OMG had je last van een blinde vlek of zo ???quote:Op zaterdag 16 februari 2008 23:38 schreef DaMart het volgende:
Leuk, zo'n avondje Fifa spelen... in 6 wedstrijden 10 doelpunten scoren, en er 26 tegen krijgen![]()
.
Nee, volgens mij heb ik de versie zonder verdediging geïnstalleerdquote:Op zaterdag 16 februari 2008 23:39 schreef Tmaatje het volgende:
[..]
OMG had je last van een blinde vlek of zo ???
welke film ??? Het is allemaal bagger volgens mij...quote:Op zaterdag 16 februari 2008 23:41 schreef Pheno het volgende:
Wat een humorlijk slechte film
Resident evil: whatever. Zombiefilm,quote:Op zaterdag 16 februari 2008 23:42 schreef Tmaatje het volgende:
[..]
welke film ??? Het is allemaal bagger volgens mij...
Ojee dat klinkt als rondslingerende ledematen, hoofden als bowling ballen en meer van dat soort fleuwekul...quote:Op zaterdag 16 februari 2008 23:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Resident evil: whatever. Zombiefilm,
Nee , nog erger, niet eensquote:Op zaterdag 16 februari 2008 23:46 schreef Tmaatje het volgende:
[..]
Ojee dat klinkt als rondslingerende ledematen, hoofden als bowling ballen en meer van dat soort fleuwekul...![]()
Ja, eigenlijk wel.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 23:49 schreef Tmaatje het volgende:
[..]
Kortom zonde van je tijd dus......
quote:Op zondag 17 februari 2008 00:01 schreef DaMart het volgende:
Ik ga ook slapen. Spelletjes verliezen is best vermoeiend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |