Geen zin in!quote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:15 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Lees maar lekker terug, dat moet ik ook!
Neuh, dan kunnen de microfoons in het nachtkastje en wordt hun imago niet aangetast, er zou een richtmicrofoon op het bed gericht moeten worden zodat er alsnog alles gehoord kon worden.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:17 schreef cindy10 het volgende:
ahhh ik zie dat er mot is tussen amanda en brian?![]()
gaat brian weer wachten tot ze in bed liggen....?
tja das makkelijker met stompen he?
Nee joh dat zie je verkeerd!!! Hij slaat zichzelf onder de dekens!!!quote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:17 schreef cindy10 het volgende:
En haar gekneusde rib komt echt door het paaldansen.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:19 schreef petraa het volgende:
[..]
Nee joh dat zie je verkeerd!!! Hij slaat zichzelf onder de dekens!!!
Ja wat onder de dekens beft hij haar alleen tussen de benen!!!quote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:20 schreef kahaarin het volgende:
[..]
En haar gekneusde rib komt echt door het paaldansen.
alle drie, we hebben het hier wel over The All Mighty Kubatzquote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:01 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Dat hij boos is, er anaal op mag of dat ze excuus gaat aanbieden?
Iemand was jou voor met die gedachte.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:17 schreef cindy10 het volgende:
Er was een scène waarvan ik denk dat ze pijn aan haar ribben kreeg en één waarbij hij zichzelf op zijn "fokking kutsjmoel" sloeg.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:54 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Brian wacht tot 23.00 dan kunnen ze meteen naar bed.Brian maakt altijd pas ruzie als het bijna bedtijd is.
Dan gaat het vuur eruit en loopt het af met een sisser.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:22 schreef pullup het volgende:
Ik haat dit soort suffe pauzes in de ruzies
Of het gaat pas weer los als ik lig te ronkenquote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:23 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dan gaat het vuur eruit en loopt het af met een sisser.
Zijn ook sterk apart zegt Huub.En dat is Huub zijn valkuil,wat is die jongen dom geweest.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:22 schreef petraa het volgende:
H: B en A verdienen de finale, want ze doen het gewoon goed!
Shit ik stond al klaar met me brandblusser!quote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:23 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dan gaat het vuur eruit en loopt het af met een sisser.
En likt haar ongestelde bloed?quote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:21 schreef petraa het volgende:
[..]
Ja wat onder de dekens beft hij haar alleen tussen de benen!!!
owww is dat het??quote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:20 schreef kahaarin het volgende:
[..]
hahahaha ja die houden we erin!quote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:26 schreef kahaarin het volgende:
[..]
En likt haar ongestelde bloed?![]()
*hij blijft leuk sorry,*
Of hij denkt dat het over Huub gaatquote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:09 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Die pakt dat toch niet op, er wordt nl niet geschreeuwd of gedreigd.
Ik haat ruzies in de pauzequote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:22 schreef pullup het volgende:
Ik haat dit soort suffe pauzes in de ruzies
Het is alleen maar om haar te beschermen, om haar te corrigeren, om er voor te zorgen dat ze geen domme dingen doet, echt waar!quote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:21 schreef Lobasca het volgende:
[..]
alle drie, we hebben het hier wel over The All Mighty Kubatz![]()
Jeezus, nog ff en ik ga er zelf in gelovenIndoctrinatie
Maak je maar niet ongerust. In bed gaan de benen weer uit elkaar onder een hoop spijt geroep van Amanda en het Kubatz-konijntje mag hem er weer in wiebelen.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:24 schreef pullup het volgende:
[..]
Of het gaat pas weer los als ik lig te ronken
Volgens rat is het gewoon heftige sex, geen ruziequote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:20 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |