8 minuten vervolg op
[COS#3396] waar claire en huub hun onenigheid deelde... die vannacht om iets na 03.00 uur begon...
Huub en Claire leken een woordenwisseling te hebben, maar achteraf was dat waarschijnlijk niet meer dan een lichte irritatie ivm nicotinegebrek, het was na een rookpauze iig weer snel koek en ei:
Cap: AkveorRadiopresentatrice Nienke Disco logeert sinds gisteravond in DGK en slaapt in het bed van Natasia, ze was echter goed voorbereid en had voor het geval dat een slaapzak meengenomen, maar die had ze niet nodig, want Barry the brandweerman en DB'tje Nicole waren reeds vertrokken zodat er een bed vrij was.
Rond half 10 proberen de eerste bewoners wakker te worden... of nog even verder te slapen
![]()
Caps: Cobain94En rond 10.15 lijkt het dan toch gelukt te zijn... de bedden zijn leeg:
Cap: AnTjUhEn nog geen 5 minuten later hebben we om onverklaarbare reden de eerste SL van vandaag te pakken.
En dat wordt een gezellig ontbijtje; Palma geeft de voorzet al en Brian en Amanda mogen vervolgens hun KGB technieken op Claire loslaten... waarom Claire het accepteert dat Huub met een ander zoent.
Maar Claire geeft geen krimp
![]()
Caps: AnTjUhquote:
Op dinsdag 11 maart 2008 10:35 schreef AnTjUh het volgende:claire tegen brian: uiteindelijk heb jij er helemaal niks mee te maken
nienke vind het wel loyaal van claire
quote:
quote:
Op dinsdag 11 maart 2008 10:38 schreef beequeen het volgende:Rat: Mag ik vragen waar de grens ligt ( gaat over vreemdgaan).
Claire: Nee.
Cap: AnTjUh
Cap: BeequeenBrian en Amanda voelen het gesprek bij het ontbijt als een enorme overwinning en gaan dat even vieren in de kapsalon. In de euforie van hun "overwinning" besluiten de 2 gelijk maar ijzer met handen te smeden nu ze verbaal toch zo sterk zijn, en beginnen met het schrijven van een liedje...
Amanda is al snel in de war als ze niet meer weet of een haardvuur nou een kampvuur heet of andersom
Het kost Brian iig al snel een hoop moeite text en gitaar te combineren:
Cap: BeequeenEn ook Amanda
heeft wat moeite met haar concentratie is een beetje moe...
Cap: BeequeenOndertussen werkt Jaap zich flink in het zweet in de fitness, en hebben Nienke en Huub en erg gezellig gesprek, Claire lijkt zich ietwat zorgen te maken over de wisselwerking tussen Nienke en Huub want ze is erg aanhalig naar Huub toe, die haar gebaar beantwoordt met een knuffel en een kus op het voorhoofd....
Nienke komt ook in de private, waar Brian en Amanda zitten de dominoën even vragen wat ze vanavond willen horen op de radio... En gelukkig komt er in dit gesprek ook al snel duidelijkheid over de vermoeidheid van Amanda; ze had vannacht erg slecht geslapen en toen kwam Brian ook nog eens binnen met die adrenaline..
![]()
Al snel wordt er gebeld en volgt er weer een streamlock, na de streamlock zit iederen behalve Jaap ineens in het kantoor... Huub heeft het over Luc (zouden ze hebben gehoord dat hij zaterdag opgepakt is??) en Amanda brengt het onderwerp snel op Dennis.
![]()
quote:
Op dinsdag 11 maart 2008 13:18 schreef beequeen het volgende:Amanda: Ik zie ze lopen in de tuin, kan ik niet even snel naar de MB?
Brian: Wie zie je lopen?
Amanda : De boze buurvrouw.
Is er weer een bezichtiging ofzo?
quote:
Op dinsdag 11 maart 2008 13:30 schreef beequeen het volgende:Jaap komt het kantoor binnen en zegt: Ik had bijna mijn winstkansen verspeeld net.....SL.
Ze zitten echt met hun vinger boven de SL knop.
Palma maakt zich overigens zorgen over de splinterfactor van de nieuwe tuinmeubels, het gros van de COS vindt het sinaasappelkistjeshout, ik meen vorige week soortgelijke tuinmeubels van steigerplanken te hebben gezien.
Cap: BeequeenRond 14.15 uur zitten Amanda en Brian inmiddels op de derde plek voor vandaag te dominoën, en lezen Claire en Huub rustig een boek... alsof je naar 2 compleet verschillende gezinnen kijkt:
![]()
Om 14.45 is Carlos er en Jaap heeft kennelijk een hoop gelezen tijdens zijn jaardag:
quote:
Op dinsdag 11 maart 2008 14:52 schreef Disana het volgende:Jaap praat een beetje spottend over de fora. Over de usb stick die hij kwijt is, over Brian en Amanda die altijd worden voorgetrokken. Palma geeft voor er geen verstand van te hebben. Maar het is natuurlijk wel allemaal waar, voegt Jaap toe.
Dit is de COS, hier wordt over de
streams gepraat.
Off-topic geouwehoer kun je hier kwijt:
[DGK SC #643] Voor de koffie geen gezeur!Tegen en over elkaar zeiken kan hier:
(DGK) Hi Ha Hooligans a gogo (#10)En voor allerlei andere zaken is er ook nog de rest van
FOK! Enjoy
[ Bericht 36% gewijzigd door Leandra op 11-03-2008 15:52:26 ]
Wullie bin KOEL ©
SonealWhy be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible
?