ik ga er van uit dat de tv-uitzending een week stopt na de streams. Is ook logisch, want de streams lopen zo ongeveer een week voor.quote:Op zondag 9 maart 2008 12:45 schreef noekje het volgende:
[..]
Nee! De streams gaan een week voor de finale stoppen?
Waarom wist ik dit niet en waar slaat dit op??
Gister heb ik het ook geschreven. Ik denk dat Amanda en Brian hebben afgesproken dat Brian moet winnen. PRIJSAFSPRAKEN JA!!!. Amanda doet alle vuile klusjes voor Brian en als er een boete aan vast zit....Tja, Brian gaat toch winnen. Hij krijgt die boetes niet.quote:Op zondag 9 maart 2008 12:54 schreef Guuskeee het volgende:
Ik zal deze info die minstens een BOETE waard is nog maar een keer plaatsen. STELEN en VERNIETIGEN van PERSOONLIJKE EIGENDOMMEN !!! Kutvolk.
Het is namelijk zo dat slettie post van claire uit de la van claire heeft gestolen, post die opgestuurd diende te worden. Post in gesloten envellopen, die slettie dus open heeft gescheurd. Ze heeft ALLE POST van claire open gescheurd, en daarna gelezen en verslag uitgebracht bij haar pooier, die zelf nooit iets hoeft te doen.
Daarna hebben ze die brieven in stukken gescheurd, en op Claires bed gegooid. Even later 'acteren' ze alsof ze doorgescheurde post van Claire op het bed van Claire vinden, alsof Claire die daar zou hebben laten slingeren, en gaan ze die weer aan elkaar gaan puzzelen. Zal wel voor de camera zijn.
JAH!!! Thanks!quote:Op zondag 9 maart 2008 13:17 schreef Ziet het volgende:
je bedoelt Tamara
Ik denk het niet hoor, kan me dat ook niet herinneren van BB's, en die liepen ook voor. Dat tijdsverschil is in een mum van tijd recht getrokken. En er is dus geen enkele 'harde' bron dat ze een week van tevoren zouden stoppen toch?quote:Op zondag 9 maart 2008 13:00 schreef Guuskeee het volgende:
heel fijn noekje, supersnel![]()
.
[..]
ik ga er van uit dat de tv-uitzending een week stopt na de streams. Is ook logisch, want de streams lopen zo ongeveer een week voor.
geen enkele harde bron nee, puur speculaassie.quote:Op zondag 9 maart 2008 13:25 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik denk het niet hoor, kan me dat ook niet herinneren van BB's, en die liepen ook voor. Dat tijdsverschil is in een mum van tijd recht getrokken. En er is dus geen enkele 'harde' bron dat ze een week van tevoren zouden stoppen toch?
Ach, dat vind ik dan nog wel weer slim van Brian, dat ie Amanda zo goed aan het lijntje weet te houden dat ze het zelf niet door heeft.quote:Op zondag 9 maart 2008 13:08 schreef STAP01 het volgende:
Die relatie van Brian en Amanda vind ik ook zo vreemd. Kijk eens naar die ex van Brian. Een mooie intelligente vrouw. Zou hij haar ook nooit hebben gezoend? Zou hij ook zo agressief hebben gedaan tegen haar? Zet die ex (naam is me ontschoten) naast Amanda. Wat een wereld van verschil. Hij weet het en wij weten het dat die relatie zo fake is als de pest! En die vuile stinkrat gaat er straks met het gewonnen geld vandoor! Dat is wat Sjonnie toch wil!
Amanda zegt tegen Sjonnie:"Zo, ben je weer vroeg wakker ?"quote:Op zondag 9 maart 2008 13:48 schreef Ziet het volgende:
spuit 11 is ook gedouched en aangekleed
quote:Op zondag 9 maart 2008 14:00 schreef farscapevr6 het volgende:
amanda aan t paaldansen?
http://www.123video.nl/playvideos.asp?MovieID=226812
geen idee, heb niet geluisterdquote:Op zondag 9 maart 2008 14:13 schreef beequeen het volgende:
Goedemiddag,
Waar hebben Victor en die kutzwerver het over. Iemand gaat vanavond drillen en die kutzwerver dan morgenavond.
Het heeft te maken met iets wat op het rooster staat.
Maakt niet uit, komt vanzelf wel. Die kutzwerver kan toch zijn mummelmuil niet houden.quote:
Woehaaquote:Op zondag 9 maart 2008 14:00 schreef farscapevr6 het volgende:
amanda aan t paaldansen?
http://www.123video.nl/playvideos.asp?MovieID=226812
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |