Het mooie is dat hij deze tijd nodig denkt te hebben om rustig te worden maar dat het juist het agressie batterijtje van Amanda aan het opladen isquote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:59 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Dit kan niet goed gaan, Brian staat op knappen.
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:59 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Dit kan niet goed gaan, Brian staat op knappen.
Maar Huubje niet op haar.Huubje heeft gewoon een speeltje en word zo mooi zoet gehouden en speelt hij effe zijn spel niet tegen Brian en Amanda.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:00 schreef fredfik het volgende:
clair is echt verliefd op huubje denk ik,ik ken ze van vroeger dus ze is echt niet zo dom als jullie denken!!!!!!
de febo zal ook wel mee spelen ,en ik hoop echt dat huub haar er niet uit stemt
Alleen gaat dat batterijtje altijd als een kaars weer uit. Je denkt altijd nu gaat ze ff z'n oren wassen en uiteindelijk ligt ze weer met d'r kont omhoog.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:01 schreef pullup het volgende:
[..]
Het mooie is dat hij deze tijd nodig denkt te hebben om rustig te worden maar dat het juist het agressie batterijtje van Amanda aan het opladen is
Ijdele hoop, ze zal zo wel door het stof gaan als hij zegt dat hij para aan het worden is, zo niet dan kunnen we nog wel eens een herhaling van zetten gaan krijgen, zoals eerder gezegd, FEBO, letten jullie op?quote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:01 schreef pullup het volgende:
[..]
Het mooie is dat hij deze tijd nodig denkt te hebben om rustig te worden maar dat het juist het agressie batterijtje van Amanda aan het opladen is
Effe?? Hij speelt sowieso niet tegen Brian en Amanda... er wordt allerlei kanonnenvoer voor Huub in dat hok gezet, zodat hij maar overal mee en tegen kan spelen en Brian en Amanda lekker kan blijven ontzien.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:02 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Maar Huubje niet op haar.Huubje heeft gewoon een speeltje en word zo mooi zoet gehouden en speelt hij effe zijn spel niet tegen Brian en Amanda.
Held huub hoort zichzelf graag praten en gelijk krijgen, daarom is hij blij met Claire.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:56 schreef ruudpuntenel het volgende:
Claire laat zich ook nog even in de luren leggen door haar "lover".
met een vriendin als amanda heeft brian geen vijanden nodig.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:01 schreef pullup het volgende:
[..]
Nou, ik weet niet hoeveel voortrekken ze zich nog kunnen veroorloven, hopelijk laten ze het een beetje op zijn beloop en komt de ware aard van iedereen boven.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:02 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Dan haalt hij 22-5 niet![]()
maar zover laten ze het toch niet komen![]()
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:03 schreef Charmian het volgende:
[..]
Alleen gaat dat batterijtje altijd als een kaars weer uit. Je denkt altijd nu gaat ze ff z'n oren wassen en uiteindelijk ligt ze weer met d'r kont omhoog.
FOK! doet echt heel raar
Daarom moet Claire eruit,wil nu wel eens actie die paar laatste weken en niet die door de strot geduwde scripts.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Effe?? Hij speelt sowieso niet tegen Brian en Amanda... er wordt allerlei kanonnenvoer voor Huub in dat hok gezet, zodat hij maar overal mee en tegen kan spelen en Brian en Amanda lekker kan blijven ontzien.
Neuh... volgens mij maakt dat niet uit.... Daarom moesten de russen eruit, daarom moesten Barry the brandweerman en DB'tje Nicole eruit, daarom moet Mike eruit... iedereen draagt allerlei "die en die moet eruit" excuses voor Huub aan, maar of ze er nou wel of niet uitzijn maakt geen bal uit, Huub doet nog steeds niets.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:07 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Daarom moet Claire eruit,wil nu wel eens actie die paar laatste weken en niet die door de strot geduwde scripts.
Para days are here again, Brian kan het zich niet meer veroorloven zich te verstoppen en zich aan het spel te onttrekken, hij moet nu met ideeën komen en zijn stem laten horen, misschien was het wel niet zo'n goed idee om de finale aan de spelers over te laten en inbreng te vragen, vanuit zijn standpunt bezien dan.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:06 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Brian baalt !!! Geen internet in kantoor en hij wist de patchpoort nog zo goed ....
Die pakt dat toch niet op, er wordt nl niet geschreeuwd of gedreigd.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:06 schreef Dark het volgende:
Jaap draait, what goes around, comes aroundmet Brian tegenover zich!
Huub heeft nu afleiding door sex en aandacht van een vrouw.Huub kan niet zonder.Huub heeft nu de touwtjes in handen dus hoeft hij ook niks te doen.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Neuh... volgens mij maakt dat niet uit.... Daarom moesten de russen eruit, daarom moesten Barry the brandweerman en DB'tje Nicole eruit, daarom moet Mike eruit... iedereen draagt allerlei "die en die moet eruit" excuses voor Huub aan, maar of ze er nou wel of niet uitzijn maakt geen bal uit, Huub doet nog steeds niets.
editquote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:10 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Sigaretten wijzen nog steeds niet in dezelfde richting ...
Lees maar lekker terug, dat moet ik ook!quote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:14 schreef petraa het volgende:
Goeiemoggel!
Is er nog wat bijzonders gebeurd? offe moet ik teruglezen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |