Hij weet dat Nienke er is, kwam haar achter tegen. Die kutzwerver is dus allang op het terrein en doet alsof hij net uitgewerkt is. Mooi dat ie zich verlult, hij is al bijna 2 uur binnen.quote:Op maandag 10 maart 2008 17:17 schreef Kinga het volgende:
Daar heb je die klootzak weer.
Het zou me helemaal niets verbazen als die zwerver de hele werkdag achter kofiie zit te lurken.quote:Op maandag 10 maart 2008 17:21 schreef beequeen het volgende:
Hij weet dat Nienke er is, kwam haar achter tegen. Die kutzwerver is dus allang op het terrein en doet alsof hij net uitgewerkt is. Mooi dat ie zich verlult, hij is al bijna 2 uur binnen.
hoe bedoel je doorgestoken kaart...quote:Op maandag 10 maart 2008 17:21 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hij weet dat Nienke er is, kwam haar achter tegen. Die kutzwerver is dus allang op het terrein en doet alsof hij net uitgewerkt is. Mooi dat ie zich verlult, hij is al bijna 2 uur binnen.
Hij gaat ook niet eerst ff douchen nadattie de 'hele dag' in het vuil heeft staan roerenquote:
quote:Op maandag 10 maart 2008 17:27 schreef Copycat het volgende:
Patatje oorlog = curry mayo en uitjes? (aldus Nienke)
Dat heet toch overal een patatje speciaal?
quote:Op maandag 10 maart 2008 17:29 schreef Charmian het volgende:
Hij gaat ook niet eerst ff douchen nadattie de 'hele dag' in het vuil heeft staan roeren![]()
Ow wacht hij zit bij Del, die ruikt dat toch niet
Mooie ogen, mooie Cap !quote:
Curry Mayo Uitjes is een speciaal ja, zo eet ik m'n frietjes.quote:Op maandag 10 maart 2008 17:27 schreef Copycat het volgende:
Patatje oorlog = curry mayo en uitjes? (aldus Nienke)
Dat heet toch overal een patatje speciaal?
Bedanktquote:Op maandag 10 maart 2008 17:40 schreef jassy het volgende:
Claire met het weerbericht op 100%NL:
http://www.xs4all.nl/~rozendaw/caps_dgk/claire173710308.mp3
Brian doet het geweldig: Dit is de Chill oessssch, dit is de Private oessssch, daar is de paardenbak oessssch.quote:Op maandag 10 maart 2008 17:39 schreef Nostalgist het volgende:
Erwin krijgt een rondleiding van Brian. Vroeger deed Huub dat toch meestal.....
Dit is de tuin, fris en fruitig.quote:Op maandag 10 maart 2008 17:42 schreef beequeen het volgende:
[..]
Brian doet het geweldig: Dit is de Chill oessssch, dit is de Private oessssch, daar is de paardenbak oessssch.
Mozes kriebel, wat een bosmongool is het ook.
Vind je haar echt zo bijzonder? Ik vind het een beetje een zeurderige girl next door, from Holland, of course.quote:
Na de aankondiging van de 3 J's wist ik genoeg.quote:Op maandag 10 maart 2008 17:32 schreef Copycat het volgende:
Ik trek die zender niet, hoor. Wat een boutmuzak.
quote:Op maandag 10 maart 2008 17:48 schreef kahaarin het volgende:
DGK [ COS # 3393] Nienke draait vrolijk door.
Staat klaar!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |