Vol opgesnovenquote:Op zondag 17 februari 2008 15:25 schreef Muck het volgende:
[..]
ja precies
voor hetzelfde geld had ik hem per ongeluk naar binnen gesnurkt
quote:Op zondag 17 februari 2008 15:26 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Vol opgesnoven
Dat zou knep bizar zijn.
Ja, dat had ik dus een paar maanden geleden met een of ander beest dat in m'n haar zatquote:Op zondag 17 februari 2008 15:18 schreef Muck het volgende:
oh ja....
ik ben vannacht gestoken door een bij
half februari, het vriest dat het kraakt en ik word gestoken door een bij
hij zij liep over mijn kussen en ik legde mijn arm erop en dat vond ze blijkbaar niet leuk
ik ben allang blij dat ik mijn arm erop legde en niet net mijn hoofd verplaatste
doodmaken ftwquote:Op zondag 17 februari 2008 15:31 schreef crossover het volgende:
[..]
Ja, dat had ik dus een paar maanden geleden met een of ander beest dat in m'n haar zatNIET prettig wakker worden
Heb 'm de volgende dag wel doodgemaakt
dat zal je toch gebeuren zegquote:Op zondag 17 februari 2008 15:26 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Vol opgesnoven
Dat zou knep bizar zijn.
2 januari hebben MPG en ik ook al een wesp gevangen op mijn slaapkamerquote:Op zondag 17 februari 2008 15:31 schreef crossover het volgende:
[..]
Ja, dat had ik dus een paar maanden geleden met een of ander beest dat in m'n haar zatNIET prettig wakker worden
Heb 'm de volgende dag wel doodgemaakt
ik heb hem buiten gezetquote:
quote:Op zondag 17 februari 2008 15:44 schreef eer-ik het volgende:
[..]
"Ik sweer je Patrick, ik heb die cono buiten geset!"
wat dan?quote:
quote:Op zondag 17 februari 2008 15:44 schreef eer-ik het volgende:
[..]
"Ik sweer je Patrick, ik heb die cono buiten geset!"
Ja fuck,quote:
Nu dus 15 van te vorenquote:Op zondag 17 februari 2008 15:51 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja fuck,
Ik wilde 2 uur geleden al gaan, maar toen bus gemist.
Nu wil ik net gaan (geen geld ook meer trouwens!)
Mis ik weer de bus, moet ik weer 2 uur wachten
Overigens was ik er gewoon op tijd hoor, 5 vantevoren...
Ja, het zal godver lekker worden, sta je een kwartier op zo'n ding te wachten.quote:
quote:Op zondag 17 februari 2008 15:51 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja fuck,
Ik wilde 2 uur geleden al gaan, maar toen bus gemist.
Nu wil ik net gaan (geen geld ook meer trouwens!)
Mis ik weer de bus, moet ik weer 2 uur wachten
Overigens was ik er gewoon op tijd hoor, 5 vantevoren...
Tmaat!quote:
zoals?quote:Op zondag 17 februari 2008 15:54 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, het zal godver lekker worden, sta je een kwartier op zo'n ding te wachten.
Waarom werkt het OV hier niet.
Er zijn zat landen waar het wel 'feilloos' werkt.
en de Down under in Didamquote:
Maar ja, eerlijk is wel om te zeggen dat metro ondergronds is en dus geen last heeft van factoren van buitenaf.quote:Op zondag 17 februari 2008 15:56 schreef eer-ik het volgende:
Om er een te noemen: Frankrijk.
Metrosysteem in de grote steden daar werkt perfect, en de treinen rijden ook perfect.
Als daar staat dat ie om 14:23 rijdt, rijdt ie ook im 14:23, en komt ie niet pas 14:28 aan ofzo
Van de treinen die ik in Parijs genomen heb, reed er ook wel eens eentje een paar minuutjes later weg hoorquote:Op zondag 17 februari 2008 15:56 schreef eer-ik het volgende:
Om er een te noemen: Frankrijk.
Metrosysteem in de grote steden daar werkt perfect, en de treinen rijden ook perfect.
Als daar staat dat ie om 14:23 rijdt, rijdt ie ook im 14:23, en komt ie niet pas 14:28 aan ofzo
Inefficiënte Fransenquote:Op zondag 17 februari 2008 16:07 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Van de treinen die ik in Parijs genomen heb, reed er ook wel eens eentje een paar minuutjes later weg hoor
ja, met me oma. nog tegoed van me verjaardagquote:
ga je weer op vakantiequote:Op zondag 17 februari 2008 16:08 schreef OA het volgende:
[..]
Inefficiënte Fransen![]()
Ik ga het over 11 dagen ervaren.
Ja, maar het treinverkeer rijdt daar ook gewoon goed.quote:Op zondag 17 februari 2008 16:04 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Maar ja, eerlijk is wel om te zeggen dat metro ondergronds is en dus geen last heeft van factoren van buitenaf.
Nee dat slaat ook nergens op. Zeker niet als die fucking bus maar om de twee uur rijdt! Fucking associaalquote:Op zondag 17 februari 2008 16:10 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, maar het treinverkeer rijdt daar ook gewoon goed.
Het voornaamste is dat alles daar gewoon veel vaker op tijd aankomt dan hier.
De bushalte hier is trouwens een tijdhalte, hij hoort daar te stoppen en te wachten tot het echt tijd is om verder te gaan, maar dat vond meneer niet zo nodig klaarblijkelijk.
wat liefquote:Op zondag 17 februari 2008 16:09 schreef Houniet het volgende:
[..]
ja, met me oma. nog tegoed van me verjaardag
Hehe, maar voor de rest, Parijsquote:Op zondag 17 februari 2008 16:08 schreef OA het volgende:
[..]
Inefficiënte Fransen![]()
Ik ga het over 11 dagen ervaren.
Het OV in Nederland is gewoon niet efficient, zeker niet efficienter dan een auto.quote:Op zondag 17 februari 2008 16:11 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Nee dat slaat ook nergens op. Zeker niet als die fucking bus maar om de twee uur rijdt! Fucking associaal![]()
Parijs is ook wel een verschrikkelijk fjine stad jaquote:Op zondag 17 februari 2008 16:15 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Hehe, maar voor de rest, Parijs
Zeker met dit weer jonge! Make sure dat je naar het Jardin du Luxembourg gaat, het was in januari met mooi weer al lekker daar. Zal als het wat warmer is nog veel lekkerder zijn. Oh ja, wel op zondag gaan en je voorstellen dat je daar zit met je krantje of boek. Dan ervaar je een der redenen waarom ik daar wel zou willen wonen.
dat is zeker mooiquote:Op zondag 17 februari 2008 16:15 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Zeker met dit weer jonge! Make sure dat je naar het Jardin du Luxembourg gaat, het was in januari met mooi weer al lekker daar. Zal als het wat warmer is nog veel lekkerder zijn. Oh ja, wel op zondag gaan en je voorstellen dat je daar zit met je krantje of boek. Dan ervaar je een der redenen waarom ik daar wel zou willen wonen.
jatochquote:
F8 dan zie je al je Spaces en ook waar de schermen staan. In je System Preferences kun je per programma een Space toekennen. Soms wil 'ie idd nog wel een de schermen ergens anders openen. Maar je moet ff duidelijk aangeven in welke Space je je programma's wil hebben.quote:Op zondag 17 februari 2008 16:16 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Het OV in Nederland is gewoon niet efficient, zeker niet efficienter dan een auto.
Je kan hier simpelweg niet zelf bepalen hoelaat je weggaat.
Ik ben nu verpicht of om een taxi te nemen, of om 2 uur te wachten, vind dat wel wat ver gaan.
Had godverdomme al 10 keer in utrecht kunnen zijn.
Zeg, jij kan me vat wel vertellen hoe ik wissel tussen spaces
MSN opent andere schermen schijnbaar in verschillende spaces hier, maar ik kan er niet mer komen
quote:Op zondag 17 februari 2008 16:18 schreef Muck het volgende:
[..]
dat is zeker mooi
ik ben er ooit in april geweest, en toen zat ik inderdaad in de stralende zon tussen de bloesem een boek te lezen in mijn lunchpauze
2x geweestquote:
boks muckiequote:
quote:
quote:
Een keer geweest, maar wel enigszins verliefd geworden op de stad en haar sfeer.quote:
ik zou er absoluut niet willen wonen, maar het is wel een ontzettend toffe stadquote:Op zondag 17 februari 2008 16:24 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
[..]
Een keer geweest, maar wel enigszins verliefd geworden op de stad en haar sfeer.
Met Rome idem dito. Ook daar zou ik graaaaaag willen wonen
Ik zou er zo gaan wonen, en anders nog vele malen heengaan. Met of zonder MPG, I don't give a fuckquote:Op zondag 17 februari 2008 16:25 schreef Muck het volgende:
[..]
ik zou er absoluut niet willen wonen, maar het is wel een ontzettend toffe stad
als ik ooit de kans krijg, ga ik zo weer
mét MPG
Nee, ben niet thuis.quote:Op zondag 17 februari 2008 16:19 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
F8 dan zie je al je Spaces en ook waar de schermen staan. In je System Preferences kun je per programma een Space toekennen. Soms wil 'ie idd nog wel een de schermen ergens anders openen. Maar je moet ff duidelijk aangeven in welke Space je je programma's wil hebben.
Heb je toch ook maar Leopard geïnstalleerd dan?
En ik dacht nog wel dat jij Spaces niks zou vinden
luiwammesquote:Op zondag 17 februari 2008 16:25 schreef crossover het volgende:
Grr ze komen pas bezorgen vanaf 9 euro terwijl het hier om de hoek isGeen zin om de deur uit te gaan
nee okee, wat moet jij met MPGquote:Op zondag 17 februari 2008 16:26 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik zou er zo gaan wonen, en anders nog vele malen heengaan. Met of zonder MPG, I don't give a fuck
Gewoon voor 9 euro bestellenquote:Op zondag 17 februari 2008 16:25 schreef crossover het volgende:
Grr ze komen pas bezorgen vanaf 9 euro terwijl het hier om de hoek isGeen zin om de deur uit te gaan
Dure pizza danquote:
Dacht het nietquote:
Ja maar dat mag vandaag. Ben eigenlijk altijd lui maarjaquote:
Ik wil met Rachel naar Parijs en Romequote:
Ja als je F8 hebt ingedrukt en die Spaces verschijnen kun je die vensters slepen naar andere Spaces.quote:Op zondag 17 februari 2008 16:28 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Nee, ben niet thuis.
Gebruik Ver's laptop nu...
Kan ik ook slepen met programma's?
Xtra largequote:
quote:Op zondag 17 februari 2008 16:30 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik wil met Rachel naar Parijs en Rome!
Bek houwequote:Op zondag 17 februari 2008 16:30 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik wil met Rachel naar Parijs en Rome!
Gewoon beetje whiskey drinken daar. Zal 'ie vast wel op prijs stellen denk ik. Beetje filosoferen over het levenquote:Op zondag 17 februari 2008 16:28 schreef Muck het volgende:
[..]
luiwammes
[..]
nee okee, wat moet jij met MPG![]()
quote:
Chill.quote:Op zondag 17 februari 2008 16:31 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ja als je F8 hebt ingedrukt en die Spaces verschijnen kun je die vensters slepen naar andere Spaces.
Ik daggal, opeens 10.5 erop en meteen Spaces aan
Moet je goddomme eens in de Utrechtse binnenstad gaan kijken naar een pizza'tje Margharita. 12 euroquote:
Ja idd. Good thinking btwquote:Op zondag 17 februari 2008 16:34 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Chill.
Ik dacht ook al, het kán niet moeilijk werken, het is een mac
Hehe, die chef heeft zich al een aantal keertjes verslapen gezien het bedrag wat 'ie in totaal al heeft moeten overmakenquote:Op zondag 17 februari 2008 16:33 schreef crossover het volgende:
[ afbeelding ]
The SnūzNLūz alarm clock connects to your bank account via Wi-Fi and automatically transfers your money to a predetermined charity you hate. Scary though for that once a year time you sleep through your alarm...
.
dat zal ie wel tof vinden jaquote:Op zondag 17 februari 2008 16:34 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Gewoon beetje whiskey drinken daar. Zal 'ie vast wel op prijs stellen denk ik. Beetje filosoferen over het leven
Komen ze het wel gratis bezorgenquote:Op zondag 17 februari 2008 16:35 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Moet je goddomme eens in de Utrechtse binnenstad gaan kijken naar een pizza'tje Margharita. 12 euro![]()
Echt?quote:Op zondag 17 februari 2008 16:35 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Moet je goddomme eens in de Utrechtse binnenstad gaan kijken naar een pizza'tje Margharita. 12 euro![]()
Dat denk ik toch ook wel ja!quote:Op zondag 17 februari 2008 16:36 schreef Muck het volgende:
[..]
dat zal ie wel tof vinden ja
maar toch.... ik denk dat ie eerder met mij naar Parijs gaat dan met jou
Ja echt jonge, aan de Oude Gracht. Afzetters! Zit zeker goud in of zo!quote:Op zondag 17 februari 2008 16:45 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Echt?
Ik betaal daar gewoon 6 voor, bij zo'n beetje elke tent in mijn buurt..
Ok, dat is dan ook geen binnenstad, maar goed.
Die is ook lekkerquote:Op zondag 17 februari 2008 16:57 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Golden Earring - Another 45 Miles
Golden Earringquote:Op zondag 17 februari 2008 16:57 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Golden Earring - Another 45 Miles
t ziekelijk.quote:Op zondag 17 februari 2008 16:52 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ja echt jonge, aan de Oude Gracht. Afzetters! Zit zeker goud in of zo!
Veuls ste gortig ja. Ik ben echt niet zo'n josti dat ik dat voor een normale pizza ga betalenquote:Op zondag 17 februari 2008 17:00 schreef eer-ik het volgende:
Wa
[..]
t ziekelijk.
Veel te gortige prijzen
Nee, dat is het dubbele van de normale prijs...quote:Op zondag 17 februari 2008 17:07 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Veuls ste gortig ja. Ik ben echt niet zo'n josti dat ik dat voor een normale pizza ga betalen
4 dagen maar...quote:
Daar ga ik ook wel heen, maar ws niet op zondag.quote:Op zondag 17 februari 2008 16:15 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Aha, als je dan 's middags terug gaat, Ga 's ochtends ff daarheen als je tijd hebt.quote:Op zondag 17 februari 2008 17:15 schreef OA het volgende:
[..]
4 dagen maar...![]()
[..]
Daar ga ik ook wel heen, maar ws niet op zondag.![]()
We gaan op zondag terug, vandaar...
Hoelang doe je erover met het OV dan?quote:Op zondag 17 februari 2008 17:17 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Aha, als je dan 's middags terug gaat, Ga 's ochtends ff daarheen als je tijd hebt.
Mits lekker weer!quote:Op zondag 17 februari 2008 17:17 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Aha, als je dan 's middags terug gaat, Ga 's ochtends ff daarheen als je tijd hebt.
Over wat?quote:Op zondag 17 februari 2008 17:19 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Hoelang doe je erover met het OV dan?
Weet ik veel. Ik ga met de wagen.quote:
Stokbrood in den oven!quote:
Gisteren al gedaanquote:
Ik ook.quote:
quote:Op zondag 17 februari 2008 17:47 schreef OA het volgende:
Ik vind dit "" een goeie smilie die bij alles past wat Frans is...
Zeker weten!quote:Op zondag 17 februari 2008 17:47 schreef OA het volgende:
Ik vind dit "" een goeie smilie die bij alles past wat Frans is...
4,5 uurquote:Op zondag 17 februari 2008 17:19 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Hoelang doe je erover met het OV dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |