Als het echt zou zijn wel, maar dit is zo overduidelijk voor de cameraquote:
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:34 schreef coldstar het volgende:
[..]
Claire is volgens mij gewoon heel erg verliefd op Huub. Ze pikt gewoon echt alles wat hij doet en wat hij zegt. Je kan jezelf er wel heel erg over opwinden, maar Claire moet er echt zelf achter komen. Dit zal zeker gebeuren als DGK afgelopen is. Ten eerste wonen ze veel te ver uit elkaar. Als je Huub hoort praten, heeft hij zoveel dingen voor zichzelf in petto, daar kan hij Claire helemaal niet bij gebruiken.
Helaas zullen wij daar nooit meer wat over horen. Net zoals BB en alle ander programma's, hoor je, volgens mij, als het programma afgelopen is niets meer van.
Ach hij moet toch ergens een indruk opdoen van zijn doelgroep?quote:Op woensdag 12 maart 2008 00:00 schreef ruudpuntenel het volgende:
Wat is Brian Kubatz toch een smeerlap.Wil zich na de kooi gaan inzetten voor goede doelen en voor kinderen (
) terwijl hij in dat hok nonstop bezig is een minder begaafde te onderdrukken.
en ook nog eens Amanda!quote:Op woensdag 12 maart 2008 00:00 schreef ruudpuntenel het volgende:
terwijl hij in dat hok nonstop bezig is een minder begaafde te onderdrukken.
Brian heeft nog niet door dat de meeste drank per glas hetzelfde aan alcohol heeft...of hij doet alsof naar Aman.quote:Op woensdag 12 maart 2008 00:03 schreef pullup het volgende:
Brian is ook al een rekenwonder 5 biertjes x 4 % is 20 % en 1 bacardi is ook 20 %
Een standaard bierglas en een shot bacardi in een mix of puur bevatten dezelfde hoeveelheid alcohol, Mannie heeft er 2 op, Brian 5 flesjes bier, de rat heft dus minstens 3.5 keer zoveel gedronken als zij.quote:Op woensdag 12 maart 2008 00:03 schreef pullup het volgende:
Brian is ook al een rekenwonder 5 biertjes x 4 % is 20 % en 1 bacardi is ook 20 %
Wat zit je dwars Mokum, jij drinkt toch nooitquote:Op woensdag 12 maart 2008 00:06 schreef Mokum020 het volgende:
*Mokum schenkt borrel in*
*Kahaarin doet een wijntje mee*quote:Op woensdag 12 maart 2008 00:06 schreef Mokum020 het volgende:
quote:Op woensdag 12 maart 2008 00:06 schreef Mokum020 het volgende:
Heb je goed...maar op dit moment...quote:Op woensdag 12 maart 2008 00:07 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Wat zit je dwars Mokum, jij drinkt toch nooit
Cappers, vingers bij de knoppen, jullie kunnen het, goquote:
Ze gaat nog even door...ze is meteen schor...komt door dat zuipen natuurlijk...quote:Op woensdag 12 maart 2008 00:10 schreef yellowfirst het volgende:
"Ha, Amanda is haar gebit er aan het uit poetsen, wat een geweld!
Huh?quote:Op woensdag 12 maart 2008 00:06 schreef petraa het volgende:
A: Gaan we dreigen? Dan ga je maar douche
B: Wil je dat ik iets kapot maakt, praat anders, anders sla ik met me focking vuist op de tafel.
Mooie cap.quote:Op woensdag 12 maart 2008 00:14 schreef Guuskeee het volgende:
amanda neemt brian op zn hondjes
[ afbeelding ]
en zo komt toch alles weer goed!quote:Op woensdag 12 maart 2008 00:14 schreef Guuskeee het volgende:
amanda neemt brian op zn hondjes
[ afbeelding ]
Huub weer in slijmmodus,heb je zin in morgen Amanda.Wat heeft Huub nog wel door,hij is zo slim zegt hij en weet zeker dat hij er alles aan gedaan heeft om te winnen.Nou dan mis ik zeker wat.quote:Op woensdag 12 maart 2008 00:15 schreef petraa het volgende:
Huub moet die spanning tussen die 2 toch voelen nu! Of is hij zo stom en blind
Tuurlijk, heb ik een tijd geleden al gepost. De tent wordt straks weer opgezet en niet alleen om te stompen.quote:Op woensdag 12 maart 2008 00:13 schreef tho_Omas het volgende:
Amanda gaat Brian alsnog gelijk geven.
Dan kunnen we gaan mediterenquote:Op woensdag 12 maart 2008 00:16 schreef noekje het volgende:
[..]
en zo komt toch alles weer goed!
Ik hou van een happy end!
I know dear, maar ik vind dat behoorlijk ziek.quote:Op woensdag 12 maart 2008 00:17 schreef petraa het volgende:
[..]
Nie mijn woorden hoor, maar die van Brian.
Ik ben zo moe, ik kan het echt niet meer. (Even naar achter bellen of ik naar bed mag)quote:Op woensdag 12 maart 2008 00:18 schreef kahaarin het volgende:
Op anyone?
Ik wee tzeker dat Huub zichzelf voor zijn kop schiet, als hij achteraf de beelden terugziet en ziet dat hij zoveel kansen heeft laten liggen.quote:Op woensdag 12 maart 2008 00:16 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Huub weer in slijmmodus,heb je zin in morgen Amanda.Wat heeft Huub nog wel door,hij is zo slim zegt hij en weet zeker dat hij er alles aan gedaan heeft om te winnen.Nou dan mis ik zeker wat.
Ze hebben ook amper tv gemaakt.Ze hebben alleen Huub en de zwerver nog en jaap zijn jaardag.quote:Op woensdag 12 maart 2008 00:19 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Haha.B en A mogen niet naar bed.
Deze ruzie moet flink uitgemolken worden.
Je mag, hier zo verder: DGK[COS#3400]Brian en Amanda hebben een solide ruhlaassie.quote:Op woensdag 12 maart 2008 00:20 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik ben zo moe, ik kan het echt niet meer. (Even naar achter bellen of ik naar bed mag)![]()
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |