Noujaquote:
Naakt paardrijden...quote:
quote:Op zondag 17 februari 2008 10:07 schreef JortK het volgende:
* JortK makes mental note: Tool gereed maken voor OA
Ik weet niet eens waar je het over hebt....quote:Op zondag 17 februari 2008 10:09 schreef BrandX het volgende:
grmpbl![]()
weet iemand waar ik hardware versnelling uit kan zetten?
Ervaring?quote:Op zondag 17 februari 2008 10:12 schreef BrandX het volgende:
[..]
dat zit letterlijk en figuurlijk kut
Rechtermuisknop op je bureaublad -> Eigenschappen laatste tabblad knop Geavanceerd.quote:Op zondag 17 februari 2008 10:09 schreef BrandX het volgende:
grmpbl![]()
weet iemand waar ik hardware versnelling uit kan zetten?
quote:
ergens in je windowsinstellingen heb je hardwareversnelling. wat het precies doet weet ik niet maar het zorgt dat videobeelden en zulks beter worden afgespeeld. Maar ik wil screenshots maken van de filmpjes die ik gister gemaakt heb van de bokswedstrijden maar dat gaat dan niet goed. En ben vergeten waar het ook al weer zatquote:Op zondag 17 februari 2008 10:12 schreef OA het volgende:
[..]
![]()
![]()
[..]
Ik weet niet eens waar je het over hebt....
[KSC #731] Met zondagbabesquote:Op zondag 17 februari 2008 10:14 schreef BrandX het volgende:
[..]
ergens in je windowsinstellingen heb je hardwareversnelling. wat het precies doet weet ik niet maar het zorgt dat videobeelden en zulks beter worden afgespeeld. Maar ik wil screenshots maken van de filmpjes die ik gister gemaakt heb van de bokswedstrijden maar dat gaat dan niet goed. En ben vergeten waar het ook al weer zat
quote:Op zondag 17 februari 2008 10:13 schreef JortK het volgende:
[..]
Rechtermuisknop op je bureaublad -> Eigenschappen laatste tabblad knop Geavanceerd.
Daar ergens
eh, nee in 31 kan ik niet komen. Wat is dat voor subforumquote:Op zondag 17 februari 2008 10:25 schreef OA het volgende:
BX, kan/kunnen jij/mods in /31 komen?
Ik zie daar nl weleens mods rondhangen..
quote:Op zondag 17 februari 2008 10:15 schreef OA het volgende:
O ja.... Stofzuigen = de buren handhandig wekken!
FP-crew.quote:Op zondag 17 februari 2008 10:30 schreef BrandX het volgende:
[..]
eh, nee in 31 kan ik niet komen. Wat is dat voor subforum
ohw, nee ik kan wel in FOK!crew, waar ook fp komt, maar 31 niet. Kan jij in 17? dat is forumcrew. Zal ook wel niet dan?quote:Op zondag 17 februari 2008 10:32 schreef OA het volgende:
[..]
FP-crew.
Vaag dat andere mods daar wel rondhangen. Mods zonder FP tag.
Klopt, ik kan niet in 17. 13quote:Op zondag 17 februari 2008 10:34 schreef BrandX het volgende:
[..]
ohw, nee ik kan wel in FOK!crew, waar ook fp komt, maar 31 niet. Kan jij in 17? dat is forumcrew. Zal ook wel niet dan?
en sommige mods doen ook e.e.a. op fp, zoals fiets maar die heeft geen tag.
Grappen in de herhaling....quote:Op zondag 17 februari 2008 10:46 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
't Was dus een geintje van Remlof afaik
Inside? Er worden toch geen details in geheimtaal besproken?quote:
Hammertime!!!quote:Op zondag 17 februari 2008 10:52 schreef JortK het volgende:
STOP
In the name of love, before you break my heart!quote:Op zondag 17 februari 2008 10:52 schreef JortK het volgende:
STOP
quote:Op zondag 17 februari 2008 10:54 schreef DaMart het volgende:
Wat irritant als je 's nachts telkens wakker wordt. Zal wel door de cola van gisterenavond gekomen zijn. Maar goed, ik ga dan echt letten op of ik niet in slaap val weer, omdat ik gewoon wil pitten. Daardoor blijf ik dan juist weer wakker. Uiteindelijk is het me blijkbaar toch gelukt om een aantal uren slaap mee te pakken vannacht, maar wel zodanig veel dat ik een aantal uren van deze mooie dag heb moeten missen. Maar goed, het mag nog: goedemorgen.
quote:Op zondag 17 februari 2008 11:02 schreef marcb1974 het volgende:
Iemand nog plannen voor vandaag?
Ik ga de was wegwerken... nou ja, ik ga de wasmachine dat laten doen. En verder beetje relaxen, misschien nog even wat landschapsarchitectuur op kleine schaal en ik wil nog even een rondje wandelen vandaag.quote:Op zondag 17 februari 2008 11:02 schreef marcb1974 het volgende:
Iemand nog plannen voor vandaag?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |