quote:An Exopolitical Perspective on the Preemptive War against Iraq
Most, if not all, criticisms of the Bush administration's motivation for launching a preemptive war on Iraq focus on a combination of the imperial world views of conservative politicians in power in Washington, D.C., and the corporate interests that drive the political agenda of the Bush administration. This study will provide a radically different political analysis of the Bush administration's motivation for going war, and of the explanations offered by his critics. This study provides an exopolitical analysis of the policy dimensions of an historic extraterrestrial presence that is pertinent to Iraq and a US led preemptive attack. It will be argued that competing clandestine government organizations are struggling through proxy means to take control of ancient extraterrestrial (ET) technology that exists in Iraq, in order to prepare for an impending series of events corresponding to the 'prophesied return' of an advanced race of ETs. The Columbia Space Shuttle may well have been a high profile victim of such a proxy war intended to send a message to US based clandestine organizations over the preemptive war against Iraq.
In conducting this analysis, this study examines the available evidence of an historical ET presence in Iraq, and then applies this evidence to better understand the contemporary political situation in Iraq. The study will then analyze the motivations of the main political actors in the prospective US led preemptive war against Iraq. The study concludes by making some policy recommendations concerning how to respond to the legacy of an ET presence in Iraq and its contemporary political relevance.
bron
Nee niet beu. Dit met aliens is natuurlijk te verwachten dat er wat skeptisch gedaan wordt. Maar topics over zogenaamde ziektes/aandoeningen waar dom geblaat wordt vind ik jammer dat mensen niet effe de moeite te nemen wat er nu verkondigd wordt door de dissidenten en hun theorieen, constateringen en feiten. Als er ook maar een fractie waar zou zijn wat ik aanhaal in docus en artikelen dan is er een serieus probleem.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 13:55 schreef b9047 het volgende:
Lambiekje,
Raak je het niet ongelofelijk beu om constant weer hetzelfde uit te moeten leggen aan mensen die het niet willen of kunnen begrijpen?
UK, Duitsland , Rusland en USA hebben een giga database over alien/ufos en andere verschijnselen.quote:Ik zou wel eens willen weten hoeveel de US overheid weet over buitenaardse vondsten en ervaringen. Er zijn heel veel kleine puzzelstukjes. Echter hoe groot is de gehele puzzel? En de informatie die we via internet verkrijgen, hoe betrouwbaar is dit? Alles op internet word gereguleerd door grote bedrijven en overheden. You-tube filmpjes worden regelmatig verwijderd, en hetgeen niet verwijderd word, is dit betrouwbaar?
http://www.godlikeproductions.com/quote:Is er niet een ander forum waar meer over de inhoud van dit onderwerp word gediscussierd dan dat er constant mensen de discussie tegenhouden?
Ik ben overigens ter dege van bewust dat wat voor topic ik ook open er eerst gebashed moet worden.quote:A person by the moniker of Insider claimed he was from a ruling bloodline and gave the people a chance to ask everything they wanted and Insider would answer. At first it looks like another internet hoax, some lightweight questions were followed by lightweight answers, but then things started changing drastically.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom niet. Saddam is alleen dood voor de buitenwereld. Je denkt toch niet echt dat Saddam dood is.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 21:19 schreef Bill_E het volgende:
Ik las idd al eens dat saddam erg geïnteresseerd was in de geschiedenis van zijn land.. Iraq heeft toch een van de oudste culturen van de wereld en er zijn ook de oudste geschriften te wereld. De theorie die ik las ( geen bron ben vergeten waar) beweerde dat saddam "iets" ontdekt heeft wat een bepaalde vergeten/buitenaardse technologie beschreef. En de amerikanen wilde dat ook hebben.
Of het echt zo is zullen we nooit weten denk ik
quote:The paper furthermore claims that the planet is experiencing the use of 'exotic weaponry' between clandestine groups struggling amongst themselves over how to share access and control of ET technology in Iraq, while suppressing the true nature of the conflict to the general public and most elected officials. The paper also argues that an eventual post-war agreement to rebuild Iraq under an UN mandate will mark a new phase in the efforts of clandestine organizations to coordinate their efforts in exploiting Iraq's ET heritage. Finally, the paper claims that the US triumph in launching a military takeover in Iraq generates Angst among European clandestine groups concerned over the increased power and imperial pretensions of their US counterparts.
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 21:39 schreef Erasmo het volgende:
Mensen die Iraq in Nederlandse context gebruiken
Sorry ik ben er regelmatig geweest en gebruik het ook vaak in engelstalige emails. Dan ga je het ook in het Nederlands gebruiken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of saddam dood is weet ik niet wel eens over nagedacht maar ook dat zullen we nooit te weten komen.
Leuke linkjes morgen eens doorlezen
Het schijnt zelfs dat er op school geschiedenis les wordt gegeven ... Wat een falers....quote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:46 schreef phpmystyle het volgende:
Mensen die zich bezig houden met de oorlog van Irak, is zo anno 2004.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 23:23 schreef Bill_E het volgende:
[..]
Het schijnt zelfs dat er op school geschiedenis les wordt gegeven ... Wat een falers....Ja ik bedoel Amerika wil de oorlog afbouwen met Irak, en met Afganistan gaat het juist minder lijkt mij het relevanter om het daar over het hebben maargoed het zal aan mij liggen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Man is de baas, vrouw kent haar plaats.
Wat denk je? de oorlog is een gebed zonder eind, een vietnam anno 2009. Als ze nu langzaam afbouwen, zal het land zich vanzelf weer stabiliseren nu de sjieten en soennieten elkaar accepteren. Tuurlijk zal dit niet van een leiendak gaan. Als de rust is toegekeerd hebben ze een bondgenoot in het middenoosten en amerika kan daar dus basissen plaatsen, onderzoeken doen noem maar op.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 23:39 schreef Erasmo het volgende:
Hij haalt trouwens wel een interessant punt aan, hoe is de troepenterugtrek te verklaren met deze theorie?
Deze theorie was toch opgesteld in 2003. Het is geen theorie nieuwe dus.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 23:39 schreef Erasmo het volgende:
Hij haalt trouwens wel een interessant punt aan, hoe is de troepenterugtrek te verklaren met deze theorie?
Deze ga ik even quoten en over een jaar nog eens bekijkenquote:Op zondag 1 maart 2009 01:37 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Deze theorie was toch opgesteld in 2003. Het is geen theorie nieuwe dus.
En nee Obama haalt helemaaal niemand terug. Dat is maar schijn. Net zo als dat met Guantanomo Bay.
Bush had al militairen teruggehaald voor martial law praktijken voor op straat in de grote steden.
quote:Op zondag 1 maart 2009 01:41 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Deze ga ik even quoten en over een jaar nog eens bekijken
Die gaan we ff in de geschiedenisboeken zetten.quote:Op zondag 1 maart 2009 01:37 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
En nee Obama haalt helemaaal niemand terug. Dat is maar schijn. Net zo als dat met Guantanomo Bay.
Bush had al militairen teruggehaald voor martial law praktijken voor op straat in de grote steden.
quote:Despite Obama's declarations Friday and the celebrations they have sparked on the liberal blogosphere, the Pentagon certainly seems to believe its forces may well be in Iraq after 2011. NBC's Pentagon correspondent Jim Miklaszeswki reported on Friday that "military commanders, despite this Status of Forces Agreement with the Iraqi government that all U.S. forces would be out by the end of 2011, are already making plans for a significant number of American troops to remain in Iraq beyond that 2011 deadline, assuming that Status of Forces Agreement agreement would be renegotiated. And one senior military commander told us that he expects large numbers of American troops to be in Iraq for the next 15 to 20 years."
bron
quote:Cosmology A comparison of ancient and modern models of the structure of the universe reveal unexpected similarities. As our most recent scientific understanding is bringing the subatomic realms into ever clearer focus, the strange world of quantum mechanics and string theory are finding a remarkably consistent echo in the cosmology, or creation myth, of the ancient Egyptians. Could there be complex scientific notation hidden in ancient heiroglyphics? Author / researcher Laird Scranton demonstrates an unexplainably accurate description of subatomic structure, quantum physics, cellular biology and even string theory, hidden in ancient accounts of the formation of the universe. If Scranton's discovery proves true, it may be the most important breakthrough in Egyptology since the discovery of the Rosetta stone.
Bron?quote:Op zondag 1 maart 2009 10:58 schreef Lambiekje het volgende:
blablabla, een maand is het eventjes minder geproduceeerd dan normaal.
CIA die drugs vervoert. Productie is nog nooit zo hoog geweest.
Daarnaast Guantanomo Bay, Obama heeft de boel geoutsourced. Er wordt nog steeds mishandeld alleen is er een verantwoordelijkheid schakel tussen gekomen.
Wat is het verschil eigenlijk?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 02:36 schreef boyv het volgende:
ik dacht heel even dat ik me in TRU vertoefde
Erg interessante dingen.quote:
Niet elke hoor. Paul is dead bijvoorbeeld:)quote:Op dinsdag 3 maart 2009 02:20 schreef P8 het volgende:
lambiekje, volgens mij hang jij echt elke conspiracytheorie aan
Daar kan je wss lang op wachten, hij is niet zo van de bronnen meestal..quote:
Dat men in Gizeh dat sterrenbeeld heeft afgebeeld? Dan is het toch een jammerlijke mislukking.quote:
Wens denken of vastgeroest zitten in dogma's?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 11:36 schreef Sam_Spade het volgende:
Zal ik eens iets opperen? Het is allemaal wensdenken. Het idee, bij voorbeeld, dat de piramiden van Gizeh veel ouder dan men gewoonlijk aanneemt. Geadstrueerd met het argument: ''als we uitgaan van de gangbare chronologie, dan moeten we concluderen dat men steeds minder bekwaam werd in het bouwen van piramiden.'' Maar misschien waren die geweldige piramiden wel te duur. Niemand verklaart het feit dat de triomfboog van Constantijn de Grote onderdoet voor die van eerdere keizers, door te stellen dat die oudere monumenten vervaardigd moeten zijn met behulp van bijzondere kennis. En dat komt doordat de Romeinse geschiedenis bij ons beter bekend is.
Is dit een geweldige dooddoener, of ligt dat maar aan de wijze waarop ik het bekijk?quote:
T'is allemaal relatief.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 12:48 schreef Sam_Spade het volgende:
[..]
Is dit een geweldige dooddoener, of ligt dat maar aan de wijze waarop ik het bekijk?
In wat voor zin. Boek 12e planeet heeft wel veel info.quote:Op maandag 2 maart 2009 20:41 schreef Sam_Spade het volgende:
Lambiekje, heb je misschien een historisch onderzoek naar Soemerische mythen paraat?
Ik bedoel: een onderzoek waarin de verschillende periodes van de Soemerische mythologie aan bod komen, met etymologie, archeologie, enz. Liefst met een enigzins normale titel.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 13:24 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
In wat voor zin. Boek 12e planeet heeft wel veel info.
En wat zegt dit? Niet meer dan dat er vermoedens zijn dat ten tijde van de Russische invasie van Afghanistan de CIA locale warlords hielp in de strijd tegen de bezetter. Waar staat dat dit heden ten dage nog gebeurd? De laatste mogelijke drugs levering was al 10 jaar terug volgens dat artikel, nog even afgezien van het feit dat wikipedia door jan en alleman ge-edit kan worden..quote:Op dinsdag 3 maart 2009 13:20 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
http://en.wikipedia.org/wiki/CIA_drug_trafficking
Nee inderdaad dus dan zal zoiets nu niet meer gebeuren.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:47 schreef fruityloop het volgende:
[..]
En wat zegt dit? Niet meer dan dat er vermoedens zijn dat ten tijde van de Russische invasie van Afghanistan de CIA locale warlords hielp in de strijd tegen de bezetter. Waar staat dat dit heden ten dage nog gebeurd? De laatste mogelijke drugs levering was al 10 jaar terug volgens dat artikel, nog even afgezien van het feit dat wikipedia door jan en alleman ge-edit kan worden..
Vermoedens. Tjezusss hoe blind ben je voor de feiten.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:47 schreef fruityloop het volgende:
[..]
En wat zegt dit? Niet meer dan dat er vermoedens zijn dat ten tijde van de Russische invasie van Afghanistan de CIA locale warlords hielp in de strijd tegen de bezetter. Waar staat dat dit heden ten dage nog gebeurd? De laatste mogelijke drugs levering was al 10 jaar terug volgens dat artikel, nog even afgezien van het feit dat wikipedia door jan en alleman ge-edit kan worden..En dat plaatje is op generlei manier verbonden aan dat wiki artikel, of aan drugs handel door welke Amerikaanse spionage/opsporingsinstantie dan ook.. En om het even in perspectief te plaatsen, er wordt ongeveer 2500 ton coke per jaar Amerika in gesmokkeld, dus de hoeveelheden waar men zo over valt zijn verwaarloosbaar.
Je ziet weer allemaal verbanden die er ooit mogelijk waren, maar die in het grote plaatje eigenlijk maar marginaal bijdragen aan de drugsproblematiek in de USA.
Kom maar met wat normaal bewijs, geen vage "unaired documentary's" van 1 1/2 uur elk. Zoals je zelf al aangaf in je 9/11 topics, videobeelden zijn gemakkelijk te maken/manipuleren. Waarom is dat beeldmateriaal allemaal ongeloofwaardig, maar zijn deze filmpjes de absolute waarheid?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:15 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Vermoedens. Tjezusss hoe blind ben je voor de feiten.
Kijk voor de gein naar JFK2 en Who Killed John O'neill misschien dat je nog eens gaat begrijpen waarom er een CIA is.?
Of CIA Drug Ops Conspiracy
of CIA and Drug Running (1997)
JFK heeft alles met drugs te maken en eigenlijk met zo veel andere zaken.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:59 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Kom maar met wat normaal bewijs, geen vage "unaired documentary's" van 1 1/2 uur elk. Zoals je zelf al aangaf in je 9/11 topics, videobeelden zijn gemakkelijk te maken/manipuleren. Waarom is dat beeldmateriaal allemaal ongeloofwaardig, maar zijn deze filmpjes de absolute waarheid?![]()
En je dwaalt weer af, wat had JFK met aliens en piramides te maken?
Nou, die kan 'ie in z'n zak steken.quote:Bang dat je wereldbeeld in duigen gaat? Het is je goed recht natuurlijk maar dan ben je wel een naiveling. Wat doe je eigenlijk uberhaupt hier. Het bekende gevestigde orde mening verkondigen is gewoonweg stupid.
Je mening is je goed recht, echter geldt dat dan ook voor de mijne, toch? Maar goed, hoe denk je mij te kunnen overtuigen, van wat toch een zeer afwijkende lezing van de door de meesten (en mij) geaccepteerde versie van de wereldgebeurtenissen is? Door mij naïef en stupide te noemen?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:01 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
JFK heeft alles met drugs te maken en eigenlijk met zo veel andere zaken.
Wat is normaal bewijs. De leugens in MSM. Het is weer typerend dat je weigert je te verdiepen.
Bang dat je wereldbeeld in duigen gaat? Het is je goed recht natuurlijk maar dan ben je wel een naiveling. Wat doe je eigenlijk uberhaupt hier. Het bekende gevestigde orde mening verkondigen is gewoonweg stupid.
dat zou wel een hele bizarre complot zijn.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:50 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Je mening is je goed recht, echter geldt dat dan ook voor de mijne, toch? Maar goed, hoe denk je mij te kunnen overtuigen, van wat toch een zeer afwijkende lezing van de door de meesten (en mij) geaccepteerde versie van de wereldgebeurtenissen is? Door mij naïef en stupide te noemen?Dankjewel, maar daar pas ik voor.. Maar blijf vooral lekker op je zeepkistje staan schreeuwen naar voorbijgangers als dat je ding is, ik garandeer je dat je daarmee weinig zieltjes zal winnen.
Ik ben het wel met je eens dat er fouten zijn gemaakt door de farmaceutische industrie, net als bijna alle mensen, echter zie ik daar niet automatisch een allesoverheersend complot achter. Maar goed, ik vraag het je nogmaals, wat is de bewezen connectie tussen JFK en de piramides & aliens?
Is er niet, er lopen alleen teveel gekken rond om ze in 1 forum te houden.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 02:39 schreef P8 het volgende:
[..]
Wat is het verschil eigenlijk?
Ik zie echt geen verschil tussen deze 2 subfora
er is wel een verschil BNW zijn meer de complotten naar de mensheid gericht.quote:Op woensdag 4 maart 2009 11:43 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Is er niet, er lopen alleen teveel gekken rond om ze in 1 forum te houden.
Nee:quote:Op woensdag 4 maart 2009 12:12 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
er is wel een verschil BNW zijn meer de complotten naar de mensheid gericht.
TRU is meer voor de complotten van bouwfraude, wolmanzouten of Paul McCartney is dead.
BNW is dus meer van de gevestigde orde is Pure Evil
Waarvan sommige mensen menen dan het onverklaarbaar is. Ik heb zelden iets gezien in TRU waar geen logischere verklaring voor is te vinden dan paranormale bullshitquote:Op woensdag 4 maart 2009 12:35 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Nee:
TRU: Je ziet het niet maar toch is het er... Alles over het paranormale, bovennatuurlijke en onverklaarbare.
Brave New World: Samenzwering, verborgen agenda's en geheime geschiedenis. De zoektocht naar de wereld die achter de façade van alledag ligt.
BNW zijn de complotten. TRU is het spirituele en onverklaarbare.
Ik denk niet dat de vaste gasten van TRU het daar mee eens gaan zijnquote:Op woensdag 4 maart 2009 12:12 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
er is wel een verschil BNW zijn meer de complotten naar de mensheid gericht.
TRU is meer voor de complotten van bouwfraude, wolmanzouten of Paul McCartney is dead.
BNW is dus meer van de gevestigde orde is Pure Evil
quote:Op zondag 1 maart 2009 01:37 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Oke.quote:
quote:Op zondag 8 maart 2009 17:31 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Oke.
Maar dit zegt nog niets of ze echt terugtrekken. Wie zegt ons dat ze niet naar het buurland vertrekken om daar te kutten.
Nog een week en dan is Obama Deception docu uit ...quote:Op zondag 8 maart 2009 19:33 schreef ToT het volgende:
[..]Grenzeloze achterdocht om z'n standpunt vast te houden!
Op die manier is je achterdocht en geloof in complotten oneindig.quote:Op zondag 8 maart 2009 19:37 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Nog een week en dan is Obama Deception docu uit ...
Obama’s Torture Loopholes
Complotten is realiteit en geen fantasie. Bevat je dat wel?quote:Op zondag 8 maart 2009 19:50 schreef Bommenlegger het volgende:
[..]
Op die manier is je achterdocht en geloof in complotten oneindig.
Heb je dat zelf niet door Lambiekje??
Ik denk dat ik nog niet eens 1% in me hele fok-bestaan heb aangekaardquote:Op zondag 8 maart 2009 20:12 schreef ToT het volgende:
Natuurlijk zijn er complotten, maar je kunt ook doorschieten.
quote:Op zondag 8 maart 2009 19:33 schreef ToT het volgende:
[..]Grenzeloze achterdocht om z'n standpunt vast te houden!
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 21:19 schreef Bill_E het volgende:
Ik las idd al eens dat saddam erg geïnteresseerd was in de geschiedenis van zijn land.. Iraq heeft toch een van de oudste culturen van de wereld en er zijn ook de oudste geschriften te wereld. De theorie die ik las ( geen bron ben vergeten waar) beweerde dat saddam "iets" ontdekt heeft wat een bepaalde vergeten/buitenaardse technologie beschreef. En de amerikanen wilde dat ook hebben.
Of het echt zo is zullen we nooit weten denk ik
More Than 17,000 Troops Headed to Afghanistanquote:
T'is allemaal zo'n grote grap he, terugtrekken uit Irak.. en verder gaan in een buurland.quote:Obama also said he is withdrawing some U.S. troops from Iraq. He said that will give the Pentagon more flexibility in shifting troops to Afghanistan.
Weet je wat de grote grap hier is? Irak en Afghanistan zijn geen eens buurlanfenquote:Op woensdag 11 maart 2009 11:18 schreef Ticker het volgende:
[..]
More Than 17,000 Troops Headed to Afghanistan
[..]
T'is allemaal zo'n grote grap he, terugtrekken uit Irak.. en verder gaan in een buurland.
quote:Op woensdag 11 maart 2009 14:33 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Weet je wat de grote grap hier is? Irak en Afghanistan zijn geen eens buurlanfen
quote:Op woensdag 11 maart 2009 14:33 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Weet je wat de grote grap hier is? Irak en Afghanistan zijn geen eens buurlanfen
Je moet wel erg draaien om het een beetje geloofwaardig te houden he?quote:Op woensdag 11 maart 2009 16:10 schreef Ticker het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wel erg lekker dicht bij Iran... zouden we die ook nog eens verder onder druk kunnen zetten.
Ja, want Irak en Afganistan liggen net als India en Amerika van elkaar verwijderd.quote:Op woensdag 11 maart 2009 16:26 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Je moet wel erg draaien om het een beetje geloofwaardig te houden he?
Ach, ik plaats 1 keer een berichtje en heel je theorie valt in duigen, dus tis maar net wat je 'kop in het zand steken' noemt.quote:Op woensdag 11 maart 2009 17:01 schreef Ticker het volgende:
[..]
Ja, want Irak en Afganistan liggen net als India en Amerika van elkaar verwijderd.
En Iran heeft sinds 2001 ook totaal geen belangrijke (bush uitspraak:bedreigende) rol gespeeld?
Je moet je kop wel erg diep in het zand steken om sceptici te spelen he?
quote:Op woensdag 11 maart 2009 17:39 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ach, ik plaats 1 keer een berichtje en heel je theorie valt in duigen, dus tis maar net wat je 'kop in het zand steken' noemt.
Eerst zouden ze in een buurland verder gaan, nu gaan ze opeens Iran aanvallen, whats next?
Sorry hoor, maar wat praat je nu opeens raar dan? Ik snap heel goed wat er aan de hand is, net zoals ik weet dat Afghanistan en Irak niet naast elkaar liggen.quote:Op woensdag 11 maart 2009 18:22 schreef Ticker het volgende:
[..]
Je snapt er echt geen drol van? Maakt niet uit.. valt me vaker bij je op!
Dan had je dat moeten zeggen, en niet dit:quote:Punt is dat er helemaal niemand uit die regio gaat en al helemaal geen amerika.
![]()
quote:Op woensdag 11 maart 2009 11:18 schreef Ticker het volgende:
T'is allemaal zo'n grote grap he, terugtrekken uit Irak.. en verder gaan in een buurland.
Oh nu snap ik je pas, je viel over het woordje buurland omdat Iran ertussen in zit?quote:Op woensdag 11 maart 2009 18:40 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar wat praat je nu opeens raar dan? Ik snap heel goed wat er aan de hand is, net zoals ik weet dat Afghanistan en Irak niet naast elkaar liggen.
[..]
Dan had je dat moeten zeggen, en niet dit:
[..]
Bizar he.quote:
Nee, weet je waar ik over 'val', althans, wat ik zo frappant vind? Dat als er bewijzen aan het licht komen die niet voldoen aan je theorietje, je de hele theorie maar aanpast. Zoals je nu ook deed; je veranderde even het doel van Irak naar Iran, alsof het niks is.quote:Op woensdag 11 maart 2009 20:41 schreef Ticker het volgende:
[..]
Oh nu snap ik je pas, je viel over het woordje buurland omdat Iran ertussen in zit?
Fucking hell, miereneukerij en taalpuristen is een forum verder. Dankuwel.
Maar zo hoort het toch met iedere theorie te gaan?quote:Op woensdag 11 maart 2009 20:57 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Nee, weet je waar ik over 'val', althans, wat ik zo frappant vind? Dat als er bewijzen aan het licht komen die niet voldoen aan je theorietje, je de hele theorie maar aanpast.
Volgens mij moet je een conspiracy topic openen, want je bent de enige die deze begrijpt.quote:Op woensdag 11 maart 2009 20:57 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Nee, weet je waar ik over 'val', althans, wat ik zo frappant vind? Dat als er bewijzen aan het licht komen die niet voldoen aan je theorietje, je de hele theorie maar aanpast. Zoals je nu ook deed; je veranderde even het doel van Irak naar Iran, alsof het niks is.
En dat is nu juist het vreemde aan je verhaal; in plaats van dat je tegenbewijs levert, ga je de theorie aanpassen. Geef me nu eens een reden om je wel te gaan geloven in deze theorie? Omdat het nu wel klopt met de aangedragen bewijzen?
De moeder der bewijzen is toch wel het feit dat 9 - 1 = 8. Want als je dan 8 x 100 doet, en dan + 111 krijg je 911.quote:Op woensdag 11 maart 2009 21:20 schreef Ticker het volgende:
[..]
Volgens mij moet je een conspiracy topic openen, want je bent de enige die deze begrijpt.
Oh btw: het nieuws gevolgd? In Iran zit namelijk 'iemand' die volgens Bush kern wapens wil maken en levensgevaarlijk is voor de wereld.
Joh waar hebben we dat eerder gehoord?
En nu moet jij dus zeggen... Irak!!!
Goed!! Je gaat mee voor de koelkast!
En nu gaan we 'zogenaamd' uit Irak.
En nu moet jij dus zeggen, maar Tick, but we ain't going no-where!!!!
En je gaat door voor de hoofdprijs!!
En wat blijkt, we moeten ineens Afghanistan versterken!!
En nu moet jij dus zeggen, maar Tick, tussen Irak en afghanistan zit die foei foei boze man!
Dat klopt!!!! Je gaat door voor de bonus ronde!!!!!!!!!!!
En mag jij eens raden waarom we dat gebied onder druk zetten???
Scorpie: Voor het o-zo heilige land wat beschermd moet worden: Isreal!!
Wooooeeeeei woeeeeei woeeeeeei![]()
Ja hoor! Je heb't!!
En nu vasthouden die gedachtens! We gaan goeeeeed samen!
He, popcorn forum bewoners!quote:Op woensdag 11 maart 2009 21:30 schreef msnk het volgende:
[..]
De moeder der bewijzen is toch wel het feit dat 9 - 1 = 8. Want als je dan 8 x 100 doet, en dan + 111 krijg je 911.
911, dat is 11 September!!!!!
Jongen, als je niet eens serieus in kan gaan op mijn post, schrijf dan gewoon niks op? Dit is kinderachtige derrie waar ik alleen maar op kan reageren met eenquote:Op woensdag 11 maart 2009 21:20 schreef Ticker het volgende:
[..]
Volgens mij moet je een conspiracy topic openen, want je bent de enige die deze begrijpt.
Oh btw: het nieuws gevolgd? In Iran zit namelijk 'iemand' die volgens Bush kern wapens wil maken en levensgevaarlijk is voor de wereld.
Joh waar hebben we dat eerder gehoord?
En nu moet jij dus zeggen... Irak!!!
Goed!! Je gaat mee voor de koelkast!
En nu gaan we 'zogenaamd' uit Irak.
En nu moet jij dus zeggen, maar Tick, but we ain't going no-where!!!!
En je gaat door voor de hoofdprijs!!
En wat blijkt, we moeten ineens Afghanistan versterken!!
En nu moet jij dus zeggen, maar Tick, tussen Irak en afghanistan zit die foei foei boze man!
Dat klopt!!!! Je gaat door voor de bonus ronde!!!!!!!!!!!
En mag jij eens raden waarom we dat gebied onder druk zetten???
Scorpie: Voor het o-zo heilige land wat beschermd moet worden: Israel!!
Wooooeeeeei woeeeeei woeeeeeei![]()
Ja hoor! Je heb't!!
En nu vasthouden die gedachtens! We gaan goeeeeed samen!
Niet ingaan? Je leest toch wat ik zeg, Israel moet beschermd worden. Koste wat het kost! Verdiep je eens wat in de NWO als je dan toch in elk TRU en BNW topic je kop laat zien.quote:Op woensdag 11 maart 2009 21:38 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Jongen, als je niet eens serieus in kan gaan op mijn post, schrijf dan gewoon niks op? Dit is kinderachtige derrie waar ik alleen maar op kan reageren met een- smiley. Je theorietje over de inval van Iran is weliswaar eentje waar zelfs ik het mee eens kan zijn, zij het niet dat we al jaren verwachten dat Iran binnengevallen wordt.
Het is gewoon jammer dat je niet op de rest van mijn post ingaat als de volwassene die ik denk voor me te hebben.
Blijkbaar kan je het dus niet in een paar zinnen opschrijven? Vandaar dat je over de 'verdieping' begint. Zoals je zelf al aangeeft, ik lees geregeld mee in TRU en BNW, en weet heus wel hoe bepaalde complottheorieeen in elkaar steken. Vandaar ook mijn hele normale, valide vraag; welke voer je nu aan; de theorie dat Amerika Iran in wil vallen, of dat men Irak wil versterken en onderdrukken?quote:Op woensdag 11 maart 2009 21:49 schreef Ticker het volgende:
[..]
Gossie possie luister je toch niet.
Wat een jank kind, altijd dezelfde posts.
Niet ingaan? Je leest toch wat ik zeg, Israel moet beschermd worden. Koste wat het kost! Verdiep je eens wat in de NWO als je dan toch in elk TRU en BNW topic je kop laat zien.
WIl je dat ik een boek speciaal voor jou ga schrijven zodat ik je helemaal inlicht over de gedachten spinsels van Ticker?
Oh wacht nu ben ik zeker weer kinderachtig en wil je niet dat ik op deze manier post.
Dan heb je nog steeds niet goed gelezen wat ik zei.. maargoed:quote:Op woensdag 11 maart 2009 21:53 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Blijkbaar kan je het dus niet in een paar zinnen opschrijven? Vandaar dat je over de 'verdieping' begint. Zoals je zelf al aangeeft, ik lees geregeld mee in TRU en BNW, en weet heus wel hoe bepaalde complottheorieeen in elkaar steken. Vandaar ook mijn hele normale, valide vraag; welke voer je nu aan; de theorie dat Amerika Iran in wil vallen, of dat men Irak wil versterken en onderdrukken?
Buurtlandje en het klopt weerquote:Op woensdag 11 maart 2009 20:41 schreef Ticker het volgende:
[..]
Oh nu snap ik je pas, je viel over het woordje buurland omdat Iran ertussen in zit?
Fucking hell, miereneukerij en taalpuristen is een forum verder. Dankuwel.
Precies, met nieuwe feiten de boel opnieuw alles herevalueren en dots weer verbinden.quote:Op woensdag 11 maart 2009 20:59 schreef Verluste het volgende:
[..]
Maar zo hoort het toch met iedere theorie te gaan?
911 != OBLquote:
Saddam : 412 + 7quote:Op donderdag 12 maart 2009 23:44 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
911 != OBL
OBL = Taliban & Al Quada
"!=" + " != " = "=="
Dus 911 == Saddam
Dat gebied is wat anders dan Irak, omdat je daar volgens de theorie allemaal aliensheizerij hebt.quote:Op donderdag 12 maart 2009 23:38 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Buurtlandje en het klopt weer
Tja sommige vallen over de meeste basale dingetjes en is meteen je gehele stelling onjuist. Beetje jammer is dat.
Het bewijst dat men niet met de inhoud bezig maar met de vorm.
Kennelijk kan het niemand schelen dat er dus helemaal niemand weggaat uit dat gebied. Krant heeft het gekopt en de massa is weer te vree maar ondertussen wordt het omgekeerde gedaan.
Volgens mij wil men helemaal geen eerlijk discussie over wat er nu gebeurd in dat gebied.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |