Noujaquote:
Naakt paardrijden...quote:
quote:Op zondag 17 februari 2008 10:07 schreef JortK het volgende:
* JortK makes mental note: Tool gereed maken voor OA
Ik weet niet eens waar je het over hebt....quote:Op zondag 17 februari 2008 10:09 schreef BrandX het volgende:
grmpbl![]()
weet iemand waar ik hardware versnelling uit kan zetten?
Ervaring?quote:Op zondag 17 februari 2008 10:12 schreef BrandX het volgende:
[..]
dat zit letterlijk en figuurlijk kut
Rechtermuisknop op je bureaublad -> Eigenschappen laatste tabblad knop Geavanceerd.quote:Op zondag 17 februari 2008 10:09 schreef BrandX het volgende:
grmpbl![]()
weet iemand waar ik hardware versnelling uit kan zetten?
quote:
ergens in je windowsinstellingen heb je hardwareversnelling. wat het precies doet weet ik niet maar het zorgt dat videobeelden en zulks beter worden afgespeeld. Maar ik wil screenshots maken van de filmpjes die ik gister gemaakt heb van de bokswedstrijden maar dat gaat dan niet goed. En ben vergeten waar het ook al weer zatquote:Op zondag 17 februari 2008 10:12 schreef OA het volgende:
[..]
![]()
![]()
[..]
Ik weet niet eens waar je het over hebt....
[KSC #731] Met zondagbabesquote:Op zondag 17 februari 2008 10:14 schreef BrandX het volgende:
[..]
ergens in je windowsinstellingen heb je hardwareversnelling. wat het precies doet weet ik niet maar het zorgt dat videobeelden en zulks beter worden afgespeeld. Maar ik wil screenshots maken van de filmpjes die ik gister gemaakt heb van de bokswedstrijden maar dat gaat dan niet goed. En ben vergeten waar het ook al weer zat
quote:Op zondag 17 februari 2008 10:13 schreef JortK het volgende:
[..]
Rechtermuisknop op je bureaublad -> Eigenschappen laatste tabblad knop Geavanceerd.
Daar ergens
eh, nee in 31 kan ik niet komen. Wat is dat voor subforumquote:Op zondag 17 februari 2008 10:25 schreef OA het volgende:
BX, kan/kunnen jij/mods in /31 komen?
Ik zie daar nl weleens mods rondhangen..
quote:Op zondag 17 februari 2008 10:15 schreef OA het volgende:
O ja.... Stofzuigen = de buren handhandig wekken!
FP-crew.quote:Op zondag 17 februari 2008 10:30 schreef BrandX het volgende:
[..]
eh, nee in 31 kan ik niet komen. Wat is dat voor subforum
ohw, nee ik kan wel in FOK!crew, waar ook fp komt, maar 31 niet. Kan jij in 17? dat is forumcrew. Zal ook wel niet dan?quote:Op zondag 17 februari 2008 10:32 schreef OA het volgende:
[..]
FP-crew.
Vaag dat andere mods daar wel rondhangen. Mods zonder FP tag.
Klopt, ik kan niet in 17. 13quote:Op zondag 17 februari 2008 10:34 schreef BrandX het volgende:
[..]
ohw, nee ik kan wel in FOK!crew, waar ook fp komt, maar 31 niet. Kan jij in 17? dat is forumcrew. Zal ook wel niet dan?
en sommige mods doen ook e.e.a. op fp, zoals fiets maar die heeft geen tag.
Grappen in de herhaling....quote:Op zondag 17 februari 2008 10:46 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
't Was dus een geintje van Remlof afaik
Inside? Er worden toch geen details in geheimtaal besproken?quote:
Hammertime!!!quote:Op zondag 17 februari 2008 10:52 schreef JortK het volgende:
STOP
In the name of love, before you break my heart!quote:Op zondag 17 februari 2008 10:52 schreef JortK het volgende:
STOP
quote:Op zondag 17 februari 2008 10:54 schreef DaMart het volgende:
Wat irritant als je 's nachts telkens wakker wordt. Zal wel door de cola van gisterenavond gekomen zijn. Maar goed, ik ga dan echt letten op of ik niet in slaap val weer, omdat ik gewoon wil pitten. Daardoor blijf ik dan juist weer wakker. Uiteindelijk is het me blijkbaar toch gelukt om een aantal uren slaap mee te pakken vannacht, maar wel zodanig veel dat ik een aantal uren van deze mooie dag heb moeten missen. Maar goed, het mag nog: goedemorgen.
quote:Op zondag 17 februari 2008 11:02 schreef marcb1974 het volgende:
Iemand nog plannen voor vandaag?
Ik ga de was wegwerken... nou ja, ik ga de wasmachine dat laten doen. En verder beetje relaxen, misschien nog even wat landschapsarchitectuur op kleine schaal en ik wil nog even een rondje wandelen vandaag.quote:Op zondag 17 februari 2008 11:02 schreef marcb1974 het volgende:
Boksen in de Astaquote:Op zondag 17 februari 2008 11:08 schreef BrandX het volgende:
[..]om 16:00uur beginnen profbokswedstrijden en kickbokswedstrijden in de asta hier in den haag
We gaan met een mannetje of 10 op kosten van de vereniging erheen
http://www.100-procent.nl/home.php?id=6
http://www.asta.nl/default.asp?oid=64317
dus dat wordt top
Dat kan zeker heel leuk wordenquote:Op zondag 17 februari 2008 11:08 schreef BrandX het volgende:
[..]om 16:00uur beginnen profbokswedstrijden en kickbokswedstrijden in de asta hier in den haag
dus dat wordt top
Ik kijk sinds een tijd de uitzendingen van UFC. Dat is ook behoorlijk knokkenquote:Op zondag 17 februari 2008 11:08 schreef BrandX het volgende:
dus dat wordt top
quote:
quote:Op zondag 17 februari 2008 11:16 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ik kijk sinds een tijd de uitzendingen van UFC. Dat is ook behoorlijk knokken
Rachel wiequote:Op zondag 17 februari 2008 11:18 schreef Houniet het volgende:
Gisteravond dus bij Jumper geweest! Rachel Bilson![]()
!
Leuke film met goede effecten, al was het verhaalopzet een beetje vaag. Ze hadden er misschien een serie van moeten maken. De pauze begon al na driekwartier nadat de film was begonnen.
Opzich een goede film, had er alleen wat meer van verwacht. Rachel Bilson![]()
!
Mijn fotoboek!quote:
Met die dooie toch ?quote:Op zondag 17 februari 2008 11:25 schreef Houniet het volgende:
Die nieuwe Batman lijkt me ook wel cool.
Was het maar zo'n feest, dan was ik nu niet onlinequote:
Pannenkoekquote:Op zondag 17 februari 2008 11:47 schreef Sjowhan het volgende:
Ben nog niet echt wakker schijnbaar. Ik wachten tot de koffiezetapparaat zijn werk gaat doen, en dat gebeurd maar niet. Blijkt de stekker er (nog) niet in te zitten
En dus?quote:Op zondag 17 februari 2008 11:52 schreef OA het volgende:
Ik post nu trouwens vanaf m'n pc en niet vanaf de laptop.
Dat ding haalt momenteel updates binnen....![]()
Ik zou misschien naar hem toegaan, maar niet als hij zo lang ligt te slapen.quote:
En dus is dat ding nu hééééééél erg traag...quote:
Je post anders nog aardig door.quote:Op zondag 17 februari 2008 12:02 schreef OA het volgende:
[..]
En dus is dat ding nu hééééééél erg traag...![]()
Fx loopt trouwens vast op de pc, dus nu moet ik noodgedwongen ook nog IE gebruiken...
OA tochquote:
Heeft Koffiebuzz je vannacht weer eens blauw geverfd?quote:
Mooi verwoordquote:Op zondag 17 februari 2008 10:54 schreef DaMart het volgende:
Wat irritant als je 's nachts telkens wakker wordt. Zal wel door de cola van gisterenavond gekomen zijn. Maar goed, ik ga dan echt letten op of ik niet in slaap val weer, omdat ik gewoon wil pitten. Daardoor blijf ik dan juist weer wakker. Uiteindelijk is het me blijkbaar toch gelukt om een aantal uren slaap mee te pakken vannacht, maar wel zodanig veel dat ik een aantal uren van deze mooie dag heb moeten missen. Maar goed, het mag nog: goedemorgen.
Vanmiddag koffie drinken en vlaai eten op een verjaardag.quote:Op zondag 17 februari 2008 11:02 schreef marcb1974 het volgende:
Ik bedoel de laptop als ie updates binnenhaalt...quote:
quote:Op zondag 17 februari 2008 12:09 schreef MPG het volgende:
Mooie binnekomer wel, zo'n OAiaanse Multiquote (r)
Lui aan het wezenquote:Op zondag 17 februari 2008 11:51 schreef OA het volgende:
Waar is eer-ik?
De luie flikkerquote:
Hij wil gewoon niet daten zekerquote:Op zondag 17 februari 2008 12:01 schreef OA het volgende:
[..]
Ik zou misschien naar hem toegaan, maar niet als hij zo lang ligt te slapen.
quote:Op zondag 17 februari 2008 12:02 schreef OA het volgende:
[..]
En dus is dat ding nu hééééééél erg traag...![]()
Fx loopt trouwens vast op de pc, dus nu moet ik noodgedwongen ook nog IE gebruiken...
Goedzoquote:
FAAAAAAAAAAALquote:
Houniet!quote:
Ik zei toch dat dat vastliep....quote:
Nieuwe install doen danquote:Op zondag 17 februari 2008 12:21 schreef OA het volgende:
[..]
Ik zei toch dat dat vastliep....![]()
IE dus ook.
Ik gebruik m'n pc niet voor niets zo weinig...![]()
Maar... als het goed is heb ik binnenkort een zo goed als nieuwe voor weinig centen.
Via het werk van m'n broertje.
Neequote:Op zondag 17 februari 2008 12:20 schreef MPG het volgende:
[..]
Houniet!
Al terug geweest bij de bakker?
Klopt, geduld is voor Polen...quote:Op zondag 17 februari 2008 12:19 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Had ie daarvoor al gedaan.
Geen geduld he...
Niks nieuwe installquote:Op zondag 17 februari 2008 12:22 schreef MPG het volgende:
[..]
Nieuwe install doen dan
En dan nieuwe aanschaffen via je broertje
Op zondagquote:Op zondag 17 februari 2008 12:20 schreef MPG het volgende:
[..]
Houniet!
Al terug geweest bij de bakker?
quote:
Niet iedereen woont in een gat waar de winkels gesloten zijn op zondag.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 15 augustus 2009 23:05 schreef eer-ik het volgende:
Ik vind je sig nogal denigrerend.
Die kerel heeft aardig wat uurtjes in de sportschool rondgewandeld.quote:Op zondag 17 februari 2008 12:25 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik zag ze wel in de OP!
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
En Adam Brody, om maar in dezelfde sfeer te blijven.
Whehequote:Op zondag 17 februari 2008 12:23 schreef OA het volgende:
[..]
Klopt, geduld is voor Polen...![]()
Speaking of which...
Arie en Silvester hadden gisteren tig grappen over Polen.![]()
Hun danseresjes/hulpjes waren ook zogenaamd Polen. Ze werden constant afgeblaft, uitgescholden en voor gek gezet!
Wat een lamlul is het ookquote:Op zondag 17 februari 2008 12:25 schreef OA het volgende:
Als ik zo nog niets van Erik heb gehoord, ga ik lekker naar buiten!
Ja. Voor z'n chickiequote:
Awww..quote:Op zondag 17 februari 2008 12:23 schreef Houniet het volgende:
[..]
Nee![]()
Ik denk dat ze in het plaatsje woont waar ik werk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |