quote:Cosmology A comparison of ancient and modern models of the structure of the universe reveal unexpected similarities. As our most recent scientific understanding is bringing the subatomic realms into ever clearer focus, the strange world of quantum mechanics and string theory are finding a remarkably consistent echo in the cosmology, or creation myth, of the ancient Egyptians. Could there be complex scientific notation hidden in ancient heiroglyphics? Author / researcher Laird Scranton demonstrates an unexplainably accurate description of subatomic structure, quantum physics, cellular biology and even string theory, hidden in ancient accounts of the formation of the universe. If Scranton's discovery proves true, it may be the most important breakthrough in Egyptology since the discovery of the Rosetta stone.
Bron?quote:Op zondag 1 maart 2009 10:58 schreef Lambiekje het volgende:
blablabla, een maand is het eventjes minder geproduceeerd dan normaal.
CIA die drugs vervoert. Productie is nog nooit zo hoog geweest.
Daarnaast Guantanomo Bay, Obama heeft de boel geoutsourced. Er wordt nog steeds mishandeld alleen is er een verantwoordelijkheid schakel tussen gekomen.
Wat is het verschil eigenlijk?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 02:36 schreef boyv het volgende:
ik dacht heel even dat ik me in TRU vertoefde
Erg interessante dingen.quote:
Niet elke hoor. Paul is dead bijvoorbeeld:)quote:Op dinsdag 3 maart 2009 02:20 schreef P8 het volgende:
lambiekje, volgens mij hang jij echt elke conspiracytheorie aan
Daar kan je wss lang op wachten, hij is niet zo van de bronnen meestal..quote:
Dat men in Gizeh dat sterrenbeeld heeft afgebeeld? Dan is het toch een jammerlijke mislukking.quote:
Wens denken of vastgeroest zitten in dogma's?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 11:36 schreef Sam_Spade het volgende:
Zal ik eens iets opperen? Het is allemaal wensdenken. Het idee, bij voorbeeld, dat de piramiden van Gizeh veel ouder dan men gewoonlijk aanneemt. Geadstrueerd met het argument: ''als we uitgaan van de gangbare chronologie, dan moeten we concluderen dat men steeds minder bekwaam werd in het bouwen van piramiden.'' Maar misschien waren die geweldige piramiden wel te duur. Niemand verklaart het feit dat de triomfboog van Constantijn de Grote onderdoet voor die van eerdere keizers, door te stellen dat die oudere monumenten vervaardigd moeten zijn met behulp van bijzondere kennis. En dat komt doordat de Romeinse geschiedenis bij ons beter bekend is.
Is dit een geweldige dooddoener, of ligt dat maar aan de wijze waarop ik het bekijk?quote:
T'is allemaal relatief.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 12:48 schreef Sam_Spade het volgende:
[..]
Is dit een geweldige dooddoener, of ligt dat maar aan de wijze waarop ik het bekijk?
In wat voor zin. Boek 12e planeet heeft wel veel info.quote:Op maandag 2 maart 2009 20:41 schreef Sam_Spade het volgende:
Lambiekje, heb je misschien een historisch onderzoek naar Soemerische mythen paraat?
Ik bedoel: een onderzoek waarin de verschillende periodes van de Soemerische mythologie aan bod komen, met etymologie, archeologie, enz. Liefst met een enigzins normale titel.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 13:24 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
In wat voor zin. Boek 12e planeet heeft wel veel info.
En wat zegt dit? Niet meer dan dat er vermoedens zijn dat ten tijde van de Russische invasie van Afghanistan de CIA locale warlords hielp in de strijd tegen de bezetter. Waar staat dat dit heden ten dage nog gebeurd? De laatste mogelijke drugs levering was al 10 jaar terug volgens dat artikel, nog even afgezien van het feit dat wikipedia door jan en alleman ge-edit kan worden..quote:Op dinsdag 3 maart 2009 13:20 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
http://en.wikipedia.org/wiki/CIA_drug_trafficking
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |