abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 29 juli 2008 @ 01:39:48 #1
165802 Reki
no comment.
pi_60410013
De laatste heb ik een paar interessante documentaires gekeken, o.a.

  • Zeitgeist, Nederlandse ondertitels
  • Loose Change 2, Nederlandse ondertitels
  • The True Battle of Chernobyl Uncensored
  • Did we really land Men on the Moon?
  • Tegenlicht - The Israeli Lobby (about AIPAC)
  • Protocols of the elders of zion

    Natuurlijk zijn veel dingen niet betrouwbaar en nep, maar het is wel leuk om te kijken.
    Wie kent nog meer leuke docu's?

    [ Bericht 16% gewijzigd door Reki op 29-07-2008 02:28:14 (paar links toegevoegd) ]
  • zie ondertitel :)
    pi_60410022
    tvp.
    pi_60410036
    Reki...

    ''... veel dingen niet betrouwbaar en nep...''

    Hoe denk jij over deze docu's? Wat zijn jouw gedachtes?
      dinsdag 29 juli 2008 @ 01:59:16 #4
    165802 Reki
    no comment.
    pi_60410202
    quote:
    Op dinsdag 29 juli 2008 01:42 schreef Aldus.Sprak.God het volgende:
    Reki...

    ''... veel dingen niet betrouwbaar en nep...''

    Hoe denk jij over deze docu's? Wat zijn jouw gedachtes?
    Loose change is bijvoorbeeld gedeeltelijk 'debunked', dat wil zeggen dat de zaken die in de docu worden besproken onjuist zijn. Maar daarover kan je eindeloos blijven discussiëren of het waar is of niet.
    Ikzelf geloof de docu's niet echt omdat ze niet bewezen zijn met harde feiten, maar ze komen wel geloofwaardig over..
    zie ondertitel :)
    pi_60410251
    quote:
    Op dinsdag 29 juli 2008 01:59 schreef Reki het volgende:

    [..]

    Loose change is bijvoorbeeld gedeeltelijk 'debunked', dat wil zeggen dat de zaken die in de docu worden besproken onjuist zijn. Maar daarover kan je eindeloos blijven discussiëren of het waar is of niet.
    Ikzelf geloof de docu's niet echt omdat ze niet bewezen zijn met harde feiten, maar ze komen wel geloofwaardig over..
    Okay.

    Ik zal in de ochtend even kijken. Bedankt voor de links.
      dinsdag 29 juli 2008 @ 02:24:49 #6
    153970 Terecht
    Apodictisch.
    pi_60410472
    Enkele goede BNW gerelateerde documentaires:

    The power of nightmares
    The Power of Nightmares is een driedelige documentaire van de Engelse filmmaker Adam Curtis die de simultane opkomst van de neoconservatieve beweging in de Verenigde Staten en het moslimfundamentalisme in (voornamelijk) het Midden-Oosten sinds de jaren '50 in beeld brengt

    The century of the self
    De rode draad van de serie The Century of the Self is Freuds theorie van de psychoanalyse en hoe die door de jaren heen door verschillende mensen gebruikt en misbruikt is om het grote publiek te manipuleren. Curtis richt zich in The Century of the Self met name op de politiek en het grote bedrijfsleven.

    The corporation
    The Corporation werpt een kritische blik op het hedendaagse bedrijf, het beschouwd het als een type persoon en probeert haar gedrag tov de maatschappij en de wereld te verklaren zoals een psycholoog dat bij mensen doet.

    De ijzeren driehoek
    De ijzeren driehoek is een documentaire van VPRO's Tegenlicht waarin gekeken wordt in hoeverre er sprake is van belangenverstrengeling tussen zaken doen en de politiek.
      dinsdag 29 juli 2008 @ 02:30:10 #7
    47122 ATuin-hek
    theguyver's sidekick!
    pi_60410544
    quote:
    Op dinsdag 29 juli 2008 01:59 schreef Reki het volgende:

    [..]

    Loose change is bijvoorbeeld gedeeltelijk 'debunked', dat wil zeggen dat de zaken die in de docu worden besproken onjuist zijn. Maar daarover kan je eindeloos blijven discussiëren of het waar is of niet.
    Ikzelf geloof de docu's niet echt omdat ze niet bewezen zijn met harde feiten, maar ze komen wel geloofwaardig over..
    Mhoa ik denk dat dat wel meevalt. Zitten in die docu best wat zaken die simpelweg niet kloppen. Dan valt er weinig te discussiëren.
    Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
    Onikaan ni ov dovah
      dinsdag 29 juli 2008 @ 02:34:27 #8
    153970 Terecht
    Apodictisch.
    pi_60410589
    Voor de 9/11 fanboys: een blog vol non-complot/debunking video's
      Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 dinsdag 29 juli 2008 @ 08:32:39 #9
    74056 crew  ToT
    pi_60412236
    Hmmm interessant topic voor op een regenachtige avond.
    pi_60415943
    Total Onslaught
    Over vroegere, hedendaagse en toekomstige gebeurtenissen met betrekking tot politiek, new age, christelijke geloof, islam verenigde naties, new world order, geheime genootschappen, occultisme, oorlog, gelinkt aan bijbelprofetie. Wat mij betreft de beste serie lezingen in zijn soort wegens de uitstekende bronnen. Heeft mijn wereldbeeld volledig op zijn kop gezet.

    Megiddo: the new age

    Over de new age movement. Vanuit christelijke perspectief.

    Liberty or sustainable development

    Over agenda 21, één van de belangrijkste agenda's van de new world order.

    Global warming or global governance Over de relatie tussen de global warming hype en het implementeren van de New World Order via agenda 21

    Agenda 21
    Over Agenda 21.

    Riddles in stone
    Over links tussen het occulte en de architectuur van Washington DC

    Gods of the new age
    Over hindoeistische gurus en het effect van hun leringen op hun discipelen.

    Exposing the illuminati from within
    Ex occultist, satanist, channelaar, heks, vrijmetselaar etc. geeft inzicht in de geschiedenis en daden van de illuminati.

    The light behind masonry
    Ex vrijmetselaar legt uit wat vrijmetselarij inhoudt.

    The money masters

    Wie zijn de grote bankiers en wat doen zij?

    The powers of financial capitalism had a far-reaching plan, nothing less than to create a world system of financial control in private hands able to dominate the political system of each country and the economy of the world as a whole...Their secret is that they have annexed from governments, monarchies, and republics the power to create the world's money..." THE MONEY MASTERS is a 3 1/2 hour non-fiction, historical documentary that traces the origins of the political power structure that rules our nation and the world today. The modern political power structure has its roots in the hidden manipulation and accumulation of gold and other forms of money. The development of fractional reserve banking practices in the 17th century brought to a cunning sophistication the secret techniques initially used by goldsmiths fraudulently to accumulate wealth. With the formation of the privately-owned Bank of England in 1694, the yoke of economic slavery to a privately-owned "central" bank was first forced upon the backs of an entire nation, not removed but only made heavier with the passing of the three centuries to our day. Nation after nation, including America, has fallen prey to this cabal of international central bankers.

    [ Bericht 4% gewijzigd door Ali_Kannibali op 29-07-2008 12:04:35 ]
    pi_60418650
    Dank voor deze links want er zitten er een paar juweeltjes tussen.
    pi_60423343
    Deze is ook vrij spectaculair:

    Iron Mountain

    They claim this is a hoax...but I don't think hoaxes work this well. History has been unfolding almost right inline with the report. Thank you www.prisonplanet.com and www.infowars.com Alex Jones.

    Over een rapport uit 1967, schijnbaar uitgelekt. Verslag van een groep grote wetenschappers en planners van de overheid over hoe er een nieuwe wereldorde van vrede dient te komen en er een einde moet komen aan de economie van oorlog. Er wordt gesproken over het creëren van een vijand voor de hele mensheid, zoals grote milieuproblemen (global warming dus, zoals nu is gebleken). De kijkvan de illuminaten van deze wereld op de gemiddelde burger komt hier ook duidelijk naar voren, we zijn kudde's vee, kanonnenvoer. Must see.

    [ Bericht 16% gewijzigd door Ali_Kannibali op 29-07-2008 18:02:08 ]
      dinsdag 29 juli 2008 @ 17:58:37 #13
    143274 -skippybal-
    Stuiterdestuiter
    pi_60424012
    tvp
    LastFM
    03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
    pi_60424251
    Volgens die documentaire over de illuminati ben ik er ook een, want alle dingen die verteld worden wist ik al Ik zal me maar gauw aanmelden dan?

    Ik ben ook bezig met reiki, het sturen van energiepatronen en dergelijke..Ik geloof dat ik niet goed word

    [ Bericht 31% gewijzigd door Moragh_DaughterofSune op 29-07-2008 18:25:56 ]
    There is nothing left to prove
    No use deny this simple truth
    Can’t find the reason to keep holding on
    Now that the love is gone
    pi_60424910
    quote:
    Op dinsdag 29 juli 2008 18:11 schreef Moragh_DaughterofSune het volgende:
    Volgens die documentaire over de illuminati ben ik er ook een, want alle dingen die verteld worden wist ik al Ik zal me maar gauw aanmelden dan?

    Ik ben ook bezig met reiki, het sturen van energiepatronen en dergelijke..Ik geloof dat ik niet goed word
    Waar word je niet goed van?
      dinsdag 29 juli 2008 @ 20:30:46 #16
    155021 Mender
    Gekke Henkie
    pi_60427421
    Zet dat leuke ook maar tussen haakjes of aanhalingstekens. Je wordt er namelijk niet echt vrolijk van.

    Nog een goeie documantaire is Who killed the electric car
      dinsdag 29 juli 2008 @ 20:56:35 #17
    47122 ATuin-hek
    theguyver's sidekick!
    pi_60428072
    quote:
    Op dinsdag 29 juli 2008 20:30 schreef Mender het volgende:
    Zet dat leuke ook maar tussen haakjes of aanhalingstekens. Je wordt er namelijk niet echt vrolijk van.

    Nog een goeie documantaire is Who killed the electric car
    Heb je daar toevallig een linkje van?
    Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
    Onikaan ni ov dovah
      dinsdag 29 juli 2008 @ 20:59:32 #18
    153970 Terecht
    Apodictisch.
    pi_60428147
    quote:
    Op dinsdag 29 juli 2008 20:56 schreef ATuin-hek het volgende:

    [..]

    Heb je daar toevallig een linkje van?
    Was gisteren nog een artikeltje over op geenstijl met een linkje

    -edit-

    Gevonden:
    http://video.google.com/videoplay?docid=-7202740060236675590
      dinsdag 29 juli 2008 @ 21:17:48 #19
    47122 ATuin-hek
    theguyver's sidekick!
    pi_60428556
    quote:
    Op dinsdag 29 juli 2008 20:59 schreef Terecht het volgende:

    [..]

    Was gisteren nog een artikeltje over op geenstijl met een linkje

    -edit-

    Gevonden:
    http://video.google.com/videoplay?docid=-7202740060236675590
    Thx straks maar eens een stukje kijken.
    Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
    Onikaan ni ov dovah
      dinsdag 29 juli 2008 @ 21:37:41 #20
    155021 Mender
    Gekke Henkie
    pi_60429000
    quote:
    Op dinsdag 29 juli 2008 20:56 schreef ATuin-hek het volgende:

    [..]

    Heb je daar toevallig een linkje van?
    Oeps vergeten.
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
      woensdag 30 juli 2008 @ 00:58:41 #21
    177114 Demon_Hunter
    Tell the truth and then run.
    pi_60433704
    http://www.nw0.info/
    Onbeperkt documentaires .. kan je zo downloaden..
    Minds are like parachutes. They only function when open.
    pi_60435636
    quote:
    Op dinsdag 29 juli 2008 17:22 schreef Ali_Kannibali het volgende:
    Deze is ook vrij spectaculair:

    Iron Mountain

    They claim this is a hoax...but I don't think hoaxes work this well. History has been unfolding almost right inline with the report. Thank you www.prisonplanet.com and www.infowars.com Alex Jones.
    Elke 1.004334 seconde moet de Bijbel er bijgehaald worden in die docu
    standaarddrinker
    pi_60435684
    wat noem je recent?
    Jusqu'ici tout va bien...
    pi_60435737
    TVP
    "We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
      woensdag 30 juli 2008 @ 07:20:54 #25
    145955 Isegrim
    Rotterdam *O*
    pi_60435776
    Niet per se vrolijk, wel geweldig goed:

    Stephen Fry - The Secret Life of the Manic Depressive

    Stephen Fry - HIV & Me

    Beide wel te vinden op Youtube.
    Anatomie van een executie
    The standard you walk past, is the standard you accept.
    ~David Morrison
    abonnement Unibet Coolblue
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')