quote:
quote:
Een keer geweest, maar wel enigszins verliefd geworden op de stad en haar sfeer.quote:
ik zou er absoluut niet willen wonen, maar het is wel een ontzettend toffe stadquote:Op zondag 17 februari 2008 16:24 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
[..]
Een keer geweest, maar wel enigszins verliefd geworden op de stad en haar sfeer.
Met Rome idem dito. Ook daar zou ik graaaaaag willen wonen
Ik zou er zo gaan wonen, en anders nog vele malen heengaan. Met of zonder MPG, I don't give a fuckquote:Op zondag 17 februari 2008 16:25 schreef Muck het volgende:
[..]
ik zou er absoluut niet willen wonen, maar het is wel een ontzettend toffe stad
als ik ooit de kans krijg, ga ik zo weer
mét MPG
Nee, ben niet thuis.quote:Op zondag 17 februari 2008 16:19 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
F8 dan zie je al je Spaces en ook waar de schermen staan. In je System Preferences kun je per programma een Space toekennen. Soms wil 'ie idd nog wel een de schermen ergens anders openen. Maar je moet ff duidelijk aangeven in welke Space je je programma's wil hebben.
Heb je toch ook maar Leopard geïnstalleerd dan?
En ik dacht nog wel dat jij Spaces niks zou vinden
luiwammesquote:Op zondag 17 februari 2008 16:25 schreef crossover het volgende:
Grr ze komen pas bezorgen vanaf 9 euro terwijl het hier om de hoek isGeen zin om de deur uit te gaan
nee okee, wat moet jij met MPGquote:Op zondag 17 februari 2008 16:26 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik zou er zo gaan wonen, en anders nog vele malen heengaan. Met of zonder MPG, I don't give a fuck
Gewoon voor 9 euro bestellenquote:Op zondag 17 februari 2008 16:25 schreef crossover het volgende:
Grr ze komen pas bezorgen vanaf 9 euro terwijl het hier om de hoek isGeen zin om de deur uit te gaan
Dure pizza danquote:
Dacht het nietquote:
Ja maar dat mag vandaag. Ben eigenlijk altijd lui maarjaquote:
Ik wil met Rachel naar Parijs en Romequote:
Ja als je F8 hebt ingedrukt en die Spaces verschijnen kun je die vensters slepen naar andere Spaces.quote:Op zondag 17 februari 2008 16:28 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Nee, ben niet thuis.
Gebruik Ver's laptop nu...
Kan ik ook slepen met programma's?
Xtra largequote:
quote:Op zondag 17 februari 2008 16:30 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik wil met Rachel naar Parijs en Rome!
Bek houwequote:Op zondag 17 februari 2008 16:30 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik wil met Rachel naar Parijs en Rome!
Gewoon beetje whiskey drinken daar. Zal 'ie vast wel op prijs stellen denk ik. Beetje filosoferen over het levenquote:Op zondag 17 februari 2008 16:28 schreef Muck het volgende:
[..]
luiwammes
[..]
nee okee, wat moet jij met MPG![]()
quote:
Chill.quote:Op zondag 17 februari 2008 16:31 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ja als je F8 hebt ingedrukt en die Spaces verschijnen kun je die vensters slepen naar andere Spaces.
Ik daggal, opeens 10.5 erop en meteen Spaces aan
Moet je goddomme eens in de Utrechtse binnenstad gaan kijken naar een pizza'tje Margharita. 12 euroquote:
Ja idd. Good thinking btwquote:Op zondag 17 februari 2008 16:34 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Chill.
Ik dacht ook al, het kán niet moeilijk werken, het is een mac
Hehe, die chef heeft zich al een aantal keertjes verslapen gezien het bedrag wat 'ie in totaal al heeft moeten overmakenquote:Op zondag 17 februari 2008 16:33 schreef crossover het volgende:
[ afbeelding ]
The SnūzNLūz alarm clock connects to your bank account via Wi-Fi and automatically transfers your money to a predetermined charity you hate. Scary though for that once a year time you sleep through your alarm...
.
dat zal ie wel tof vinden jaquote:Op zondag 17 februari 2008 16:34 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Gewoon beetje whiskey drinken daar. Zal 'ie vast wel op prijs stellen denk ik. Beetje filosoferen over het leven
Komen ze het wel gratis bezorgenquote:Op zondag 17 februari 2008 16:35 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Moet je goddomme eens in de Utrechtse binnenstad gaan kijken naar een pizza'tje Margharita. 12 euro![]()
Echt?quote:Op zondag 17 februari 2008 16:35 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Moet je goddomme eens in de Utrechtse binnenstad gaan kijken naar een pizza'tje Margharita. 12 euro![]()
Dat denk ik toch ook wel ja!quote:Op zondag 17 februari 2008 16:36 schreef Muck het volgende:
[..]
dat zal ie wel tof vinden ja
maar toch.... ik denk dat ie eerder met mij naar Parijs gaat dan met jou
Ja echt jonge, aan de Oude Gracht. Afzetters! Zit zeker goud in of zo!quote:Op zondag 17 februari 2008 16:45 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Echt?
Ik betaal daar gewoon 6 voor, bij zo'n beetje elke tent in mijn buurt..
Ok, dat is dan ook geen binnenstad, maar goed.
Die is ook lekkerquote:Op zondag 17 februari 2008 16:57 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Golden Earring - Another 45 Miles
Golden Earringquote:Op zondag 17 februari 2008 16:57 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Golden Earring - Another 45 Miles
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |