quote:Op dinsdag 11 maart 2008 13:55 schreef rooie3 het volgende:
Wat een stel idioten daar zeg.Bob marley en Tupac bij 100% NL.
Die had wat meer kleurquote:Op dinsdag 11 maart 2008 13:57 schreef Nomrc2 het volgende:
wat dacht je van Gerrit Rietveld ?
Yep, ik voelde me net een koe en dat ging hem niet worden dus ik luisterde alleen naar Chantal.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 13:52 schreef kahaarin het volgende:
[..]
nee. Daar zou ik ook
associaties bij krijgen, jullie werden gewoon genummerd?
Groot gelijk!quote:Op dinsdag 11 maart 2008 14:07 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Yep, ik voelde me net een koe en dat ging hem niet worden dus ik luisterde alleen naar Chantal.![]()
OT: brian en amanda hebben weer een zwaar beraad, heb geen geluid aan maar ik gok: Huub, Huub en Huub...
Huub en Claire lezen tijdschriften.
das waar die vond dat je die kratjes een leuk kleurtje kon gevenquote:
Laat ze tuin schoffelen, ofzoquote:Op dinsdag 11 maart 2008 14:29 schreef petraa het volgende:
Dat ze de hele dag dat stomme spelletje mogen spelen tegenwoordig!
Idd, spelers krijgen minimaal 1000 euro per dag +1miljoen als hoofdprijsquote:Op dinsdag 11 maart 2008 14:29 schreef petraa het volgende:
Dat ze de hele dag dat stomme spelletje mogen spelen tegenwoordig!
Dat positief lullen over A en B doe jij alleen om te pesten hè?quote:Op dinsdag 11 maart 2008 14:44 schreef T-lex het volgende:
[..]
Carlos komt zo...daar wachten ze op (al heel de dag)
Ik walg op het moment eeen beetje van Jaap! Ik vind het een laffe slappe zakquote:Op dinsdag 11 maart 2008 14:52 schreef Disana het volgende:
Jaap praat een beetje spottend over de fora. Over de usb stick die hij kwijt is, over Brian en Amanda die altijd worden voorgetrokken. Palma geeft voor er geen verstand van te hebben. Maar het is natuurlijk wel allemaal waar, voegt Jaap toe.
Hoezo?quote:Op dinsdag 11 maart 2008 14:55 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik walg op het moment eeen beetje van Jaap! Ik vind het een laffe slappe zak
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |