Heeft Tanner zijn klokkenspel ook nog?quote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:42 schreef Dark het volgende:
[..]
Fries en Tanner zijn hengsten.......het is gewoon een paardenpijpslet!
Die hebben ons ff getriggered op het moment supreme van de brief en daarna nemen ze onze ideeen over.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:42 schreef Dark het volgende:
[..]
Fries en Tanner zijn hengsten.......het is gewoon een paardenpijpslet!
Hij!! Ik niet, neem geen blad voor me mondquote:
Ach en Hirsch Ballin wil nu net sex met dieren helemaal verbieden.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:39 schreef Lobasca het volgende:
"zal ik met je tongen?' Mag die gevaarlijke gek onmiddelijk afgevoerd worden?!! Jeezus wat een debiel!!![]()
Ja maar iets kleiner dan Fries, waarschijnlijk maatje Brianquote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:45 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Heeft Tanner zijn klokkenspel ook nog?
Van dat klokkenspel weet ik eigenlijk niet, maar..........de pijp heeft hij nog!quote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:45 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Nee het is een ex hengstquote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:45 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Castratie voor de Kubatzen!quote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:46 schreef Charmian het volgende:
[..]
Ach en Hirsch Ballin wil nu net sex met dieren helemaal verbieden.
En dan.... weer de douche inquote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:46 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Hij!! Ik niet, neem geen blad voor me mond![]()
Amanda: doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii..jeezus hoer, toon eens ballen
Die hoer kan niets alleen, eigenlijk is het een zielig meisje met een grote bek. Maar het blijft een HOERquote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:47 schreef mootie het volgende:
Lafdel gaat weer in de chill zitten, je zou toch eens bij het bezoek gaan zitten.
van d'r vocabulaire moet ze het niet hebben. Meid, ga in je lingeriesetje zittenquote:
Eigenlijk ook wel zielig als je zo tot elkaar aangewezen bentquote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:50 schreef Deisyy het volgende:
Amanda wacht geduldig tot Brian tot haar komt
[ afbeelding ]
Ze houdt van wurgsex, dus misschien............vond ze die doucheslang wel lekker?quote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:48 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
En dan.... weer de douche in![]()
Doosje is bang van die gek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |