quote:Op dinsdag 11 maart 2008 10:35 schreef AnTjUh het volgende:
claire tegen brian: uiteindelijk heb jij er helemaal niks mee te maken
nienke vind het wel loyaal van claire
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 10:36 schreef AnTjUh het volgende:
brian: en huub als het andersom was??
huub : dat maakt mij niks uit
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 10:38 schreef beequeen het volgende:
Rat: Mag ik vragen waar de grens ligt ( gaat over vreemdgaan).
Claire: Nee.
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 13:18 schreef beequeen het volgende:
Amanda: Ik zie ze lopen in de tuin, kan ik niet even snel naar de MB?
Brian: Wie zie je lopen?
Amanda : De boze buurvrouw.
Is er weer een bezichtiging ofzo?
Palma maakt zich overigens zorgen over de splinterfactor van de nieuwe tuinmeubels, het gros van de COS vindt het sinaasappelkistjeshout, ik meen vorige week soortgelijke tuinmeubels van steigerplanken te hebben gezien.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 13:30 schreef beequeen het volgende:
Jaap komt het kantoor binnen en zegt: Ik had bijna mijn winstkansen verspeeld net.....SL.
Ze zitten echt met hun vinger boven de SL knop.
Dit is de COS, hier wordt over de streams gepraat.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 14:52 schreef Disana het volgende:
Jaap praat een beetje spottend over de fora. Over de usb stick die hij kwijt is, over Brian en Amanda die altijd worden voorgetrokken. Palma geeft voor er geen verstand van te hebben. Maar het is natuurlijk wel allemaal waar, voegt Jaap toe.
hoe spottend?quote:Op dinsdag 11 maart 2008 15:13 schreef Disana het volgende:
Mijn bericht uit de vorige COS:
Jaap praat een beetje spottend over de fora. Over de usb stick die hij kwijt is, over Brian en Amanda die altijd worden voorgetrokken. Palma geeft voor er geen verstand van te hebben. Maar het is natuurlijk wel allemaal waar, voegt Jaap toe.
Ik vind hem ook niet zo leuk de laatste tijd. Heel berekenend, weinig spontaan, niets geven, niets laten zien.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 14:55 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik walg op het moment eeen beetje van Jaap! Ik vind het een laffe slappe zak
en dat wil dan een succesvolle entertainer worden...quote:Op dinsdag 11 maart 2008 15:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind hem ook niet zo leuk de laatste tijd. Heel berekenend, weinig spontaan, niets geven, niets laten zien.
Beetje erg lullig ook dat hij zo over ons doet, hij kan zich beter druk maken om de sukkel LS die zijn site zo'n beetje heeft overgenomen.
Denigrerend, laatdunkend. Helemaal geen waardering. Eerder riep hij al iets naar Huub, waarop Huub zei 'Ja die usb stick die je kwijt bent he'. Toen ging hij verder tegen Palma, nou nou nou, wat die fora allemaal beweerden.quote:
wat zegt hij precies?quote:Op dinsdag 11 maart 2008 15:15 schreef eusjuh het volgende:
Tjonge zeg Jaap vindt echt iedereen van de fora's maar belachelijk.Nou mijn sms voor Jaap kan dus vervallen!
Dat hij zich rot moest lachen om de info die hij kreeg en dat er complot theorieen zijn die te stom zijn enz enz!Hij vergeet ff dat wij het moeten doen met wat we te zien/horen krijgen en dat de info voor hem bedoeld was om hem te helpen in het spel.Lullig om die mensen dan nu af te zeiken.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 15:15 schreef Copycat het volgende:
Wat zegt Jaap precies over fora?
MrD die op bijna alle fora een ban heeft omdat hij ook graag mensen tot op het bot beledigdquote:Op dinsdag 11 maart 2008 15:23 schreef Disana het volgende:
Blijkbaar schat Jaap ons en masse niet hoger in dan die Lekker Simpel aka MrD die zijn site vol kladdert met simplistisch geblaat.
Dus we halen ons van alles in ons hoofd wat te absurd voor woorden is. Amanda is dus niet de dochter van Moear en Brian niet de gedoodverfde winnaar en eigenlijk wel een begenadigd denker en spreker?quote:Op dinsdag 11 maart 2008 15:18 schreef eusjuh het volgende:
Dat hij zich rot moest lachen om de info die hij kreeg en dat er complot theorieen zijn die te stom zijn enz enz!Hij vergeet ff dat wij het moeten doen met wat we te zien/horen krijgen en dat de info voor hem bedoeld was om hem te helpen in het spel.Lullig om die mensen dan nu af te zeiken.
Mag Jaap blij mee zijn, een vriend die de boel aan zo'n dom figuur over doet.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 15:26 schreef eusjuh het volgende:
[..]
MrD die op bijna alle fora een ban heeft omdat hij ook graag mensen tot op het bot beledigd
Zal Jaapie blij mee zijn als LS hem na 22 mei continu stalktquote:Op dinsdag 11 maart 2008 15:23 schreef Disana het volgende:
Blijkbaar schat Jaap ons en masse niet hoger in dan die Lekker Simpel aka MrD die zijn site vol kladdert met simplistisch geblaat.
Karma!quote:Op dinsdag 11 maart 2008 15:28 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Zal Jaapie blij mee zijn als LS hem na 22 mei continu stalkt
Gok dat na ongeveer een maand er een contactverbod voor LS
Ik denk dat er voornamleijk 1 iemand vuile spelletjes speelt en dat is voornamelijk Jaap. Hij stookt op een stiekume manier. Hij is gewoon laf en achterbaks. Ik hoop echt dat Huub voor Claire kiest.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 15:33 schreef Dementor het volgende:
Huub heeft te vuil spel gespeeld, ik gun Jaap de winst.
Nou Jaap had ook een behoorlijk smerig aandeel in heel veel dingen.Hij was vaak de bedenker van de meest nare plannen.Huub voert graag dingen uit en dat is zijn eigen verantwoordelijheid maar Jaap had er zeker wel een flink aandeel in!quote:Op dinsdag 11 maart 2008 15:33 schreef Dementor het volgende:
Huub heeft te vuil spel gespeeld, ik gun Jaap de winst.
Jaap had het specifiek over de info die hij kreeg in de speciale topics voor hem.Daar staat puur in wat de streamer gezien/gehoord heeft!quote:Op dinsdag 11 maart 2008 15:36 schreef Lobasca het volgende:
Kan me er niet druk om maken, wat Jaap vindt. En er worden natuurlijk ook dikwijls achterlijke dingen geschreven
Oh...daar heb ik niet gepostquote:Op dinsdag 11 maart 2008 15:39 schreef eusjuh het volgende:
[..]
Jaap had het specifiek over de info die hij kreeg in de speciale topics voor hem.Daar staat puur in wat de streamer gezien/gehoord heeft!
En de rest denkt net zo.Zal ook echt geen een sms je sturen.Hun een beetje helpen en gewoon uitgelachen worden.Zijn zelfs fans die dingen sturen enz,gek zijn ze.Besteed je geld lekker aan jezelf of geef iemand waar je van houd iets moois.Ze zijn het allemaal niet waard daar in die villa.Maar ze vergeten dat ze er dankzij de kijkers kunnen vakantie vieren.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 15:13 schreef Disana het volgende:
Mijn bericht uit de vorige COS:
Ik heb wel wat maar lukt me nooit om ze hier te plaatsenquote:Op dinsdag 11 maart 2008 15:41 schreef Dementor het volgende:
Zijn er foto's van de grime van gisteravond?
Zo is datquote:Op dinsdag 11 maart 2008 15:46 schreef rooie3 het volgende:
[..]
En de rest denkt net zo.Zal ook echt geen een sms je sturen.Hun een beetje helpen en gewoon uitgelachen worden.Zijn zelfs fans die dingen sturen enz,gek zijn ze.Besteed je geld lekker aan jezelf of geef iemand waar je van houd iets moois.Ze zijn het allemaal niet waard daar in die villa.Maar ze vergeten dat ze er dankzij de kijkers kunnen vakantie vieren.
Oh...dat dan weer welquote:Op dinsdag 11 maart 2008 15:47 schreef Ziet het volgende:
jaap mocht toch niet meer over de fora praten?
misschien dat hij het dan op deze manier laat blijken, dat hij het toch allemaal gelezen heeft
(nu werd er niet gebeld dat hij moest stoppen
en hij heeft toch aan het einde laten blijken dat hij ook vindt dat de info klopt)
Zeker weten doe je bij Jaap niets. Maar als hij het had geloofd (usb stick, voortrekken Brian en Amanda), dan hebben we daarop in elk geval geen enkel handelen mogen zien. Als het een truc was, dan heeft hij het behoorlijk lullig gebracht.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 15:47 schreef Ziet het volgende:
jaap mocht toch niet meer over de fora praten?
misschien dat hij het dan op deze manier laat blijken, dat hij het toch allemaal gelezen heeft
(nu werd er niet gebeld dat hij moest stoppen
en hij heeft toch aan het einde laten blijken dat hij ook vindt dat de info klopt)
Als Jaap alleen info heeft van LS en Nowlife kan ik me daar niet over verbazen eigenlijk.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 15:18 schreef eusjuh het volgende:
[..]
Dat hij zich rot moest lachen om de info die hij kreeg en dat er complot theorieen zijn die te stom zijn enz enz!Hij vergeet ff dat wij het moeten doen met wat we te zien/horen krijgen en dat de info voor hem bedoeld was om hem te helpen in het spel.Lullig om die mensen dan nu af te zeiken.
Die moest de training eerder stoppen omdat hij dan ff kan douche enzo. Hij moest rond 4 uur klaar zijn van Nienke.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 15:55 schreef beequeen het volgende:
Waar is Brian? Zijn script doornemen bij de FEBO zodat hij een beetje uit de verf komt tijdens zijn 3 uur durende radio optreden?
hij noemde fok! anders ookquote:Op dinsdag 11 maart 2008 15:56 schreef yvonne het volgende:
[..]
Als Jaap alleen info heeft van LS en Nowlife kan ik me daar niet over verbazen eigenlijk.
Gewoon vanaf hier de COS van gisteravond doorscrollen: DGK [COS # 3394] Waar Jaap het slachtoffer is van Clairequote:Op dinsdag 11 maart 2008 15:41 schreef Dementor het volgende:
Zijn er foto's van de grime van gisteravond?
Mwah, de immer doorgaande hysterie op FOK! over die USB-stick was ook te lachwekkend voor woordenquote:Op dinsdag 11 maart 2008 15:56 schreef yvonne het volgende:
[..]
Als Jaap alleen info heeft van LS en Nowlife kan ik me daar niet over verbazen eigenlijk.
Vreemd, hij bedankte ook FOK! voor de info of was dat voor de vorm? Ik weet dat Nolife schreef dat er zelfs iemand naast hem zat toen hij belde met iemand van dat forum.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 15:56 schreef yvonne het volgende:
Was dat toen niet met die fan dag van Huub? Jaap voelt zich ubermensch... zijn sociale te kortkomingen komen er goed uit.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 15:18 schreef avonne het volgende:
[..]
wat zegt hij precies?
Hij had het eergisteren over die vrouw van nowlive in rolstoel. Die werd vierkant door hem uitgelachen. En ik kreeg niet de indruk dat ze nou echt iets raars had gedaan.
Joh, onze wraak is dat deze over het paard getilde miljonair wannabees binnen notime history zijnquote:Op dinsdag 11 maart 2008 16:04 schreef beequeen het volgende:
[..]
Vreemd, hij bedankte ook FOK! voor de info of was dat voor de vorm? Ik weet dat Nolife schreef dat er zelfs iemand naast hem zat toen hij belde met iemand van dat forum.
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 16:07 schreef beequeen het volgende:
Rattin gaat in een mooi lingerie setje slapen, mag het dan wel FEBO?
Mooi.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 15:18 schreef eusjuh het volgende:
[..]
Ach ja, alles is vergankelijk, ook DGK.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 16:07 schreef yvonne het volgende:
Joh, onze wraak is dat deze over het paard getilde miljonair wannabees binnen notime history zijn
Wie is Rosanne?quote:Op dinsdag 11 maart 2008 16:13 schreef farscapevr6 het volgende:
rosanne, ik weet dat er heel veel mannen zijn
Ik durfde het niet te vragenquote:
ff een andere versie dan, als far m ook al gepost had:quote:
Dat zeg ik, 100% NL Kutmuziek.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 16:20 schreef farscapevr6 het volgende:
das dat liedje van net![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
http://www.youtube.com/watch?v=9JTa5ZWv7J0
ach ben ook meer van de jazz, blues etc maar af en toe ook wel lekker, soort patatje met terwijl ik t liefste biefstuk hebquote:
Yeaaaahhhh, Cc is volgens mij nu onderweg naar Eemnes, I'm sure.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 16:27 schreef Varen het volgende:
Je moet een gedicht voor Brian brengen bij DGK en de eerste krijgt dan een Tshirt of overhemd
met handtekening van Brian.
Hey sneaky ratquote:Op dinsdag 11 maart 2008 16:27 schreef Varen het volgende:
Je moet een gedicht voor Brian brengen bij DGK en de eerste krijgt dan een Tshirt of overhemd
Ik zou aan Brian vragen of hij de naam van Amanda's moeder op het shirt wil zetten.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 16:27 schreef Varen het volgende:
Je mag dan tegen Brian zeggen wat er op moet staan.
HAHHAHAHA, Geweldig gewoon... ik lig dubbel!!quote:Op dinsdag 11 maart 2008 16:31 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hey sneaky rat
Wat ben ik jou zat
Samen met je del
Wat denk je nu wel?
Kindjes van God?
Ik lach me verrot
Je bent het niet waard.
Je kop in een taart
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 16:31 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hey sneaky rat
Wat ben ik jou zat
Samen met je del
Wat denk je nu wel?
Kindjes van God?
Ik lach me verrot
Je bent het niet waard.
Je kop in een taart
Nou rijden, vol speed naar DGK, je kan het.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 16:31 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hey sneaky rat
Wat ben ik jou zat
Samen met je del
Wat denk je nu wel?
Kindjes van God?
Ik lach me verrot
Je bent het niet waard.
Je kop in een taart
Oh jij rat ik wou dat huub geen alcoholverbod had.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 16:31 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hey sneaky rat
Wat ben ik jou zat
Samen met je del
Wat denk je nu wel?
Kindjes van God?
Ik lach me verrot
Je bent het niet waard.
Je kop in een taart
Dat wordt lachequote:Op dinsdag 11 maart 2008 16:33 schreef mazaru het volgende:
Jemig!!
Rat moet gitaar spelen op de radio
Ik denk niet dat ik er in kom.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 16:33 schreef Varen het volgende:
[..]
Nou rijden, vol speed naar DGK, je kan het.
Dan zien we je live
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 16:36 schreef Kinga het volgende:
Ik lig nog steeds helemaal strak om je rijmpje mazaru![]()
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 16:40 schreef Kinga het volgende:
HAHAHAHAHAHAHA
Hij heeft de jaloezie eruit gesloopt!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |