Een beetje designer kan daar goud geld mee verdienen. Denk Piet Hein Eek.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 13:41 schreef beequeen het volgende:
Kan ik me voorstellen, het lijken wel ouwe sinaasappelkisten.
[ afbeelding ]
Yep, wij hebben ook een heel originele naam, ooit zat ik met 4 Karin's in 1 klas....zucht...grrrrr.....quote:Op dinsdag 11 maart 2008 13:40 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Heuj, er zijn hier wel meer Karins geloof ik, dit was trouwens wel heel ernstig zag ik na het posten.
![]()
Moet je je voorstellen, een jaar lang dag in dag uit tegen die slabek en dat geglij opbotsen, die man verdient een lintje!
Dat kon Huub wel; met Lieke, en daar genoot hij ook overduidelijk van, het gros van de tijd was dat discussie om de discussie.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 13:31 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Haha, die grammatica van mij is ook niet altijd geweldig, zal wel in de naam zitten, hier nog een Karin.![]()
En verder ben ik helemaal met je eens! Zou gek worden als ik een jaar lang niet zou kunnen discussieren.
Mwa, met Lieke kon hij discusseren tot op zekere hoogte maar als ik kijk naar Nienke, daarmee kan hij echt goed praten!quote:Op dinsdag 11 maart 2008 13:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat kon Huub wel; met Lieke, en daar genoot hij ook overduidelijk van, het gros van de tijd was dat discussie om de discussie.
Alleen op de fora werd het dan te moeilijk en vonden ze het al snel "gezeik" of "ruzie"
Ik denk dat dit "ja, is ook" en "natuurlijk, dat begrijp ik" van Claire veel frustrerender is voor Huub dan al die gesprekken met Lieke. Daar genoot hij van, tot het moment dat zij afstand van hem begon te nemen, toen waren het geen discussies meer, maar werd het ordinair schelden en intimiderend met kastdeuren slaan.
Lekker verwarrend,quote:Op dinsdag 11 maart 2008 13:46 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Yep, wij hebben ook een heel originele naam, ooit zat ik met 4 Karin's in 1 klas....zucht...grrrrr.....
Denk het niet, was nogal negatieve PR.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 13:40 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
i know
grappig
btw
was bijna te mooi om waar te zijn dat verhaal
scriptje ?
Nee, Joséquote:Op dinsdag 11 maart 2008 13:47 schreef Lobasca het volgende:
Wil Palma daten?
Ik noemde mijzelf toen Chantal, Karin 2 beviel mij nietquote:Op dinsdag 11 maart 2008 13:48 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Lekker verwarrend,
Leraar: Karin houd nu eens op met dat geklets!
Van 3 kanten: Maar ik zei helemaal niets!
De enige overgebleven karin:![]()
Leraar:
Ik bedoel in vergelijk met wat er eerder stond ziet dit er nogal apart uit, snappie?quote:[b]Op dinsdag 11 maart 2008 13:43 schreef kahaarin het volgende:[/]
Ik vind het wel mooi, dit zijn volgens mij van die stoelen en tafels van tuinhout/schuttinghout, die heb ik zelf ook, nog nooit een splinter gehad hoor.
Dat was een wisselwerking tussen die 2, ik denk dat ze nooit een relatie hadden gehad buiten de kooi, ze pasten totaal niet bij elkaar, misschien als vrienden bij feestjes oid, dat had best gekund maar die 2 samen was echt geen goede combi.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 13:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat kon Huub wel; met Lieke, en daar genoot hij ook overduidelijk van, het gros van de tijd was dat discussie om de discussie.
Alleen op de fora werd het dan te moeilijk en vonden ze het al snel "gezeik" of "ruzie"
Ik denk dat dit "ja, is ook" en "natuurlijk, dat begrijp ik" van Claire veel frustrerender is voor Huub dan al die gesprekken met Lieke. Daar genoot hij van, tot het moment dat zij afstand van hem begon te nemen, toen waren het geen discussies meer, maar werd het ordinair schelden en intimiderend met kastdeuren slaan.
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 13:49 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Nee, Joséen Brian gaat dat uiteraard regelen.
Ik zag vd week iets soortgelijks bij de Intratuin..... materiaal: Steigerplanken.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 13:41 schreef beequeen het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen, het lijken wel ouwe sinaasappelkisten.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 13:50 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Ik noemde mijzelf toen Chantal, Karin 2 beviel mij niet
hebben ze daar ooit aan positieve pr gedaan ?quote:Op dinsdag 11 maart 2008 13:49 schreef Dementor het volgende:
[..]
Denk het niet, was nogal negatieve PR.
Wat heb ik daar gvd mee te makenquote:Op dinsdag 11 maart 2008 13:50 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Ik noemde mijzelf toen Chantal, Karin 2 beviel mij niet
Ze doen een poging met Mike.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 13:52 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
hebben ze daar ooit aan positieve pr gedaan ?
Ah okay, gelukkig verschillen smaken, ik vind het een verbetering, maar ja da's persoonlijk natuurlijk.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 13:51 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik bedoel in vergelijk met wat er eerder stond ziet dit er nogal apart uit, snappie?
wat dacht je van Gerrit Rietveld ?quote:Op dinsdag 11 maart 2008 13:45 schreef Copycat het volgende:
[..]
Een beetje designer kan daar goud geld mee verdienen. Denk Piet Hein Eek.
Je hebt niets gemistquote:Op dinsdag 11 maart 2008 13:57 schreef farscapevr6 het volgende:
is dit cos of sc??
ben ff in de war, gebruik dit forum altijd om up to date te blijven maar wordt wel veel scrollen zo:(
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 13:55 schreef rooie3 het volgende:
Wat een stel idioten daar zeg.Bob marley en Tupac bij 100% NL.
Die had wat meer kleurquote:Op dinsdag 11 maart 2008 13:57 schreef Nomrc2 het volgende:
wat dacht je van Gerrit Rietveld ?
Yep, ik voelde me net een koe en dat ging hem niet worden dus ik luisterde alleen naar Chantal.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 13:52 schreef kahaarin het volgende:
[..]
nee. Daar zou ik ook
associaties bij krijgen, jullie werden gewoon genummerd?
Groot gelijk!quote:Op dinsdag 11 maart 2008 14:07 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Yep, ik voelde me net een koe en dat ging hem niet worden dus ik luisterde alleen naar Chantal.![]()
OT: brian en amanda hebben weer een zwaar beraad, heb geen geluid aan maar ik gok: Huub, Huub en Huub...
Huub en Claire lezen tijdschriften.
das waar die vond dat je die kratjes een leuk kleurtje kon gevenquote:
Laat ze tuin schoffelen, ofzoquote:Op dinsdag 11 maart 2008 14:29 schreef petraa het volgende:
Dat ze de hele dag dat stomme spelletje mogen spelen tegenwoordig!
Idd, spelers krijgen minimaal 1000 euro per dag +1miljoen als hoofdprijsquote:Op dinsdag 11 maart 2008 14:29 schreef petraa het volgende:
Dat ze de hele dag dat stomme spelletje mogen spelen tegenwoordig!
Dat positief lullen over A en B doe jij alleen om te pesten hè?quote:Op dinsdag 11 maart 2008 14:44 schreef T-lex het volgende:
[..]
Carlos komt zo...daar wachten ze op (al heel de dag)
Ik walg op het moment eeen beetje van Jaap! Ik vind het een laffe slappe zakquote:Op dinsdag 11 maart 2008 14:52 schreef Disana het volgende:
Jaap praat een beetje spottend over de fora. Over de usb stick die hij kwijt is, over Brian en Amanda die altijd worden voorgetrokken. Palma geeft voor er geen verstand van te hebben. Maar het is natuurlijk wel allemaal waar, voegt Jaap toe.
Hoezo?quote:Op dinsdag 11 maart 2008 14:55 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik walg op het moment eeen beetje van Jaap! Ik vind het een laffe slappe zak
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |