Wat is het verschil eigenlijk?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 02:36 schreef boyv het volgende:
ik dacht heel even dat ik me in TRU vertoefde
Erg interessante dingen.quote:
Niet elke hoor. Paul is dead bijvoorbeeld:)quote:Op dinsdag 3 maart 2009 02:20 schreef P8 het volgende:
lambiekje, volgens mij hang jij echt elke conspiracytheorie aan
Daar kan je wss lang op wachten, hij is niet zo van de bronnen meestal..quote:
Dat men in Gizeh dat sterrenbeeld heeft afgebeeld? Dan is het toch een jammerlijke mislukking.quote:
Wens denken of vastgeroest zitten in dogma's?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 11:36 schreef Sam_Spade het volgende:
Zal ik eens iets opperen? Het is allemaal wensdenken. Het idee, bij voorbeeld, dat de piramiden van Gizeh veel ouder dan men gewoonlijk aanneemt. Geadstrueerd met het argument: ''als we uitgaan van de gangbare chronologie, dan moeten we concluderen dat men steeds minder bekwaam werd in het bouwen van piramiden.'' Maar misschien waren die geweldige piramiden wel te duur. Niemand verklaart het feit dat de triomfboog van Constantijn de Grote onderdoet voor die van eerdere keizers, door te stellen dat die oudere monumenten vervaardigd moeten zijn met behulp van bijzondere kennis. En dat komt doordat de Romeinse geschiedenis bij ons beter bekend is.
Is dit een geweldige dooddoener, of ligt dat maar aan de wijze waarop ik het bekijk?quote:
T'is allemaal relatief.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 12:48 schreef Sam_Spade het volgende:
[..]
Is dit een geweldige dooddoener, of ligt dat maar aan de wijze waarop ik het bekijk?
In wat voor zin. Boek 12e planeet heeft wel veel info.quote:Op maandag 2 maart 2009 20:41 schreef Sam_Spade het volgende:
Lambiekje, heb je misschien een historisch onderzoek naar Soemerische mythen paraat?
Ik bedoel: een onderzoek waarin de verschillende periodes van de Soemerische mythologie aan bod komen, met etymologie, archeologie, enz. Liefst met een enigzins normale titel.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 13:24 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
In wat voor zin. Boek 12e planeet heeft wel veel info.
En wat zegt dit? Niet meer dan dat er vermoedens zijn dat ten tijde van de Russische invasie van Afghanistan de CIA locale warlords hielp in de strijd tegen de bezetter. Waar staat dat dit heden ten dage nog gebeurd? De laatste mogelijke drugs levering was al 10 jaar terug volgens dat artikel, nog even afgezien van het feit dat wikipedia door jan en alleman ge-edit kan worden..quote:Op dinsdag 3 maart 2009 13:20 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
http://en.wikipedia.org/wiki/CIA_drug_trafficking
Nee inderdaad dus dan zal zoiets nu niet meer gebeuren.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:47 schreef fruityloop het volgende:
[..]
En wat zegt dit? Niet meer dan dat er vermoedens zijn dat ten tijde van de Russische invasie van Afghanistan de CIA locale warlords hielp in de strijd tegen de bezetter. Waar staat dat dit heden ten dage nog gebeurd? De laatste mogelijke drugs levering was al 10 jaar terug volgens dat artikel, nog even afgezien van het feit dat wikipedia door jan en alleman ge-edit kan worden..
Vermoedens. Tjezusss hoe blind ben je voor de feiten.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:47 schreef fruityloop het volgende:
[..]
En wat zegt dit? Niet meer dan dat er vermoedens zijn dat ten tijde van de Russische invasie van Afghanistan de CIA locale warlords hielp in de strijd tegen de bezetter. Waar staat dat dit heden ten dage nog gebeurd? De laatste mogelijke drugs levering was al 10 jaar terug volgens dat artikel, nog even afgezien van het feit dat wikipedia door jan en alleman ge-edit kan worden..En dat plaatje is op generlei manier verbonden aan dat wiki artikel, of aan drugs handel door welke Amerikaanse spionage/opsporingsinstantie dan ook.. En om het even in perspectief te plaatsen, er wordt ongeveer 2500 ton coke per jaar Amerika in gesmokkeld, dus de hoeveelheden waar men zo over valt zijn verwaarloosbaar.
Je ziet weer allemaal verbanden die er ooit mogelijk waren, maar die in het grote plaatje eigenlijk maar marginaal bijdragen aan de drugsproblematiek in de USA.
Kom maar met wat normaal bewijs, geen vage "unaired documentary's" van 1 1/2 uur elk. Zoals je zelf al aangaf in je 9/11 topics, videobeelden zijn gemakkelijk te maken/manipuleren. Waarom is dat beeldmateriaal allemaal ongeloofwaardig, maar zijn deze filmpjes de absolute waarheid?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:15 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Vermoedens. Tjezusss hoe blind ben je voor de feiten.
Kijk voor de gein naar JFK2 en Who Killed John O'neill misschien dat je nog eens gaat begrijpen waarom er een CIA is.?
Of CIA Drug Ops Conspiracy
of CIA and Drug Running (1997)
JFK heeft alles met drugs te maken en eigenlijk met zo veel andere zaken.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:59 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Kom maar met wat normaal bewijs, geen vage "unaired documentary's" van 1 1/2 uur elk. Zoals je zelf al aangaf in je 9/11 topics, videobeelden zijn gemakkelijk te maken/manipuleren. Waarom is dat beeldmateriaal allemaal ongeloofwaardig, maar zijn deze filmpjes de absolute waarheid?![]()
En je dwaalt weer af, wat had JFK met aliens en piramides te maken?
Nou, die kan 'ie in z'n zak steken.quote:Bang dat je wereldbeeld in duigen gaat? Het is je goed recht natuurlijk maar dan ben je wel een naiveling. Wat doe je eigenlijk uberhaupt hier. Het bekende gevestigde orde mening verkondigen is gewoonweg stupid.
Je mening is je goed recht, echter geldt dat dan ook voor de mijne, toch? Maar goed, hoe denk je mij te kunnen overtuigen, van wat toch een zeer afwijkende lezing van de door de meesten (en mij) geaccepteerde versie van de wereldgebeurtenissen is? Door mij naïef en stupide te noemen?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:01 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
JFK heeft alles met drugs te maken en eigenlijk met zo veel andere zaken.
Wat is normaal bewijs. De leugens in MSM. Het is weer typerend dat je weigert je te verdiepen.
Bang dat je wereldbeeld in duigen gaat? Het is je goed recht natuurlijk maar dan ben je wel een naiveling. Wat doe je eigenlijk uberhaupt hier. Het bekende gevestigde orde mening verkondigen is gewoonweg stupid.
dat zou wel een hele bizarre complot zijn.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:50 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Je mening is je goed recht, echter geldt dat dan ook voor de mijne, toch? Maar goed, hoe denk je mij te kunnen overtuigen, van wat toch een zeer afwijkende lezing van de door de meesten (en mij) geaccepteerde versie van de wereldgebeurtenissen is? Door mij naïef en stupide te noemen?Dankjewel, maar daar pas ik voor.. Maar blijf vooral lekker op je zeepkistje staan schreeuwen naar voorbijgangers als dat je ding is, ik garandeer je dat je daarmee weinig zieltjes zal winnen.
Ik ben het wel met je eens dat er fouten zijn gemaakt door de farmaceutische industrie, net als bijna alle mensen, echter zie ik daar niet automatisch een allesoverheersend complot achter. Maar goed, ik vraag het je nogmaals, wat is de bewezen connectie tussen JFK en de piramides & aliens?
Is er niet, er lopen alleen teveel gekken rond om ze in 1 forum te houden.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 02:39 schreef P8 het volgende:
[..]
Wat is het verschil eigenlijk?
Ik zie echt geen verschil tussen deze 2 subfora
er is wel een verschil BNW zijn meer de complotten naar de mensheid gericht.quote:Op woensdag 4 maart 2009 11:43 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Is er niet, er lopen alleen teveel gekken rond om ze in 1 forum te houden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |