Deel 1 quote:
An Exopolitical Perspective on the Preemptive War against IraqMost, if not all, criticisms of the Bush administration's motivation for launching a preemptive war on Iraq focus on a combination of the imperial world views of conservative politicians in power in Washington, D.C., and the corporate interests that drive the political agenda of the Bush administration. This study will provide a radically different political analysis of the Bush administration's motivation for going war, and of the explanations offered by his critics. This study provides an exopolitical analysis of the policy dimensions of an historic extraterrestrial presence that is pertinent to Iraq and a US led preemptive attack. It will be argued that competing clandestine government organizations are struggling through proxy means to take control of ancient extraterrestrial (ET) technology that exists in Iraq, in order to prepare for an impending series of events corresponding to the 'prophesied return' of an advanced race of ETs. The Columbia Space Shuttle may well have been a high profile victim of such a proxy war intended to send a message to US based clandestine organizations over the preemptive war against Iraq.
In conducting this analysis, this study examines the available evidence of an historical ET presence in Iraq, and then applies this evidence to better understand the contemporary political situation in Iraq. The study will then analyze the motivations of the main political actors in the prospective US led preemptive war against Iraq. The study concludes by making some policy recommendations concerning how to respond to the legacy of an ET presence in Iraq and its contemporary political relevance.
bron
---------------------------------
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 13:55 schreef b9047 het volgende:Lambiekje,
Raak je het niet ongelofelijk beu om constant weer hetzelfde uit te moeten leggen aan mensen die het niet willen of kunnen begrijpen?
Nee niet beu. Dit met aliens is natuurlijk te verwachten dat er wat skeptisch gedaan wordt. Maar topics over zogenaamde ziektes/aandoeningen waar dom geblaat wordt vind ik jammer dat mensen niet effe de moeite te nemen wat er nu verkondigd wordt door de dissidenten en hun theorieen, constateringen en feiten. Als er ook maar een fractie waar zou zijn wat ik aanhaal in docus en artikelen dan is er een serieus probleem.
Maar gelukkig heb ik de wetenschap/journaille aan mijn hand die nu toch wel zaken laten zien dat de medische wetenschap toch eigenlijk een leugenachtige en geld opeisende industrie is.
quote:
Ik zou wel eens willen weten hoeveel de US overheid weet over buitenaardse vondsten en ervaringen. Er zijn heel veel kleine puzzelstukjes. Echter hoe groot is de gehele puzzel? En de informatie die we via internet verkrijgen, hoe betrouwbaar is dit? Alles op internet word gereguleerd door grote bedrijven en overheden. You-tube filmpjes worden regelmatig verwijderd, en hetgeen niet verwijderd word, is dit betrouwbaar?
UK, Duitsland , Rusland en USA hebben een giga database over alien/ufos en andere verschijnselen.
Wie nu nog denkt dat Roswell een luchballon was.
Er is wel wat op videogoogle hoor. UFO's en Hitler, Secret Space, you name it. Ieder moet maar voor zich zelf uitmaken wat wel en niet acceptabel is. Feit blijft dat het bespottelijk en narcistisch zou zijn als wij de enige planeet zijn waar leven is. De onlangs ontdekte extremofielen laten zien dat het toch echt wel anders kan.
quote:
Is er niet een ander forum waar meer over de inhoud van dit onderwerp word gediscussierd dan dat er constant mensen de discussie tegenhouden?
http://www.godlikeproductions.com/ Daar was ooit een prachtig topic over user die zichzelf een Elite Insider bestempeld. Hier de
topic en hier in
boekvorm. Je kan het een hoax vinden je kan het van alles vinden maar de vragen en de antwoorden zijn zeer zeer zeer interessant.
quote:
A person by the moniker of Insider claimed he was from a ruling bloodline and gave the people a chance to ask everything they wanted and Insider would answer. At first it looks like another internet hoax, some lightweight questions were followed by lightweight answers, but then things started changing drastically.
Ik ben overigens ter dege van bewust dat wat voor topic ik ook open er eerst gebashed moet worden.
Het zijn altijd dezelfde die een topic willen verzieken. Terwijl het naar mijn idee best aardige stellingen zijn en waar bij mensen eens af moeten stappen van dat stramien wat iedereen opgedrongen krijgt op school of omgeving. En zo zit de wereld (universum) dus echt niet in mekaar. En wat ik hier open sta ik geregeld ook niet voor de volle 100% achter. Zo als de stelling Irakinval vanwege alien-techniek en alien verwante zaken. Het kan toch juist een interessant discussie worden. Waarom moet alles direct afgemeten worden aan de huidige norm? Iedereen voelt toch op zijn klompen dat het niet een geaccepteerd feit is. Daar is dit topic totaal niet voor bedoelt. Dat is ook een punt wat ik jammer vind dat sommige zo stug zijn in hun visies.
[ Bericht 3% gewijzigd door Lambiekje op 28-02-2009 21:09:39 ]
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.