quote:Op zaterdag 16 februari 2008 17:33 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
En over wie hebben we het hier?
quote:Op zaterdag 16 februari 2008 17:32 schreef OA het volgende:
Ik ga eieren koken en daarna eten.
Vanavond naar Arie & Sylvester in den Stadsgehoorzaal te Vld.
Bekenden van jequote:
quote:Op zaterdag 16 februari 2008 17:33 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ja, ik was weg. GIng even iets bij mijn ouders brengen voor ik eten ging halen en voor ik het wist schoof ik bij mijn ouders aan tafelquote:
Altijd handig, je ouders!quote:Op zaterdag 16 februari 2008 18:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, ik was weg. GIng even iets bij mijn ouders brengen voor ik eten ging halen en voor ik het wist schoof ik bij mijn ouders aan tafel [ afbeelding ]
Dirk kennende is het bij Noordwijkerhoutquote:Op zaterdag 16 februari 2008 18:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat is toch niet bij Zandvoort of Bloemendaal he?
Verduveld handig, oudersquote:Op zaterdag 16 februari 2008 18:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, ik was weg. GIng even iets bij mijn ouders brengen voor ik eten ging halen en voor ik het wist schoof ik bij mijn ouders aan tafel [ afbeelding ]
Sjieke platen eerquote:
Goed puntquote:Op zaterdag 16 februari 2008 18:57 schreef Pheno het volgende:
.
Gelukkig maarquote:Op zaterdag 16 februari 2008 19:01 schreef Pheno het volgende:
Ja, 6~7 uurtjes ongeveer. Doet een pinguin goed.
Langevelderslagquote:Op zaterdag 16 februari 2008 18:54 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Dirk kennende is het bij Noordwijkerhout
Nee, hoezo?quote:Op zaterdag 16 februari 2008 18:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat is toch niet bij Zandvoort of Bloemendaal he?
Zodoendequote:Op zaterdag 16 februari 2008 19:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
In dat geval had je me wel eens mogen waarschuwen dat je hierheen kwam.
quote:Op zaterdag 16 februari 2008 19:13 schreef eer-ik het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind dit trouwens echt koningsdieren
Awwwquote:
Dat is goedquote:Op zaterdag 16 februari 2008 19:21 schreef OA het volgende:
Eer, laat jij nog weten hoe je laat je morgen thuis bent in Utrecht?
Freunden.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 17:33 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 16 februari 2008 19:16 schreef eer-ik het volgende:
[..]
hier, kijk hoe tof zij doenhttp://www.youtube.com/watch?v=HL-0gDpOLcQ&feature=related
Zeker, ze waren op het strand vanmiddag ook de hele tijd keihard voor golven uit aan het rennen, en dan weer terugquote:
quote:Op zaterdag 16 februari 2008 19:21 schreef DaMart het volgende:
Ik ben vandaag aan het klussen geslagen. Ik ergerde me al een tijdje aan het deurtje van een keukenkastje, dat scheef zat en gewoon een centimeter kierde. Dus ik de scharnieren bijstellen, krijg ik de schroef niet meer teruggedraaid. Uiteindelijk het ik de deur er dus uit moeten halen, scharnier uit elkaar gesloopt en opnieuw in elkaar gezet, om deur überhaupt weer sluitend te krijgen. Eind van het liedje zit deur er dus weer net zo scheef in en is er maar één conclusie mogelijk: ik ben een uur bezig geweest met een deur die goed was, in een kastje dat gewoon scheef is.
Ja. En niemand heeft het zien aankomen...quote:
Veel plezierquote:
Nick en Simonquote:Op zaterdag 16 februari 2008 19:30 schreef Memento-Mori het volgende:
ik was naar den huishoudbeurs met mams en heb nick en simon zien (vooral horen) optreden. mijn dag kan niet meer stuk![]()
quote:Op zaterdag 16 februari 2008 19:23 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Zeker, ze waren op het strand vanmiddag ook de hele tijd keihard voor golven uit aan het rennen, en dan weer terug
Ook tegen elkaar aan lopen enzo
quote:Op zaterdag 16 februari 2008 19:26 schreef OA het volgende:
[..]
Ja. En niemand heeft het zien aankomen...
nou nou nou, zo kan het wel weer zeg!quote:
Kom jij ze maar in elkaar zetten dan praat je precies hetzelfdequote:Op zaterdag 16 februari 2008 19:39 schreef MPG het volgende:
[..]
nou nou nou, zo kan het wel weer zeg!
quote:Op zaterdag 16 februari 2008 19:41 schreef JortK het volgende:
[..]
Kom jij ze maar in elkaar zetten dan praat je precies hetzelfde![]()
WHEHHEHE JORT KAN GEEN IKEAKAST IN ELKAAR KRIJGEN WHEHEHEHEquote:Op zaterdag 16 februari 2008 19:38 schreef JortK het volgende:
GODVER GODVER KENKER TYFUS HERPUS AAN JE REET MET DIE TYFUS IKEA KASTEN HOEREN NEUKENDE TYFUS JORAN CONIO!!
Voorlopig is het one down one to goquote:Op zaterdag 16 februari 2008 19:51 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
WHEHHEHE JORT KAN GEEN IKEAKAST IN ELKAAR KRIJGEN WHEHEHEHE
tussenstand : 1 - 0 voor de kasten ...quote:Op zaterdag 16 februari 2008 19:54 schreef JortK het volgende:
[..]
Voorlopig is het one down one to go
Goed gezienquote:Op zaterdag 16 februari 2008 19:57 schreef Tmaatje het volgende:
[..]
tussenstand : 1 - 0 voor Jort ...
Reken je mijn kast ook mee dan?quote:Op zaterdag 16 februari 2008 19:57 schreef Tmaatje het volgende:
[..]
tussenstand : 1 - 0 voor de kasten ...
Geen Billy, gij heiden!quote:Op zaterdag 16 februari 2008 20:27 schreef JortK het volgende:
[..]
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/90053918
En dan de kleur midden bruin
Hij zal twee linkerhanden hebben, of bangbus kijken en kastjes in elkaar zetten gaat niet samen.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 20:32 schreef Memento-Mori het volgende:
en die krijg je al niet in elkaar?
Ze zitten allebei al in elkaar nuquote:Op zaterdag 16 februari 2008 20:32 schreef Memento-Mori het volgende:
en die krijg je al niet in elkaar?
De nieuwste bangbusquote:Op zaterdag 16 februari 2008 20:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hij zal twee linkerhanden hebben, of bangbus kijken en kastjes in elkaar zetten gaat niet samen.
Eindstand : 2 - 0 voor Jort...quote:Op zaterdag 16 februari 2008 21:12 schreef JortK het volgende:
[..]
Ze zitten allebei al in elkaar nu
[..]
De nieuwste bangbus
OMG had je last van een blinde vlek of zo ???quote:Op zaterdag 16 februari 2008 23:38 schreef DaMart het volgende:
Leuk, zo'n avondje Fifa spelen... in 6 wedstrijden 10 doelpunten scoren, en er 26 tegen krijgen![]()
.
Nee, volgens mij heb ik de versie zonder verdediging geïnstalleerdquote:Op zaterdag 16 februari 2008 23:39 schreef Tmaatje het volgende:
[..]
OMG had je last van een blinde vlek of zo ???
welke film ??? Het is allemaal bagger volgens mij...quote:Op zaterdag 16 februari 2008 23:41 schreef Pheno het volgende:
Wat een humorlijk slechte film
Resident evil: whatever. Zombiefilm,quote:Op zaterdag 16 februari 2008 23:42 schreef Tmaatje het volgende:
[..]
welke film ??? Het is allemaal bagger volgens mij...
Ojee dat klinkt als rondslingerende ledematen, hoofden als bowling ballen en meer van dat soort fleuwekul...quote:Op zaterdag 16 februari 2008 23:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Resident evil: whatever. Zombiefilm,
Nee , nog erger, niet eensquote:Op zaterdag 16 februari 2008 23:46 schreef Tmaatje het volgende:
[..]
Ojee dat klinkt als rondslingerende ledematen, hoofden als bowling ballen en meer van dat soort fleuwekul...![]()
Ja, eigenlijk wel.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 23:49 schreef Tmaatje het volgende:
[..]
Kortom zonde van je tijd dus......
quote:Op zondag 17 februari 2008 00:01 schreef DaMart het volgende:
Ik ga ook slapen. Spelletjes verliezen is best vermoeiend
Wasmachine manquote:Op zondag 17 februari 2008 01:17 schreef Sjowhan het volgende:
Yo.
Dat is toch standaard als je hier postquote:
Komt er iigquote:Op zondag 17 februari 2008 01:35 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Hij is besteld. Duurt denk nog wel ff voordat hij hier staat
Jij bent nog niet blauw toch?quote:Op zondag 17 februari 2008 01:46 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat is toch standaard als je hier post
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |