Noujaquote:
Naakt paardrijden...quote:
quote:Op zondag 17 februari 2008 10:07 schreef JortK het volgende:
* JortK makes mental note: Tool gereed maken voor OA
Ik weet niet eens waar je het over hebt....quote:Op zondag 17 februari 2008 10:09 schreef BrandX het volgende:
grmpbl![]()
weet iemand waar ik hardware versnelling uit kan zetten?
Ervaring?quote:Op zondag 17 februari 2008 10:12 schreef BrandX het volgende:
[..]
dat zit letterlijk en figuurlijk kut
Rechtermuisknop op je bureaublad -> Eigenschappen laatste tabblad knop Geavanceerd.quote:Op zondag 17 februari 2008 10:09 schreef BrandX het volgende:
grmpbl![]()
weet iemand waar ik hardware versnelling uit kan zetten?
quote:
ergens in je windowsinstellingen heb je hardwareversnelling. wat het precies doet weet ik niet maar het zorgt dat videobeelden en zulks beter worden afgespeeld. Maar ik wil screenshots maken van de filmpjes die ik gister gemaakt heb van de bokswedstrijden maar dat gaat dan niet goed. En ben vergeten waar het ook al weer zatquote:Op zondag 17 februari 2008 10:12 schreef OA het volgende:
[..]
![]()
![]()
[..]
Ik weet niet eens waar je het over hebt....
[KSC #731] Met zondagbabesquote:Op zondag 17 februari 2008 10:14 schreef BrandX het volgende:
[..]
ergens in je windowsinstellingen heb je hardwareversnelling. wat het precies doet weet ik niet maar het zorgt dat videobeelden en zulks beter worden afgespeeld. Maar ik wil screenshots maken van de filmpjes die ik gister gemaakt heb van de bokswedstrijden maar dat gaat dan niet goed. En ben vergeten waar het ook al weer zat
quote:Op zondag 17 februari 2008 10:13 schreef JortK het volgende:
[..]
Rechtermuisknop op je bureaublad -> Eigenschappen laatste tabblad knop Geavanceerd.
Daar ergens
eh, nee in 31 kan ik niet komen. Wat is dat voor subforumquote:Op zondag 17 februari 2008 10:25 schreef OA het volgende:
BX, kan/kunnen jij/mods in /31 komen?
Ik zie daar nl weleens mods rondhangen..
quote:Op zondag 17 februari 2008 10:15 schreef OA het volgende:
O ja.... Stofzuigen = de buren handhandig wekken!
FP-crew.quote:Op zondag 17 februari 2008 10:30 schreef BrandX het volgende:
[..]
eh, nee in 31 kan ik niet komen. Wat is dat voor subforum
ohw, nee ik kan wel in FOK!crew, waar ook fp komt, maar 31 niet. Kan jij in 17? dat is forumcrew. Zal ook wel niet dan?quote:Op zondag 17 februari 2008 10:32 schreef OA het volgende:
[..]
FP-crew.
Vaag dat andere mods daar wel rondhangen. Mods zonder FP tag.
Klopt, ik kan niet in 17. 13quote:Op zondag 17 februari 2008 10:34 schreef BrandX het volgende:
[..]
ohw, nee ik kan wel in FOK!crew, waar ook fp komt, maar 31 niet. Kan jij in 17? dat is forumcrew. Zal ook wel niet dan?
en sommige mods doen ook e.e.a. op fp, zoals fiets maar die heeft geen tag.
Grappen in de herhaling....quote:Op zondag 17 februari 2008 10:46 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
't Was dus een geintje van Remlof afaik
Inside? Er worden toch geen details in geheimtaal besproken?quote:
Hammertime!!!quote:Op zondag 17 februari 2008 10:52 schreef JortK het volgende:
STOP
In the name of love, before you break my heart!quote:Op zondag 17 februari 2008 10:52 schreef JortK het volgende:
STOP
quote:Op zondag 17 februari 2008 10:54 schreef DaMart het volgende:
Wat irritant als je 's nachts telkens wakker wordt. Zal wel door de cola van gisterenavond gekomen zijn. Maar goed, ik ga dan echt letten op of ik niet in slaap val weer, omdat ik gewoon wil pitten. Daardoor blijf ik dan juist weer wakker. Uiteindelijk is het me blijkbaar toch gelukt om een aantal uren slaap mee te pakken vannacht, maar wel zodanig veel dat ik een aantal uren van deze mooie dag heb moeten missen. Maar goed, het mag nog: goedemorgen.
quote:Op zondag 17 februari 2008 11:02 schreef marcb1974 het volgende:
Iemand nog plannen voor vandaag?
Ik ga de was wegwerken... nou ja, ik ga de wasmachine dat laten doen. En verder beetje relaxen, misschien nog even wat landschapsarchitectuur op kleine schaal en ik wil nog even een rondje wandelen vandaag.quote:Op zondag 17 februari 2008 11:02 schreef marcb1974 het volgende:
Boksen in de Astaquote:Op zondag 17 februari 2008 11:08 schreef BrandX het volgende:
[..]om 16:00uur beginnen profbokswedstrijden en kickbokswedstrijden in de asta hier in den haag
We gaan met een mannetje of 10 op kosten van de vereniging erheen
http://www.100-procent.nl/home.php?id=6
http://www.asta.nl/default.asp?oid=64317
dus dat wordt top
Dat kan zeker heel leuk wordenquote:Op zondag 17 februari 2008 11:08 schreef BrandX het volgende:
[..]om 16:00uur beginnen profbokswedstrijden en kickbokswedstrijden in de asta hier in den haag
dus dat wordt top
Ik kijk sinds een tijd de uitzendingen van UFC. Dat is ook behoorlijk knokkenquote:Op zondag 17 februari 2008 11:08 schreef BrandX het volgende:
dus dat wordt top
quote:
quote:Op zondag 17 februari 2008 11:16 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ik kijk sinds een tijd de uitzendingen van UFC. Dat is ook behoorlijk knokken
Rachel wiequote:Op zondag 17 februari 2008 11:18 schreef Houniet het volgende:
Gisteravond dus bij Jumper geweest! Rachel Bilson![]()
!
Leuke film met goede effecten, al was het verhaalopzet een beetje vaag. Ze hadden er misschien een serie van moeten maken. De pauze begon al na driekwartier nadat de film was begonnen.
Opzich een goede film, had er alleen wat meer van verwacht. Rachel Bilson![]()
!
Mijn fotoboek!quote:
Met die dooie toch ?quote:Op zondag 17 februari 2008 11:25 schreef Houniet het volgende:
Die nieuwe Batman lijkt me ook wel cool.
Was het maar zo'n feest, dan was ik nu niet onlinequote:
Pannenkoekquote:Op zondag 17 februari 2008 11:47 schreef Sjowhan het volgende:
Ben nog niet echt wakker schijnbaar. Ik wachten tot de koffiezetapparaat zijn werk gaat doen, en dat gebeurd maar niet. Blijkt de stekker er (nog) niet in te zitten
En dus?quote:Op zondag 17 februari 2008 11:52 schreef OA het volgende:
Ik post nu trouwens vanaf m'n pc en niet vanaf de laptop.
Dat ding haalt momenteel updates binnen....![]()
Ik zou misschien naar hem toegaan, maar niet als hij zo lang ligt te slapen.quote:
En dus is dat ding nu hééééééél erg traag...quote:
Je post anders nog aardig door.quote:Op zondag 17 februari 2008 12:02 schreef OA het volgende:
[..]
En dus is dat ding nu hééééééél erg traag...![]()
Fx loopt trouwens vast op de pc, dus nu moet ik noodgedwongen ook nog IE gebruiken...
OA tochquote:
Heeft Koffiebuzz je vannacht weer eens blauw geverfd?quote:
Mooi verwoordquote:Op zondag 17 februari 2008 10:54 schreef DaMart het volgende:
Wat irritant als je 's nachts telkens wakker wordt. Zal wel door de cola van gisterenavond gekomen zijn. Maar goed, ik ga dan echt letten op of ik niet in slaap val weer, omdat ik gewoon wil pitten. Daardoor blijf ik dan juist weer wakker. Uiteindelijk is het me blijkbaar toch gelukt om een aantal uren slaap mee te pakken vannacht, maar wel zodanig veel dat ik een aantal uren van deze mooie dag heb moeten missen. Maar goed, het mag nog: goedemorgen.
Vanmiddag koffie drinken en vlaai eten op een verjaardag.quote:Op zondag 17 februari 2008 11:02 schreef marcb1974 het volgende:
Ik bedoel de laptop als ie updates binnenhaalt...quote:
quote:Op zondag 17 februari 2008 12:09 schreef MPG het volgende:
Mooie binnekomer wel, zo'n OAiaanse Multiquote (r)
Lui aan het wezenquote:Op zondag 17 februari 2008 11:51 schreef OA het volgende:
Waar is eer-ik?
De luie flikkerquote:
Hij wil gewoon niet daten zekerquote:Op zondag 17 februari 2008 12:01 schreef OA het volgende:
[..]
Ik zou misschien naar hem toegaan, maar niet als hij zo lang ligt te slapen.
quote:Op zondag 17 februari 2008 12:02 schreef OA het volgende:
[..]
En dus is dat ding nu hééééééél erg traag...![]()
Fx loopt trouwens vast op de pc, dus nu moet ik noodgedwongen ook nog IE gebruiken...
Goedzoquote:
FAAAAAAAAAAALquote:
Houniet!quote:
Ik zei toch dat dat vastliep....quote:
Nieuwe install doen danquote:Op zondag 17 februari 2008 12:21 schreef OA het volgende:
[..]
Ik zei toch dat dat vastliep....![]()
IE dus ook.
Ik gebruik m'n pc niet voor niets zo weinig...![]()
Maar... als het goed is heb ik binnenkort een zo goed als nieuwe voor weinig centen.
Via het werk van m'n broertje.
Neequote:Op zondag 17 februari 2008 12:20 schreef MPG het volgende:
[..]
Houniet!
Al terug geweest bij de bakker?
Klopt, geduld is voor Polen...quote:Op zondag 17 februari 2008 12:19 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Had ie daarvoor al gedaan.
Geen geduld he...
Niks nieuwe installquote:Op zondag 17 februari 2008 12:22 schreef MPG het volgende:
[..]
Nieuwe install doen dan
En dan nieuwe aanschaffen via je broertje
Op zondagquote:Op zondag 17 februari 2008 12:20 schreef MPG het volgende:
[..]
Houniet!
Al terug geweest bij de bakker?
quote:
Niet iedereen woont in een gat waar de winkels gesloten zijn op zondag.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 15 augustus 2009 23:05 schreef eer-ik het volgende:
Ik vind je sig nogal denigrerend.
Die kerel heeft aardig wat uurtjes in de sportschool rondgewandeld.quote:Op zondag 17 februari 2008 12:25 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik zag ze wel in de OP!
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
En Adam Brody, om maar in dezelfde sfeer te blijven.
Whehequote:Op zondag 17 februari 2008 12:23 schreef OA het volgende:
[..]
Klopt, geduld is voor Polen...![]()
Speaking of which...
Arie en Silvester hadden gisteren tig grappen over Polen.![]()
Hun danseresjes/hulpjes waren ook zogenaamd Polen. Ze werden constant afgeblaft, uitgescholden en voor gek gezet!
Wat een lamlul is het ookquote:Op zondag 17 februari 2008 12:25 schreef OA het volgende:
Als ik zo nog niets van Erik heb gehoord, ga ik lekker naar buiten!
Ja. Voor z'n chickiequote:
Awww..quote:Op zondag 17 februari 2008 12:23 schreef Houniet het volgende:
[..]
Nee![]()
Ik denk dat ze in het plaatsje woont waar ik werk.
quote:Op zondag 17 februari 2008 12:27 schreef ScarFace- het volgende:
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ niet erik
quote:Op zondag 17 februari 2008 12:27 schreef ScarFace- het volgende:
Erik jij bent te vergelijken met die erik van de gouden kooi?
quote:Op zondag 17 februari 2008 12:26 schreef OA het volgende:
[..]
Niet iedereen woont in een gat waar de winkels gesloten zijn op zondag.
Ik ook hoor, was enkel met kerst/Sint dat ze koopzondag hadden, met standjes in het dorp enzo. Maar dan moet ik naar Leiden als ik echt wil genieten van de koopzondag (wat trouwens ook maar 1x per maand is).SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ter vermaak van Tha_Erik, aangezien die jongen niet zo van blote mevrouwen houdtquote:Op zondag 17 februari 2008 12:32 schreef Houniet het volgende:
Rachel is de bom
maar wat doet die gespierde kerel hier?
Of bedoel je of ik ook homo ben? Want dat kan je ook gewoon vragenquote:
Vaker daar naartoe gaan dusquote:Op zondag 17 februari 2008 12:33 schreef Houniet het volgende:
dieren mpg
Alleen als ik zie dat er vrouwen geplaatst zijn.quote:Op zondag 17 februari 2008 12:32 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Je spamt altijd met plaatjes van mannen, net ook weer
Een homo spamt rondquote:Op zondag 17 februari 2008 12:32 schreef Houniet het volgende:
Rachel is de bom
maar wat doet die gespierde kerel hier?
Daar waren we al wel achterquote:Op zondag 17 februari 2008 12:33 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Of bedoel je of ik ook homo ben? Want dat kan je ook gewoon vragen.
Niet zo spastisch reageren zeg.quote:
Dan gaat die jongen toch naar een homo slowchat.quote:Op zondag 17 februari 2008 12:33 schreef MPG het volgende:
[..]
Ter vermaak van Tha_Erik, aangezien die jongen niet zo van blote mevrouwen houdt
Er komen ook vrouwen hier hoor.quote:Op zondag 17 februari 2008 12:37 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Dan gaat die jongen toch naar een homo slowchat.
Ik snap echt de lol er niet van in als iedereen hier vrouwen plaatjes wel ok vind, komt hij erbij en hij post plaatjes van mannen, maarja daar zit alleen hijzelf op te wachten.
actie = - reactiequote:Op zondag 17 februari 2008 12:34 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik pas zeg maar Newtons wet een beetje toe. Elke actie heeft een gelijke tegengestelde reactie (of hoe was het ookalweer).
eens. gelukkig geen last van hierquote:
Frits!quote:
Niet iedereen vind die vrouwenplaatjes dus okquote:Op zondag 17 februari 2008 12:37 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Dan gaat die jongen toch naar een homo slowchat.
Ik snap echt de lol er niet van in als iedereen hier vrouwen plaatjes wel ok vind, komt hij erbij en hij post plaatjes van mannen, maarja daar zit alleen hijzelf op te wachten.
Nerdalertquote:
Hier ook niet.quote:[..]
eens. gelukkig geen last van hier
Ik heb daar echt een grondige klotehekel aan! Gelukkig is het weer verholpen!quote:Op zondag 17 februari 2008 12:39 schreef MPG het volgende:
[..]
actie = - reactie
3e wet van Newton
[..]
eens. gelukkig geen last van hier
quote:
Die luiwammes heeft schijnbaar nog niets van zich laten horen ofzoquote:Op zondag 17 februari 2008 12:40 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Moet je niet naar Erik vandaag?
Nog niets van hem gehoord.quote:Op zondag 17 februari 2008 12:40 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Moet je niet naar Erik vandaag?
Oehquote:Op zondag 17 februari 2008 12:41 schreef OA het volgende:
Even een lekker broodje met zalm, sla, etc bouwen
Dat zeg ik!quote:Op zondag 17 februari 2008 12:41 schreef MPG het volgende:
[..]
Die luiwammes heeft schijnbaar nog niets van zich laten horen ofzo
Johoor. Komt ie morgen aan. Beetje hard en uitgedroogd. En met een beetje geluk heb je er nog paddestoelen bij ook.quote:Op zondag 17 februari 2008 12:42 schreef MPG het volgende:
[..]
Oeh.
Is er enige kans dat je ook zo'n broodje naar Venlo kan sturen?
quote:Op zondag 17 februari 2008 12:41 schreef MPG het volgende:
[..]
Die luiwammes heeft schijnbaar nog niets van zich laten horen ofzo
quote:
Hehe, dat is wel zoals ik hem ken. Waarschijnlijk gister toch stiekem ff de kroeg in gedoken en iets later geworden dan gehooptquote:
quote:Op zondag 17 februari 2008 12:40 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Niet iedereen vind die vrouwenplaatjes dus ok. En als je niet tegen diversiteit kan moet je maar terug naar je gereformeerde incestdorp ofzo.
quote:Op zondag 17 februari 2008 12:44 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
[..]
[..]
Hehe, dat is wel zoals ik hem ken. Waarschijnlijk gister toch stiekem ff de kroeg in gedoken en iets later geworden dan gehoopt
jumjumquote:Op zondag 17 februari 2008 12:43 schreef OA het volgende:
[..]
Johoor. Komt ie morgen aan. Beetje hard en uitgedroogd. En met een beetje geluk heb je er nog paddestoelen bij ook.
eer-ikquote:Op zondag 17 februari 2008 12:44 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
[..]
[..]
Hehe, dat is wel zoals ik hem ken. Waarschijnlijk gister toch stiekem ff de kroeg in gedoken en iets later geworden dan gehoopt
Het is niet de eerste keer dat ie zo reageert, en dat werkt nogal op mijn zenuwen. Ik vraag me ook sterk af of hij er ook zo'n punt van maakt als een vrouw die plaatjes post, ik vermoed van niet.quote:Op zondag 17 februari 2008 12:48 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Damn, both of you. Quit being a bitch about it and be nice!
Ben je homoquote:Op zondag 17 februari 2008 12:33 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Of bedoel je of ik ook homo ben? Want dat kan je ook gewoon vragen.
Misschien had hij ook wel stroomstoring.quote:Op zondag 17 februari 2008 12:44 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
[..]
[..]
Het broodje is al volgt opgebouwd: gerookte zalm, oude kaas, sla en sambasaus.quote:
Dat zeg ik altijd, zodat ik makkelijker aan de wijven komquote:
Dat denk ik ook niet nee. Ik snap wel dat het op je zenuwen werkt, gewoon niet aan toegeven.quote:Op zondag 17 februari 2008 12:50 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het is niet de eerste keer dat ie zo reageert, en dat werkt nogal op mijn zenuwen. Ik vraag me ook sterk af of hij er ook zo'n punt van maakt als een vrouw die plaatjes post, ik vermoed van niet.
quote:Op zondag 17 februari 2008 12:53 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat zeg ik altijd, zodat ik makkelijker aan de wijven kom [ afbeelding ].
Is wel 12 km verderop hèquote:Op zondag 17 februari 2008 12:52 schreef OA het volgende:
[..]
Misschien had hij ook wel stroomstoring.![]()
Bel hem eens wakker.![]()
[..]
Het broodje is al volgt opgebouwd: gerookte zalm, oude kaas, sla en sambasaus.
Ik ben serieus hoorquote:Op zondag 17 februari 2008 12:53 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ideetje!!quote:Op zondag 17 februari 2008 12:53 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Goed bezig. 14quote:Op zondag 17 februari 2008 12:54 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Is wel 12 km verderop hè
Had 'm al een sms gestuurd
In dat geval: jaquote:
Die smilie draagt dezelfde naam als ik!quote:
Oke dat wist ik nietquote:
I Knowquote:Op zondag 17 februari 2008 12:56 schreef OA het volgende:
[..]
Ideetje!! [ afbeelding ]
[..]
Goed bezig. 14
Hehe, ja iddquote:Op zondag 17 februari 2008 13:00 schreef OA het volgende:
[..]
Die smilie draagt dezelfde naam als ik!
Zie ook dit topic: Wie is Michel?quote:
quote:
Zie dat even keihard rijmen.quote:
Lijk jij dan ook als twee druppels water op die smileyquote:Op zondag 17 februari 2008 13:00 schreef OA het volgende:
[..]
Die smilie draagt dezelfde naam als ik!
Hoe krijg je dat voor elkaarquote:Op zondag 17 februari 2008 13:24 schreef eer-ik het volgende:
Trouwens, OA, het loopt effe allemaal een stuk brakker.
Kon vannacht het huis niet in, dus heb niet thuis gepit..
Ben dus oko niet met ouders meegereden, maar daar er niemand thuis is, kan ik nog steeds m''n huis niet in
Vertel!quote:
pwnquote:Op zondag 17 februari 2008 13:15 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Zie dat even keihard rijmen.
Slimquote:
Ben wel aardig lam geworden ja, heb ook echt týfussmerige drank opquote:Op zondag 17 februari 2008 13:34 schreef MPG het volgende:
[..]
Slim
Wezen zuipen zeker?
En waar heb je uiteindelijk dan geslapen
Op straat je weetz.quote:Op zondag 17 februari 2008 13:34 schreef MPG het volgende:
[..]
Slim
Wezen zuipen zeker?
En waar heb je uiteindelijk dan geslapen
Mja, veel bier enzoquote:
Op de wc leggen, voor als het wcpapier op isquote:Op zondag 17 februari 2008 13:40 schreef Sjowhan het volgende:
Zojuist Jehova's getuigen aan de deur gehad. 2 boekkies gehad, maar of ik ze ooit zal lezen
Klinkt goedquote:Op zondag 17 februari 2008 13:45 schreef crossover het volgende:
[..]
Mja, veel bier enzoEerste keer uit in tilburg op zaterdag was een succes.
Zo in de goot zekerquote:
Whehe, watvoor drank wasda dan?quote:Op zondag 17 februari 2008 13:37 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ben wel aardig lam geworden ja, heb ook echt týfussmerige drank op
Heb bij een maat gepit die hier in de straat woont.
dat moet je ook nooit, nóóit aanpakkenquote:Op zondag 17 februari 2008 13:40 schreef Sjowhan het volgende:
Zojuist Jehova's getuigen aan de deur gehad. 2 boekkies gehad, maar of ik ze ooit zal lezen
Ja dat is ookquote:Op zondag 17 februari 2008 13:53 schreef Muck het volgende:
[..]
dat moet je ook nooit, nóóit aanpakken
nu komen ze weer terug om te vragen wat je van die boekies vond
Eerst moesten we zoete rosé atten, en daarna 'whisky cream', goedkope variant van baileys.quote:Op zondag 17 februari 2008 13:52 schreef MPG het volgende:
[..]
Klinkt goed
[..]
Zo in de goot zeker
[..]
Whehe, watvoor drank wasda dan?
Goed geregeld, dat wel
Muckiequote:Op zondag 17 februari 2008 13:53 schreef Muck het volgende:
[..]
quote:Op zondag 17 februari 2008 13:55 schreef crossover het volgende:
[..]
Ja dat is ook
Laatst voor de tweede keer kwam er een terug voor m'n huisgenootje
Hoezo "moesten"?quote:Op zondag 17 februari 2008 13:56 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Eerst moesten we zoete rosé atten, en daarna 'whisky cream', goedkope variant van baileys.
En baileys vind ik al smerig, maar dit was echt goor.
Moet er bijna van kotsen als ik er alleen al aan denk
quote:Op zondag 17 februari 2008 13:55 schreef crossover het volgende:
[..]
Ja dat is ook
Laatst voor de tweede keer kwam er een terug voor m'n huisgenootje
for the sake of the game.quote:
quote:Op zondag 17 februari 2008 14:00 schreef eer-ik het volgende:
[..]
for the sake of the game.
Ik had toegezegd dat ik mee zou doen, en om dan af te haken is zwaar ftl imo.
quote:
ja dat dus....quote:Hoezo "moesten"?
pils was op, rose was op, (vind dat nog wel te doen, maar ook al niet echt lekker - zoet dus) maar die baileystroep vind ik echr ronduit goorquote:Op zondag 17 februari 2008 14:02 schreef MPG het volgende:
[..]
Had dan gevraagd voor fatsoenlijke drank
Pils of whisky ofzo
quote:Op zondag 17 februari 2008 14:00 schreef eer-ik het volgende:
[..]
for the sake of the game.
Ik had toegezegd dat ik mee zou doen, en om dan af te haken is zwaar ftl imo.
Whehequote:Op zondag 17 februari 2008 14:08 schreef eer-ik het volgende:
[..]
pils was op, rose was op, (vind dat nog wel te doen, maar ook al niet echt lekker - zoet dus) maar die baileystroep vind ik echr ronduit goor
Have funquote:
Haha, handig.quote:Op zondag 17 februari 2008 13:24 schreef eer-ik het volgende:
Trouwens, OA, het loopt effe allemaal een stuk brakker.
Kon vannacht het huis niet in, dus heb niet thuis gepit..
Ben dus oko niet met ouders meegereden, maar daar er niemand thuis is, kan ik nog steeds m''n huis niet in
Nee, totaal niet.quote:Op zondag 17 februari 2008 13:24 schreef MPG het volgende:
[..]
Lijk jij dan ook als twee druppels water op die smiley?
Dat is dus ook de reden waarom ik niet alsnog zou kunnen komen...quote:
Idd... Pwnquote:Op zondag 17 februari 2008 13:53 schreef Muck het volgende:
[..]
Later.quote:
haha, convenientquote:Op zondag 17 februari 2008 14:26 schreef OA het volgende:
[..]
Haha, handig.![]()
[..]
Nee, totaal niet.![]()
[..]
Dat is dus ook de reden waarom ik niet alsnog zou kunnen komen...
Mijn vriendin is haar sleutel vergeten en ze komt over een half uurtje thuis...![]()
[..]
Idd... Pwn![]()
[..]
Later.
ha Ikeaheld!quote:
Wat heb je gekocht?quote:
Vrachtwagen meegenomen?quote:Op zondag 17 februari 2008 15:15 schreef JortK het volgende:
[..]
* Kast
* Bureau
* Lamp
* Voorraadstelling
* Klapstoelen
* Bureaustoel
* Lampen
* Nachtkastjes
Bijen die op kussen lopenquote:Op zondag 17 februari 2008 15:18 schreef Muck het volgende:
oh ja....
ik ben vannacht gestoken door een bij
half februari, het vriest dat het kraakt en ik word gestoken door een bij
hij zij liep over mijn kussen en ik legde mijn arm erop en dat vond ze blijkbaar niet leuk
ik ben allang blij dat ik mijn arm erop legde en niet net mijn hoofd verplaatste
ja preciesquote:
Vol opgesnovenquote:Op zondag 17 februari 2008 15:25 schreef Muck het volgende:
[..]
ja precies
voor hetzelfde geld had ik hem per ongeluk naar binnen gesnurkt
quote:Op zondag 17 februari 2008 15:26 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Vol opgesnoven
Dat zou knep bizar zijn.
Ja, dat had ik dus een paar maanden geleden met een of ander beest dat in m'n haar zatquote:Op zondag 17 februari 2008 15:18 schreef Muck het volgende:
oh ja....
ik ben vannacht gestoken door een bij
half februari, het vriest dat het kraakt en ik word gestoken door een bij
hij zij liep over mijn kussen en ik legde mijn arm erop en dat vond ze blijkbaar niet leuk
ik ben allang blij dat ik mijn arm erop legde en niet net mijn hoofd verplaatste
doodmaken ftwquote:Op zondag 17 februari 2008 15:31 schreef crossover het volgende:
[..]
Ja, dat had ik dus een paar maanden geleden met een of ander beest dat in m'n haar zatNIET prettig wakker worden
Heb 'm de volgende dag wel doodgemaakt
dat zal je toch gebeuren zegquote:Op zondag 17 februari 2008 15:26 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Vol opgesnoven
Dat zou knep bizar zijn.
2 januari hebben MPG en ik ook al een wesp gevangen op mijn slaapkamerquote:Op zondag 17 februari 2008 15:31 schreef crossover het volgende:
[..]
Ja, dat had ik dus een paar maanden geleden met een of ander beest dat in m'n haar zatNIET prettig wakker worden
Heb 'm de volgende dag wel doodgemaakt
ik heb hem buiten gezetquote:
quote:Op zondag 17 februari 2008 15:44 schreef eer-ik het volgende:
[..]
"Ik sweer je Patrick, ik heb die cono buiten geset!"
wat dan?quote:
quote:Op zondag 17 februari 2008 15:44 schreef eer-ik het volgende:
[..]
"Ik sweer je Patrick, ik heb die cono buiten geset!"
Ja fuck,quote:
Nu dus 15 van te vorenquote:Op zondag 17 februari 2008 15:51 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja fuck,
Ik wilde 2 uur geleden al gaan, maar toen bus gemist.
Nu wil ik net gaan (geen geld ook meer trouwens!)
Mis ik weer de bus, moet ik weer 2 uur wachten
Overigens was ik er gewoon op tijd hoor, 5 vantevoren...
Ja, het zal godver lekker worden, sta je een kwartier op zo'n ding te wachten.quote:
quote:Op zondag 17 februari 2008 15:51 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja fuck,
Ik wilde 2 uur geleden al gaan, maar toen bus gemist.
Nu wil ik net gaan (geen geld ook meer trouwens!)
Mis ik weer de bus, moet ik weer 2 uur wachten
Overigens was ik er gewoon op tijd hoor, 5 vantevoren...
Tmaat!quote:
zoals?quote:Op zondag 17 februari 2008 15:54 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, het zal godver lekker worden, sta je een kwartier op zo'n ding te wachten.
Waarom werkt het OV hier niet.
Er zijn zat landen waar het wel 'feilloos' werkt.
en de Down under in Didamquote:
Maar ja, eerlijk is wel om te zeggen dat metro ondergronds is en dus geen last heeft van factoren van buitenaf.quote:Op zondag 17 februari 2008 15:56 schreef eer-ik het volgende:
Om er een te noemen: Frankrijk.
Metrosysteem in de grote steden daar werkt perfect, en de treinen rijden ook perfect.
Als daar staat dat ie om 14:23 rijdt, rijdt ie ook im 14:23, en komt ie niet pas 14:28 aan ofzo
Van de treinen die ik in Parijs genomen heb, reed er ook wel eens eentje een paar minuutjes later weg hoorquote:Op zondag 17 februari 2008 15:56 schreef eer-ik het volgende:
Om er een te noemen: Frankrijk.
Metrosysteem in de grote steden daar werkt perfect, en de treinen rijden ook perfect.
Als daar staat dat ie om 14:23 rijdt, rijdt ie ook im 14:23, en komt ie niet pas 14:28 aan ofzo
Inefficiënte Fransenquote:Op zondag 17 februari 2008 16:07 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Van de treinen die ik in Parijs genomen heb, reed er ook wel eens eentje een paar minuutjes later weg hoor
ja, met me oma. nog tegoed van me verjaardagquote:
ga je weer op vakantiequote:Op zondag 17 februari 2008 16:08 schreef OA het volgende:
[..]
Inefficiënte Fransen![]()
Ik ga het over 11 dagen ervaren.
Ja, maar het treinverkeer rijdt daar ook gewoon goed.quote:Op zondag 17 februari 2008 16:04 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Maar ja, eerlijk is wel om te zeggen dat metro ondergronds is en dus geen last heeft van factoren van buitenaf.
Nee dat slaat ook nergens op. Zeker niet als die fucking bus maar om de twee uur rijdt! Fucking associaalquote:Op zondag 17 februari 2008 16:10 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, maar het treinverkeer rijdt daar ook gewoon goed.
Het voornaamste is dat alles daar gewoon veel vaker op tijd aankomt dan hier.
De bushalte hier is trouwens een tijdhalte, hij hoort daar te stoppen en te wachten tot het echt tijd is om verder te gaan, maar dat vond meneer niet zo nodig klaarblijkelijk.
wat liefquote:Op zondag 17 februari 2008 16:09 schreef Houniet het volgende:
[..]
ja, met me oma. nog tegoed van me verjaardag
Hehe, maar voor de rest, Parijsquote:Op zondag 17 februari 2008 16:08 schreef OA het volgende:
[..]
Inefficiënte Fransen![]()
Ik ga het over 11 dagen ervaren.
Het OV in Nederland is gewoon niet efficient, zeker niet efficienter dan een auto.quote:Op zondag 17 februari 2008 16:11 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Nee dat slaat ook nergens op. Zeker niet als die fucking bus maar om de twee uur rijdt! Fucking associaal![]()
Parijs is ook wel een verschrikkelijk fjine stad jaquote:Op zondag 17 februari 2008 16:15 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Hehe, maar voor de rest, Parijs
Zeker met dit weer jonge! Make sure dat je naar het Jardin du Luxembourg gaat, het was in januari met mooi weer al lekker daar. Zal als het wat warmer is nog veel lekkerder zijn. Oh ja, wel op zondag gaan en je voorstellen dat je daar zit met je krantje of boek. Dan ervaar je een der redenen waarom ik daar wel zou willen wonen.
dat is zeker mooiquote:Op zondag 17 februari 2008 16:15 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Zeker met dit weer jonge! Make sure dat je naar het Jardin du Luxembourg gaat, het was in januari met mooi weer al lekker daar. Zal als het wat warmer is nog veel lekkerder zijn. Oh ja, wel op zondag gaan en je voorstellen dat je daar zit met je krantje of boek. Dan ervaar je een der redenen waarom ik daar wel zou willen wonen.
jatochquote:
F8 dan zie je al je Spaces en ook waar de schermen staan. In je System Preferences kun je per programma een Space toekennen. Soms wil 'ie idd nog wel een de schermen ergens anders openen. Maar je moet ff duidelijk aangeven in welke Space je je programma's wil hebben.quote:Op zondag 17 februari 2008 16:16 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Het OV in Nederland is gewoon niet efficient, zeker niet efficienter dan een auto.
Je kan hier simpelweg niet zelf bepalen hoelaat je weggaat.
Ik ben nu verpicht of om een taxi te nemen, of om 2 uur te wachten, vind dat wel wat ver gaan.
Had godverdomme al 10 keer in utrecht kunnen zijn.
Zeg, jij kan me vat wel vertellen hoe ik wissel tussen spaces
MSN opent andere schermen schijnbaar in verschillende spaces hier, maar ik kan er niet mer komen
quote:Op zondag 17 februari 2008 16:18 schreef Muck het volgende:
[..]
dat is zeker mooi
ik ben er ooit in april geweest, en toen zat ik inderdaad in de stralende zon tussen de bloesem een boek te lezen in mijn lunchpauze
2x geweestquote:
boks muckiequote:
quote:
quote:
Een keer geweest, maar wel enigszins verliefd geworden op de stad en haar sfeer.quote:
ik zou er absoluut niet willen wonen, maar het is wel een ontzettend toffe stadquote:Op zondag 17 februari 2008 16:24 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
[..]
Een keer geweest, maar wel enigszins verliefd geworden op de stad en haar sfeer.
Met Rome idem dito. Ook daar zou ik graaaaaag willen wonen
Ik zou er zo gaan wonen, en anders nog vele malen heengaan. Met of zonder MPG, I don't give a fuckquote:Op zondag 17 februari 2008 16:25 schreef Muck het volgende:
[..]
ik zou er absoluut niet willen wonen, maar het is wel een ontzettend toffe stad
als ik ooit de kans krijg, ga ik zo weer
mét MPG
Nee, ben niet thuis.quote:Op zondag 17 februari 2008 16:19 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
F8 dan zie je al je Spaces en ook waar de schermen staan. In je System Preferences kun je per programma een Space toekennen. Soms wil 'ie idd nog wel een de schermen ergens anders openen. Maar je moet ff duidelijk aangeven in welke Space je je programma's wil hebben.
Heb je toch ook maar Leopard geïnstalleerd dan?
En ik dacht nog wel dat jij Spaces niks zou vinden
luiwammesquote:Op zondag 17 februari 2008 16:25 schreef crossover het volgende:
Grr ze komen pas bezorgen vanaf 9 euro terwijl het hier om de hoek isGeen zin om de deur uit te gaan
nee okee, wat moet jij met MPGquote:Op zondag 17 februari 2008 16:26 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik zou er zo gaan wonen, en anders nog vele malen heengaan. Met of zonder MPG, I don't give a fuck
Gewoon voor 9 euro bestellenquote:Op zondag 17 februari 2008 16:25 schreef crossover het volgende:
Grr ze komen pas bezorgen vanaf 9 euro terwijl het hier om de hoek isGeen zin om de deur uit te gaan
Dure pizza danquote:
Dacht het nietquote:
Ja maar dat mag vandaag. Ben eigenlijk altijd lui maarjaquote:
Ik wil met Rachel naar Parijs en Romequote:
Ja als je F8 hebt ingedrukt en die Spaces verschijnen kun je die vensters slepen naar andere Spaces.quote:Op zondag 17 februari 2008 16:28 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Nee, ben niet thuis.
Gebruik Ver's laptop nu...
Kan ik ook slepen met programma's?
Xtra largequote:
quote:Op zondag 17 februari 2008 16:30 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik wil met Rachel naar Parijs en Rome!
Bek houwequote:Op zondag 17 februari 2008 16:30 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik wil met Rachel naar Parijs en Rome!
Gewoon beetje whiskey drinken daar. Zal 'ie vast wel op prijs stellen denk ik. Beetje filosoferen over het levenquote:Op zondag 17 februari 2008 16:28 schreef Muck het volgende:
[..]
luiwammes
[..]
nee okee, wat moet jij met MPG![]()
quote:
Chill.quote:Op zondag 17 februari 2008 16:31 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ja als je F8 hebt ingedrukt en die Spaces verschijnen kun je die vensters slepen naar andere Spaces.
Ik daggal, opeens 10.5 erop en meteen Spaces aan
Moet je goddomme eens in de Utrechtse binnenstad gaan kijken naar een pizza'tje Margharita. 12 euroquote:
Ja idd. Good thinking btwquote:Op zondag 17 februari 2008 16:34 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Chill.
Ik dacht ook al, het kán niet moeilijk werken, het is een mac
Hehe, die chef heeft zich al een aantal keertjes verslapen gezien het bedrag wat 'ie in totaal al heeft moeten overmakenquote:Op zondag 17 februari 2008 16:33 schreef crossover het volgende:
[ afbeelding ]
The SnūzNLūz alarm clock connects to your bank account via Wi-Fi and automatically transfers your money to a predetermined charity you hate. Scary though for that once a year time you sleep through your alarm...
.
dat zal ie wel tof vinden jaquote:Op zondag 17 februari 2008 16:34 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Gewoon beetje whiskey drinken daar. Zal 'ie vast wel op prijs stellen denk ik. Beetje filosoferen over het leven
Komen ze het wel gratis bezorgenquote:Op zondag 17 februari 2008 16:35 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Moet je goddomme eens in de Utrechtse binnenstad gaan kijken naar een pizza'tje Margharita. 12 euro![]()
Echt?quote:Op zondag 17 februari 2008 16:35 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Moet je goddomme eens in de Utrechtse binnenstad gaan kijken naar een pizza'tje Margharita. 12 euro![]()
Dat denk ik toch ook wel ja!quote:Op zondag 17 februari 2008 16:36 schreef Muck het volgende:
[..]
dat zal ie wel tof vinden ja
maar toch.... ik denk dat ie eerder met mij naar Parijs gaat dan met jou
Ja echt jonge, aan de Oude Gracht. Afzetters! Zit zeker goud in of zo!quote:Op zondag 17 februari 2008 16:45 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Echt?
Ik betaal daar gewoon 6 voor, bij zo'n beetje elke tent in mijn buurt..
Ok, dat is dan ook geen binnenstad, maar goed.
Die is ook lekkerquote:Op zondag 17 februari 2008 16:57 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Golden Earring - Another 45 Miles
Golden Earringquote:Op zondag 17 februari 2008 16:57 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Golden Earring - Another 45 Miles
t ziekelijk.quote:Op zondag 17 februari 2008 16:52 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ja echt jonge, aan de Oude Gracht. Afzetters! Zit zeker goud in of zo!
Veuls ste gortig ja. Ik ben echt niet zo'n josti dat ik dat voor een normale pizza ga betalenquote:Op zondag 17 februari 2008 17:00 schreef eer-ik het volgende:
Wa
[..]
t ziekelijk.
Veel te gortige prijzen
Nee, dat is het dubbele van de normale prijs...quote:Op zondag 17 februari 2008 17:07 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Veuls ste gortig ja. Ik ben echt niet zo'n josti dat ik dat voor een normale pizza ga betalen
4 dagen maar...quote:
Daar ga ik ook wel heen, maar ws niet op zondag.quote:Op zondag 17 februari 2008 16:15 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Aha, als je dan 's middags terug gaat, Ga 's ochtends ff daarheen als je tijd hebt.quote:Op zondag 17 februari 2008 17:15 schreef OA het volgende:
[..]
4 dagen maar...![]()
[..]
Daar ga ik ook wel heen, maar ws niet op zondag.![]()
We gaan op zondag terug, vandaar...
Hoelang doe je erover met het OV dan?quote:Op zondag 17 februari 2008 17:17 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Aha, als je dan 's middags terug gaat, Ga 's ochtends ff daarheen als je tijd hebt.
Mits lekker weer!quote:Op zondag 17 februari 2008 17:17 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Aha, als je dan 's middags terug gaat, Ga 's ochtends ff daarheen als je tijd hebt.
Over wat?quote:Op zondag 17 februari 2008 17:19 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Hoelang doe je erover met het OV dan?
Weet ik veel. Ik ga met de wagen.quote:
Stokbrood in den oven!quote:
Gisteren al gedaanquote:
Ik ook.quote:
quote:Op zondag 17 februari 2008 17:47 schreef OA het volgende:
Ik vind dit "" een goeie smilie die bij alles past wat Frans is...
Zeker weten!quote:Op zondag 17 februari 2008 17:47 schreef OA het volgende:
Ik vind dit "" een goeie smilie die bij alles past wat Frans is...
4,5 uurquote:Op zondag 17 februari 2008 17:19 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Hoelang doe je erover met het OV dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |