abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 26 februari 2009 @ 12:22:21 #226
234623 Sam_Spade
Despotisme is stoer
pi_66476019
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 11:57 schreef 49euro het volgende:

[..]

De piramides van gizeh zijn inderdaad geen begraaf plaats.Er lag in ieder geval geen farao in de tombe. Wanneer je meer wilt weten over de enorme wetenschap en kennis die nodig was om deze piramides te bouwen is het artikel hieronder een aanrader.
http://www.bertsgeschiedenissite.nl/boeren/eeuw26/gizeh.html
''De inmiddels beroemde Robert Bauval ontdekte het grote bewijs dat de 3 piramiden van Gizeh met het sterrenbeeld Orion te maken hebben en dat de Egyptenaren hadden geprobeerd de hemel op aarde na te maken''

Jaja.
Tell the folks back home, this is the promised land calling
And the poor boy is on the line
pi_66476238
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 11:09 schreef 49euro het volgende:

[..]

Ik snap best dat je weerwoord teleurstellend is, wannneer je kennis je in de steek laat komen meestal de persoonlijke aanvallen. Dat artikel werpt inderdaad vragen op! Dat is de hele bedoeling ervan, jou en duizend andere te proberen overtuigen dat er vroeger meer was dan we denken, dan ons geleerd wordt.
Hier kom je met een argument dat als mensen het niet meer weten ze gaan schelden. Correct?
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 12:08 schreef 49euro het volgende:

Jij snapt het nog niet helemaal of wel pik?
Dus dit betekend dat je kennis je in de steek laat?
quote:
  • In de koningskamer van de Grote Piramide staat een enorme stenen kist... De kist wordt gezien als doodskist, als "sarcofaag". Maar waarom ligt hier dan geen farao in begraven? En, nog vreemder, de "doodskist" is gehakt uit één van de hardste steensoorten op aarde. Zelfs met onze boormachines van nu zou het zeker 20 jaar duren voordat de doodskist uitgehold zou zijn. Hoe kregen de Egyptenaren dit (zonder machines) voor elkaar? De sarcofaag is groter dan de "deuropening" van de koningskamer. Hoe kwam deze sarcofaag dan IN deze ruimte? Moet deze al tijdens de bouw van de Grote Piramide zijn neergelegd??
  • Zoals ik al eerder zei is de reden dat er geen lijk in ligt al heel lang bekend. De piramiden werden vaak leeg geroofd en dat wisten de Egyptenaren. Aangezien ze niet wilden dat hun Pharao's in hun eeuwige rust gestoord werden begroeven ze die in de vallei der koningen op verborgen locaties. Ze wilden de pharao's wel eren na hun dood en daarom bleven ze wel de piramiden bouwen.

Daarnaast het punt dat het bouwen van de kist met huidige techniek 20 jaar zou duren lijkt mij complete onzin, kan je daar een betrouwbare link van geven? Want volgens mij hebben we tegebwoordig genoeg gereedschappen om door welk materiaal dan ook te gaan.

En hoe ze de sarcofaag naar binnen kregen? Wellicht eerst plaatsen en daarna pas dicht bouwen, zoals je zelf al zegt? (insert quote van Louis van Gaal )
    quote:
  • De 4 grondlijnen van de Grote piramide liggen precies op het noorden, het zuiden, het westen en het oosten gericht. Als een soort kompas dus. Hoe wisten de Egyptenaren dit al? Deze 4 grondlijnen zijn ongeveer even groot. Een enorme prestatie! (230,25 m, 230,44 m, 230,38 m en 230,35 m). Een verschil tussen de langste en kortste zijde van nog geen 0,08 %. Zelfs voor hedendaagse architecten (bouwkundigen) zou dit moeilijk na te maken zijn. De omtrek van deze piramide (als je er omheen loopt) is bijna een kilometer en voldoende om 5 kathedralen erin te laten passen. Bedenk dan ook nog dat de piramiden grotendeels massief zijn. Alleen al de grote piramide bestaat uit 2,5 miljoen kalkstenen blokken. De totale massa komt daarmee op 6,3 miljoen ton (6.300.000.000 kilo!!!). Ter vergelijking: de Eiffeltoren weegt 7175 ton (en was trouwens het eerste bouwwerk dat de piramide van Cheops in hoogte versloeg).
    [..]
  • Nogmaals iets massiefs bouwen is velen malen makkelijker dan iets hols bouwen wat ook nog gebruikt moet worden. Tuurlijk er gaat meer werk zitten in het verplaatsen en neerzetten val al het extra bouwmateriaal, maar het werk is zeker niet moeilijker alleen maar meer.

Je statement over de afmetingen en dat we dat met hedendaagse technologie niet zouden kunnen is ookw eer zo'n statement die nergens op slaat. Waarom zouden we dat nu niet kunnen? We kunnen met satalieten in de ruimte tot op een paar meter nauwkeurig de locatie van bijvoorbeeld telefoons bepalen, we kunnen met nanotechnologie dingen maken met ongelofelijke details die we niet eens zelf kunnen zien zonder hulp middelen. Maar we kunnen niet een muur maken die tot op de centimer nauwkeurig 230 meter is, kom op zeg.

En de laatste comment is niet waar, er zijn bijvoorbeeld al meerdere kerken en kathadralen geweest die een stuk ouder izjn dan de eiffel toern en hoger waren dan de piramiden, linkje
    quote:
    Deze reactie tekent je, je kijkt alleen de plaatjes en leest geen tekst anders had je wel wat anders gezegd.

[ Bericht 0% gewijzigd door arie_bc op 26-02-2009 12:40:04 ]
    pi_66476328
    quote:
    Op donderdag 26 februari 2009 12:22 schreef Sam_Spade het volgende:

[..]

''De inmiddels beroemde Robert Bauval ontdekte het grote bewijs dat de 3 piramiden van Gizeh met het sterrenbeeld Orion te maken hebben en dat de Egyptenaren hadden geprobeerd de hemel op aarde na te maken''

Jaja.
    Ehhh...dat is algemene kennis?
    pi_66477026
    quote:
    Op donderdag 26 februari 2009 12:20 schreef _Led_ het volgende:
    Maar waarom zou amerika daar naar alien artefacts graven als de amerikaanse overheid zelf bestaat uit alien reptilians ?
    Je realiseert je hopelijk wel dat jouw posts nog veel irritanter zijn dan dat ongefundeerde gezwets he?
    Dit is wel zo ongekend kinderachtig. .
    -
    pi_66477154
    quote:
    Op donderdag 26 februari 2009 12:29 schreef arie_bc het volgende:

[..]

Hier kom je met een argument dat als mensen het niet meer weten ze gaan schelden. Correct?
    [..]

Dus dit betekend dat je kennis je in de steek laat?
    [..]

Zoals ik al eerder zei is de reden dat er geen lijk in ligt al heel lang bekend. De piramiden werden vaak leeg geroofd en dat wisten de Egyptenaren. Aangezien ze niet wilden dat hun Pharao's in hun eeuwige rust gestoord werden begroeven ze die in de vallei der koningen op verborgen locaties. Ze wilden de pharao's wel eren na hun dood en daarom bleven ze wel de piramiden bouwen.

Daarnaast het punt dat het bouwen van de kist met huidige techniek 20 jaar zou duren lijkt mij complete onzin, kan je daar een betrouwbare link van geven? Want volgens mij hebben we tegebwoordig genoeg gereedschappen om door welk materiaal dan ook te gaan.

En hoe ze de sarcofaag naar binnen kregen? Wellicht eerst plaatsen en daarna pas dicht bouwen, zoals je zelf al zegt? (insert quote van Louis van Gaal )
    [..]

Nogmaals iets massiefs bouwen is velen malen makkelijker dan iets hols bouwen wat ook nog gebruikt moet worden. Tuurlijk er gaat meer werk zitten in het verplaatsen en neerzetten val al het extra bouwmateriaal, maar het werk is zeker niet moeilijker alleen maar meer.

Je statement over de afmetingen en dat we dat met hedendaagse technologie niet zouden kunnen is ookw eer zo'n statement die nergens op slaat. Waarom zouden we dat nu niet kunnen? We kunnen met satalieten in de ruimte tot op een paar meter nauwkeurig de locatie van bijvoorbeeld telefoons bepalen, we kunnen met nanotechnologie dingen maken met ongelofelijke details die we niet eens zelf kunnen zien zonder hulp middelen. Maar we kunnen niet een muur maken die tot op de centimer nauwkeurig 230 meter is, kom op zeg.

En de laatste comment is niet waar, er zijn bijvoorbeeld al meerdere kerken en kathadralen geweest die een stuk ouder izjn dan de eiffel toern en hoger waren dan de piramiden, linkje
    [quato]
    Deze reactie tekent je, je kijkt alleen de plaatjes en leest geen tekst anders had je wel wat anders gezegd.
    [/quote]
    Persoonlijke aanvallen doe ik niet aan, in concludeer slechts uit feiten dat je weinig kennis van zaken hebt. Wanneer je 4 minuten na mijn post al een oordeel kunt vellen over een bron van een paar lappen tekst neem je de moeite niet eens om je te intereseren, vandaar dat ik je reactie niet serieus nemen en me uitdruk met pik.

Mijn vader is toevallig architect en geloof me het is onmogelijk tegenwoordig nog steeds om met die precisie te bouwen. Zelfs met laserapparatuur is het te moeilijk om de precisie zo nauwkeurig te houden dat er geen afwijkingen zijn waar te nemen. Laat staan bij zo'n grote gebouwen van enkele hectaren, daarbij is het al helemaal onmogelijk.

"Onder de piramide zit een geheime kamer. Het vreemde is, dat deze nooit is afgemaakt. Ze zijn verder naar boven begonnen, maar ook dat plan werd niet afgemaakt. Tenslotte is de koningskamer gebouwd. Maar waarom zouden de Egyptenaren 3 keer hun enorme plan wijzigen ? We weten niet waarom... In de koningskamer zijn trouwens geen enkele hiëroglyfen gevonden. Wel vreemd als je als koning zo'n enorm ding laat bouwen. Dan wil je toch laten zien dat de piramide voor jou gemaakt is ?"
    Bron: http://www.geschiedenisvoorkinderen.nl/Piramiden.htm

Er was geen enkel blijk dat de piramide gebouwd werd om Cheops te huldigen e.d. Nergens rondom en in de piramide is uit te concluderen dat hij voor cheops gebouwd is. Daarnaast zijn er geruchten dat er ook een andere farao in begraven is. Maar dat zijn slechts geruchten.
    Je haat niemand zolang je hem nog geringschat, maar pas als je hem gelijk of hoger schat
    pi_66477555
    lol iemand voor pik uitmaken is geen persoonlijke aanval? Of als jij het doet zijn het feiten en als iemadn anders het doet niet? gast je bent echt niet goed wijs.

Daarnaast mijn oordeel ging niet ove rhet hele stuk, slechts over 1 fragment, en ja dat kan ik in 4 minuten bekijken.

En ik heb nog steeds geen bronnen gezien die laten zien dat de stenen van de piramiden perfect zijn (dat kunnen we door erosie helemaal niet weten, behalve dat ze best netjes zijn geweest). En ik blijf erbij dat we tegenwoordig prima dingen met die precisie kunnen maken. We doen het alleen vaak niet omdat het niet nodig is, ik bedoel who cares dat je huis niet een perfecte vierkant of rechthoek is?
      donderdag 26 februari 2009 @ 13:14:24 #232
    132152 Ticker
    En de Watskeburt?!
    pi_66477690
    T'is niet de eerste keer dat we Irak aanvallen en daar zo lang zitten.
    De laatste keer dat we het deden noemde we het de kruistochten.

Gebeurt gewoonweg nog steeds door dezelfde kliek.
    Er heerst een religieuse oorlog. De islam doet er openlijk aan.. wij als westerse zijn erin gesprongen met het label 'war on terror'.
    Terror.. alleen van wie nou eigenlijk.
    - Maybe O.D.B My Long Distance Family -
    "Computer says: no.."
    "Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
    pi_66477887
    quote:
    Op donderdag 26 februari 2009 13:14 schreef Ticker het volgende:
    T'is niet de eerste keer dat we Irak aanvallen en daar zo lang zitten.
    De laatste keer dat we het deden noemde we het de kruistochten.

Gebeurt gewoonweg nog steeds door dezelfde kliek.
    Er heerst een religieuse oorlog. De islam doet er openlijk aan.. wij als westerse zijn erin gesprongen met het label 'war on terror'.
    Terror.. alleen van wie nou eigenlijk.
    De kruistochten zijn nooit in Irak geweest, en zeker niet waar het oude Babylonie e.d. hebben gelegen bij de mondingen van de Eufraat en de Tigris
    pi_66478020
    quote:
    Op donderdag 26 februari 2009 13:10 schreef arie_bc het volgende:
    lol iemand voor pik uitmaken is geen persoonlijke aanval? Of als jij het doet zijn het feiten en als iemadn anders het doet niet? gast je bent echt niet goed wijs.

Daarnaast mijn oordeel ging niet ove rhet hele stuk, slechts over 1 fragment, en ja dat kan ik in 4 minuten bekijken.

En ik heb nog steeds geen bronnen gezien die laten zien dat de stenen van de piramiden perfect zijn (dat kunnen we door erosie helemaal niet weten, behalve dat ze best netjes zijn geweest). En ik blijf erbij dat we tegenwoordig prima dingen met die precisie kunnen maken. We doen het alleen vaak niet omdat het niet nodig is, ik bedoel who cares dat je huis niet een perfecte vierkant of rechthoek is?
    ik moet me steeds meer inhouden, kun je lezen? ik heb meerdere malen genoemd dat mijn statement niets te maken heeft met de stenen maar met de techniek en wetenschap rondom de piramides. Dat jij nou nog steeds denk dat ik bedoel dat die stenen mooi goed of knap zijn is jou probleem. En ik blijf erbij dat we tegenwoordig prima dingen met die precisie kunnen maken. deze zin kenmerkt je. Niets van andere aannemen, een architect weet het vast minder goed dan jij. Een feit is dat ik veel onderbouw en jij slechts conclusies neemt uit jou mening (de toegankelijkheid, hulde aan cheops, geen geheime geangen, een leek vind de weg daar terug etc.) ONDERSTEUN HET DAN MET BRONNEN Wie is er nou niet goed wijs? Wie leeft er hier nou op zijn zolderkamertje en denkt alles beter te weten.
    Je haat niemand zolang je hem nog geringschat, maar pas als je hem gelijk of hoger schat
    pi_66478698
    Ik ben er geweest gast, ik heb de piramiden gezien en daar met verschillende gidsen gepraat. Deze mensen weten op zijn minst evenveel over de piramiden als de enige bron die jij hebt genoemd (je vader de uber architect).

Ik heb inderdaad geen bron dat we het tegenwoordig zo precies kunnen maken, maar als je kijtk wat voor andere dingen we bouwen en produceren is het geheel niet onwaarschijnlijk dat we het kunnen. Daarnaast heb jij ook geen bron dat dit absoluut niet kan.

Je bent ook wel heel makkelijk met dingen als feiten bestempelen, voor veel dingen in de oudheid kunnen we vaak niet meer doen dan waarschijnlijke aannames maken. De conclusie dat de piramiden als eerbetoon zijn is redelijk onderbouwt. De eersten piramiden zijn zoals eerder in dit topic vermeld dan ook op elkaar gestapeld graftomben, deze vormden samen een trap piramiden (die van Djoser). Van hieruit werden de piramiden steeds groter en mooier, vooral omdat als je echt eer wil tonen aan jezelf of aan de koning zijn piramiden natuurlijk groter en mooier moet zijn dan alle andere. Dit lukt natuurlijk niet altijd omdat er maar een beperkte resource is van mensen en tijd, de ene Pharao leefde langer dan de andere en als er bijvoorbeeld oorlog is dan kan je ook niet zo snel tienduizende mensen aan het werk zetten op andere gebieden.

Op alle plaatjes die er in jou bronnen staan en die te vinden zijn op internet gaat het betreffende de gangen om slechts een aantal, deze zijn vaak wel geblokkeerd met grote stenen en dit maakt het moeilijk ze te betreden, vooral omdat men ze niet zomaar kapot wil maken om achter ze te kijken. Als jij de weg niet kan vinden uit een aantal gangen die allemaal direct naar de uitgang leiden als je ze volgt dan ben je inderdaad erg raar bezig.

En omtrent de stenen, jij zegt dat daar dus geen discussie meer is? Dat wij ze tegenwoordig inderdaad minstens net zo recht en mooi kunnen maken als dat ze volgens jou waren in die tijd?

De opmerking over het niets van andere aannemen geld trouwens minstens net zo hard voor jou als voor mij. Jij draagt als bron je vader aan die iets beweerd, dit moet ik maar aannemen als feit. Maar de meerdere mensen die er geweest zijn en die met verschillende gidsen hebben gesproken die gelden dan ineens niet als bron en daar neem jij helemaal niets van aan? Lekkere dubbele standaard weer.
      donderdag 26 februari 2009 @ 13:43:53 #236
    132152 Ticker
    En de Watskeburt?!
    pi_66478773
    quote:
    Op donderdag 26 februari 2009 13:19 schreef arie_bc het volgende:

[..]

De kruistochten zijn nooit in Irak geweest, en zeker niet waar het oude Babylonie e.d. hebben gelegen bij de mondingen van de Eufraat en de Tigris
    Mijn fout, bedoelde inderdaad niet dat de kruistochten zich in Irak hebben afgespeeld.
    Het gaat in dit geval meer om dit gebied (cultuur) als geheel. Eigenlijk is het de plek waar Islam en de oudere variant ervan die wel uit Irak stamt, vandaan komen.
    Tijdens de kruistochten ging het ook om kennis. Dat is het nu nog steeds.
    "Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
    pi_66479156
    quote:
    Op donderdag 26 februari 2009 13:41 schreef arie_bc het volgende:
    Ik ben er geweest gast, ik heb de piramiden gezien en daar met verschillende gidsen gepraat. Deze mensen weten op zijn minst evenveel over de piramiden als de enige bron die jij hebt genoemd (je vader de uber architect).

Ik heb inderdaad geen bron dat we het tegenwoordig zo precies kunnen maken, maar als je kijtk wat voor andere dingen we bouwen en produceren is het geheel niet onwaarschijnlijk dat we het kunnen. Daarnaast heb jij ook geen bron dat dit absoluut niet kan.
    Jawel ik heb al het bewijs aan mijn zijde, er is geen gebouw op aarde van zo'n omvang dat zo perfectionistisch gebouwd is. Niet voor niets dat het een wereldwonder is.
    quote:
    Je bent ook wel heel makkelijk met dingen als feiten bestempelen, voor veel dingen in de oudheid kunnen we vaak niet meer doen dan waarschijnlijke aannames maken. De conclusie dat de piramiden als eerbetoon zijn is redelijk onderbouwt. De eersten piramiden zijn zoals eerder in dit topic vermeld dan ook op elkaar gestapeld graftomben, deze vormden samen een trap piramiden (die van Djoser). Van hieruit werden de piramiden steeds groter en mooier, vooral omdat als je echt eer wil tonen aan jezelf of aan de koning zijn piramiden natuurlijk groter en mooier moet zijn dan alle andere. Dit lukt natuurlijk niet altijd omdat er maar een beperkte resource is van mensen en tijd, de ene Pharao leefde langer dan de andere en als er bijvoorbeeld oorlog is dan kan je ook niet zo snel tienduizende mensen aan het werk zetten op andere gebieden.

Op alle plaatjes die er in jou bronnen staan en die te vinden zijn op internet gaat het betreffende de gangen om slechts een aantal, deze zijn vaak wel geblokkeerd met grote stenen en dit maakt het moeilijk ze te betreden, vooral omdat men ze niet zomaar kapot wil maken om achter ze te kijken. Als jij de weg niet kan vinden uit een aantal gangen die allemaal direct naar de uitgang leiden als je ze volgt dan ben je inderdaad erg raar bezig.
    Vandaar dat we robotten en machines inzetten om telkens nieuwe kamers en schachten te ontdekken, als alles echt zo simpel ligt als jij zegt dan waren alle mysteries rondom deze pyramides allang verklaard. Het is niet voor niets dat de egyptische regering geen openheid van zaken geeft en niet zomaar een onderzoek toelaat.
    quote:
    En omtrent de stenen, jij zegt dat daar dus geen discussie meer is? Dat wij ze tegenwoordig inderdaad minstens net zo recht en mooi kunnen maken als dat ze volgens jou waren in die tijd?
    Ik neem aan dat dit een grap van je is? Ik heb me nooit uitgelaten over de stenen slechts over de kwaliteit van de architectuur. (voor de vierde maal dat ik dit zeg)
    quote:
    De opmerking over het niets van andere aannemen geld trouwens minstens net zo hard voor jou als voor mij. Jij draagt als bron je vader aan die iets beweerd, dit moet ik maar aannemen als feit. Maar de meerdere mensen die er geweest zijn en die met verschillende gidsen hebben gesproken die gelden dan ineens niet als bron en daar neem jij helemaal niets van aan? Lekkere dubbele standaard weer.
    Ik heb het bewijs met me dat er geen enkel gebouw van zo'n omvang zo perfectionistisch is gebouwd. Kun jij mij overtuigen dat die er wel zijn dan neem ik dat van je aan. Het moet een gebouw zijn dat via de maat phie gebouwd is, daarnaast gelijk staat met de sterren en precies met de hoeken richting noord oost zuid west gebouwd woord zonder afwijking.

pi_66479482
    Ik vind gebouwen als Notre Dame, Sint Pieterskerk, de Chinese muur en veel van de tegenwoordige wolkenkrabbers net zo bijzonder. Tuurlijk ze liggen niet perfect met de sterren of liggen metd e hoeken naar de windrichtingen, maar daar zijn weer andere hele bijzonder mooie en precieze dingen voor in de plaats.
    pi_66479573
    Je hebt trouwens gelijk over die stenen, ik heb blijkbaar soms mooite om jou, lambiekje en andere believers uit elkaar te houden. Excuses.
      donderdag 26 februari 2009 @ 14:07:47 #240
    132152 Ticker
    En de Watskeburt?!
    pi_66479575
    quote:
    Op donderdag 26 februari 2009 14:04 schreef arie_bc het volgende:
    Ik vind gebouwen als Notre Dame, Sint Pieterskerk, de Chinese muur en veel van de tegenwoordige wolkenkrabbers net zo bijzonder. Tuurlijk ze liggen niet perfect met de sterren of liggen metd e hoeken naar de windrichtingen, maar daar zijn weer andere hele bijzonder mooie en precieze dingen voor in de plaats.
    Onzichtbare feiten in een gebouw stoppen wint het wel van een gebouw gewoonweg, mooi, maken.
    pi_66479683
    quote:
    Op donderdag 26 februari 2009 14:04 schreef arie_bc het volgende:
    Behalve de lengte heeft chinese muur helemaal niets, het is maar een troosteloze muur waar weining van over is, zelfs op gerestaureerde plekken is hij slecht toegankelijk.

Ontopic: Lambiekje de titel van dit topic he, wil je nou zeggen dat annunaki en aliens hetzelfde zijn of wat want er zijn toch zeker verschillen tussen goden en aliens?
      donderdag 26 februari 2009 @ 15:30:13 #242
    134009 Killaht
    Words of Wisdom
    pi_66482726
    Jammer dat dit zo'n bashtopic is geworden.

Mensen die denken dat ze gelijk hebben omdat de denken dat de theorie die ze geleerd hebben de enige waarheid is. Het is echter zo dat er teveel voorwerpen bestaan op aarde die niet in het 'plaatje' van onze geschiedenis valt.

De piramides zijn niet door de mensen gebouwd, een anderbewijs naast de bouwmethode en het feit dat het geen graftombes zijn. Is dat er met computersimulaties de oudheid is vastgesteld middels de sterrenhemel oriongordel waar de piramides naar verwijzen. Hier kwam uit dat op ongeveer 10.500jaar voor christus de piramides rechtboven de gordelstonden. Dit onderzoek is gepubliceerd middels een documentaire over de Piramides. Tevens kwam hier ook uit voort dat de egyptische pyramides op een bepaalde graad lijn ligt met piramides in zuidamerika en azie. Doe dat maar is na.

Ik denk: De piramides zijn zo stevig en massief gebouwd om 'iets' te bewaren door de tijd heen bestand tegen alles. Het gaat er niet om wat er in de piramides zit maar eronder. De zogenaamde 'Hall of records' ook onder de sfinx. Het bleek dus zo te zijn dat er kamers onder de sfinx en piramides zijn. Hier is onderzoek naar gedaan maar stopgezet door egypte. Dit vanwege geloofsovertuiging, want stel je voor dat de bijbel, koran, tora, alles waar we 1000en jaren in geloven niet waar blijkt te zijn...
    "Strange times are these in which we live
    when old and young are taught in falsehoods school.
    And the one man that dares to tell the truth is called at once a lunatic and fool"
      donderdag 26 februari 2009 @ 18:32:07 #243
    52357 Lambiekje
    Everything is upside down
    pi_66489422
    quote:
    Op donderdag 26 februari 2009 10:46 schreef Sam_Spade het volgende:

[..]

Ze wilden het de grafschenders inderdaad zo aangenaam mogelijk maken.
    Grafschenders zijn er nooit geweest. Wat een alibabe-verhaaltjes.
    Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
      donderdag 26 februari 2009 @ 18:41:09 #244
    52357 Lambiekje
    pi_66489736
    quote:
    Op donderdag 26 februari 2009 11:33 schreef ToT het volgende:
    Hmmm die "gebouwen" kan misschien wat puin van een komeetinslag zijn; wie weet wat rondvliegend puin kan doen in het luchtledige en met lage zwaartekracht. Misschien zijn het allemaal losse brokken.

De "sporen": breuken in het maanoppervlak door de wisselende werking van zwaartekrachten van de Aarde en de zon enzo, en wie weet wat er in het verleden allemaal gebeurd is. Ook zou het misschien verklaard kunnen worden door afketsende kometen of zo.
    De donkere vlekjes die over het maanoppervlak scheren kan ook ruimtestof / kometen zijn wat tussen de maan en de telescoop voorbij schiet.
    Alleen de lichtjes vind ik opvallend, maar misschien zijn dat reflecties van de zon op metaalachtige afzettingen die...wederom door kometen....zijn achtergelaten.

Ben nog ff verder aan het kijken, maar Lambiekje: is dit filmpje de enige reden waarom je er zo stellig van overtuigd bent dat er aliens op de maan zijn?

Kijk, ik veeg echt niet alles zomaar van tafel, maar ik vat dingen eerder op als "interessant", en dat er "misschien" meer aan de hand is dan we denken, maar ik ben echt niet zomaar zo snel overtuigd dat dingen meteen FEITEN zouden zijn.

Laatste minuutje ook gegeken....ik zie wederom alleen maar rondvliegend ruimtepuin.
    Nee ik ben niet echt echt overtuigd. Vind alleen erg frappant dat India's space program stelt dat het "must reveal" dat er een ufo-basis is op de maan.

Tevens zijn er door de eeuwen heen onverklaarbare zaken gezien.

Tevens zijn de paar maanlandigen allemaal gecentreerd op een gebied. Waarom is re niet op de achterkant gekeken, want die zien we nooit. Waarom is het midden jaren 70 opeens gestopt? Zonder een knap bevredigend antwoord te geven.

Veel astronauten hebben melding gemaakt van aliens en alien-schepen.

Dat verklaart het verhaal van alle oudere volkeren dat er aliens te pas en te onpas ten tonele verschenen.

Daarnaast is vermeld in het boek de 12e planeet dat de aarde al eeuwen lang door minstens 15 verschillende alien-rassen beschermd wordt.
    Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
    pi_66489748
    Er staat een sarcofaag in de pyramide, en toch is het geen begraafplaats ...
    De kamer met de sarcofaag diende als ritueel, de leerling moest gedurende enkele dagen in de sarcofaag liggen om tot een hoger bewustzijn te komen. De kamer is dan ook gelokaliseerd op een welbepaalde plaats in de pyramide. Wie in de sarcofaag lag, lag met zijn hoofd exact in de 'stralingen', de ruimtes boven die kamer waren dan ook op een speciale manier geconstrueerd ivm de 'straling'.
    Tegenwoordig hebben ze de sarcofaag al verschoven naar een andere locatie in de kamer, zodanig dat de stralingen niet meer merkbaar zijn.
    Ik zie dat de Hall of Records hier ook al aangekaart is, maar er zou nog veel meer onder de pyramide zitten, niet alleen kamers maar tot zelfs een hele stad ...
    Het Labyrint van Wahara zou ook ergens in de buurt moeten liggen ...
    I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
      donderdag 26 februari 2009 @ 18:54:46 #246
    52357 Lambiekje
    pi_66490273
    quote:
    Op donderdag 26 februari 2009 14:10 schreef 49euro het volgende:

[..]

Behalve de lengte heeft chinese muur helemaal niets, het is maar een troosteloze muur waar weining van over is, zelfs op gerestaureerde plekken is hij slecht toegankelijk.

Ontopic: Lambiekje de titel van dit topic he, wil je nou zeggen dat annunaki en aliens hetzelfde zijn of wat want er zijn toch zeker verschillen tussen goden en aliens?
    Uhh zoals men weet zouden er dimensieportalen zijn. Daar is Amerika naar opzoek. Uiteraard is dat buitenaards techniek. Overigens hè in de film stargate wordt toch de Gizeh gezien als portal?

Dat ik Annunaki erbij haal is omdat daar de Sumeriers gewoond hebben die bewerenden dat de mens zoals we het nu kennen onstaan is door mengeling van Annunaki en voorloper mens. Anders moet je Ring of Power 2: Monkey Blood maar kijken. DNA-experts zeggen gewoon dat we 250 strings buitenaards zijn.
      donderdag 26 februari 2009 @ 19:41:51 #247
    52357 Lambiekje
    pi_66491962
      donderdag 26 februari 2009 @ 20:10:14 #248
    52357 Lambiekje
    pi_66493078
    quote:
    Op donderdag 26 februari 2009 15:30 schreef Killaht het volgende:
    Jammer dat dit zo'n bashtopic is geworden.

Mensen die denken dat ze gelijk hebben omdat de denken dat de theorie die ze geleerd hebben de enige waarheid is. Het is echter zo dat er teveel voorwerpen bestaan op aarde die niet in het 'plaatje' van onze geschiedenis valt.

De piramides zijn niet door de mensen gebouwd, een anderbewijs naast de bouwmethode en het feit dat het geen graftombes zijn. Is dat er met computersimulaties de oudheid is vastgesteld middels de sterrenhemel oriongordel waar de piramides naar verwijzen. Hier kwam uit dat op ongeveer 10.500jaar voor christus de piramides rechtboven de gordelstonden. Dit onderzoek is gepubliceerd middels een documentaire over de Piramides. Tevens kwam hier ook uit voort dat de egyptische pyramides op een bepaalde graad lijn ligt met piramides in zuidamerika en azie. Doe dat maar is na.

Ik denk: De piramides zijn zo stevig en massief gebouwd om 'iets' te bewaren door de tijd heen bestand tegen alles. Het gaat er niet om wat er in de piramides zit maar eronder. De zogenaamde 'Hall of records' ook onder de sfinx. Het bleek dus zo te zijn dat er kamers onder de sfinx en piramides zijn. Hier is onderzoek naar gedaan maar stopgezet door egypte. Dit vanwege geloofsovertuiging, want stel je voor dat de bijbel, koran, tora, alles waar we 1000en jaren in geloven niet waar blijkt te zijn...
    precies
    pi_66511555
    quote:
    Op donderdag 26 februari 2009 18:54 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Uhh zoals men weet zouden er dimensieportalen zijn. Daar is Amerika naar opzoek. Uiteraard is dat buitenaards techniek. Overigens hè in de film stargate wordt toch de Gizeh gezien als portal?

Dat ik Annunaki erbij haal is omdat daar de Sumeriers gewoond hebben die bewerenden dat de mens zoals we het nu kennen onstaan is door mengeling van Annunaki en voorloper mens. Anders moet je Ring of Power 2: Monkey Blood maar kijken. DNA-experts zeggen gewoon dat we 250 strings buitenaards zijn.
    Omdat ze in een film zeggen dat een piramide een "stargate" is, is het in de realiteit ook zo? Trust me, ik ben er bij, op én in geweest, en stond echt niet ineens weer tussen de tulpen in de polder ofzo... En Amerika zoekt wel vaker naar dingen waarvan iedereen weet dat ze er niet zijn, waar is zo'n actie dan in godsnaam bewijs van/voor?
    Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')