veel meegemaakt, ook on stream, Jaap is een miskend talent die een paar beoordelingsfoutjes heeft gemaakt, Huub is Huub, arrogant, manipulatief, vervelend maar wel een karakter, met meer inhoud dan sommige anderen.
Zeg het maar......
Jaap heeft het wel als enige op eigen houtje gedaan en is altijd alleen geweest.Denk toch dat ik hem het meest gun.Ondanks zijn uitspraken over streamers enzo,Jaap schiet soms een beetje door met zijn uitspraken,maar hij bedoeld het volgens mij niet echt zo.Henb zijn oogjes in het echt gezien en die zijn echt heel lief en verlegen.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:37 schreef kahaarin het volgende:
[..]
En dan, dan wint.....?
Ik weet het echt niet meer alleen Brian winnen is, voor de rest?
Claire verdient een nobelprijs voor de vrede door met Huub te dealen, Amanda is een slabek, een aso een snol maar heeft wel veel meegemaakt, ook on stream, Jaap is een miskend talent die een paar beoordelingsfoutjes heeft gemaakt, Huub is Huub, arrogant, manipulatief, vervelend maar wel een karakter, met meer inhoud dan sommige anderen.
Zeg het maar......
Nou, daar komt zo af en toch iets van los, net als de oudste van de twee zusjes die zo verliefd was op Tijn uit st.Oedenrode. Die heeft man en kinderen verlaten voor die lul de behanger. En die andere zus schijnt naar E10-plofkop gegaan te zijn na BB (zo maar een voorbeeldje)quote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:34 schreef coldstar het volgende:
[..]
Claire is volgens mij gewoon heel erg verliefd op Huub. Ze pikt gewoon echt alles wat hij doet en wat hij zegt. Je kan jezelf er wel heel erg over opwinden, maar Claire moet er echt zelf achter komen. Dit zal zeker gebeuren als DGK afgelopen is. Ten eerste wonen ze veel te ver uit elkaar. Als je Huub hoort praten, heeft hij zoveel dingen voor zichzelf in petto, daar kan hij Claire helemaal niet bij gebruiken.
Helaas zullen wij daar nooit meer wat over horen. Net zoals BB en alle ander programma's, hoor je, volgens mij, als het programma afgelopen is niets meer van.
En Jeroen woont samen met Milicaquote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:43 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Nou, daar komt zo af en toch iets van los, net als de oudste van de twee zusjes die zo verliefd was op Tijn uit st.Oedenrode. Die heeft man en kinderen verlaten voor die lul de behanger. En die andere zus schijnt naar E10-plofkop gegaan te zijn na BB (zo maar een voorbeeldje)
Zou mama Hilde nog steeds heen en weer lopen langs de flessen?quote:
Had je toch ook wel verwacht hèquote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:46 schreef Desii het volgende:
Och Amanda staat weer in excus-modus
Nog nietquote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:46 schreef Desii het volgende:
Och Amanda staat weer in excus-modus
Achteraf was ze toch lachwekkend.Mis vaak de humor in de kooi.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:46 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Zou mama Hilde nog steeds heen en weer lopen langs de flessen?
En de rare plotwendingen en bemoeienissen, gecombineerd met uitvergroten van sommige incidenten, onbestraft laten van andere, de FEBO is zeker niet van smetten vrij, ze hebben imho de menselijke natuur onderschat en zitten nu met een brij waar ze zelf ook niet meer uitkomen, de publieke opinie weigert Brian als winnaar, de FEBO wil Huub niet, Jaap is ook zeker een held, dus wederom, hoe nu verder?quote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:40 schreef agter het volgende:
[..]
Ik probeer ook te kijken wie de meeste lol en leuke dingen voor ons kijkers heeft gebracht.
Dat is Jaap in zijn Terror tijd. Helaas doet hij nu veel te weinig.
En Huub...altijd in voor een lolletje.
Echt goede spelers zie ik er niet tussen zitten.
Ze weet niet beter en heeft nooit een ander type vriendje gehad. Dat moet jij nog toch ook onderhand weten fredfikquote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:48 schreef fredfik het volgende:
en het is weer de schuld van de del bah bah
meisje laat die rat toch na de kloten lopen en zoek een ander vriendje
Daarentegen is de humor in de COS wel erg vermakelijk hoor.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:49 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Achteraf was ze toch lachwekkend.Mis vaak de humor in de kooi.
Hmm, puur naar zijn gedragen zijn uitlatingen kijkend zeg ik nee, dit is geen milonair, hij is hoogstens een goede hofnar, hij heeft het spel niet goed gespeeld, minder goed dan Huub en Brian in mijn ogen, hij mag er imho wel uit met een slordige ton, een fuck you all goodbye van king Jaap.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:42 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Jaap heeft het wel als enige op eigen houtje gedaan en is altijd alleen geweest.Denk toch dat ik hem het meest gun.Ondanks zijn uitspraken over streamers enzo,Jaap schiet soms een beetje door met zijn uitspraken,maar hij bedoeld het volgens mij niet echt zo.Henb zijn oogjes in het echt gezien en die zijn echt heel lief en verlegen.
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:50 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ze weet niet beter en heeft nooit een ander type vriendje gehad. Dat moet jij nog toch ook onderhand weten fredfik
Als hij zo bezorgd is voor haar keel had hij geen wurgsex toegepast, dit is wat me zo irriteerd aan Brian, altijd zijn woordje klaar, een excuus, een verklaring, een sorry, een vergoeilijking, een redenatie naar hemzelf toe, een beschuldiging, een mishandeling maar hey, het is nooit zijn fout. Misselijke, achterlijke hyena-rat.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:50 schreef petraa het volgende:
[ afbeelding ]
Brian zit zelfgenoegzaam te lachen, want hij denkt dat Amanda excuses gaat aanbieden.
A: Waarom noem je me alcoholist
B: Ik zeg het voor je keel
A: Je drinkt zelf ook 5 biertjes en je komt gisteren ook lam thuis
B: Ik zeg het voor je keel.
His masters voice...herstel...her masters voicequote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:49 schreef noekje het volgende:
Ze moet maar eens laten zien dat ze zonder alcohol kan.
Amanda vindt het dubbel.
Brian vraagt of ze het niet begrepen heeft.
Dat wil hij iedereen doen geloven ja!quote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:56 schreef fredfik het volgende:
en we trappen er weer in .....alles in scene gezet
de rat zit weer te glimlachen
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:50 schreef petraa het volgende:
[ afbeelding ]
Brian zit zelfgenoegzaam te lachen, want hij denkt dat Amanda excuses gaat aanbieden.
A: Waarom noem je me alcoholist
B: Ik zeg het voor je keel
A: Je drinkt zelf ook 5 biertjes en je komt gisteren ook lam thuis
B: Ik zeg het voor je keel.
Dan verdient Bwian een Oscarquote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:56 schreef fredfik het volgende:
en we trappen er weer in .....alles in scene gezet
de rat zit weer te glimlachen
Nee, dat zijn vitamines die hij meerdere keren daags nodig heeft om niet te flippen.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:58 schreef kit2u het volgende:
[..]
A: Dus ik mag jou ook drugsverslaafde noemen? Dat is dan ook geen schelden?
bewijs van het slikken van de pammetjes lijkt me.
Als het echt zou zijn wel, maar dit is zo overduidelijk voor de cameraquote:
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:34 schreef coldstar het volgende:
[..]
Claire is volgens mij gewoon heel erg verliefd op Huub. Ze pikt gewoon echt alles wat hij doet en wat hij zegt. Je kan jezelf er wel heel erg over opwinden, maar Claire moet er echt zelf achter komen. Dit zal zeker gebeuren als DGK afgelopen is. Ten eerste wonen ze veel te ver uit elkaar. Als je Huub hoort praten, heeft hij zoveel dingen voor zichzelf in petto, daar kan hij Claire helemaal niet bij gebruiken.
Helaas zullen wij daar nooit meer wat over horen. Net zoals BB en alle ander programma's, hoor je, volgens mij, als het programma afgelopen is niets meer van.
Ach hij moet toch ergens een indruk opdoen van zijn doelgroep?quote:Op woensdag 12 maart 2008 00:00 schreef ruudpuntenel het volgende:
Wat is Brian Kubatz toch een smeerlap.Wil zich na de kooi gaan inzetten voor goede doelen en voor kinderen (
) terwijl hij in dat hok nonstop bezig is een minder begaafde te onderdrukken.
en ook nog eens Amanda!quote:Op woensdag 12 maart 2008 00:00 schreef ruudpuntenel het volgende:
terwijl hij in dat hok nonstop bezig is een minder begaafde te onderdrukken.
Brian heeft nog niet door dat de meeste drank per glas hetzelfde aan alcohol heeft...of hij doet alsof naar Aman.quote:Op woensdag 12 maart 2008 00:03 schreef pullup het volgende:
Brian is ook al een rekenwonder 5 biertjes x 4 % is 20 % en 1 bacardi is ook 20 %
Een standaard bierglas en een shot bacardi in een mix of puur bevatten dezelfde hoeveelheid alcohol, Mannie heeft er 2 op, Brian 5 flesjes bier, de rat heft dus minstens 3.5 keer zoveel gedronken als zij.quote:Op woensdag 12 maart 2008 00:03 schreef pullup het volgende:
Brian is ook al een rekenwonder 5 biertjes x 4 % is 20 % en 1 bacardi is ook 20 %
Wat zit je dwars Mokum, jij drinkt toch nooitquote:Op woensdag 12 maart 2008 00:06 schreef Mokum020 het volgende:
*Mokum schenkt borrel in*
*Kahaarin doet een wijntje mee*quote:Op woensdag 12 maart 2008 00:06 schreef Mokum020 het volgende:
quote:Op woensdag 12 maart 2008 00:06 schreef Mokum020 het volgende:
Heb je goed...maar op dit moment...quote:Op woensdag 12 maart 2008 00:07 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Wat zit je dwars Mokum, jij drinkt toch nooit
Cappers, vingers bij de knoppen, jullie kunnen het, goquote:
Ze gaat nog even door...ze is meteen schor...komt door dat zuipen natuurlijk...quote:Op woensdag 12 maart 2008 00:10 schreef yellowfirst het volgende:
"Ha, Amanda is haar gebit er aan het uit poetsen, wat een geweld!
Huh?quote:Op woensdag 12 maart 2008 00:06 schreef petraa het volgende:
A: Gaan we dreigen? Dan ga je maar douche
B: Wil je dat ik iets kapot maakt, praat anders, anders sla ik met me focking vuist op de tafel.
Mooie cap.quote:Op woensdag 12 maart 2008 00:14 schreef Guuskeee het volgende:
amanda neemt brian op zn hondjes
[ afbeelding ]
en zo komt toch alles weer goed!quote:Op woensdag 12 maart 2008 00:14 schreef Guuskeee het volgende:
amanda neemt brian op zn hondjes
[ afbeelding ]
Huub weer in slijmmodus,heb je zin in morgen Amanda.Wat heeft Huub nog wel door,hij is zo slim zegt hij en weet zeker dat hij er alles aan gedaan heeft om te winnen.Nou dan mis ik zeker wat.quote:Op woensdag 12 maart 2008 00:15 schreef petraa het volgende:
Huub moet die spanning tussen die 2 toch voelen nu! Of is hij zo stom en blind
Tuurlijk, heb ik een tijd geleden al gepost. De tent wordt straks weer opgezet en niet alleen om te stompen.quote:Op woensdag 12 maart 2008 00:13 schreef tho_Omas het volgende:
Amanda gaat Brian alsnog gelijk geven.
Dan kunnen we gaan mediterenquote:Op woensdag 12 maart 2008 00:16 schreef noekje het volgende:
[..]
en zo komt toch alles weer goed!
Ik hou van een happy end!
I know dear, maar ik vind dat behoorlijk ziek.quote:Op woensdag 12 maart 2008 00:17 schreef petraa het volgende:
[..]
Nie mijn woorden hoor, maar die van Brian.
Ik ben zo moe, ik kan het echt niet meer. (Even naar achter bellen of ik naar bed mag)quote:Op woensdag 12 maart 2008 00:18 schreef kahaarin het volgende:
Op anyone?
Ik wee tzeker dat Huub zichzelf voor zijn kop schiet, als hij achteraf de beelden terugziet en ziet dat hij zoveel kansen heeft laten liggen.quote:Op woensdag 12 maart 2008 00:16 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Huub weer in slijmmodus,heb je zin in morgen Amanda.Wat heeft Huub nog wel door,hij is zo slim zegt hij en weet zeker dat hij er alles aan gedaan heeft om te winnen.Nou dan mis ik zeker wat.
Ze hebben ook amper tv gemaakt.Ze hebben alleen Huub en de zwerver nog en jaap zijn jaardag.quote:Op woensdag 12 maart 2008 00:19 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Haha.B en A mogen niet naar bed.
Deze ruzie moet flink uitgemolken worden.
Je mag, hier zo verder: DGK[COS#3400]Brian en Amanda hebben een solide ruhlaassie.quote:Op woensdag 12 maart 2008 00:20 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik ben zo moe, ik kan het echt niet meer. (Even naar achter bellen of ik naar bed mag)![]()
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |