Heerlijk toch, laat hem maar lekker afgaan. Ik seg, ik hou durfan.quote:Op maandag 10 maart 2008 21:35 schreef Lady-night het volgende:
Weet Brian wel wat voor publiek daar zit op zo'n gala....rich and famous, ik was daaar een keer, hij wil stoeipoesdingen van Amanda gaan uitdelen.....dom dom dom
Dat is mooi omdraaien, hij had haar toch voor moeten stellen? Als hij net doet of ze lucht is en met z'n moeder gaat zitten babbelen dan kan ik me best voorstellen dat ze zich afzijdig houdt, vooral na zo'n opmerking van Amanda.quote:Op maandag 10 maart 2008 21:39 schreef Mokum020 het volgende:
Huub spreekt Claire aan waarom ze niet even binnen is gekomen voor zijn moeder..
hij is er niet blij mee...
ze is zelfs niet voorgesteld.
Mickey is 't nou eenmaal niet gewend om aan een tafel te eten.quote:Op maandag 10 maart 2008 21:20 schreef beequeen het volgende:
Dit zal bij je aan tafel zitten, gezellig. Deze blik is voor Huub.
[ afbeelding ]
Daar zit hij imho mis, als hij had gewild dat Claire aan zijn moeder werd voorgesteld dan had hij dat moeten doen, ik kan me best voorstellen dat Claire zoiets had van zijn moeder is er voor hem en laat ze maar lekker kletsen.quote:Op maandag 10 maart 2008 21:41 schreef Marrije het volgende:
Claire had grime les en zegt dat Huub haar dan even uit de les had moeten halen.
Huub vindt van niet, hij vindt dat Claire zelf had moeten bedenken dat ze er even bij moest komen zitten. Hij was er duidelijk genoeg over geweest.
Claire had inderdaad niet zo heel erg veel belangstelling voor de moeder van Huub, dat viel me ook al op.quote:Op maandag 10 maart 2008 21:38 schreef Marrije het volgende:
Huub is pissig dat Claire niet bij hem en zijn moeder is komen zitten.
Ja heerlijk he om daar naar te kijken..Bob Ross vond ik ook altijd zo lekker ontspannend om naar te kijken..quote:Op maandag 10 maart 2008 21:28 schreef Kinga het volgende:
Wel lekker rustgevend die grime cursus op de streams... Hetzelfde een beetje als Bob RossIk word daar ook altijd zo slaperig van.
quote:Op maandag 10 maart 2008 21:44 schreef Katewalker het volgende:
ha Huub is een beetje beledigd dat Claire niet ff bij hem en zijn moeder kwam zitten...hij zegt wel dat het niet het einde van de wereld is maar vind het toch niet leuk..Claire reageert er goed op..dit waren de momenten dat hij met lieke slaande ruzie zou hebben gekregen maar Claire kan zich goed inleven in Huub en geeft echt om hem..om het geld dat ze kan winnenDus ze houdt zich in en blijf sorry zeggen.
Huub probeerde wel ff door te drammen dat hij het niet leuk vond maar gelukkig geeft Claire hem verder geen ruimte om de beledigde uit te hangen..ze is gewoon lief..daar kan ook een drammende Huub niet om heen..
Op dit soort momenten vind ik Huub zo'n klootzak, bah. Dat arrogante toontje van.....je had het kunnen weten.quote:Op maandag 10 maart 2008 21:42 schreef kahaarin het volgende:
Dat is mooi omdraaien, hij had haar toch voor moeten stellen? Als hij net doet of ze lucht is en met z'n moeder gaat zitten babbelen dan kan ik me best voorstellen dat ze zich afzijdig houdt, vooral na zo'n opmerking van Amanda.
Ja dat vind ik ook, hij had zijn moeder tenminste even moeten voorstellen aan Claire en dan had hij kunnen vragen of ze er bij kwam.quote:Op maandag 10 maart 2008 21:42 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Dat is mooi omdraaien, hij had haar toch voor moeten stellen? Als hij net doet of ze lucht is en met z'n moeder gaat zitten babbelen dan kan ik me best voorstellen dat ze zich afzijdig houdt, vooral na zo'n opmerking van Amanda.
Dan had hij het onderwerp over de keuze tussen Claire of Jaap eruit met zijn moeder ook niet aan kunnen snijden..quote:Op maandag 10 maart 2008 21:44 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Daar zit hij imho mis, als hij had gewild dat Claire aan zijn moeder werd voorgesteld dan had hij dat moeten doen, ik kan me best voorstellen dat Claire zoiets had van zijn moeder is er voor hem en laat ze maar lekker kletsen.
Dat klopt, hij had zijn moeder op visite dus de initiatieven moeten van hem komen, als hij de moeite niet doet dan kun je achteraf Claire ook niets verwijten.quote:Op maandag 10 maart 2008 21:46 schreef beequeen het volgende:
[..]
Op dit soort momenten vind ik Huub zo'n klootzak, bah. Dat arrogante toontje van.....je had het kunnen weten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |