abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66479683
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 14:04 schreef arie_bc het volgende:
Ik vind gebouwen als Notre Dame, Sint Pieterskerk, de Chinese muur en veel van de tegenwoordige wolkenkrabbers net zo bijzonder. Tuurlijk ze liggen niet perfect met de sterren of liggen metd e hoeken naar de windrichtingen, maar daar zijn weer andere hele bijzonder mooie en precieze dingen voor in de plaats.
Behalve de lengte heeft chinese muur helemaal niets, het is maar een troosteloze muur waar weining van over is, zelfs op gerestaureerde plekken is hij slecht toegankelijk.

Ontopic: Lambiekje de titel van dit topic he, wil je nou zeggen dat annunaki en aliens hetzelfde zijn of wat want er zijn toch zeker verschillen tussen goden en aliens?
Je haat niemand zolang je hem nog geringschat, maar pas als je hem gelijk of hoger schat
  donderdag 26 februari 2009 @ 15:30:13 #242
134009 Killaht
Words of Wisdom
pi_66482726
Jammer dat dit zo'n bashtopic is geworden.

Mensen die denken dat ze gelijk hebben omdat de denken dat de theorie die ze geleerd hebben de enige waarheid is. Het is echter zo dat er teveel voorwerpen bestaan op aarde die niet in het 'plaatje' van onze geschiedenis valt.

De piramides zijn niet door de mensen gebouwd, een anderbewijs naast de bouwmethode en het feit dat het geen graftombes zijn. Is dat er met computersimulaties de oudheid is vastgesteld middels de sterrenhemel oriongordel waar de piramides naar verwijzen. Hier kwam uit dat op ongeveer 10.500jaar voor christus de piramides rechtboven de gordelstonden. Dit onderzoek is gepubliceerd middels een documentaire over de Piramides. Tevens kwam hier ook uit voort dat de egyptische pyramides op een bepaalde graad lijn ligt met piramides in zuidamerika en azie. Doe dat maar is na.

Ik denk: De piramides zijn zo stevig en massief gebouwd om 'iets' te bewaren door de tijd heen bestand tegen alles. Het gaat er niet om wat er in de piramides zit maar eronder. De zogenaamde 'Hall of records' ook onder de sfinx. Het bleek dus zo te zijn dat er kamers onder de sfinx en piramides zijn. Hier is onderzoek naar gedaan maar stopgezet door egypte. Dit vanwege geloofsovertuiging, want stel je voor dat de bijbel, koran, tora, alles waar we 1000en jaren in geloven niet waar blijkt te zijn...
"Strange times are these in which we live
when old and young are taught in falsehoods school.
And the one man that dares to tell the truth is called at once a lunatic and fool"
  donderdag 26 februari 2009 @ 18:32:07 #243
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_66489422
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 10:46 schreef Sam_Spade het volgende:

[..]

Ze wilden het de grafschenders inderdaad zo aangenaam mogelijk maken.
Grafschenders zijn er nooit geweest. Wat een alibabe-verhaaltjes.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  donderdag 26 februari 2009 @ 18:41:09 #244
52357 Lambiekje
pi_66489736
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 11:33 schreef ToT het volgende:
Hmmm die "gebouwen" kan misschien wat puin van een komeetinslag zijn; wie weet wat rondvliegend puin kan doen in het luchtledige en met lage zwaartekracht. Misschien zijn het allemaal losse brokken.

De "sporen": breuken in het maanoppervlak door de wisselende werking van zwaartekrachten van de Aarde en de zon enzo, en wie weet wat er in het verleden allemaal gebeurd is. Ook zou het misschien verklaard kunnen worden door afketsende kometen of zo.
De donkere vlekjes die over het maanoppervlak scheren kan ook ruimtestof / kometen zijn wat tussen de maan en de telescoop voorbij schiet.
Alleen de lichtjes vind ik opvallend, maar misschien zijn dat reflecties van de zon op metaalachtige afzettingen die...wederom door kometen....zijn achtergelaten.

Ben nog ff verder aan het kijken, maar Lambiekje: is dit filmpje de enige reden waarom je er zo stellig van overtuigd bent dat er aliens op de maan zijn?

Kijk, ik veeg echt niet alles zomaar van tafel, maar ik vat dingen eerder op als "interessant", en dat er "misschien" meer aan de hand is dan we denken, maar ik ben echt niet zomaar zo snel overtuigd dat dingen meteen FEITEN zouden zijn.

Laatste minuutje ook gegeken....ik zie wederom alleen maar rondvliegend ruimtepuin.
Nee ik ben niet echt echt overtuigd. Vind alleen erg frappant dat India's space program stelt dat het "must reveal" dat er een ufo-basis is op de maan.

Tevens zijn er door de eeuwen heen onverklaarbare zaken gezien.

Tevens zijn de paar maanlandigen allemaal gecentreerd op een gebied. Waarom is re niet op de achterkant gekeken, want die zien we nooit. Waarom is het midden jaren 70 opeens gestopt? Zonder een knap bevredigend antwoord te geven.

Veel astronauten hebben melding gemaakt van aliens en alien-schepen.

Dat verklaart het verhaal van alle oudere volkeren dat er aliens te pas en te onpas ten tonele verschenen.

Daarnaast is vermeld in het boek de 12e planeet dat de aarde al eeuwen lang door minstens 15 verschillende alien-rassen beschermd wordt.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_66489748
Er staat een sarcofaag in de pyramide, en toch is het geen begraafplaats ...
De kamer met de sarcofaag diende als ritueel, de leerling moest gedurende enkele dagen in de sarcofaag liggen om tot een hoger bewustzijn te komen. De kamer is dan ook gelokaliseerd op een welbepaalde plaats in de pyramide. Wie in de sarcofaag lag, lag met zijn hoofd exact in de 'stralingen', de ruimtes boven die kamer waren dan ook op een speciale manier geconstrueerd ivm de 'straling'.
Tegenwoordig hebben ze de sarcofaag al verschoven naar een andere locatie in de kamer, zodanig dat de stralingen niet meer merkbaar zijn.
Ik zie dat de Hall of Records hier ook al aangekaart is, maar er zou nog veel meer onder de pyramide zitten, niet alleen kamers maar tot zelfs een hele stad ...
Het Labyrint van Wahara zou ook ergens in de buurt moeten liggen ...
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  donderdag 26 februari 2009 @ 18:54:46 #246
52357 Lambiekje
pi_66490273
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 14:10 schreef 49euro het volgende:

[..]

Behalve de lengte heeft chinese muur helemaal niets, het is maar een troosteloze muur waar weining van over is, zelfs op gerestaureerde plekken is hij slecht toegankelijk.

Ontopic: Lambiekje de titel van dit topic he, wil je nou zeggen dat annunaki en aliens hetzelfde zijn of wat want er zijn toch zeker verschillen tussen goden en aliens?
Uhh zoals men weet zouden er dimensieportalen zijn. Daar is Amerika naar opzoek. Uiteraard is dat buitenaards techniek. Overigens hè in de film stargate wordt toch de Gizeh gezien als portal?

Dat ik Annunaki erbij haal is omdat daar de Sumeriers gewoond hebben die bewerenden dat de mens zoals we het nu kennen onstaan is door mengeling van Annunaki en voorloper mens. Anders moet je Ring of Power 2: Monkey Blood maar kijken. DNA-experts zeggen gewoon dat we 250 strings buitenaards zijn.
  donderdag 26 februari 2009 @ 19:41:51 #247
52357 Lambiekje
pi_66491962
  donderdag 26 februari 2009 @ 20:10:14 #248
52357 Lambiekje
pi_66493078
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 15:30 schreef Killaht het volgende:
Jammer dat dit zo'n bashtopic is geworden.

Mensen die denken dat ze gelijk hebben omdat de denken dat de theorie die ze geleerd hebben de enige waarheid is. Het is echter zo dat er teveel voorwerpen bestaan op aarde die niet in het 'plaatje' van onze geschiedenis valt.

De piramides zijn niet door de mensen gebouwd, een anderbewijs naast de bouwmethode en het feit dat het geen graftombes zijn. Is dat er met computersimulaties de oudheid is vastgesteld middels de sterrenhemel oriongordel waar de piramides naar verwijzen. Hier kwam uit dat op ongeveer 10.500jaar voor christus de piramides rechtboven de gordelstonden. Dit onderzoek is gepubliceerd middels een documentaire over de Piramides. Tevens kwam hier ook uit voort dat de egyptische pyramides op een bepaalde graad lijn ligt met piramides in zuidamerika en azie. Doe dat maar is na.

Ik denk: De piramides zijn zo stevig en massief gebouwd om 'iets' te bewaren door de tijd heen bestand tegen alles. Het gaat er niet om wat er in de piramides zit maar eronder. De zogenaamde 'Hall of records' ook onder de sfinx. Het bleek dus zo te zijn dat er kamers onder de sfinx en piramides zijn. Hier is onderzoek naar gedaan maar stopgezet door egypte. Dit vanwege geloofsovertuiging, want stel je voor dat de bijbel, koran, tora, alles waar we 1000en jaren in geloven niet waar blijkt te zijn...
precies
pi_66511555
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 18:54 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Uhh zoals men weet zouden er dimensieportalen zijn. Daar is Amerika naar opzoek. Uiteraard is dat buitenaards techniek. Overigens hè in de film stargate wordt toch de Gizeh gezien als portal?

Dat ik Annunaki erbij haal is omdat daar de Sumeriers gewoond hebben die bewerenden dat de mens zoals we het nu kennen onstaan is door mengeling van Annunaki en voorloper mens. Anders moet je Ring of Power 2: Monkey Blood maar kijken. DNA-experts zeggen gewoon dat we 250 strings buitenaards zijn.
Omdat ze in een film zeggen dat een piramide een "stargate" is, is het in de realiteit ook zo? Trust me, ik ben er bij, op én in geweest, en stond echt niet ineens weer tussen de tulpen in de polder ofzo... En Amerika zoekt wel vaker naar dingen waarvan iedereen weet dat ze er niet zijn, waar is zo'n actie dan in godsnaam bewijs van/voor?
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
  vrijdag 27 februari 2009 @ 17:21:52 #251
134009 Killaht
Words of Wisdom
pi_66527180
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 10:26 schreef fruityloop het volgende:

[..]

Omdat ze in een film zeggen dat een piramide een "stargate" is, is het in de realiteit ook zo? Trust me, ik ben er bij, op én in geweest, en stond echt niet ineens weer tussen de tulpen in de polder ofzo... En Amerika zoekt wel vaker naar dingen waarvan iedereen weet dat ze er niet zijn, waar is zo'n actie dan in godsnaam bewijs van/voor?
Het direct speculeren over stargates, gaat mij ook wat te ver zonder bron. Ook al was het zo'n leuke film en serie

Het is niet een gek idee om te denken dat een beweegreden van Amerika was om Irak aan te vallen om archeologische/buitenaardse achtergronden. We weten immers allemaal dat Irak geen vernietingswapens had voordat we binnenvielen.

Als Irak eenmaal weer stabiel is, zullen er ook meer vondsten en ontdekkingen komen over onze eerste beschaving.
"Strange times are these in which we live
when old and young are taught in falsehoods school.
And the one man that dares to tell the truth is called at once a lunatic and fool"
pi_66527668
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 13:55 schreef 49euro het volgende:

[..]

Jawel ik heb al het bewijs aan mijn zijde, er is geen gebouw op aarde van zo'n omvang dat zo perfectionistisch gebouwd is. Niet voor niets dat het een wereldwonder is.
[..]
Perfectionistisch? Sorry hoor, het ding zou gebouwd moeten zijn als vierkant, maar er zit 19 cm verschil tussen de langste en de kortste kant, dat kunnen we op dit moment echt wel beter hoor. Vraag maar aan je vader. Het is een wereldwonder omdat het zo een groot gebouw is, gebouwd met zulke grote stenen, niet omdat het zo 'perfectionistisch' gebouwd is.
quote:
Vandaar dat we robotten en machines inzetten om telkens nieuwe kamers en schachten te ontdekken, als alles echt zo simpel ligt als jij zegt dan waren alle mysteries rondom deze pyramides allang verklaard. Het is niet voor niets dat de egyptische regering geen openheid van zaken geeft en niet zomaar een onderzoek toelaat.
[..]
Als je door een schacht heen moet waar geen mens doorheen kan, dan is het handiger om een robot in te zetten. En over openheid van zaken, probeer maar eens een gesprekje te voeren met Mr. Hawass. Die lacht je recht in je gezicht uit als je dit soort dingen roept, en kan dat nog onderbouwen ook.
quote:
Ik heb het bewijs met me dat er geen enkel gebouw van zo'n omvang zo perfectionistisch is gebouwd. Kun jij mij overtuigen dat die er wel zijn dan neem ik dat van je aan. Het moet een gebouw zijn dat via de maat phie gebouwd is, daarnaast gelijk staat met de sterren en precies met de hoeken richting noord oost zuid west gebouwd woord zonder afwijking.
Hmm, de grote Pyramide staat helemaal niet precies met de hoeken naar Noord, Oost, zuid en West. Er is een afwijking van 3 minuten, zo heel precies is dat dus niet. Je hebt het bovendien over phie, ik neem even aan dat je het over pi hebt, de hoogte van het ding is 280 el, met een basis van 4 * 440 el. Dat is dus een verhouding 2pi, met een afwijking van ongeveer 0,05 procent.

Je hebt het over precisie, en er is ook zeker met een wonderbaarlijke precisie gebouwd, zeker voor die tijd. Maar ga het niet hebben over een perfecte pyramide, want dat is het niet.
Democracy is the theory that the common people know what they want, and deserve to get it good and hard. - H.L. Mencken
  vrijdag 27 februari 2009 @ 18:33:04 #253
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_66529483
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 17:35 schreef Snapcount2 het volgende:

[..]

Perfectionistisch? Sorry hoor, het ding zou gebouwd moeten zijn als vierkant, maar er zit 19 cm verschil tussen de langste en de kortste kant, dat kunnen we op dit moment echt wel beter hoor. Vraag maar aan je vader. Het is een wereldwonder omdat het zo een groot gebouw is, gebouwd met zulke grote stenen, niet omdat het zo 'perfectionistisch' gebouwd is.
Volgens mij praat je over 19 cm verschil hedendaags. Dat is dus na de aardbeving. De oorspronkelijke staat was, zoals ik me uit diverse bronnen hebben laten vertellen, nagenoeg perfect.
- Maybe O.D.B My Long Distance Family -
"Computer says: no.."
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
pi_66529871
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 18:33 schreef Ticker het volgende:

[..]

Volgens mij praat je over 19 cm verschil hedendaags. Dat is dus na de aardbeving. De oorspronkelijke staat was, zoals ik me uit diverse bronnen hebben laten vertellen, nagenoeg perfect.
Welke aardbeving? En door wie heb je je dat laten vertellen?
Democracy is the theory that the common people know what they want, and deserve to get it good and hard. - H.L. Mencken
  vrijdag 27 februari 2009 @ 18:49:39 #255
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_66529949
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 18:47 schreef Snapcount2 het volgende:

[..]

Welke aardbeving? En door wie heb je je dat laten vertellen?
Welke aardbeving?

Kom op laat maar, dan weet ik nu al dat je informatie niet echt relevant was.
- Maybe O.D.B My Long Distance Family -
"Computer says: no.."
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
  vrijdag 27 februari 2009 @ 19:28:39 #256
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_66531072
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 18:33 schreef Ticker het volgende:

[..]

Hoe wil je dat nou weer controleren/onderbouwen? Die aardbeving is nou niet echt iets uit de recente geschiedenis he...
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  vrijdag 27 februari 2009 @ 20:43:56 #257
52357 Lambiekje
pi_66533388
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 17:21 schreef Killaht het volgende:

[..]

Het direct speculeren over stargates, gaat mij ook wat te ver zonder bron. Ook al was het zo'n leuke film en serie

Het is niet een gek idee om te denken dat een beweegreden van Amerika was om Irak aan te vallen om archeologische/buitenaardse achtergronden. We weten immers allemaal dat Irak geen vernietingswapens had voordat we binnenvielen.

Als Irak eenmaal weer stabiel is, zullen er ook meer vondsten en ontdekkingen komen over onze eerste beschaving.
Als mensen de moeite hadden genomen om de OT te gelezen :
quote:
How Does the Historic ET presence relate to US policy in Iraq?
An independent archaeologist that discusses a direct link between the ancient ET presence in Sumer (southern Iraq) and current US focus on the regime of Saddam Hussein, is William Henry. Henry's main thesis is that there existed in Sumerian times a technological device which he describes as a 'Stargate', that the Anunnaki/Nephilim used to travel back and forth from their homeworld and the Earth, and also how they travel around the galaxy. 18

bron
18 Henry outlines his thesis in his article, "Saddam Hussein, The Stairway to Heaven and the Return of Planet X" which is available on his website www.williamhenry.net . This is based on his book Ark of the Christos: The Mythology, Symbolism and Prophecy of the Return of Planet X and the Age of Terror, both of which are available from his website: www.williamhenry.net
  vrijdag 27 februari 2009 @ 20:52:00 #258
52357 Lambiekje
pi_66533727
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 19:28 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Hoe wil je dat nou weer controleren/onderbouwen? Die aardbeving is nou niet echt iets uit de recente geschiedenis he...
Plate Tectonics and the Giza Pyramids
pi_66533892
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 18:49 schreef Ticker het volgende:

[..]

Welke aardbeving?

Kom op laat maar, dan weet ik nu al dat je informatie niet echt relevant was.
Oh, er heeft, sinds de pyramiden gebouwd zijn, maar één aardbeving plaatsgevonden. Knap hoor, waarom is het nou zo moeilijk om gewoon antwoord te geven?

De informatie die ik je gegeven had is gewoon van het internet geplukt en zeker relevant. Allemaal opgemeten aan de hand van de grote pyramide op het plateau van Gizeh. En om een verandering te kunnen meten moet je de maten weten voordat de pyramide getroffen werd door de aardbeving, heb je daar data van?
  vrijdag 27 februari 2009 @ 21:13:41 #260
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_66534651
quote:
En dan? Wat kan je met die informatie gezien de contaxt van de posts ervoor?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')