Was dat toen niet met die fan dag van Huub? Jaap voelt zich ubermensch... zijn sociale te kortkomingen komen er goed uit.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 15:18 schreef avonne het volgende:
[..]
wat zegt hij precies?
Hij had het eergisteren over die vrouw van nowlive in rolstoel. Die werd vierkant door hem uitgelachen. En ik kreeg niet de indruk dat ze nou echt iets raars had gedaan.
Joh, onze wraak is dat deze over het paard getilde miljonair wannabees binnen notime history zijnquote:Op dinsdag 11 maart 2008 16:04 schreef beequeen het volgende:
[..]
Vreemd, hij bedankte ook FOK! voor de info of was dat voor de vorm? Ik weet dat Nolife schreef dat er zelfs iemand naast hem zat toen hij belde met iemand van dat forum.
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 16:07 schreef beequeen het volgende:
Rattin gaat in een mooi lingerie setje slapen, mag het dan wel FEBO?
Mooi.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 15:18 schreef eusjuh het volgende:
[..]
Dat hij zich rot moest lachen om de info die hij kreeg en dat er complot theorieen zijn die te stom zijn enz enz!Hij vergeet ff dat wij het moeten doen met wat we te zien/horen krijgen en dat de info voor hem bedoeld was om hem te helpen in het spel.Lullig om die mensen dan nu af te zeiken.
Ach ja, alles is vergankelijk, ook DGK.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 16:07 schreef yvonne het volgende:
Joh, onze wraak is dat deze over het paard getilde miljonair wannabees binnen notime history zijn
Wie is Rosanne?quote:Op dinsdag 11 maart 2008 16:13 schreef farscapevr6 het volgende:
rosanne, ik weet dat er heel veel mannen zijn
Ik durfde het niet te vragenquote:
ff een andere versie dan, als far m ook al gepost had:quote:
Dat zeg ik, 100% NL Kutmuziek.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 16:20 schreef farscapevr6 het volgende:
das dat liedje van net![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
http://www.youtube.com/watch?v=9JTa5ZWv7J0
ach ben ook meer van de jazz, blues etc maar af en toe ook wel lekker, soort patatje met terwijl ik t liefste biefstuk hebquote:
Yeaaaahhhh, Cc is volgens mij nu onderweg naar Eemnes, I'm sure.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 16:27 schreef Varen het volgende:
Je moet een gedicht voor Brian brengen bij DGK en de eerste krijgt dan een Tshirt of overhemd
met handtekening van Brian.
Hey sneaky ratquote:Op dinsdag 11 maart 2008 16:27 schreef Varen het volgende:
Je moet een gedicht voor Brian brengen bij DGK en de eerste krijgt dan een Tshirt of overhemd
Ik zou aan Brian vragen of hij de naam van Amanda's moeder op het shirt wil zetten.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 16:27 schreef Varen het volgende:
Je mag dan tegen Brian zeggen wat er op moet staan.
HAHHAHAHA, Geweldig gewoon... ik lig dubbel!!quote:Op dinsdag 11 maart 2008 16:31 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hey sneaky rat
Wat ben ik jou zat
Samen met je del
Wat denk je nu wel?
Kindjes van God?
Ik lach me verrot
Je bent het niet waard.
Je kop in een taart
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 16:31 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hey sneaky rat
Wat ben ik jou zat
Samen met je del
Wat denk je nu wel?
Kindjes van God?
Ik lach me verrot
Je bent het niet waard.
Je kop in een taart
Nou rijden, vol speed naar DGK, je kan het.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 16:31 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hey sneaky rat
Wat ben ik jou zat
Samen met je del
Wat denk je nu wel?
Kindjes van God?
Ik lach me verrot
Je bent het niet waard.
Je kop in een taart
Oh jij rat ik wou dat huub geen alcoholverbod had.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 16:31 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hey sneaky rat
Wat ben ik jou zat
Samen met je del
Wat denk je nu wel?
Kindjes van God?
Ik lach me verrot
Je bent het niet waard.
Je kop in een taart
Dat wordt lachequote:Op dinsdag 11 maart 2008 16:33 schreef mazaru het volgende:
Jemig!!
Rat moet gitaar spelen op de radio
Ik denk niet dat ik er in kom.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 16:33 schreef Varen het volgende:
[..]
Nou rijden, vol speed naar DGK, je kan het.
Dan zien we je live
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 16:36 schreef Kinga het volgende:
Ik lig nog steeds helemaal strak om je rijmpje mazaru![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |