abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61209299
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2008 00:33 schreef remlof het volgende:
Omg ToT, dat klinkt ernstig! Ik wens je veel sterkte toe.
Jammer dat je nu al stopt, maar natuurlijk gaat het echte leven voor.
^Dat ook dus. Sterkte en neem je tijd.
dag
pi_61211042
Thanks folks.

Degenen die meer willen weten wil ik uiteraard wel kort via een PM vertellen wat er aan de hand is, maar ik wil het gewoon niet voor heel Nederland openbaar neerzetten hier.
pi_61366829
Ik zeg; maak lambiekje admin van Bnw.
Ik houd het er ook maar bij dat zulks de bedoeling van dit platform geweest zou zijn om een voor de wereld alternatief maar in realiteit intelligent persoon als drijfkracht te hebben, zodat BNW kan dienen als corrigee van NWS.
If you want your dreams to come true,
don't sleep.
pi_61367065
Er is een voorstel gekomen aangezien ik heb aangegeven dat ik nog wel een klein beetje op de achtergrond kan doen: Bastard en misschien Paddy houden hier voorlopig de boel in de gaten, en ikzelf kijk ook nog wel rond, mits de omstandigheden het toelaten.

Mijn aangekondigd vertrek gaat vooralsnog niet door.
  donderdag 4 september 2008 @ 07:32:41 #156
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_61367301
Goed gewerkt tot nu toe ToT
quote:
Op donderdag 4 september 2008 04:05 schreef Vedanta_veri het volgende:
Ik zeg; maak lambiekje admin van Bnw.
Ik houd het er ook maar bij dat zulks de bedoeling van dit platform geweest zou zijn om een voor de wereld alternatief maar in realiteit intelligent persoon als drijfkracht te hebben, zodat BNW kan dienen als corrigee van NWS.
Asjeblieft niet zeg... Liefst iemand die nog een beetje objectief tegen de zaak aankijkt.
pi_61368012
objectiviteit is ook maar relatief.
don't sleep.
pi_61382934
Thx Erasmo. Fijn om te lezen!

En objectief....tja ik laat mijn mening hier vaak ook best meespelen, maar die zit 9 van de 10 keer behoorlijk in het midden: ik denk vaak wel dat er meer achter dingen zit dan wat de meesten denken, maar wil ook niet zo ver gaan als sommige BNW'ers.
pi_61384746
Hoi Paddy
dag
  zaterdag 6 september 2008 @ 15:16:32 #160
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_61427126
tvp
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
pi_61802300
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 22:46 schreef Houtworm het volgende:

[..]

Lambiekje jij bent echt de grootste fantast die ik ooit ben tegengekomen. En de grootste hypocriet. Wel roepen dat anderen geloven in leugens, maar zelf geen enkele fatsoenlijke uitleg kunnen geven hoe het dan kan dat zowel mensen in New York als bij het Pentagon toch meteen, voor de herhalingen op TV hebben verklaard dat ze vliegtuigen hebben gezien.

Jouw verhaaltjes zijn zo zwak, vol met gaten, onverklaarbaar, onlogisch en dan heb je nog het lef om te zeggen dat alles wat jij zegt de absolute waarheid is. Ik zeg het niet gauw, maar jij bent echt gestoord.
quote:
Op zondag 21 september 2008 10:09 schreef ToT het volgende:
Lambiekje, matig je toon 'n beetje
Dat geldt alleen voor Lambiekje ?
Elkaar gestoord noemen kan wel ? Dan weet ik nl n btje waar ik aan toe ben op dit forum.
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
pi_61802660
Okee daar heb je gelijk in; beide kanten moeten de toon matigen.
Ik ben het sowieso een beetje zat als mensen Lambiekje beschuldigen van leugens: hij verkondigt overtuigingen die hij baseert op dingen die hij leest. Hij LIEGT dus niet. Liegen is iets waarbij je de waarheid willens en wetens achterhoudt en bewust wat zegt wat niet klopt.
Lambiekje's uitlatingen kloppen (voor zover ik mag aannemen) in zijn ogen wél, dus LIEGT hij niet.
  zondag 21 september 2008 @ 17:12:31 #163
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_61803146
quote:
Op zondag 21 september 2008 16:50 schreef ToT het volgende:
Okee daar heb je gelijk in; beide kanten moeten de toon matigen.
Ik ben het sowieso een beetje zat als mensen Lambiekje beschuldigen van leugens: hij verkondigt overtuigingen die hij baseert op dingen die hij leest. Hij LIEGT dus niet. Liegen is iets waarbij je de waarheid willens en wetens achterhoudt en bewust wat zegt wat niet klopt.
Lambiekje's uitlatingen kloppen (voor zover ik mag aannemen) in zijn ogen wél, dus LIEGT hij niet.
Je kan aan hem merken dat hij zich er toch bewust van is dat hij onhoudbare posities verdedigt aangezien hij consequent moeilijke vragen botweg ontwijkt. Zo beperkt is hij ook weer niet namelijk.
  zondag 21 september 2008 @ 17:14:31 #164
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_61803186
quote:
Op zondag 21 september 2008 16:34 schreef Resonancer het volgende:

[..]

[..]

Dat geldt alleen voor Lambiekje ?
Elkaar gestoord noemen kan wel ? Dan weet ik nl n btje waar ik aan toe ben op dit forum.
Het is niet echt netjes maar wel waar wmb.
pi_61803526
quote:
Op zondag 21 september 2008 17:14 schreef Terecht het volgende:

[..]

Het is niet echt netjes maar wel waar wmb.
Maar geen manier om een discussie te voeren
dag
pi_61803720
Lambiekje ontwijkt inderdaad wel veel moeilijke vragen, maar er worden veel vragen steeds herhaald terwijl hij er al antwoord op had gegeven. Nu moet ik toegeven dat ik die antwoorden vaak ook niet bevredigend vind (veel dingen worden bijvoorbeeld op mind control afgeschoven), maar ik kan me voorstellen dat hij niet steeds in herhaling wil vallen.

Desondanks moet ik wel zeggen dat hij idd veel vragen onbeantwoord laat en erg veel aanvallende dingen roept.
pi_61808034
Komt bij dat als je voor elke persoon elk detail maar steeds moet bewijzen, dat is niet vermoeiend dat is onmogelijk daar nogal wat bewijzen indirect zijn, en ook vaak zijn vernietigd.
Het is heel makkelijk lambiekje gek te noemen, ik zie dan ook niemand de moeite nemen om ergens echt in te duiken, en over al die zogenaamde aannames.. mensen moeten eens naar hun eigen kijken in wat voor gigantisch artificieel leven ze bestaan, hoe ze zelf vanaf de crib aangeleerd zijn wat te denken, want je kreeg daar echt geen diploma voor als je niet nazei wat je aangepraat werd, het beste voorbeeld dat de norm niet waarheidsgetrouw is dus vol aannames zit zijn de geschiedenisboeken.
don't sleep.
pi_61844859
Waarom kan Lambiekje nog posten in dit forum? Dit forum is er toch voor om te discussieren over allerlei zaken die niet onder het gewone nieuws vallen (en dus in NWS horen) en wat alternatiever zijn? Lambiekje maakt elke keer weer duidelijk dat hij niet in staat is tot discussieren. Zie het kredietcrisis topic, ik draag vele bronnen aan maar die worden dan weer 'onderuit gehaald' ( ) met de geniale opmerking "ja, maar dat het op papier staat betekent niet dat het zo gegaan is!"

En dan wel al je ongefundeerde baggerfilmpjes van Youtube geloven...
  dinsdag 23 september 2008 @ 10:50:02 #169
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_61845608
Ik begrijp niet waarom hij niet zou mogen posten Ik ben het ook niet met hem eens in het topic dat jij bedoelt, maar hey.. it's a free country

Ik ga niet voorschrijven wat iemand wel of niet moet geloven
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
pi_61845641
Ik ook niet. Sterker nog, prima dat hij iets heel anders gelooft. Maar hij kan het niet eens opbrengen om erover te discussieren, want alles wat hem tegenspreekt ontwijkt hij
  dinsdag 23 september 2008 @ 10:56:24 #171
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_61845750
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 10:51 schreef Bananenman het volgende:
Ik ook niet. Sterker nog, prima dat hij iets heel anders gelooft. Maar hij kan het niet eens opbrengen om erover te discussieren, want alles wat hem tegenspreekt ontwijkt hij
hij is daar niet de enige in valt me op... De non-believers (om ze even op 1 hoop te gooien) hebben ook nogal de neiging om hun feiten op tafel te gooien en vooral te blijven herhalen, zonder open te staan voor andere meningen. Een mening wordt vrij vaak al onderuit gehaald, simpelweg omdat Lambiekje het gepost heeft, zonder dat men daadwerkelijk leest wat er staat
pi_61855200
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 10:56 schreef teamlead het volgende:

[..]

hij is daar niet de enige in valt me op... De non-believers (om ze even op 1 hoop te gooien) hebben ook nogal de neiging om hun feiten op tafel te gooien en vooral te blijven herhalen, zonder open te staan voor andere meningen. Een mening wordt vrij vaak al onderuit gehaald, simpelweg omdat Lambiekje het gepost heeft, zonder dat men daadwerkelijk leest wat er staat
Niet om het een en ander, maar de hele 9/11 reeks is een continue herhaling van zetten.
En dat dezelfde feiten op tafel blijven gegooid worden, is niet zo vreemd, als na een tijd dezelfde bizarre claims weer langs komen.
pi_61864354
't is vervelend dat men vast blijft houden aan de eigen mening en alleen voor ogen heeft die te propageren..
In een discussie is het handig als men open staat voor een afwijkende mening. Hoeverre dat hier realistisch is met meningen die zo ver uit elkaar liggen, is een ander verhaal.

Maar wat verwachten de deelnemers van de discussie eigenlijk van (de koers van) het topic? en welke taak daarin zien ze zelf weggelegd voor de BNW-mods? Daar ben ik nu na maaaanden van herhaling van dit soort opmerkingen wel benieuwd naar.. Wellicht is dat iets om eerst uit te zoeken?
dag
pi_61869074
Een afwijkende mening is prima. Die moet dan wel overeenstemmen met de feiten, en daar schort het nogal eens aan.
  woensdag 24 september 2008 @ 09:48:39 #175
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_61870420
quote:
Op woensdag 24 september 2008 08:24 schreef Wombcat het volgende:
Een afwijkende mening is prima. Die moet dan wel overeenstemmen met de feiten, en daar schort het nogal eens aan.
het zijn juist vaak die veronderstelde feiten die ter discussie staan
pi_62224566
Zeitgeist Addendum online
Kan die niet compleet schoon geveegd worden. Allemaal loze discussies, gezwets, aantijgingen nergens op gebaseerd etc. BNW is voor iedereen niet alleen voor "believers" en zo wordt een toch wel populair onderwerp bij iedereen professioneel om zeep geholpen . Scroll een keer als normale user door 't topic en je wordt echt niet uitgenodigd om op een normale manier de discussie aan te gaan.
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
  woensdag 8 oktober 2008 @ 12:42:23 #177
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_62229427
ff checken
  woensdag 8 oktober 2008 @ 12:45:56 #178
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_62229522
hm.. men dwaalt inderdaad nogal af. Ik zit nu ff krap in mijn tijd (soms moet ik ook gewoon werken ), dus utigebreid schoonvegen heb ik nu even geen tijd voor.
Heb wel een post neergezet met de reminder om even ontopic te kletsen...
pi_62242663
Ff meegeholpen, maar ik zag dat je al bezig was?
  woensdag 8 oktober 2008 @ 20:51:29 #180
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_62242701
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 20:50 schreef ToT het volgende:
Ff meegeholpen, maar ik zag dat je al bezig was?
euh.. nee.. ik zag toevallig die ene post

ik ben nog op m'n werk.. word nogal afgeleid vandaag vrees ik
pi_62243188
Geen probleem! Jij bent nog laat aan de slag zeg!
  woensdag 8 oktober 2008 @ 21:06:26 #182
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_62243280
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 21:03 schreef ToT het volgende:
Geen probleem! Jij bent nog laat aan de slag zeg!
avonddiensten zijn een bitch Normaal juist dan de tijd om actief te zijn.. maar vandaag is het een beetje chaos
pi_62243507
Owjeej! Ja ik zit hier te chillen met een konijn op schoot!
  donderdag 9 oktober 2008 @ 13:20:32 #184
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
pi_62258234
Ja zo raakt die wel vol geeerde modjes
  vrijdag 24 oktober 2008 @ 01:04:22 #185
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_62629750
Zou het streepje van de TT Roberto Calvi – bankier van God vervangen kunnen worden? Ik krijg nu – te zien ipv - .
  vrijdag 24 oktober 2008 @ 01:05:07 #186
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_62629761
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2008 01:04 schreef Terecht het volgende:
Zou het streepje van de TT Roberto Calvi – bankier van God vervangen kunnen worden? Ik krijg nu – te zien ipv - .
Huh? Nu laat ie wel weer een streepje zien
  vrijdag 24 oktober 2008 @ 01:05:13 #187
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_62629764
ik zie het verschil niet tussen de streepjes?
ah.. je bedoelt in de AT zie ik.. momentje
  vrijdag 24 oktober 2008 @ 01:06:27 #188
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_62629785
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2008 01:05 schreef teamlead het volgende:
ik zie het verschil niet tussen de streepjes?

Als ik het topic open krijg ik &# 8211 (zonder spatie tussen &# en 8211) te zien.
  vrijdag 24 oktober 2008 @ 01:07:41 #189
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_62629805
like so?
  vrijdag 24 oktober 2008 @ 01:08:03 #190
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_62629812
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2008 01:07 schreef teamlead het volgende:
like so?
  maandag 27 oktober 2008 @ 10:11:09 #191
121348 Erasmo
f/8 and be there.
  maandag 27 oktober 2008 @ 10:40:55 #192
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_62712011
was me echt nog nooit opgevallen
  maandag 3 november 2008 @ 21:10:07 #193
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_62918240
quote:
Op maandag 3 november 2008 20:18 schreef ToT het volgende:

[..]

Dat dus.

Ff een afkoelslotje; dat vingerwijzen is volgens mij niet echt constructief.

Sowieso heb ik mijn vraagtekens bij dit topic.
Maar het werd net gezellig.
pi_62935243
Ik wacht nog even met 'm van het slot te halen tot teamlead en ik meer duidelijkheid hebben over wat we met dat topic gaan doen.
Lekker moddergooien naar elkaar kan humor zijn, maar dat lijkt me niet echt de bedoeling hier, anders had de TT beter "The flame war room" kunnen zijn. (Overigens zou er meteen 20 kuub zand over het topic heen gegaan zijn als dat daadwerkelijk de titel was geweest.)

Het zou mooi zijn geweest als mensen op een volwassen manier analyses hadden kunnen trekken zonder het op de man af te gaan spelen, maar het lijkt me sowieso al gewoon onmogelijk om dat te voorkomen.
We moeten nu alleen ff kijken wat toelaatbaar is en wanneer we ingrijpen. Als de sfeer lange tijd grimmig en beschuldigend blijft, kunnen we het topic meteen cementen schoenen aandoen en 'm van de pier af werpen.
pi_62935468
Het overleg is geweest en de keuze is op de cementschoenen en de pier gevallen: het topic blijft op slot.

Het was interessant geweest als het topic wat meer de psychologische en wat minder de moddergooi-kant op was gegaan, maar wij als BNW-moderators zijnde denken dat het beter is als men deze discussie via PM voort gaat zetten.
pi_62937850
Respect voor de bnw modjes inzake cementschoenen en piervallen.
don't sleep.
pi_63007803
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 14:29 schreef ToT het volgende:
Het overleg is geweest en de keuze is op de cementschoenen en de pier gevallen: het topic blijft op slot.

Het was interessant geweest als het topic wat meer de psychologische en wat minder de moddergooi-kant op was gegaan, maar wij als BNW-moderators zijnde denken dat het beter is als men deze discussie via PM voort gaat zetten.
Ik vond het topic van in den beginne al niet kunnen.
Hoe kan je nu op een verantwoorde manier, zonder modder te gooien, tegen je tegenpartij gaan zeggen dat je vindt dat hij/zij psychologisch iets mankeert ?
Net zomin als dat ik tegen me moet laten zeggen dat ik een psychische aandoening heb.
Anyway, sorry dat ik me liet meeslepen in het modderbad.
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_63013747
Nee je hebt wel gelijk hoor, maar soms lijken bepaalde overtuigingen te neigen naar ongezonde paranoia, en daar leek het topic over te gaan. Niet beschuldigend bedoeld, maar meer analytisch.
  zaterdag 15 november 2008 @ 10:05:22 #199
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_63239711
Hitler en Argentinie

Kunnen jullie iets aan dit topic doen, bedreigingen enzo, TS die iedereen op de man aanvalt als hij ook maar het idee krijgt dat je het niet met hem eens zou kunnen zijn
Laffe huichelaar
  zaterdag 15 november 2008 @ 11:15:02 #200
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_63240462
ik zit nu ff mobiel online, dus ik kan nu niet zo gek veel..... Maar ik heb het gezien ja. Als één van de collega's even tijd heeft, graag.....
  zaterdag 15 november 2008 @ 11:17:42 #201
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_63240494
yvonne, superadmin, heeft TS al weggegooit
Laffe huichelaar
  zaterdag 15 november 2008 @ 16:37:23 #202
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_63246010
Yvonne
pi_63270444
Ben weer terug van een weekje afwezigheid: ik ben in de tussentijd verhuisd, en UPC is niet lief tegen mij geweest! Per 1 November kreeg ik het huis op mijn naam, een week geleden ben ik verhuisd en pas vandaag heb ik weer Internet gekregen, en dat terwijl ik halverwege September al had aangegeven dat ik per 1 November Internet wilde hebben hier.

Anyway; nu lijkt alles weer helemaal goed te werken!
  zaterdag 22 november 2008 @ 02:26:26 #204
165802 Reki
no comment.
pi_63422570
Kan iemand de titel van dit topic: Leuke (recente) documentaires veranderen in 'Interessante documentaires' oid. Want ze zijn niet allemaal 'leuk' als je begrijpt wat ik bedoel En dat 'recente' mag ook wel weg, want er zijn ook een paar oude docu's gepost
zie ondertitel :)
pi_63445445
IMO vreemde moderaties.
Anderen mogen persoonlijke opmerkingen maken, de reacties die ik hierop geef worden vervolgens wel zonder enige tekst of uitleg verwijderd. Prima manier om mensen weg te jagen. Dat is je in mijn geval i.i.g gelukt.
Veel plezier met het forum.
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
pi_63446047
Resonancer, dat was niks persoonlijks; ik wilde gewoon dat heen en weer gezeur en gegooi met beschuldigingen naar elkaar eindigen. Het waren niet alleen jouw posts die werden verwijderd. Ik had al meerdere keren gevraagd of men dat gedram een keer achter zich wilde laten en toch ging men door met moddergooien naar elkaar.
Hoe serieus neem je een moderator dan?

Jammer dat je je daardoor weg zou laten jagen.
pi_63448765
quote:
Op zondag 23 november 2008 12:30 schreef ToT het volgende:
Resonancer, dat was niks persoonlijks; ik wilde gewoon dat heen en weer gezeur en gegooi met beschuldigingen naar elkaar eindigen. Het waren niet alleen jouw posts die werden verwijderd. Ik had al meerdere keren gevraagd of men dat gedram een keer achter zich wilde laten en toch ging men door met moddergooien naar elkaar.
Hoe serieus neem je een moderator dan?

Jammer dat je je daardoor weg zou laten jagen.
Het gaat mij niet om het feit dat er gemodereerd wordt maar de manier waarop.
Ik vindt het onredelijk dat je het ene bericht waarin persoonlijke opm. staan wel verwijderd en het andere niet en mij de mogelijkheid ontneemt om op reacties die wel zijn blijven staan te reageren.
Eisenhower1961.
pi_63451411
Nou ik kan niet continu 24 uur per dag op Fok kijken. Soms zie ik hele pagina's heen en weer gekibbel; dat ga ik niet allemaal meer opschonen. Nu ben ik ff een weekendje redelijk in de gelegenheid om de boel in de gaten te houden, en dan wil ik ook dat gekibbel in de kiem smoren.

Buiten dat kijk ik ook naar of posts naast het gekibbel ook inhoudelijke bijdrages leveren aan het topic zelf. Soms edit ik een post om het ongewenste er uit te halen, maar dat is dit weekend nog even niet gebeurd.

Ik haal BEWUST aanvallende / terechtwijzende posts weg, JUIST om er voor te zorgen dat mensen er niet meer op kunnen reageren! In hoeveel verschillende talen moet ik zeggen dat het gekibbel afgelopen moet zijn en dat men on topic verder moet gaan?
Mocht je door willen gaan op een persoonlijk aanvallende post van een medeforummer, gebruik dan de PM-functie!
pi_63496603
quote:
Op zondag 23 november 2008 15:29 schreef ToT het volgende:
Nou ik kan niet continu 24 uur per dag op Fok kijken. Soms zie ik hele pagina's heen en weer gekibbel; dat ga ik niet allemaal meer opschonen. Nu ben ik ff een weekendje redelijk in de gelegenheid om de boel in de gaten te houden, en dan wil ik ook dat gekibbel in de kiem smoren.

Buiten dat kijk ik ook naar of posts naast het gekibbel ook inhoudelijke bijdrages leveren aan het topic zelf. Soms edit ik een post om het ongewenste er uit te halen, maar dat is dit weekend nog even niet gebeurd.

Ik haal BEWUST aanvallende / terechtwijzende posts weg, JUIST om er voor te zorgen dat mensen er niet meer op kunnen reageren! In hoeveel verschillende talen moet ik zeggen dat het gekibbel afgelopen moet zijn en dat men on topic verder moet gaan?
Mocht je door willen gaan op een persoonlijk aanvallende post van een medeforummer, gebruik dan de PM-functie!
Zal ik doen.
Ik kan het je i.d.d. niet kwalijk dat je niet alles kan lezen e.d, het is eigenlijk van de zotte dat er gemodereerd moet worden. Ben het ook helemaal met je eens, bespreek de isues niet de users.
Eisenhower1961.
pi_63513438
Fijn dat we op één lijn zitten!
  Redactie Frontpage / Weblog maandag 1 december 2008 @ 19:17:59 #212
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_63675601
Bagger mogen jullie altijd slotten van me
Maar dit was normaal bedoeld
Graag weer open

Waarom bleef Bush nou doorvoorlezen ?
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
  maandag 1 december 2008 @ 19:25:42 #213
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_63675828
neuh

Als het inderdaad serieus bedoelt is, zou je best van de OP iets meer werk kunnen maken dan alleen een vraag stellen die al honderd keer gesteld is
  Redactie Frontpage / Weblog maandag 1 december 2008 @ 19:31:06 #214
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_63675997
oh ok doei
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
pi_64890753
Ik neem aan dat ik niet een nieuw topic hoef te openen over dat illuminati op de dollar?
Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef yvonne het volgende:
Ja DE Ik houd nog heel veel van je
  zaterdag 10 januari 2009 @ 17:38:49 #216
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_64890991
neuh.. da's wel uitgekauwd denk ik.. tenzij je nog schokkende on topic info hebt ofzo?
pi_64891041
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 17:38 schreef teamlead het volgende:
neuh.. da's wel uitgekauwd denk ik.. tenzij je nog schokkende on topic info hebt ofzo?
Ik kan wel even een complot verzinnen, vervolgens er een gare website over maken en dan zien of lambiekje het gelooft ....
  zaterdag 10 januari 2009 @ 17:41:42 #218
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_64891081
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 17:40 schreef DutchErrorist het volgende:

[..]

Ik kan wel even een complot verzinnen, vervolgens er een gare website over maken en dan zien of lambiekje het gelooft ....
  zaterdag 10 januari 2009 @ 18:26:56 #219
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_64892552
Heb ik ook wel eens overwogen
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_65116805
Het gaat hier weer over de holocaust: De Nazi's hebben gewonnen?
Terwijl er was gezegd dat daarover niet meer gediscussieerd kon worden.
pi_65128787
Nou het is duidelijk dat ze hebben gewonnen.
don't sleep.
  zaterdag 17 januari 2009 @ 01:29:31 #223
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_65132343
En toen was Lambiekje weg.
Onikaan ni ov dovah
  zaterdag 17 januari 2009 @ 01:31:05 #224
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_65132363
tja, de holocaust ontkennen is niet handig. Dat was vrij duidelijk aangekondigd,
  zaterdag 17 januari 2009 @ 01:34:12 #225
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_65132409
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 01:31 schreef teamlead het volgende:
tja, de holocaust ontkennen is niet handig. Dat was vrij duidelijk aangekondigd,
Ja dat was idd minder handig...
Onikaan ni ov dovah
  zaterdag 17 januari 2009 @ 01:35:51 #226
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_65132435
for the record: ik vind het wel jammer. Ik mag lambiekje wel, ook al ben ik het niet vaak met hem eens en vind ik dat hij regelmatig spoken ziet.
pi_65132500
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 01:35 schreef teamlead het volgende:
for the record: ik vind het wel jammer. Ik mag lambiekje wel, ook al ben ik het niet vaak met hem eens en vind ik dat hij regelmatig spoken ziet.
HIj was/is gewoon paranoide En dan de holocaust gaan ontkennen ... Ik vind het alleen maar jammer omdat ik zo wat minder heb te lachen
pi_65134638
quote:
Ik vind dat 'ie eigenlijk vrijwel altijd spoken ziet. Maar vind het jammer dat 'ie weg is, en ben het er eigenlijk ook niet mee eens. Hij is namelijk nogal uitgelokt in dit geval.
Maar ik ga er niet over.
pi_65134642
quote:
*Mee eensch is*
pi_65135178
Ik ben benieuwd of je over pakweg 50 jr de hoeveelheid slachtoffers als gevolg van het gebruik van verarmd uranium in munitie wel mag bagataliseren.
Ik snap de BAN van Lambiek heel goed, de staf van Fok had geen keus, het is immers bij wet verboden.
Wie is er eigenlijk verantwoordelijk als er strafbaar materiaal op het Forum gezet word?
Eisenhower1961.
pi_65135205
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 10:10 schreef Resonancer het volgende:
Ik ben benieuwd of je over pakweg 50 jr de hoeveelheid slachtoffers als gevolg van het gebruik van verarmd uranium in munitie wel mag bagataliseren.
Ik snap de BAN van Lambiek heel goed, de staf van Fok had geen keus, het is immers bij wet verboden.
Wie is er eigenlijk verantwoordelijk als er strafbaar materiaal op het Forum gezet word?
De user zelf volgens mij... Daarnaast vind ik het wel vreemd dat het strafbaar is
  zaterdag 17 januari 2009 @ 10:35:22 #232
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_65135544
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 10:13 schreef DutchErrorist het volgende:

[..]

De user zelf volgens mij... Daarnaast vind ik het wel vreemd dat het strafbaar is
Uiteindelijk de user zelf, maar het forum (dus Danny) volgens mij ook als er niet opgetreden wordt.
Bovendien wil je niet als forum bekend staan als de plek waar de holocaust ontkent mag worden, omdat je dan zomaar eens "raar" publiek zou kunnen aantrekken .

en tja. dat het strafbaar is vind ik ook merkwaardig, vooral omdat niet alleen de ontkenning maar zelfs het bijstellen van het aantal slachtoffers strafbaar is... maar goed.. het zij zo
pi_65136455
idd, ik vind het ook erg vreemd dat het strafbaar is (vrijheid van meningsuiting, en je bent niet racistisch bezig als je over de betrouwbaarheid van de informatie in de geschiedenisboekjes wil praten), maar er zijn genoeg sites aangeklaagd over dingen die users geroepen hebben; kijk maar naar GeenStijl bijvoorbeeld.
pi_65137537
Dit forum is een grap geworden, ik ben weg hier.
don't sleep.
  zaterdag 17 januari 2009 @ 12:19:19 #235
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_65137568
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 12:17 schreef Vedanta_veri het volgende:
Dit forum is een grap geworden, ik ben weg hier.
euh.. oke..

en why?
pi_65137998
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 12:19 schreef teamlead het volgende:

[..]

euh.. oke..

en why?
Waarschijnlijk omdat we geen illegale dingen toelaten (ook al staan we er niet 100% achter DAT het illegaal is?). Omdat we Fok op die manier uit de problemen willen houden?

Yup hij heeft gelijk: ontoelaatbare dingen niet toelaten maakt het forum één grote grap!

Anywayz; we zijn nog even aan het overleggen wat Lambiekje's lot zal zijn. Hij is niet permanent weg of zo hoor!
pi_65139506
Jammer dat lambiekje weg is, ondanks zijn arrogante posts altijd (net doen of hij de wetenschap himself was) vond ik toch dat hij in sommige onderwerpen gelijk had. Over zijn ban ben ik het gedeeltijk eens, ik vind alleen dat de mensen die hem daar uit de tent hebben liggen lokken (zoals wel vaker gedaan werd bij lambiekje) zichzelf moeten schamen. Je kunt zeggen wat je wil maar lambiekje hield op elk moment in elk topic de discussie lopende met zijn bewering. Hoelang is hij weg? 4ever?
Je haat niemand zolang je hem nog geringschat, maar pas als je hem gelijk of hoger schat
  zaterdag 17 januari 2009 @ 13:28:39 #238
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_65139576
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 12:35 schreef ToT het volgende:

Anywayz; we zijn nog even aan het overleggen wat Lambiekje's lot zal zijn. Hij is niet permanent weg of zo hoor!
dat dus

wordt vervolgd
pi_65139894
Als we nou de holocaust veranderen in de zomervakantie, vervolgens de kampen campings noemen en de joden, vakantiegangers noemen... !

En we gaan ons dan afvragen hoeveel vakantiegangers tijdens en na die zomervakantie lekker op de campings zijn gebleven omdat het daar zo gezellig was,.... Mag het dan wel ?
  zaterdag 17 januari 2009 @ 13:46:11 #240
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_65140050
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 13:40 schreef DutchErrorist het volgende:
Als we nou de holocaust veranderen in de zomervakantie, vervolgens de kampen campings noemen en de joden, vakantiegangers noemen... !

En we gaan ons dan afvragen hoeveel vakantiegangers tijdens en na die zomervakantie lekker op de campings zijn gebleven omdat het daar zo gezellig was,.... Mag het dan wel ?
Creatief... maar nee
Dat onderwerp is gewoon niet bespreekbaar. Niet omdat ToT dat graag wilt, of omdat de FA's dat graag willen of omdat ik dat graag wil, maar simpelweg omdat het in Nederland niet is toegestaan om de holocaust te ontkennen of te bagatelliseren.
Daar zijn hele rechtzaken over geweest en de hoge raad heeft een uitspraak gedaan. Of wij het nu wel of niet met die uitspraak eens zijn doet dan dus niet meer ter zake.. het mag gewoonweg niet.
En dat dit op gespannen voet staat met de vrijheid van meningsuiting ben ik meteen met iedereen eens, maar dat heeft de hoge raad ongetwijfeld óók meegenomen in haar oordeel
pi_65140240
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 12:35 schreef ToT het volgende:

Ik pleit voor een niet al te lange ban. Max. een week of zo. Denk dat de boodschap dan wel aangekomen is.
pi_65149049
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 13:46 schreef teamlead het volgende:

[..]

Creatief... maar nee
Dat onderwerp is gewoon niet bespreekbaar. Niet omdat ToT dat graag wilt, of omdat de FA's dat graag willen of omdat ik dat graag wil, maar simpelweg omdat het in Nederland niet is toegestaan om de holocaust te ontkennen of te bagatelliseren.
Daar zijn hele rechtzaken over geweest en de hoge raad heeft een uitspraak gedaan. Of wij het nu wel of niet met die uitspraak eens zijn doet dan dus niet meer ter zake.. het mag gewoonweg niet.
En dat dit op gespannen voet staat met de vrijheid van meningsuiting ben ik meteen met iedereen eens, maar dat heeft de hoge raad ongetwijfeld óók meegenomen in haar oordeel
Ik vind het woord bagatelliseren wel voor interpretatie vatbaar. Vergoelijken is imo iets anders als minimaliseren b.v.. Maar snap dat het niet aan de Fok staf is om dat per reactie te beoordelen.
Eisenhower1961.
pi_65149907
don't sleep.
  zondag 18 januari 2009 @ 13:01:00 #244
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_65167372
De grenzen van BNW

duidelijker kunnen we niet worden vrees ik.
pi_65185042
quote:
Op zondag 18 januari 2009 13:01 schreef teamlead het volgende:
De grenzen van BNW

duidelijker kunnen we niet worden vrees ik.
Jazeker wel, door mij te bannen. Ik erken de huidige geschiedenisleer niet en moet om fok te beschermen gebanned worden, net als lambiekje.
don't sleep.
pi_65185173
Kom op, niet zo kinderachtig doen!
Je weet best waar de grenzen liggen en waarom ze daar liggen.
  zondag 18 januari 2009 @ 20:50:26 #247
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_65185519
quote:
Op zondag 18 januari 2009 20:39 schreef Vedanta_veri het volgende:

[..]

Jazeker wel, door mij te bannen. Ik erken de huidige geschiedenisleer niet en moet om fok te beschermen gebanned worden, net als lambiekje.
ooit overwogen om een leven te nemen ofzo? Wat kun jij zeiken zeg..

Anyway: moderators gaan niet over het wel of niet bannen van users. Het banbeleid is een verantwoordelijkheid van de FA's en A's.
Ik leg je verzoek aan hen voor.
  zondag 18 januari 2009 @ 21:09:30 #248
104871 remlof
Europees federalist
pi_65186392
quote:
Op zondag 18 januari 2009 20:39 schreef Vedanta_veri het volgende:

[..]

OK, ik gooi dit account van je wel door de shredder
  zondag 18 januari 2009 @ 21:09:57 #249
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_65186416
  zondag 18 januari 2009 @ 21:35:56 #251
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_65187760
tja.. gisteren vroeg hij ook al om een ban, die vraag hebben we genegeerd, aangezien het in "het heetst van de strijd" gebeurde.
en tja.. als je dan de dag daarna toch weer doorgaat, terwijl je dondersgoed weet dat wij als mods en "zij" als FA's geen andere keuze hebben dan ons aan de wet te houden..... dan kun je er op wachten dat het fout gaat.
Jammer... maar dat is nu eenmaal het risico van zulk gedrag
pi_65273228
hoelang is lambiekje nou gebannt
Je haat niemand zolang je hem nog geringschat, maar pas als je hem gelijk of hoger schat
pi_65289793
Een maand, gezien het feit dat hij (ondanks dat hij idd wel uitgelokt werd) toch "het verboden onderwerp" weer aanhaalde. Ondanks de uitlokking had hij beter moeten weten.

Buiten dat is dit niet zijn eerste ban, als ik het me goed herinner. Grenzen zijn er niet voor niets, en tja: als men er stelselmatig overheen gaat, worden de consequenties ook steeds zwaarder, zeker als waarschuwingen genegeerd worden.

Nogmaals: hij werd uitgelokt, maar hij was gewaarschuwd om geen verboden onderwerpen aan te halen. Hij had het anders kunnen oplossen.

Discussie over de duur van de ban is hier overigens zowel nutteloos als ongewenst aangezien Teamlead en ik niet degenen zijn die dit bepalen.
pi_65310247
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 17:33 schreef ToT het volgende:
Een maand, gezien het feit dat hij (ondanks dat hij idd wel uitgelokt werd) toch "het verboden onderwerp" weer aanhaalde. Ondanks de uitlokking had hij beter moeten weten.

Buiten dat is dit niet zijn eerste ban, als ik het me goed herinner. Grenzen zijn er niet voor niets, en tja: als men er stelselmatig overheen gaat, worden de consequenties ook steeds zwaarder, zeker als waarschuwingen genegeerd worden.

Nogmaals: hij werd uitgelokt, maar hij was gewaarschuwd om geen verboden onderwerpen aan te halen. Hij had het anders kunnen oplossen.

Discussie over de duur van de ban is hier overigens zowel nutteloos als ongewenst aangezien Teamlead en ik niet degenen zijn die dit bepalen.
Oke duidelijk, is er trouwens contact geweest met hem want het zou jammer voor bnw zijn als hij niet meer terugkeerde
pi_65325927
Yup. Ja we gaan niet te veel vertellen wat er allemaal achter de schermen gebeurt, maar er is contact geweest.
pi_66293944
Dames en heren,

Met gepaste trots presenteer ik u:

"Lambiekje, the return!"

May God have mercy on our souls!
  vrijdag 20 februari 2009 @ 21:33:45 #259
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_66294125
Wb Lambiekje
pi_66294399
Oh en "the men behind the curtains" hebben gesproken: geen geblaat meer over de holocaust he!
Geldt overigens voor iedereen. Het zou zonde zijn als we meer vaste gasten hier lang zouden moeten missen.

Een discussie er over uitlokken is ook een big no-no.
Mocht je merken dat een discussie toch weer die richting uit gaat, zeg dan ff netjes dat je niet op Fok er op in gaat omdat je niet gebanned wil worden.
pi_66294679
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 21:30 schreef ToT het volgende:
Dames en heren,

"Lambiekje, the return!"

Mooi
pi_66341108
quote:
Op zondag 22 februari 2009 14:46 schreef ToT het volgende:
Ja duh, dit subforum is JUIST bedoeld om dit soort conspiracies te bespreken, ongeacht hoe vergezocht de grote massa het allemaal vindt klinken. Natuurlijk trekken we de grens bij de wet.
Waar moeten we anders de grens trekken? Bij wat 90% an de mensheid nog geloofwaardig vindt klinken? Of is 75% ook nog acceptabel?
Ik snap dat je je aan de wet houdt. Ik vind het alleen een beetje belachelijk dat men zich hier kennelijk door laat leiden. Natuurlijk mag je hier niet holocaustontkennen als dat in strijd is met de wet. Maar Lambiekje heeft hier tijden lang wel een topic gehad waarin hij de meest idiote claims over het AIDS-virus deed. Dat werd wel getolereerd, omdat dat kennelijk niet bij de wet verboden is maar historisch-wetenschappelijk net zo idioot is.

Wat ook weer uit die 'discussie' in dat topic duidelijk wordt: drogredenatie wordt volledig gedoogd, en daarmee kunnen de meest idiote claims worden aangenomen. Dat vind ik apart. Ik sta zelf prima open voor zaken buiten de wetenschap, en vind veel topics hier in dit subforum erg interessant. Maar de manier waarop hier soms gediscusseerd wordt, en hoe zaken "beredeneert" worden, daar zou een 13-jarige brugpieper nog het schaamrood van op de kaken moeten krijgen.

Je kunt toch ook conspiracies bespreken zonder drogredenatie en met een beetje gevoel voor logica?

Dit is de reden dat ik hier vooral lees, maar niet post. Je kunt erg moeilijk discussies hebben met sommige mensen, omdat ze ofwel sociaal/communicatief gestoord zijn, of omdat ze een compleet andere opvatting hebben over wat een vruchtbare discussie is. Jammer.
pi_66341404
En wat moeten wij als moderators daar aan doen?
Ik ben het met je eens hoor, maar het is aan de Fokkers onderling om toch een fatsoenlijke discussie op gang te krijgen. Af en toe meng ik me er wel bij in en probeer ik mensen te prikkelen om toch wat uitgebreider over hun mening uit te wijden, maar je kunt niet alles van ons verwachten.

Probeer toch zelf de ander antwoorden buiten de standaard uitspraken om te laten geven door aan de formulering van je eigen statements of vragen te werken of zo, maar je kunt niet van ons verwachten dat we consequenties gaan hangen aan dat mensen bepaalde (volgens velen vergezochte) dingen geloven en bepaalde uitspraken als de heilgie graal zien waarmee alles verklaard wordt.
Eigen opvattingen hebben zijn, zolang je er maar geen wetten mee overtreedt, gewoon toegestaan in BNW, en tja; dat sommigen geen kei zijn in het uitleggen van dingen kunnen wij ook niks aan doen.

Take it or leave it, sorry!
pi_66405548
Ja, je hebt misschien wel gelijk. Je kunt daar als mod weinig tegen doen. Vind het alleen jammer, want zoals ik zei zijn veel topics erg interessant. Het discussieniveau is alleen nogal es belabberd En ik merk dat door bepaalde mensen hier wetenschap net zo achterdochtig wordt bekeken als op het EO-forum.
pi_66406845
True, true.

Kijk, het is gezond om niet alles zomaar klakkeloos aan te nemen wat ons allemaal verteld wordt, maar officiële bronnen op diverse wijzen onomstotelijk kunnen aantonen hoe iets zit en een vage website van een vage kerel op een vage manier vage dingen roept die die onomstotelijke zaken in twijfel probeert te trekken, dan moet je dat vage gedoe ook niet meteen klakkeloos aannemen en net als met een religie gaan roepen: "Het staat geschreven, dus het is zo!"
pi_66441151
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 21:30 schreef ToT het volgende:
Dames en heren,

"Lambiekje, the return!"

Return of the legend!!!
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
pi_66871553
De nieuwe wereldorde hier in BNW heeft Salvador ff 48 op ijs gezet om af te koelen; "faggots" in je taalgebruik gebruiken en een moderator uitschelden is niet geheel netjes!
  dinsdag 10 maart 2009 @ 16:43:23 #268
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_66901630
Vaccinatie is gevaarlijke onzin #3
Mag ik aan de hand van deze post vragen waarom het eigenlijk toe wordt gestaan dat Lambiekje zijn onzin over HIV/AIDS blijft spuien? Dit specifieke voorbeeld geeft heel mooi aan dat hij zelf de basisbeginselen van waar hij uitspraken over doet niet beheerst. En gezien de aard van de uitspraken...
Onikaan ni ov dovah
  dinsdag 10 maart 2009 @ 17:06:40 #269
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_66902499
waarom zouden we het niet toestaan
pi_66914930
Tja het is een mening, en meningen mag je verkondigen zolang het maar binnen te wetten blijft en niet te aanvallend is tegenover anderen en binnen de gewone fatsoensnormen blijft.

Biekje heeft gewoon een bepaald wereldbeeld en dit is er een onderdeel van: de Bigpharma belazert ons volgens hem en onze opvattingen over HIV/AIDS zou puur op leugens gebaseerd zijn en in enkele Youtube filmpjes en wat online documenten zal wel uitgelegd zijn dat het een afgedankt antilichaam is of zo en zal ook wel aantonen waarom men dat denkt.

Dit is geheel in de geest van BNW: de één mag het onzin vinden, de ander ziet er een grof schandaal in die aan de kaak gesteld moet worden.
pi_66950454
Ik ben meestal niet van het zeiken, maar het niveau in dit topic wordt door sommigen toch echt keihard onderuit gehaald:

Irak-aanval vanwege Aliens en de Piramides

Is dit het niveau van BNW?
pi_66950850
Viel me ook al op en ik hou het ook in de gaten. Ik stond op het punt om in te grijpen, maar om de hele tijd mensen op de vingers te tikken is ook zo lullig.

Toch goed dat je het ff aankaart!
  woensdag 11 maart 2009 @ 21:55:59 #273
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_66951013
Gevalletje elkaar (opzettelijk?) verkeerd begrijpen om de ander een hak te zetten.
  donderdag 12 maart 2009 @ 23:46:48 #274
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_66993338
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 16:43 schreef ATuin-hek het volgende:
Vaccinatie is gevaarlijke onzin #3
Mag ik aan de hand van deze post vragen waarom het eigenlijk toe wordt gestaan dat Lambiekje zijn onzin over HIV/AIDS blijft spuien? Dit specifieke voorbeeld geeft heel mooi aan dat hij zelf de basisbeginselen van waar hij uitspraken over doet niet beheerst. En gezien de aard van de uitspraken...
Dat is geen onzin. Vanaf dag 1 is AID$ al bekritiseerd.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_67692646
zeer irritant wat je nu hebt gedaan tot..
tot hier en foetsie kun je jezelf beter noemen.
als het over jou gaat en ik geef je feedback moet je wel even ballen tonen en mijn posts laten staan, nu ga je jezelf verdedigen en ik en anderen kunnen niet eens meer teruglezen wie wat ook alweer zei..belachelijke reactie van je…welke posts heb je nog meer verwijderd na de laatste reactie van mij? ik moest een paar uurtjes weg en nu bij terugkomst zie ik alleen jouw reactie staan en dat je een hoop bagger hebt verwijderd..
ik heb nog geantwoord op een aantal users welke op mij hebben gereageerd…en misschien reageerden zij wel op mij in de tussentijd dat ik weg was…en wat doe jij?
quote:
Op vrijdag 3 april 2009 18:01 schreef ToT het volgende:
Lading bagger opgeruimd.
zoals jij dat noemt, als je nou een vent bent verwijder je het niet maar knip en plak je de betreffende posts naar feedback alwaar wij er wel uitkomen…nu krijg je weer misverstanden..die users waar ik op heb gereageerd kunnen het niet nalezen omdat jij even je macht wil laten zien door het weg te halen..ik kots hiervan. waarom doe je dat?

moet je nu eens lezen wat jezelf schrijft.
quote:
Op vrijdag 3 april 2009 18:01 schreef ToT het volgende:
En @ de mensen die zitten te zeiken over dat ik met alle winden meewaai: als ik me de heel tijd anti-conspiracy of anti-gevestigde orde opstel is het ook niet goed.
en dan ga ik nu vragen:
oh ja tot? wie zijn die mensen dan die zitten te zeiken dat jij met alle winden meedraait? ik kan dat nergens terugvinden.
quote:
Ik luister gewoon naar wat men te zeggen heeft en soms moet ik mijn koers gewoon even een beetje bijstellen.
van wie moet dat dan? van je baas?
quote:
Wees blij dat ik geen stug figuur ben die continu voet bij stuk houdt.
god wat ben ik blij dat jij geen stug figuur bent..hoera…
quote:
Ik laat me juist graag overtuigen omdat ik ook niet altijd alles weet.
verdiep je eens als je het interessant vindt , laat je gevoel spreken.
quote:
Ik ben wel vaak kritisch op conspiracies, maar dat ben ik als PERSOON, en NIET als moderator!
je loopt als PERSOON anders wel te dreigen met dichtgooien!

quote:
Ik geloof echt wel dat er meer speelt, maar als dingen makkelijker op reguliere manieren te verklaren vallen dan met een conspiracy, dan pas ik Ockham's scheermes toe.
moet jij weten maar verwijder dan geen post van users die iets met volle overtuiging opschrijven, ook al is het niet in je straatje..je bent moderator van bnw weet je wel, we zitten hier niet in wfl of weet ik veel wat voor ander fora.
quote:
Daarbij; 5 mensen waartegen ik op zou kijken? WTF?!? Ik zou dan graag willen weten wie dat zijn,
ja, ik zou dat ook wel eens willen weten, waar kan ik dat teruglezen? of verzin je dit nu?
quote:
want ik heb zowat IEDEREEN hier wel eens een bitchslap verkocht; zowel aan de believers-kant als aan de "gevestigde-orde-kant"
bron?
quote:
om het maar zo eens te noemen. OOK heb ik het voor zowat iedereen wel eens opgenomen als ik merkte dat dingen te ver gingen.
wat jij doet is posts verwijderen, de weg van de minste weerstand denk je misschien…je zit hier niet in noord korea.
quote:
En mochten er topics voor jullie gevoel onterecht gesloten zijn, dan hoor ik het graag in het feedback topic!
(Commentaar op deze post overigens ook.)
bij deze.
pi_67695403
jezus christus, dank de heer, wat hebben we er weer een idioot bij

Werkelijk
All opinions are not equal. Some are a very great deal more robust, sophisticated and well supported in logic and argument than others. [Douglas Adams]
pi_67695877
quote:
Op zaterdag 4 april 2009 00:33 schreef ChungLingSoo het volgende:

Werkelijk
Sommige mensen nemen het echt te serieus.
pi_67698164
quote:

Werkelijk
Dat dus ja!

@ ocoxlahun: ik heb de hele takkezooi weggehaald omdat het een ordinaire bitchfight was. Misschien dat er een paar punten tussen zaten waarin je wel inhoudelijk op zaken in ging, maar als er zo aanvallend van user naar user gereageerd wordt, tyf ik het gewoon weg. Ik ga echt niet elke post zo editen dat ik de kruimeltjes die nog fatsoenlijk zijn er laat staan. Leer fatsoenlijk te communiceren of communiceer niet!

Het is weggegooid om te voorkomen dat mensen er weer op zouden gaan inhaken en er nog meer geruzie heen-en-weer komt. Zoiets heet moderaten.

Op de rest van je overduidelijke getrol ga ik even HELEMAAL niet in, maar wil wel zeggen dat ik echt niet zomaar posts verwijder omdat die me te "conspiracy-achtig" zijn of zo en ik mensen om die reden de mond wil snoeren, en ik dreig ook niet met topics dicht te gooien als men te diep in de materie duikt of zo.
Ik WIL juist dat er discussies komen. Als PERSOON kan ik lang niet zo diep in conspiracies geloven als bijvoorbeeld een Lambiekje, maar ik verbied het niet om zo diep te gaan. Dat zou ook belachelijk zijn! Ik geef alleen adviezen in zulke gevallen. Kijk alleen al maar naar de adviezen die ik aan Lambiekje geef over minder chaotisch te doen en het stukje bij beetje aan te pakken i.p.v. mensen te verdrinken in een chaos van conspiracies die voor de meeste mensen veel te ver gaan.
Als ik echt zo'n tiran was, had ik overigens ook allang een permban voor hem aangevraagd of zo, maar dat wil ik dus niet; hij is 1 van degenen die BNW in leven houdt.

Maar goed; ik begrijp dus dat jij liever een moderator hebt die alleen de niet-gelovers de mond snoert of zo?

Mocht je fatsoenlijke op- en aanmerkingen hebben over mijn moderatorschap dan hoor ik ze graag, maar op dit soort getrol zit niemand te wachten.

[ Bericht 4% gewijzigd door ToT op 04-04-2009 08:46:02 ]
pi_67698240
Ik vind dat 'ie wel een puntje heeft dat je jezelf zit te verdedigen (in deze post), terwijl al die andere posts verwijderd zijn (maar waar je kennelijk wel op ingaat). Volgens mij had je het beter bij de eerste en laatste zin kunnen laten. Nu lijkt het namelijk een alsof je het laatste woord wil hebben en de discussie wilt afsluiten.
Maar om van dat puntje nu een punt te maken, vind ik ook weer overdreven.

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 04-04-2009 08:55:14 ]
pi_67698283
Okay kan ik aan één kant ook wel inzien. De post waar het over gaat is in z'n notes gezet.
Ik wil alleen niet dat dat soort bullshit allemaal in de gewone topics blijft staan, dus een volgende keer zal ik posts over mijn moderatorschap knippen en hier naar toe plakken ALS ik denk dat het kant of wal raakt.
Raakt het kant noch wal, dan zal ik de hele takkezooi gewoon verwijderen en het via PM verder bespreken i.p.v. openbaar.

Maar goed, om verder gedoe te voorkomen: dit was zijn post:
quote:
jij waait met alle winden mee, inderdaad…als er 5 users (waar jij tegen opkijkt) eisen dat het/een topic dicht moet doe je dat..ik heb je al een paar keer betrapt dat je zat te dreigen dicht te gooien nav wat gezeik van gevestigde ordegeile meneertjes…en dat noemt zich een moderator van bnw…schaam u.

Klopt sowieso geen donder van, want ik heb ook flinke correcties uitgevoerd op verzoek van o.a. Lambiekje.
Als mensen me ergens wijzen op iets dat volgens hen niet door de beugel kan, en ik kan hun punt wel inzien, dan waai ik niet automatisch met alle winden mee.

Daarbij heb ik, nu ik zo nadenk, de indruk dat ik in mijn moderator-rol juist vaker reageer tegen niet-believers dan tegen believers: "Kappen met de ander voor leugenaar uit te maken!" enzo.
pi_67703346
quote:
Op zaterdag 4 april 2009 08:40 schreef ToT het volgende:
Op de rest van je overduidelijke getrol ga ik even HELEMAAL niet in
overduidelijke getrol noem je dat?
moet je dit getrol van deze laffe kutkloon eens lezen..
quote:

Werkelijk

ik heb zin om dit sukkeltje eens even keihard aan te pakken.. maar vooruit..ik hou me wel weer in..

en dan vindt jij het nodig om dit te schrijven,
quote:

[..]

Dat dus ja!

daar sta je dus achter anders schrijf je dit niet.
en dát noem jij geen getrol? volgens mij meet jij met 2 maten.
ik geloof het allemaal wel tot, het is me duidelijk hoe je bent.. ik kan nog veel dieper op jouw posts ingaan als ik wil, zo ver dat je helemaal gek van me wordt.. dat zal je het vervolgens wel weer verwijderen onder het mom van: getrol…omdat je geen antwoord weet.
right..
verder vind ik het wel goed zo... ik ben klaar...en jij?
prettig weekend
pi_67704980
quote:
Op zaterdag 4 april 2009 09:03 schreef ToT het volgende:

Daarbij heb ik, nu ik zo nadenk, de indruk dat ik in mijn moderator-rol juist vaker reageer tegen niet-believers dan tegen believers: "Kappen met de ander voor leugenaar uit te maken!" enzo.
Wat mij betreft ben je een prima mod, die op een goed gebalanceerde manier het forum modereert.
pi_67705631
quote:
Op zaterdag 4 april 2009 15:37 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Wat mij betreft ben je een prima mod, die op een goed gebalanceerde manier het forum modereert.
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
  zaterdag 4 april 2009 @ 16:46:54 #284
153313 Orwell
aka Huig Molenaar
pi_67706428
quote:

[..]

Dat dus ja!

kap ff met dat achterbakse "dat dus" ofzo...
Huig
pi_67711050
Thx Wombcat en Fruityloop!

Okee dat "Dat dus" was natuurlijk overduidelijk een sneer en normaal zou ik ChungLingSoo ook een reprimande hebben gegeven voor zijn sneer, maar ook ik ben maar een mens en ik vind het belachelijk dat ik ineens out of the blue zo aangevallen word. Alleen maar omdat een lading heen-en-weer gebitch heb verwijderd? Dan zou ik willen suggereren wat iemand anders in een (OVERIGENS OOK DOOR MIJ VERWIJDERDE!!!) post al aanraadde: ga ff lekker op Niburu rondsnuffellen i.p.v. hier.

Maar goed ocoxlahun; als jij de strijdbijl wilt begraven, dan pleur ik de mijne ook wel in een kuiltje en gooi er een lading zand overheen.
  zondag 5 april 2009 @ 16:55:15 #286
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_67733041
quote:
Op zaterdag 4 april 2009 15:37 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Onikaan ni ov dovah
pi_67733481
Hehehe thx folks, echt fijn om een beetje steun te krijgen.

Ik hoop alleen dat de "believers" hier er ook zo over denken, want als alleen de "gevestigde orde" ( ) er zo over denkt, hebben we natuurlijk wel een probleem.
pi_67734585
Gozer, je bent de beste mod hier omdat je niet beslist wat waar en wat niet waar is.

Je ordent de discussie...
All opinions are not equal. Some are a very great deal more robust, sophisticated and well supported in logic and argument than others. [Douglas Adams]
pi_67735087
Thx man!

Ja ik sta sowieso zo in het leven: er zijn zo veel dingen waarbij je echt niet absoluut kunt zeggen wat nou "de waarheid" is: met ruzies tussen mensen hoor je 2 kanten van het verhaal, maar wie heeft er nu absoluut gelijk en wie absoluut ongelijk? Het verhaal heeft 2 kanten en vaak kun je best wat van beide kanten begrijpen.
Zo ook met spiritualiteit: ik ben een Reiki master en heb wel ideeën over hoe Reiki zo'n beetje in elkaar steekt, maar ik ben niet alwetend. Voor het zelfde geld is mijn visie compleet verkeerd. Daarom geef ik mijn cursisten ook gewoon mee dat zij lekker zelf moeten geloven wat ze zelf het beste in kunnen geloven. Ik vind het best als ze denken dat ik uit m'n nek lul, hoewel het natuurlijk wel het fijnste is als men een beetje zich in jouw visie kan verplaatsen.

En zo ook met deze materie hier in BNW: ik weet 100% zeker dat we op allerlei fronten worden voorgelogen. Op National Geographic zie je al docu's over dat Amerika negroïde burgers gevangen hield om hen te infecteren met syfillis, om te kijken hoe men daar aan stierf. En Amerikaanse soldaten zijn ook onderworpen aan allerlei psychologische en medische tests zonder dat ze het zelf wisten.

Alleen moet ik wel zeggen dat bepaalde dingen die hier besproken worden MIJ PERSOONLIJK veel te ver gaan; ik meng mij dan ook graag in de discussie om de ander daarvan te proberen te overtuigen i.p.v. langs de zijlijn te staan kijken en af en toe een "Foei, mag niet!" uit te gaan delen als iemand over de schreef gaat.
Ik ben gewoon iemand die hier graag een beetje mee zit te filosoferen en soms ff een beetje als politie-agentje moet optreden.
Met de winden meewaaien? Tja als iemand (believer of non-believer) me ergens op attendeert, en ik ben het er mee eens dat het niet door de beugel kan, dan wil ik er best wat aan doen. Lijkt me wel zo eerlijk, toch?
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 12 april 2009 @ 20:48:00 #290
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_67959134
Zeg ToT ik kan niet zeggen dat ik het zo prettig vind dat je je van stemmingmakerij bedient en vervolgens niet thuis geeft.
pi_68065319
ToT, naar aanleiding van Medicatie is in zijn algeheelheid slecht #2 en dan voornamelijk het trollende gedrag van Lambiekje, is het misschien geen idee om dit soort topics te laten voldoen aan een paar basis-eisen? Ik merk namelijk dat vooral Lambiekje er erg makkelijk mee weg kan komen om andere mensen voor dom uit te maken omdat ze volgens hem bronnen niet lezen, en als er dan vervolgens daar een reactie op komt niet thuis te geven.

Mijns inzien is het dan ook geen discussie wat in dat topic plaatsvind, het is eerder een monoloog; wat Lambiekje zegt, is zo, ook al kom je met tegenbewijs, want het tegenbewijs is op 1 of andere manier 'besmet'.
Lijkt me dan ook niet nuttig om deze 'discussie' door te laten lopen, vind je zelf ook niet?
pi_68065823
quote:
Op donderdag 16 april 2009 11:09 schreef Scorpie het volgende:
ToT, naar aanleiding van Medicatie is in zijn algeheelheid slecht #2 en dan voornamelijk het trollende gedrag van Lambiekje, is het misschien geen idee om dit soort topics te laten voldoen aan een paar basis-eisen? Ik merk namelijk dat vooral Lambiekje er erg makkelijk mee weg kan komen om andere mensen voor dom uit te maken omdat ze volgens hem bronnen niet lezen, en als er dan vervolgens daar een reactie op komt niet thuis te geven.

Mijns inzien is het dan ook geen discussie wat in dat topic plaatsvind, het is eerder een monoloog; wat Lambiekje zegt, is zo, ook al kom je met tegenbewijs, want het tegenbewijs is op 1 of andere manier 'besmet'.
Lijkt me dan ook niet nuttig om deze 'discussie' door te laten lopen, vind je zelf ook niet?
Scorpie, ik ben bang dat Lambiekje zich niet zo makkelijk laat temmen , sprekende uit ervaring... Desalniettemin is het wel een goed idee . Maar zie ook de discussie eerder in dit topic: [BNW FB & FAQ] Verzet tegen de NWO
dag
  donderdag 16 april 2009 @ 12:39:32 #293
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_68068531
ToT, de 'discussie' die je gesloten hebt gaat hier gewoon verder. Dat is vast ook niet helemaal de bedoeling.
Is vaccinatie gevaarlijke onzin? #6
Onikaan ni ov dovah
pi_68069527
Merci!

En @ regels: daar moeten we idd even naar kijken.
pi_68117361
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 16:38 schreef ToT het volgende:

[..]

Nogmaals: feedback topic.

Maar okee, ik reageer toch ff: Lambiekje heeft een note gekregen, een aantal van zijn posts zijn flink ge-edit en ik zeg ook steeds dat hij van zijn zeepkist af moet, en mijn opmerking over dat er niet aan het intellect van mensen getwijfeld moet worden (iets in die bewoordingen in ieder geval) is voor een groot deel aan hem gericht. De "Non-believers" roepen in het algemeen niet zo vaak dat de andere partij niet nadenkt; die roepen vooral dat ze zich niet goed ingelezen hebben in de reguliere materie. Het zijn vooral believers die de non-believers van hersenloosheid beschuldigen en daar heb ik dus WEL wat over gezegd!

Het voor Lambiekje opnemen? Neuh, ik wil gewoon dat men niet te grof tegen elkaar wordt en ik corrigeer hem ook echt wel. Ik vind het grappig dat beide partijen mij er van beschuldigen dat ik vooral HEN benadeel en de andere partij stevig zit te matsen. Gelukkig zijn er wel een aantal die in het feedback topic aangeven dat ze er anders over denken.

Verder klopt het dat BNW een beetje een zeepkist is waarop mensen dingen roepen, maar Biekje en anderen komen vaak wel met allerlei linkjes die aangeven waarop zij hun mening baseren, dus helemaal uit de lucht gegrepen zijn hun tirades niet.
Of die linkjes betrouwbare bronnen zijn, dát moet ieder voor zichzelf uitmaken.

Dit is overigens de laatste keer dat ik in dit topic mijn moderatiebeleid uitleg. S.v.p. vanaf nu dus ECHT alleen in het Feedback topic er over beginnen!
Het punt is dat nadat je het hebt "opgeschoond" er nog steeds termen als Untermenschen worden gebruikt, terwijl je posts met teksten als Lambiekje is een grote hypocriet wel weg gemod worden. In mijn ogen kies je dan partij ja.

Ik begrijp dat het heel moeilijk is om in dit forum neutraal te modden, maar alleen maar omdat Lambiekje de underdog is hem vaker het voordeel van de twijfel geven geeft de indruk dat je dus wel partij kiest.

De argumentatie van zeepkist schreeuwer lambieje is meestal ook verwijzen naar een andere persoon die op een nog grotere zeepkist staat te schreeuwen en als onderbouwing hetzelfde truucje doet als Lambiekje. Uit eindelijk ben je alleen maar links aan het doorklikken zonder ook maar ergens een echte bron tegen te komen, het blijft altijd bij loze kreten en veel geroep dat het echt wel bewezen is.

Maar laat me ook duidelijk zijn ik geloof echt wel dat je het naar eer en geweten doet, ik ben het er alleen niet altijd mee eens
pi_68118226
Ja dat van dat untermensch was toch niet naar iemand hier op het forum gericht? Hij noemde volgens mij de BigPharma luitjes zo?
Tja da's nog niet netjes, maar niet tegen de regels.
Zolang mensen onderling elkaar maar niet gaan zitten af te zeiken.
pi_68118670
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 19:22 schreef ToT het volgende:
Ja dat van dat untermensch was toch niet naar iemand hier op het forum gericht? Hij noemde volgens mij de BigPharma luitjes zo?
Tja da's nog niet netjes, maar niet tegen de regels.
Zolang mensen onderling elkaar maar niet gaan zitten af te zeiken.
ok dus als ik iets generaliseer, dus ipv Lambiekje het heb over de mensen die de filmpjs en sites maken met de kolder dan mag ik die dingen wel zeggen?
pi_68119189
quote:
Op donderdag 16 april 2009 11:09 schreef Scorpie het volgende:
Volgens mij kan iedereen er mee weg komen indien dit hier niet gemeld wordt.
TOT kan nou eenmaal niet alles lezen.
quote:
[quote]Op donderdag 9 april 2009 23:08 schreef Hanoying het volgende:

[..]

Whatever.... Ook al zei de agent dat ze het gebouw gingen opblazen met een kernbom dan zou het nog niets zeggen. De agent zou uberhaupt geen kennis hebben van de oordoorgrondelijke wegen van de grote boze bazen en deed gewoon zijn werk. Hem was verteld dat de mensen weg moesten omdat het gebouw in zou storten dus zegt hij (en vele collega's met hem neem ik aan) 'Move along people we're gonna take the building down, we're gonna blow it up, it's gonna explode, etc. etc." Wat maakt het uit wat hij zei? Hij deed zijn werk, in het heetst van de chaos en doet zijn werk goed. Dat er later door geflipte CTers een enorme lading aan zijn woorden wordt gegeven kon hij niet weten.

Al net zo belachelijk als het geneuzel over de "decission to pull the building" waar de Cters een andere lading aan geven als de oorspronkelijke. Alles wordt er werkelijk bij gesleept om hun eigen theoriëen te staven, ontzettend amateuristisch en dom.
Volgens mij is de basis eis om anderen in hun waarde te laten, niet meer en niet minder.
Bespreek de isues en niet de users.
Lastige hiervan is dat er indirect op de man gespeeld kan worden door te generaliseren, makkelijkste vind ik om dan ook maar "niet thuis te geven".
Eisenhower1961.
pi_68119558
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 19:34 schreef arie_bc het volgende:

[..]

ok dus als ik iets generaliseer, dus ipv Lambiekje het heb over de mensen die de filmpjs en sites maken met de kolder dan mag ik die dingen wel zeggen?
Dat zou dan nu weer meer op getrol lijken.
Sowieso is het afzeiken van de mensen die dat soort filmpjes en sites maken nou niet bepaald een sport he?

Maar ik ben het er eigenlijk wel mee eens dat ook daarmee de toon ietsjes getemperd kan worden.
Ook bij de grote farmaceutische industrieën werken mensen met een gouden hart. Veel mensen willen oprecht geneesmiddelen voor allerlei kwalen maken en je maakt hun werk dus zwart. Je maakt die mensen zwart, ook al ken je ze niet. Anoniem anonieme mensen bashen is geen kunst.
Net als schoppen tegen "de overheid". Weet je wel hoeveel mensen daar werken? En ze zullen lang niet allemaal even slecht zijn.
pi_68119742
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 19:57 schreef ToT het volgende:

[..]

Dat zou dan nu weer meer op getrol lijken.
Sowieso is het afzeiken van de mensen die dat soort filmpjes en sites maken nou niet bepaald een sport he?

Maar ik ben het er eigenlijk wel mee eens dat ook daarmee de toon ietsjes getemperd kan worden.
Ook bij de grote farmaceutische industrieën werken mensen met een gouden hart. Veel mensen willen oprecht geneesmiddelen voor allerlei kwalen maken en je maakt hun werk dus zwart. Je maakt die mensen zwart, ook al ken je ze niet. Anoniem anonieme mensen bashen is geen kunst.
Net als schoppen tegen "de overheid". Weet je wel hoeveel mensen daar werken? En ze zullen lang niet allemaal even slecht zijn.
eens....

Daarnaast laatste toevoeging, ik denk persoonlijk dat minstens 99,9% van de mensen in de gezondheidszorg en bij de overheid meer voor de wereld betekend hebben dan meneer ik zit op mijn zolderkamertje lekker de hele dag te internettrollen.
pi_68119933
Nou trollen.....Lambiekje bedoelt het ook goed.
Hij ziet verbanden die anderen niet zien en hij probeert ons te waarschuwen. Da's een nobel streven!

Maar inderdaad: mensen die vanuit een overtuiging de ziekenzorg in gaan en levens proberen te redden, verdienen pas ECHT respect!
Als je ziet hoe lief al die zustertjes, bezorgde dokters, medewerksters in verzorgingstehuizen enz enz enz allemaal voor de patiënten zijn.......en dan zou je DIE mensen dus af gaan schilderen als moordlustige gierige maniakken?

Maar da's een discussie voor in een ander topic!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')