Heeft Tanner zijn klokkenspel ook nog?quote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:42 schreef Dark het volgende:
[..]
Fries en Tanner zijn hengsten.......het is gewoon een paardenpijpslet!
Die hebben ons ff getriggered op het moment supreme van de brief en daarna nemen ze onze ideeen over.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:42 schreef Dark het volgende:
[..]
Fries en Tanner zijn hengsten.......het is gewoon een paardenpijpslet!
Hij!! Ik niet, neem geen blad voor me mondquote:
Ach en Hirsch Ballin wil nu net sex met dieren helemaal verbieden.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:39 schreef Lobasca het volgende:
"zal ik met je tongen?' Mag die gevaarlijke gek onmiddelijk afgevoerd worden?!! Jeezus wat een debiel!!![]()
Ja maar iets kleiner dan Fries, waarschijnlijk maatje Brianquote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:45 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Heeft Tanner zijn klokkenspel ook nog?
Van dat klokkenspel weet ik eigenlijk niet, maar..........de pijp heeft hij nog!quote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:45 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Nee het is een ex hengstquote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:45 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Castratie voor de Kubatzen!quote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:46 schreef Charmian het volgende:
[..]
Ach en Hirsch Ballin wil nu net sex met dieren helemaal verbieden.
En dan.... weer de douche inquote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:46 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Hij!! Ik niet, neem geen blad voor me mond![]()
Amanda: doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii..jeezus hoer, toon eens ballen
Die hoer kan niets alleen, eigenlijk is het een zielig meisje met een grote bek. Maar het blijft een HOERquote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:47 schreef mootie het volgende:
Lafdel gaat weer in de chill zitten, je zou toch eens bij het bezoek gaan zitten.
van d'r vocabulaire moet ze het niet hebben. Meid, ga in je lingeriesetje zittenquote:
Eigenlijk ook wel zielig als je zo tot elkaar aangewezen bentquote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:50 schreef Deisyy het volgende:
Amanda wacht geduldig tot Brian tot haar komt
[ afbeelding ]
Ze houdt van wurgsex, dus misschien............vond ze die doucheslang wel lekker?quote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:48 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
En dan.... weer de douche in![]()
Doosje is bang van die gek.
Ja heel zielig ......................................quote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:51 schreef Charmian het volgende:
[..]
Eigenlijk ook wel zielig als je zo tot elkaar aangewezen bent
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:50 schreef Deisyy het volgende:
[ afbeelding ]
Historisch is Amanda beperkt tot de Spice Girls. (en niets daarvoor of daarnaquote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:49 schreef agter het volgende:
Tja, Amanda en Brian zijn tot elkaar verbannen.
Een soort Molotov-Ribbentroppact.
Eentje gaat er verliezen...
Het begint nu al, Amanda mag de komende tijd wel een bodyguard oid, bij stress is hij echt niet te vertrouwen, FEBO, kijken jullie goed?quote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:37 schreef Dark het volgende:
Brian heeft slechts 5 biertjes op in een tijdspanne van 3 uur.
Amanda - Ik zit nu aan m'n tweede drankje.....
Brian - Begrijp je me niet of wil je me niet begrijpen?
Amanda - Ja maar, ik..............
Brian - Hou maar op, laat me maar, ik word boos!
heb jij wel eens goed naar heur haar gekeken, ze doet niet anders.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:44 schreef Dark het volgende:
Snollie op speurtocht naar haar loverboy............ze staat op het punt om door het stof te gaan!
Brian wacht tot 23.00 dan kunnen ze meteen naar bed.Brian maakt altijd pas ruzie als het bijna bedtijd is.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:50 schreef Deisyy het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:51 schreef Lobasca het volgende:
[..]
van d'r vocabulaire moet ze het niet hebben. Meid, ga in je lingeriesetje zitten
Ach, wat ze ook doet, het maakt niet uit, Brian is getriggerd, ze is aan het bloedzuigen, zij is de foute in dit verhaal, ze zal wel excuus gaan maken en Brian mag er vanavond anaal op.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:45 schreef Deisyy het volgende:
Brian wil nu niet met Amanda praten, hij komt vanzelf wel naar haar toe.
Maar door langer wachten wordt Amanda nog bozer, zegt ze.
Maar wij wel! Wij weten hoe de geschiedenis in elkaar steekt.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:53 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Historisch is Amanda beperkt tot de Spice Girls. (en niets daarvoor of daarna)
Wat een simpele brief al niet teweeg kan brengen bij de Messiah en zijn Maria!quote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:53 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Het begint nu al, Amanda mag de komende tijd wel een bodyguard oid, bij stress is hij echt niet te vertrouwen, FEBO, kijken jullie goed?
Zonder zenders!quote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:54 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Brian wacht tot 23.00 dan kunnen ze meteen naar bed.Brian maakt altijd pas ruzie als het bijna bedtijd is.
Hoe dom kan je zijn.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:56 schreef ruudpuntenel het volgende:
Claire laat zich ook nog even in de luren leggen door haar "lover".
hell hath no greater fury than a woman scorn, allen deze 'woman' zit wel erg onder de plak, het zou echt wat zijn zeg, Mannie in een gefrustreerd moment Brian naar huis sturen, laat alles en iedereen nog maar even in de stress zitten, lijkt me een goed plan.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:56 schreef agter het volgende:
[..]
Maar wij wel! Wij weten hoe de geschiedenis in elkaar steekt.
Beide partijen denken dat ze mooi ingedekt zijn en de buit kunnen verdelen.
Maar 1 van beide wordt bedrogen, een dolksteek.
Wordt het Amanda of Brian?
Wie is het gemeenst?
Dit kan niet goed gaan, Brian staat op knappen.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:56 schreef Dark het volgende:
[..]
Wat een simpele brief al niet teweeg kan brengen bij de Messiah en zijn Maria!
het wachten is nu op een on-be-bevlekte ontge-vangenis!
En terecht!quote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:55 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ach, wat ze ook doet, het maakt niet uit, Brian is getriggerd, ze is aan het bloedzuigen, zij is de foute in dit verhaal, ze zal wel excuus gaan maken en Brian mag er vanavond anaal op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |