abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 28 februari 2009 @ 20:44:27 #1
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_66563263
Deel 1
quote:
An Exopolitical Perspective on the Preemptive War against Iraq
Most, if not all, criticisms of the Bush administration's motivation for launching a preemptive war on Iraq focus on a combination of the imperial world views of conservative politicians in power in Washington, D.C., and the corporate interests that drive the political agenda of the Bush administration. This study will provide a radically different political analysis of the Bush administration's motivation for going war, and of the explanations offered by his critics. This study provides an exopolitical analysis of the policy dimensions of an historic extraterrestrial presence that is pertinent to Iraq and a US led preemptive attack. It will be argued that competing clandestine government organizations are struggling through proxy means to take control of ancient extraterrestrial (ET) technology that exists in Iraq, in order to prepare for an impending series of events corresponding to the 'prophesied return' of an advanced race of ETs. The Columbia Space Shuttle may well have been a high profile victim of such a proxy war intended to send a message to US based clandestine organizations over the preemptive war against Iraq.

In conducting this analysis, this study examines the available evidence of an historical ET presence in Iraq, and then applies this evidence to better understand the contemporary political situation in Iraq. The study will then analyze the motivations of the main political actors in the prospective US led preemptive war against Iraq. The study concludes by making some policy recommendations concerning how to respond to the legacy of an ET presence in Iraq and its contemporary political relevance.

bron

---------------------------------
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 13:55 schreef b9047 het volgende:
Lambiekje,

Raak je het niet ongelofelijk beu om constant weer hetzelfde uit te moeten leggen aan mensen die het niet willen of kunnen begrijpen?
Nee niet beu. Dit met aliens is natuurlijk te verwachten dat er wat skeptisch gedaan wordt. Maar topics over zogenaamde ziektes/aandoeningen waar dom geblaat wordt vind ik jammer dat mensen niet effe de moeite te nemen wat er nu verkondigd wordt door de dissidenten en hun theorieen, constateringen en feiten. Als er ook maar een fractie waar zou zijn wat ik aanhaal in docus en artikelen dan is er een serieus probleem.
Maar gelukkig heb ik de wetenschap/journaille aan mijn hand die nu toch wel zaken laten zien dat de medische wetenschap toch eigenlijk een leugenachtige en geld opeisende industrie is.
quote:
Ik zou wel eens willen weten hoeveel de US overheid weet over buitenaardse vondsten en ervaringen. Er zijn heel veel kleine puzzelstukjes. Echter hoe groot is de gehele puzzel? En de informatie die we via internet verkrijgen, hoe betrouwbaar is dit? Alles op internet word gereguleerd door grote bedrijven en overheden. You-tube filmpjes worden regelmatig verwijderd, en hetgeen niet verwijderd word, is dit betrouwbaar?
UK, Duitsland , Rusland en USA hebben een giga database over alien/ufos en andere verschijnselen.
Wie nu nog denkt dat Roswell een luchballon was.

Er is wel wat op videogoogle hoor. UFO's en Hitler, Secret Space, you name it. Ieder moet maar voor zich zelf uitmaken wat wel en niet acceptabel is. Feit blijft dat het bespottelijk en narcistisch zou zijn als wij de enige planeet zijn waar leven is. De onlangs ontdekte extremofielen laten zien dat het toch echt wel anders kan.
quote:
Is er niet een ander forum waar meer over de inhoud van dit onderwerp word gediscussierd dan dat er constant mensen de discussie tegenhouden?
http://www.godlikeproductions.com/

Daar was ooit een prachtig topic over user die zichzelf een Elite Insider bestempeld. Hier de topic en hier in boekvorm. Je kan het een hoax vinden je kan het van alles vinden maar de vragen en de antwoorden zijn zeer zeer zeer interessant.
quote:
A person by the moniker of Insider claimed he was from a ruling bloodline and gave the people a chance to ask everything they wanted and Insider would answer. At first it looks like another internet hoax, some lightweight questions were followed by lightweight answers, but then things started changing drastically.
Ik ben overigens ter dege van bewust dat wat voor topic ik ook open er eerst gebashed moet worden.
Het zijn altijd dezelfde die een topic willen verzieken. Terwijl het naar mijn idee best aardige stellingen zijn en waar bij mensen eens af moeten stappen van dat stramien wat iedereen opgedrongen krijgt op school of omgeving. En zo zit de wereld (universum) dus echt niet in mekaar. En wat ik hier open sta ik geregeld ook niet voor de volle 100% achter. Zo als de stelling Irakinval vanwege alien-techniek en alien verwante zaken. Het kan toch juist een interessant discussie worden. Waarom moet alles direct afgemeten worden aan de huidige norm? Iedereen voelt toch op zijn klompen dat het niet een geaccepteerd feit is. Daar is dit topic totaal niet voor bedoelt. Dat is ook een punt wat ik jammer vind dat sommige zo stug zijn in hun visies.

[ Bericht 3% gewijzigd door Lambiekje op 28-02-2009 21:09:39 ]
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  zaterdag 28 februari 2009 @ 21:19:01 #2
25865 Bill_E
vijf plus 98!
pi_66564430
Ik las idd al eens dat saddam erg geïnteresseerd was in de geschiedenis van zijn land.. Iraq heeft toch een van de oudste culturen van de wereld en er zijn ook de oudste geschriften te wereld. De theorie die ik las ( geen bron ben vergeten waar) beweerde dat saddam "iets" ontdekt heeft wat een bepaalde vergeten/buitenaardse technologie beschreef. En de amerikanen wilde dat ook hebben.

Of het echt zo is zullen we nooit weten denk ik
pi_66565048
Indegatenhoudpost!
  zaterdag 28 februari 2009 @ 21:39:12 #4
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_66565133
Mensen die Iraq in Nederlandse context gebruiken
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zaterdag 28 februari 2009 @ 21:44:46 #5
52357 Lambiekje
pi_66565316
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 21:19 schreef Bill_E het volgende:
Ik las idd al eens dat saddam erg geïnteresseerd was in de geschiedenis van zijn land.. Iraq heeft toch een van de oudste culturen van de wereld en er zijn ook de oudste geschriften te wereld. De theorie die ik las ( geen bron ben vergeten waar) beweerde dat saddam "iets" ontdekt heeft wat een bepaalde vergeten/buitenaardse technologie beschreef. En de amerikanen wilde dat ook hebben.

Waarom niet. Saddam is alleen dood voor de buitenwereld. Je denkt toch niet echt dat Saddam dood is.
Maar dat is weer een andere discussie.

"Saddam Hussein, The Stairway to Heaven and the Return of Planet X" which is available on his website www.williamhenry.net

mmm
THE SECRET RACE TO CONTROL IRAQ'S EXTRATERRESTRIAL HERITAGE
quote:
The paper furthermore claims that the planet is experiencing the use of 'exotic weaponry' between clandestine groups struggling amongst themselves over how to share access and control of ET technology in Iraq, while suppressing the true nature of the conflict to the general public and most elected officials. The paper also argues that an eventual post-war agreement to rebuild Iraq under an UN mandate will mark a new phase in the efforts of clandestine organizations to coordinate their efforts in exploiting Iraq's ET heritage. Finally, the paper claims that the US triumph in launching a military takeover in Iraq generates Angst among European clandestine groups concerned over the increased power and imperial pretensions of their US counterparts.

[ Bericht 14% gewijzigd door Lambiekje op 28-02-2009 21:51:40 ]
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  zaterdag 28 februari 2009 @ 22:06:08 #6
25865 Bill_E
vijf plus 98!
pi_66566017
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 21:39 schreef Erasmo het volgende:
Mensen die Iraq in Nederlandse context gebruiken
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sorry ik ben er regelmatig geweest en gebruik het ook vaak in engelstalige emails. Dan ga je het ook in het Nederlands gebruiken.

Of saddam dood is weet ik niet wel eens over nagedacht maar ook dat zullen we nooit te weten komen.
Leuke linkjes morgen eens doorlezen
  zaterdag 28 februari 2009 @ 22:46:53 #7
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_66567428
Mensen die zich bezig houden met de oorlog van Irak, is zo anno 2004.
Man is de baas, vrouw kent haar plaats.
  zaterdag 28 februari 2009 @ 23:23:49 #8
25865 Bill_E
vijf plus 98!
pi_66568635
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 22:46 schreef phpmystyle het volgende:
Mensen die zich bezig houden met de oorlog van Irak, is zo anno 2004.
Het schijnt zelfs dat er op school geschiedenis les wordt gegeven ... Wat een falers....
SPOILER
  zaterdag 28 februari 2009 @ 23:25:18 #9
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_66568684
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 23:23 schreef Bill_E het volgende:

[..]

Het schijnt zelfs dat er op school geschiedenis les wordt gegeven ... Wat een falers....
SPOILER
Ja ik bedoel Amerika wil de oorlog afbouwen met Irak, en met Afganistan gaat het juist minder lijkt mij het relevanter om het daar over het hebben maargoed het zal aan mij liggen.
Man is de baas, vrouw kent haar plaats.
  zaterdag 28 februari 2009 @ 23:39:24 #10
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_66569073
Hij haalt trouwens wel een interessant punt aan, hoe is de troepenterugtrek te verklaren met deze theorie?
  zaterdag 28 februari 2009 @ 23:50:35 #11
134009 Killaht
Words of Wisdom
pi_66569401
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 23:39 schreef Erasmo het volgende:
Hij haalt trouwens wel een interessant punt aan, hoe is de troepenterugtrek te verklaren met deze theorie?
Wat denk je? de oorlog is een gebed zonder eind, een vietnam anno 2009. Als ze nu langzaam afbouwen, zal het land zich vanzelf weer stabiliseren nu de sjieten en soennieten elkaar accepteren. Tuurlijk zal dit niet van een leiendak gaan. Als de rust is toegekeerd hebben ze een bondgenoot in het middenoosten en amerika kan daar dus basissen plaatsen, onderzoeken doen noem maar op.
"Strange times are these in which we live
when old and young are taught in falsehoods school.
And the one man that dares to tell the truth is called at once a lunatic and fool"
  zondag 1 maart 2009 @ 01:37:07 #12
52357 Lambiekje
pi_66571673
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 23:39 schreef Erasmo het volgende:
Deze theorie was toch opgesteld in 2003. Het is geen theorie nieuwe dus.

En nee Obama haalt helemaaal niemand terug. Dat is maar schijn. Net zo als dat met Guantanomo Bay.
Bush had al militairen teruggehaald voor martial law praktijken voor op straat in de grote steden.
  zondag 1 maart 2009 @ 01:41:15 #13
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_66571731
quote:
Op zondag 1 maart 2009 01:37 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

En nee Obama haalt helemaaal niemand terug. Dat is maar schijn. Net zo als dat met Guantanomo Bay.
Bush had al militairen teruggehaald voor martial law praktijken voor op straat in de grote steden.
Deze ga ik even quoten en over een jaar nog eens bekijken
  zondag 1 maart 2009 @ 01:41:33 #14
32346 Xebrozius
tactloze lul
pi_66571737
!!!!
pi_66574332
quote:
Op zondag 1 maart 2009 01:41 schreef Erasmo het volgende:

[..]

Deze ga ik even quoten en over een jaar nog eens bekijken
My thoughts exactly!
pi_66574374
quote:

[..]

Die gaan we ff in de geschiedenisboeken zetten.
pi_66574384
Mwah. Ik moet ook nog zien dat Obama de troepen daadwerkelijk terughaalt.
  zondag 1 maart 2009 @ 10:58:23 #18
52357 Lambiekje
pi_66574750
Ik bedoel hè.

Opium moet minder in Afghanistan. blablabla, een maand is het eventjes minder geproduceeerd dan normaal. En toen ging het weer als vanouds. CIA die drugs vervoert. Productie is nog nooit zo hoog geweest. Op papier en op journaal zijn mensen blij met de wassenneus maar onder tussen.

Daarnaast Guantanomo Bay, Obama heeft de boel geoutsourced. Er wordt nog steeds mishandeld alleen is er een verantwoordelijkheid schakel tussen gekomen.

Obama zegt op papier ik haal mensen terug. Maar ik geloof dat niet.Het is net zoals met Vietnam een oneindige oorlog, tot dat het echt onhoudbaar is.

Op papier/uitspraak is één, de uitvoering is een heel ander verhaal. Wij het volk worden blij gemaakt met sprookjes en gros trapt er nog in ook.

En daarnaast wat ik al zei had Bush militairen terug gehaald.

[ Bericht 4% gewijzigd door Lambiekje op 01-03-2009 11:06:13 ]
pi_66585865
tvptje voor later
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
  maandag 2 maart 2009 @ 09:49:23 #20
52357 Lambiekje
pi_66607733
Kijk, Obama doet toch hele andere dingen dan dat meneer roept.
quote:
Despite Obama's declarations Friday and the celebrations they have sparked on the liberal blogosphere, the Pentagon certainly seems to believe its forces may well be in Iraq after 2011. NBC's Pentagon correspondent Jim Miklaszeswki reported on Friday that "military commanders, despite this Status of Forces Agreement with the Iraqi government that all U.S. forces would be out by the end of 2011, are already making plans for a significant number of American troops to remain in Iraq beyond that 2011 deadline, assuming that Status of Forces Agreement agreement would be renegotiated. And one senior military commander told us that he expects large numbers of American troops to be in Iraq for the next 15 to 20 years."
bron
  maandag 2 maart 2009 @ 09:52:44 #21
52357 Lambiekje
pi_66607819
Magical Egypt part 8
quote:
Cosmology A comparison of ancient and modern models of the structure of the universe reveal unexpected similarities. As our most recent scientific understanding is bringing the subatomic realms into ever clearer focus, the strange world of quantum mechanics and string theory are finding a remarkably consistent echo in the cosmology, or creation myth, of the ancient Egyptians. Could there be complex scientific notation hidden in ancient heiroglyphics? Author / researcher Laird Scranton demonstrates an unexplainably accurate description of subatomic structure, quantum physics, cellular biology and even string theory, hidden in ancient accounts of the formation of the universe. If Scranton's discovery proves true, it may be the most important breakthrough in Egyptology since the discovery of the Rosetta stone.
  maandag 2 maart 2009 @ 09:53:15 #22
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_66607831
tvp enzo.
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
  maandag 2 maart 2009 @ 20:41:31 #23
234623 Sam_Spade
Despotisme is stoer
pi_66630229
Lambiekje, heb je misschien een historisch onderzoek naar Soemerische mythen paraat?
Tell the folks back home, this is the promised land calling
And the poor boy is on the line
pi_66640553
lambiekje, volgens mij hang jij echt elke conspiracytheorie aan
Extremistisch gematigd.
  dinsdag 3 maart 2009 @ 02:33:45 #25
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_66640602
quote:
Op zondag 1 maart 2009 10:58 schreef Lambiekje het volgende:
blablabla, een maand is het eventjes minder geproduceeerd dan normaal.
Bron?
quote:
CIA die drugs vervoert. Productie is nog nooit zo hoog geweest.
Bron?
quote:
Daarnaast Guantanomo Bay, Obama heeft de boel geoutsourced. Er wordt nog steeds mishandeld alleen is er een verantwoordelijkheid schakel tussen gekomen.
Bron?
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_66640618
ik dacht heel even dat ik me in TRU vertoefde
pi_66640639
quote:
Op dinsdag 3 maart 2009 02:36 schreef boyv het volgende:
ik dacht heel even dat ik me in TRU vertoefde
Wat is het verschil eigenlijk?
Ik zie echt geen verschil tussen deze 2 subfora
Extremistisch gematigd.
  dinsdag 3 maart 2009 @ 09:13:42 #28
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_66642608
quote:
Op maandag 2 maart 2009 09:52 schreef Lambiekje het volgende:
Magical Egypt part 8
[..]

Erg interessante dingen.
Een van de theorie'n die tegenwoordig ook verweven is met het NWO.
Kennis over alternatieve dimensies afkomstig uit de Kaballah en waarschijnlijk ook Egypte.
- Maybe O.D.B My Long Distance Family -
"Computer says: no.."
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
  dinsdag 3 maart 2009 @ 09:44:58 #29
52357 Lambiekje
pi_66643413
quote:
Op dinsdag 3 maart 2009 02:20 schreef P8 het volgende:
lambiekje, volgens mij hang jij echt elke conspiracytheorie aan
Niet elke hoor. Paul is dead bijvoorbeeld:)
pi_66644256
quote:
Op dinsdag 3 maart 2009 02:33 schreef TC03 het volgende:

[..]

Bron?
[..]

Bron?
[..]

Bron?
Daar kan je wss lang op wachten, hij is niet zo van de bronnen meestal..
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
  dinsdag 3 maart 2009 @ 11:36:39 #31
234623 Sam_Spade
Despotisme is stoer
pi_66646683
Zal ik eens iets opperen? Het is allemaal wensdenken. Het idee, bij voorbeeld, dat de piramiden van Gizeh veel ouder dan men gewoonlijk aanneemt. Geadstrueerd met het argument: ''als we uitgaan van de gangbare chronologie, dan moeten we concluderen dat men steeds minder bekwaam werd in het bouwen van piramiden.'' Maar misschien waren die geweldige piramiden wel te duur. Niemand verklaart het feit dat de triomfboog van Constantijn de Grote onderdoet voor die van eerdere keizers, door te stellen dat die oudere monumenten vervaardigd moeten zijn met behulp van bijzondere kennis. En dat komt doordat de Romeinse geschiedenis bij ons beter bekend is.
  dinsdag 3 maart 2009 @ 12:25:48 #32
234623 Sam_Spade
Despotisme is stoer
pi_66648088
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 12:32 schreef ToT het volgende:

[..]

Ehhh...dat is algemene kennis?
Dat men in Gizeh dat sterrenbeeld heeft afgebeeld? Dan is het toch een jammerlijke mislukking.
  dinsdag 3 maart 2009 @ 12:45:15 #33
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_66648657
quote:
Op dinsdag 3 maart 2009 11:36 schreef Sam_Spade het volgende:
Zal ik eens iets opperen? Het is allemaal wensdenken. Het idee, bij voorbeeld, dat de piramiden van Gizeh veel ouder dan men gewoonlijk aanneemt. Geadstrueerd met het argument: ''als we uitgaan van de gangbare chronologie, dan moeten we concluderen dat men steeds minder bekwaam werd in het bouwen van piramiden.'' Maar misschien waren die geweldige piramiden wel te duur. Niemand verklaart het feit dat de triomfboog van Constantijn de Grote onderdoet voor die van eerdere keizers, door te stellen dat die oudere monumenten vervaardigd moeten zijn met behulp van bijzondere kennis. En dat komt doordat de Romeinse geschiedenis bij ons beter bekend is.
Wens denken of vastgeroest zitten in dogma's?
T'is maar net hoe je het bekijkt.
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
  dinsdag 3 maart 2009 @ 12:48:20 #34
234623 Sam_Spade
Despotisme is stoer
pi_66648766
quote:
Op dinsdag 3 maart 2009 12:45 schreef Ticker het volgende:
T'is maar net hoe je het bekijkt.
Is dit een geweldige dooddoener, of ligt dat maar aan de wijze waarop ik het bekijk?
  dinsdag 3 maart 2009 @ 12:55:38 #35
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_66649032
quote:
Op dinsdag 3 maart 2009 12:48 schreef Sam_Spade het volgende:

[..]

Is dit een geweldige dooddoener, of ligt dat maar aan de wijze waarop ik het bekijk?
T'is allemaal relatief.
  dinsdag 3 maart 2009 @ 13:20:08 #36
52357 Lambiekje
pi_66649849
quote:
Op dinsdag 3 maart 2009 02:33 schreef TC03 het volgende:

[..]

Bron?
[..]

Bron?
[..]

Bron?

http://en.wikipedia.org/wiki/CIA_drug_trafficking
  dinsdag 3 maart 2009 @ 13:24:11 #37
52357 Lambiekje
pi_66649997
quote:
Op maandag 2 maart 2009 20:41 schreef Sam_Spade het volgende:
Lambiekje, heb je misschien een historisch onderzoek naar Soemerische mythen paraat?
In wat voor zin. Boek 12e planeet heeft wel veel info.
  dinsdag 3 maart 2009 @ 13:43:35 #38
138914 Slappy
ambtenaar
pi_66650610
Ts aan die foto in je profiel te zien kom je niet vaak buiten of amper contact met een mede mens?
Op woensdag 27 mei 2009 23:08 schreef Lambiekje het volgende:Afgezien van de datums,en natuurlijk niet van de inividuele personen van jouw en mij, maar van de werldgeschiedenis is 99,999999% verdraaid.
  dinsdag 3 maart 2009 @ 13:46:44 #39
234623 Sam_Spade
Despotisme is stoer
pi_66650697
quote:
Op dinsdag 3 maart 2009 13:24 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

In wat voor zin. Boek 12e planeet heeft wel veel info.
Ik bedoel: een onderzoek waarin de verschillende periodes van de Soemerische mythologie aan bod komen, met etymologie, archeologie, enz. Liefst met een enigzins normale titel.
pi_66655029
quote:
En wat zegt dit? Niet meer dan dat er vermoedens zijn dat ten tijde van de Russische invasie van Afghanistan de CIA locale warlords hielp in de strijd tegen de bezetter. Waar staat dat dit heden ten dage nog gebeurd? De laatste mogelijke drugs levering was al 10 jaar terug volgens dat artikel, nog even afgezien van het feit dat wikipedia door jan en alleman ge-edit kan worden.. En dat plaatje is op generlei manier verbonden aan dat wiki artikel, of aan drugs handel door welke Amerikaanse spionage/opsporingsinstantie dan ook.. En om het even in perspectief te plaatsen, er wordt ongeveer 2500 ton coke per jaar Amerika in gesmokkeld, dus de hoeveelheden waar men zo over valt zijn verwaarloosbaar.

Je ziet weer allemaal verbanden die er ooit mogelijk waren, maar die in het grote plaatje eigenlijk maar marginaal bijdragen aan de drugsproblematiek in de USA.
pi_66655339
toevoeging op fruityloop: daarnaast financiert de taliban zichzelf door de drugsteelt
Extremistisch gematigd.
  dinsdag 3 maart 2009 @ 16:06:17 #42
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_66655822
quote:
Op dinsdag 3 maart 2009 15:47 schreef fruityloop het volgende:

[..]

En wat zegt dit? Niet meer dan dat er vermoedens zijn dat ten tijde van de Russische invasie van Afghanistan de CIA locale warlords hielp in de strijd tegen de bezetter. Waar staat dat dit heden ten dage nog gebeurd? De laatste mogelijke drugs levering was al 10 jaar terug volgens dat artikel, nog even afgezien van het feit dat wikipedia door jan en alleman ge-edit kan worden..
Nee inderdaad dus dan zal zoiets nu niet meer gebeuren.
Poeh Poeh, 10 jaar. Ik weet nog goed.. in die tijd.. toen.. lang.. lang. geleden.
  dinsdag 3 maart 2009 @ 19:15:23 #43
52357 Lambiekje
pi_66662806
quote:
Op dinsdag 3 maart 2009 15:47 schreef fruityloop het volgende:

[..]

En wat zegt dit? Niet meer dan dat er vermoedens zijn dat ten tijde van de Russische invasie van Afghanistan de CIA locale warlords hielp in de strijd tegen de bezetter. Waar staat dat dit heden ten dage nog gebeurd? De laatste mogelijke drugs levering was al 10 jaar terug volgens dat artikel, nog even afgezien van het feit dat wikipedia door jan en alleman ge-edit kan worden.. En dat plaatje is op generlei manier verbonden aan dat wiki artikel, of aan drugs handel door welke Amerikaanse spionage/opsporingsinstantie dan ook.. En om het even in perspectief te plaatsen, er wordt ongeveer 2500 ton coke per jaar Amerika in gesmokkeld, dus de hoeveelheden waar men zo over valt zijn verwaarloosbaar.

Je ziet weer allemaal verbanden die er ooit mogelijk waren, maar die in het grote plaatje eigenlijk maar marginaal bijdragen aan de drugsproblematiek in de USA.
Vermoedens. Tjezusss hoe blind ben je voor de feiten.

Kijk voor de gein naar JFK2 en Who Killed John O'neill misschien dat je nog eens gaat begrijpen waarom er een CIA is.?

Of CIA Drug Ops Conspiracy
of CIA and Drug Running (1997)

[ Bericht 2% gewijzigd door Lambiekje op 03-03-2009 19:26:48 ]
pi_66667546
quote:
Op dinsdag 3 maart 2009 19:15 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Vermoedens. Tjezusss hoe blind ben je voor de feiten.

Kijk voor de gein naar JFK2 en Who Killed John O'neill misschien dat je nog eens gaat begrijpen waarom er een CIA is.?

Of CIA Drug Ops Conspiracy
of CIA and Drug Running (1997)
Kom maar met wat normaal bewijs, geen vage "unaired documentary's" van 1 1/2 uur elk. Zoals je zelf al aangaf in je 9/11 topics, videobeelden zijn gemakkelijk te maken/manipuleren. Waarom is dat beeldmateriaal allemaal ongeloofwaardig, maar zijn deze filmpjes de absolute waarheid?

En je dwaalt weer af, wat had JFK met aliens en piramides te maken?
  dinsdag 3 maart 2009 @ 21:01:08 #45
52357 Lambiekje
pi_66667610
quote:
Op dinsdag 3 maart 2009 20:59 schreef fruityloop het volgende:

[..]

Kom maar met wat normaal bewijs, geen vage "unaired documentary's" van 1 1/2 uur elk. Zoals je zelf al aangaf in je 9/11 topics, videobeelden zijn gemakkelijk te maken/manipuleren. Waarom is dat beeldmateriaal allemaal ongeloofwaardig, maar zijn deze filmpjes de absolute waarheid?

En je dwaalt weer af, wat had JFK met aliens en piramides te maken?
JFK heeft alles met drugs te maken en eigenlijk met zo veel andere zaken.

Wat is normaal bewijs. De leugens in MSM. Het is weer typerend dat je weigert je te verdiepen.
Bang dat je wereldbeeld in duigen gaat? Het is je goed recht natuurlijk maar dan ben je wel een naiveling. Wat doe je eigenlijk uberhaupt hier. Het bekende gevestigde orde mening verkondigen is gewoonweg stupid.
  dinsdag 3 maart 2009 @ 21:20:12 #46
234623 Sam_Spade
Despotisme is stoer
pi_66668293
quote:
Bang dat je wereldbeeld in duigen gaat? Het is je goed recht natuurlijk maar dan ben je wel een naiveling. Wat doe je eigenlijk uberhaupt hier. Het bekende gevestigde orde mening verkondigen is gewoonweg stupid.
Nou, die kan 'ie in z'n zak steken.
pi_66669537
quote:
Op dinsdag 3 maart 2009 21:01 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

JFK heeft alles met drugs te maken en eigenlijk met zo veel andere zaken.

Wat is normaal bewijs. De leugens in MSM. Het is weer typerend dat je weigert je te verdiepen.
Je mening is je goed recht, echter geldt dat dan ook voor de mijne, toch? Maar goed, hoe denk je mij te kunnen overtuigen, van wat toch een zeer afwijkende lezing van de door de meesten (en mij) geaccepteerde versie van de wereldgebeurtenissen is? Door mij naïef en stupide te noemen? Dankjewel, maar daar pas ik voor.. Maar blijf vooral lekker op je zeepkistje staan schreeuwen naar voorbijgangers als dat je ding is, ik garandeer je dat je daarmee weinig zieltjes zal winnen.

Ik ben het wel met je eens dat er fouten zijn gemaakt door de farmaceutische industrie, net als bijna alle mensen, echter zie ik daar niet automatisch een allesoverheersend complot achter. Maar goed, ik vraag het je nogmaals, wat is de bewezen connectie tussen JFK en de piramides & aliens?
  woensdag 4 maart 2009 @ 10:07:13 #48
52357 Lambiekje
pi_66681199
quote:
Op dinsdag 3 maart 2009 21:50 schreef fruityloop het volgende:

[..]

Je mening is je goed recht, echter geldt dat dan ook voor de mijne, toch? Maar goed, hoe denk je mij te kunnen overtuigen, van wat toch een zeer afwijkende lezing van de door de meesten (en mij) geaccepteerde versie van de wereldgebeurtenissen is? Door mij naïef en stupide te noemen? Dankjewel, maar daar pas ik voor.. Maar blijf vooral lekker op je zeepkistje staan schreeuwen naar voorbijgangers als dat je ding is, ik garandeer je dat je daarmee weinig zieltjes zal winnen.

Ik ben het wel met je eens dat er fouten zijn gemaakt door de farmaceutische industrie, net als bijna alle mensen, echter zie ik daar niet automatisch een allesoverheersend complot achter. Maar goed, ik vraag het je nogmaals, wat is de bewezen connectie tussen JFK en de piramides & aliens?
dat zou wel een hele bizarre complot zijn.

Er was toch een zijstap over waarom Afghanistan en het drugs. Dat is de connectie met JFK. CIA's drugstrafficing.
pi_66684332
quote:
Op dinsdag 3 maart 2009 02:39 schreef P8 het volgende:

[..]

Wat is het verschil eigenlijk?
Ik zie echt geen verschil tussen deze 2 subfora
Is er niet, er lopen alleen teveel gekken rond om ze in 1 forum te houden.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  woensdag 4 maart 2009 @ 12:12:49 #50
52357 Lambiekje
pi_66685277
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 11:43 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Is er niet, er lopen alleen teveel gekken rond om ze in 1 forum te houden.
er is wel een verschil BNW zijn meer de complotten naar de mensheid gericht.
TRU is meer voor de complotten van bouwfraude, wolmanzouten of Paul McCartney is dead.

BNW is dus meer van de gevestigde orde is Pure Evil
pi_66686058
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 12:12 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

TRU is meer voor de complotten van bouwfraude, wolmanzouten of Paul McCartney is dead.

Nee:
TRU: Je ziet het niet maar toch is het er... Alles over het paranormale, bovennatuurlijke en onverklaarbare.
Brave New World: Samenzwering, verborgen agenda's en geheime geschiedenis. De zoektocht naar de wereld die achter de façade van alledag ligt.

BNW zijn de complotten. TRU is het spirituele en onverklaarbare.
pi_66688224
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 12:35 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Nee:
TRU: Je ziet het niet maar toch is het er... Alles over het paranormale, bovennatuurlijke en onverklaarbare.
Brave New World: Samenzwering, verborgen agenda's en geheime geschiedenis. De zoektocht naar de wereld die achter de façade van alledag ligt.

BNW zijn de complotten. TRU is het spirituele en onverklaarbare.
Waarvan sommige mensen menen dan het onverklaarbaar is. Ik heb zelden iets gezien in TRU waar geen logischere verklaring voor is te vinden dan paranormale bullshit
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  woensdag 4 maart 2009 @ 13:46:06 #53
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_66688711
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 12:12 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Ik denk niet dat de vaste gasten van TRU het daar mee eens gaan zijn
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_66828060
Dit zal dan wel te ver gezocht zijn..
pi_66828666
quote:

[..]

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 08-03-2009 16:04:24 ]
  zondag 8 maart 2009 @ 17:31:49 #56
52357 Lambiekje
pi_66831397
quote:
Op zondag 8 maart 2009 16:03 schreef Scorpie het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Oke.

Maar dit zegt nog niets of ze echt terugtrekken. Wie zegt ons dat ze niet naar het buurland vertrekken om daar te kutten.
pi_66835131
quote:
Op zondag 8 maart 2009 17:31 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Oke.

Maar dit zegt nog niets of ze echt terugtrekken. Wie zegt ons dat ze niet naar het buurland vertrekken om daar te kutten.
Grenzeloze achterdocht om z'n standpunt vast te houden!
  zondag 8 maart 2009 @ 19:37:58 #58
52357 Lambiekje
pi_66835295
quote:
Op zondag 8 maart 2009 19:33 schreef ToT het volgende:

[..]

Nog een week en dan is Obama Deception docu uit ...

Obama’s Torture Loopholes
pi_66835758
quote:
Op zondag 8 maart 2009 19:37 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Nog een week en dan is Obama Deception docu uit ...

Obama’s Torture Loopholes
Op die manier is je achterdocht en geloof in complotten oneindig.
Heb je dat zelf niet door Lambiekje??
  zondag 8 maart 2009 @ 19:56:15 #60
52357 Lambiekje
pi_66835960
quote:
Op zondag 8 maart 2009 19:50 schreef Bommenlegger het volgende:

[..]

Op die manier is je achterdocht en geloof in complotten oneindig.
Heb je dat zelf niet door Lambiekje??
Complotten is realiteit en geen fantasie. Bevat je dat wel?
pi_66836524
Natuurlijk zijn er complotten, maar je kunt ook doorschieten.
  zondag 8 maart 2009 @ 20:24:30 #62
52357 Lambiekje
pi_66836927
quote:
Op zondag 8 maart 2009 20:12 schreef ToT het volgende:
Natuurlijk zijn er complotten, maar je kunt ook doorschieten.
Ik denk dat ik nog niet eens 1% in me hele fok-bestaan heb aangekaard
pi_66842616
quote:
Op zondag 8 maart 2009 19:33 schreef ToT het volgende:

[..]

zondag 8 maart 2009 @ 23:51:05 #64
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_66845937
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 21:19 schreef Bill_E het volgende:

...Dude
AFC AJAX
  woensdag 11 maart 2009 @ 11:18:33 #65
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_66928484
quote:
Op zondag 8 maart 2009 16:03 schreef Scorpie het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
More Than 17,000 Troops Headed to Afghanistan
quote:
Obama also said he is withdrawing some U.S. troops from Iraq. He said that will give the Pentagon more flexibility in shifting troops to Afghanistan.
T'is allemaal zo'n grote grap he, terugtrekken uit Irak.. en verder gaan in een buurland.
  woensdag 11 maart 2009 @ 14:33:47 #66
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_66935183
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 11:18 schreef Ticker het volgende:

[..]

More Than 17,000 Troops Headed to Afghanistan
[..]

T'is allemaal zo'n grote grap he, terugtrekken uit Irak.. en verder gaan in een buurland.
Weet je wat de grote grap hier is? Irak en Afghanistan zijn geen eens buurlanfen
  woensdag 11 maart 2009 @ 14:36:24 #67
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_66935286
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 14:33 schreef Erasmo het volgende:

[..]

Weet je wat de grote grap hier is? Irak en Afghanistan zijn geen eens buurlanfen
AFC AJAX
  woensdag 11 maart 2009 @ 16:10:23 #68
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_66939003
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 14:33 schreef Erasmo het volgende:

[..]

Wel erg lekker dicht bij Iran... zouden we die ook nog eens verder onder druk kunnen zetten.
pi_66939648
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 16:10 schreef Ticker het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Wel erg lekker dicht bij Iran... zouden we die ook nog eens verder onder druk kunnen zetten.
Je moet wel erg draaien om het een beetje geloofwaardig te houden he?
  woensdag 11 maart 2009 @ 17:01:20 #70
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_66940810
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 16:26 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Je moet wel erg draaien om het een beetje geloofwaardig te houden he?
Ja, want Irak en Afganistan liggen net als India en Amerika van elkaar verwijderd.
En Iran heeft sinds 2001 ook totaal geen belangrijke (bush uitspraak:bedreigende) rol gespeeld?

Je moet je kop wel erg diep in het zand steken om sceptici te spelen he?
pi_66941954
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 17:01 schreef Ticker het volgende:

[..]

Ja, want Irak en Afganistan liggen net als India en Amerika van elkaar verwijderd.
En Iran heeft sinds 2001 ook totaal geen belangrijke (bush uitspraak:bedreigende) rol gespeeld?

Je moet je kop wel erg diep in het zand steken om sceptici te spelen he?
Ach, ik plaats 1 keer een berichtje en heel je theorie valt in duigen, dus tis maar net wat je 'kop in het zand steken' noemt.
Eerst zouden ze in een buurland verder gaan, nu gaan ze opeens Iran aanvallen, whats next?

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 11-03-2009 17:40:02 ]
  woensdag 11 maart 2009 @ 18:22:02 #72
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_66943344
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 17:39 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Ach, ik plaats 1 keer een berichtje en heel je theorie valt in duigen, dus tis maar net wat je 'kop in het zand steken' noemt.
Eerst zouden ze in een buurland verder gaan, nu gaan ze opeens Iran aanvallen, whats next?

Je snapt er echt geen drol van? Maakt niet uit.. valt me vaker bij je op!

Punt is dat er helemaal niemand uit die regio gaat en al helemaal geen amerika.
pi_66944020
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 18:22 schreef Ticker het volgende:

[..]

Je snapt er echt geen drol van? Maakt niet uit.. valt me vaker bij je op!
Sorry hoor, maar wat praat je nu opeens raar dan? Ik snap heel goed wat er aan de hand is, net zoals ik weet dat Afghanistan en Irak niet naast elkaar liggen.
quote:
Punt is dat er helemaal niemand uit die regio gaat en al helemaal geen amerika.

Dan had je dat moeten zeggen, en niet dit:
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 11:18 schreef Ticker het volgende:
  woensdag 11 maart 2009 @ 18:43:46 #74
115996 francorex
Earth stationary not spinning
pi_66944157
Obama NEVER Leaving Iraq!

woensdag 11 maart 2009 @ 20:41:03 #75
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_66948088
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 18:40 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Sorry hoor, maar wat praat je nu opeens raar dan? Ik snap heel goed wat er aan de hand is, net zoals ik weet dat Afghanistan en Irak niet naast elkaar liggen.
[..]

Dan had je dat moeten zeggen, en niet dit:
[..]

Oh nu snap ik je pas, je viel over het woordje buurland omdat Iran ertussen in zit?
Fucking hell, miereneukerij en taalpuristen is een forum verder. Dankuwel.
  woensdag 11 maart 2009 @ 20:42:35 #76
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_66948148
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 18:43 schreef francorex het volgende:
Obama NEVER Leaving Iraq!

Bizar he.

En het enige wat mensen nu denken is.. ahh gossie zijn we voorgelogen door Obama.
Hell, je bent voorgelogen door iedereen die maar mee doet met de presidents verkiezingen.
  woensdag 11 maart 2009 @ 20:46:18 #77
207371 Verluste
Definitely Maybe
pi_66948275
Ik vind het heel goed dat zoveel mensen hier mee bezig houden hoor..

Maar één minpuntje: waarom moet alles zo ontoegankelijk zijn voor de leek? Ik ben heel weinig voor de lezer goed toegankelijke teksten tegengekomen. En ik ben dan nog best goed in mijn Engels (academisch niveau).
Dasvidanja
pi_66948692
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 20:41 schreef Ticker het volgende:

[..]

Oh nu snap ik je pas, je viel over het woordje buurland omdat Iran ertussen in zit?
Nee, weet je waar ik over 'val', althans, wat ik zo frappant vind? Dat als er bewijzen aan het licht komen die niet voldoen aan je theorietje, je de hele theorie maar aanpast. Zoals je nu ook deed; je veranderde even het doel van Irak naar Iran, alsof het niks is.

En dat is nu juist het vreemde aan je verhaal; in plaats van dat je tegenbewijs levert, ga je de theorie aanpassen. Geef me nu eens een reden om je wel te gaan geloven in deze theorie? Omdat het nu wel klopt met de aangedragen bewijzen?
  woensdag 11 maart 2009 @ 20:59:04 #79
207371 Verluste
Definitely Maybe
pi_66948732
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 20:57 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Nee, weet je waar ik over 'val', althans, wat ik zo frappant vind? Dat als er bewijzen aan het licht komen die niet voldoen aan je theorietje, je de hele theorie maar aanpast.
Maar zo hoort het toch met iedere theorie te gaan?
Dasvidanja
  woensdag 11 maart 2009 @ 21:20:13 #80
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_66949411
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 20:57 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Nee, weet je waar ik over 'val', althans, wat ik zo frappant vind? Dat als er bewijzen aan het licht komen die niet voldoen aan je theorietje, je de hele theorie maar aanpast. Zoals je nu ook deed; je veranderde even het doel van Irak naar Iran, alsof het niks is.

En dat is nu juist het vreemde aan je verhaal; in plaats van dat je tegenbewijs levert, ga je de theorie aanpassen. Geef me nu eens een reden om je wel te gaan geloven in deze theorie? Omdat het nu wel klopt met de aangedragen bewijzen?
Volgens mij moet je een conspiracy topic openen, want je bent de enige die deze begrijpt.

Oh btw: het nieuws gevolgd? In Iran zit namelijk 'iemand' die volgens Bush kern wapens wil maken en levensgevaarlijk is voor de wereld.
Joh waar hebben we dat eerder gehoord?
En nu moet jij dus zeggen... Irak!!!
Goed!! Je gaat mee voor de koelkast!

En nu gaan we 'zogenaamd' uit Irak.
En nu moet jij dus zeggen, maar Tick, but we ain't going no-where!!!!
En je gaat door voor de hoofdprijs!!

En wat blijkt, we moeten ineens Afghanistan versterken!!
En nu moet jij dus zeggen, maar Tick, tussen Irak en afghanistan zit die foei foei boze man!
Dat klopt!!!! Je gaat door voor de bonus ronde!!!!!!!!!!!

En mag jij eens raden waarom we dat gebied onder druk zetten???
Scorpie: Voor het o-zo heilige land wat beschermd moet worden: Israel!!

Wooooeeeeei woeeeeei woeeeeeei
Ja hoor! Je heb't!!
En nu vasthouden die gedachtens! We gaan goeeeeed samen!

[ Bericht 20% gewijzigd door Ticker op 11-03-2009 21:35:44 ]
  woensdag 11 maart 2009 @ 21:30:15 #81
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_66949832
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 21:20 schreef Ticker het volgende:

[..]

Volgens mij moet je een conspiracy topic openen, want je bent de enige die deze begrijpt.

Oh btw: het nieuws gevolgd? In Iran zit namelijk 'iemand' die volgens Bush kern wapens wil maken en levensgevaarlijk is voor de wereld.

En nu moet jij dus zeggen, maar Tick, tussen Irak en afghanistan zit die foei foei boze man!

Scorpie: Voor het o-zo heilige land wat beschermd moet worden: Isreal!!

Ja hoor! Je heb't!!
De moeder der bewijzen is toch wel het feit dat 9 - 1 = 8. Want als je dan 8 x 100 doet, en dan + 111 krijg je 911.

911, dat is 11 September!!!!!
AFC AJAX
  woensdag 11 maart 2009 @ 21:32:11 #82
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_66949906
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 21:30 schreef msnk het volgende:

[..]

De moeder der bewijzen is toch wel het feit dat 9 - 1 = 8. Want als je dan 8 x 100 doet, en dan + 111 krijg je 911.

911, dat is 11 September!!!!!
He, popcorn forum bewoners!

Hiiiiii, ga maar spelen.
pi_66950190
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 21:20 schreef Ticker het volgende:

[..]

Scorpie: Voor het o-zo heilige land wat beschermd moet worden: Israel!!

Ja hoor! Je heb't!!
Jongen, als je niet eens serieus in kan gaan op mijn post, schrijf dan gewoon niks op? Dit is kinderachtige derrie waar ik alleen maar op kan reageren met een - smiley. Je theorietje over de inval van Iran is weliswaar eentje waar zelfs ik het mee eens kan zijn, zij het niet dat we al jaren verwachten dat Iran binnengevallen wordt.

Het is gewoon jammer dat je niet op de rest van mijn post ingaat als de volwassene die ik denk voor me te hebben.
  woensdag 11 maart 2009 @ 21:39:31 #84
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_66950227
Jij lijkt volgens mij niet te snappen dat het niet zo simpel is als 'Weg uit Irak, Enter Afghanistan. Same war, same shit".

De twee invasies waren niet gebaseerd op dezelfde feiten. Dat de oorlog in Irak niet goed gekeurd kan worden, betekent niet dat de oorlog in Afghanistan dan ook meteen fout is.

Nu wil ik niet zeggen dat de oorlog in Afghanistan een goede zet was, maar om het nou zo kleurenblind met elkaar te linken..

Weet je wat, indien Amerika een oorlog start met Iran, Turkije en Syrië praten we wel verder.

Taliban != Saddam Hussein
AFC AJAX
  woensdag 11 maart 2009 @ 21:49:14 #85
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_66950645
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 21:38 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Jongen, als je niet eens serieus in kan gaan op mijn post, schrijf dan gewoon niks op? Dit is kinderachtige derrie waar ik alleen maar op kan reageren met een - smiley. Je theorietje over de inval van Iran is weliswaar eentje waar zelfs ik het mee eens kan zijn, zij het niet dat we al jaren verwachten dat Iran binnengevallen wordt.

Het is gewoon jammer dat je niet op de rest van mijn post ingaat als de volwassene die ik denk voor me te hebben.
Niet ingaan? Je leest toch wat ik zeg, Israel moet beschermd worden. Koste wat het kost! Verdiep je eens wat in de NWO als je dan toch in elk TRU en BNW topic je kop laat zien.

[ Bericht 2% gewijzigd door ToT op 11-03-2009 21:56:14 ]
pi_66950899
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 21:49 schreef Ticker het volgende:

[..]

Gossie possie luister je toch niet.
Wat een jank kind, altijd dezelfde posts.
Niet ingaan? Je leest toch wat ik zeg, Israel moet beschermd worden. Koste wat het kost! Verdiep je eens wat in de NWO als je dan toch in elk TRU en BNW topic je kop laat zien.

WIl je dat ik een boek speciaal voor jou ga schrijven zodat ik je helemaal inlicht over de gedachten spinsels van Ticker?

Oh wacht nu ben ik zeker weer kinderachtig en wil je niet dat ik op deze manier post.
Blijkbaar kan je het dus niet in een paar zinnen opschrijven? Vandaar dat je over de 'verdieping' begint. Zoals je zelf al aangeeft, ik lees geregeld mee in TRU en BNW, en weet heus wel hoe bepaalde complottheorieeen in elkaar steken. Vandaar ook mijn hele normale, valide vraag; welke voer je nu aan; de theorie dat Amerika Iran in wil vallen, of dat men Irak wil versterken en onderdrukken?
pi_66950943
Yo folks! Beetje volwassen blijven, okay?
pi_66951079
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 21:54 schreef ToT het volgende:
Yo folks! Beetje volwassen blijven, okay?
Ik doe mijn best
  woensdag 11 maart 2009 @ 21:58:47 #89
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_66951136
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 21:53 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Blijkbaar kan je het dus niet in een paar zinnen opschrijven? Vandaar dat je over de 'verdieping' begint. Zoals je zelf al aangeeft, ik lees geregeld mee in TRU en BNW, en weet heus wel hoe bepaalde complottheorieeen in elkaar steken. Vandaar ook mijn hele normale, valide vraag; welke voer je nu aan; de theorie dat Amerika Iran in wil vallen, of dat men Irak wil versterken en onderdrukken?
Dan heb je nog steeds niet goed gelezen wat ik zei.. maargoed:

Dat ligt eraan, ik weet het plan van de NWO niet, wat ik wel weet is dat Israel beschermd moet blijven.
En dat Irak o.a. is gebruikt om diverse kunst schatten te plunderen van uit de oudheid. Waar zijn ze gebleven trouwens?

Daarnaast is Afghanistan een buurland van Iran, en zoals we weten zit Amerika al jaren diep in Irak, of hebben ze eigenlijk Irak in de binnenzak. Het enige wat echt tegen kan zitten is Iran.
Je wilt van mij horen of Iran wordt aangevallen? Hell ik weet het niet, maar ik vermoed dat er zeker nog wat meer gaat spelen.
Maar zoals ik dus zei, het goud is in dit geval Israel, die moet op zo'n manier beschermd worden dat er niet eens naar gewezen mag worden. En die positie wordt schijnbaar de komende jaren alleen maar meer verzegeld door Iran te omsingelen.
  donderdag 12 maart 2009 @ 13:44:07 #90
8372 Bastard
Persona non grata
pi_66968700
tvp.
The truth was in here.
  donderdag 12 maart 2009 @ 23:38:51 #91
52357 Lambiekje
pi_66993052
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 20:41 schreef Ticker het volgende:

[..]

Buurtlandje en het klopt weer

Tja sommige vallen over de meeste basale dingetjes en is meteen je gehele stelling onjuist. Beetje jammer is dat.
Het bewijst dat men niet met de inhoud bezig maar met de vorm.

Kennelijk kan het niemand schelen dat er dus helemaal niemand weggaat uit dat gebied. Krant heeft het gekopt en de massa is weer te vree maar ondertussen wordt het omgekeerde gedaan.

Volgens mij wil men helemaal geen eerlijk discussie over wat er nu gebeurd in dat gebied.
  donderdag 12 maart 2009 @ 23:40:29 #92
52357 Lambiekje
pi_66993109
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 20:59 schreef Verluste het volgende:

[..]

Maar zo hoort het toch met iedere theorie te gaan?
Precies, met nieuwe feiten de boel opnieuw alles herevalueren en dots weer verbinden.

De meeste hier houden vast aan een theorie die verteld is op school en dat is het dan.
  donderdag 12 maart 2009 @ 23:44:01 #93
52357 Lambiekje
pi_66993237
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 21:39 schreef msnk het volgende:

Taliban != Saddam Hussein
911 != OBL
OBL = Taliban & Al Quada

"!=" + " != " = "=="

Dus 911 == Saddam

[ Bericht 18% gewijzigd door Lambiekje op 12-03-2009 23:59:39 ]
  vrijdag 13 maart 2009 @ 09:50:02 #94
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_66999157
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 23:44 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

911 != OBL
OBL = Taliban & Al Quada

"!=" + " != " = "=="

Dus 911 == Saddam
Saddam : 412 + 7
412 + 7 / 911 = je verpleegster is weer vergeten je kamer af te sluiten !
zzz
  vrijdag 13 maart 2009 @ 14:35:35 #95
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_67008634
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 23:38 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Buurtlandje en het klopt weer

Tja sommige vallen over de meeste basale dingetjes en is meteen je gehele stelling onjuist. Beetje jammer is dat.
Het bewijst dat men niet met de inhoud bezig maar met de vorm.

Kennelijk kan het niemand schelen dat er dus helemaal niemand weggaat uit dat gebied. Krant heeft het gekopt en de massa is weer te vree maar ondertussen wordt het omgekeerde gedaan.

Volgens mij wil men helemaal geen eerlijk discussie over wat er nu gebeurd in dat gebied.
Dat gebied is wat anders dan Irak, omdat je daar volgens de theorie allemaal aliensheizerij hebt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')