abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 11 maart 2009 @ 21:30:15 #81
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_66949832
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 21:20 schreef Ticker het volgende:

[..]

Volgens mij moet je een conspiracy topic openen, want je bent de enige die deze begrijpt.

Oh btw: het nieuws gevolgd? In Iran zit namelijk 'iemand' die volgens Bush kern wapens wil maken en levensgevaarlijk is voor de wereld.
Joh waar hebben we dat eerder gehoord?
En nu moet jij dus zeggen... Irak!!!
Goed!! Je gaat mee voor de koelkast!

En nu gaan we 'zogenaamd' uit Irak.
En nu moet jij dus zeggen, maar Tick, but we ain't going no-where!!!!
En je gaat door voor de hoofdprijs!!

En wat blijkt, we moeten ineens Afghanistan versterken!!
En nu moet jij dus zeggen, maar Tick, tussen Irak en afghanistan zit die foei foei boze man!
Dat klopt!!!! Je gaat door voor de bonus ronde!!!!!!!!!!!

En mag jij eens raden waarom we dat gebied onder druk zetten???
Scorpie: Voor het o-zo heilige land wat beschermd moet worden: Isreal!!

Wooooeeeeei woeeeeei woeeeeeei
Ja hoor! Je heb't!!
En nu vasthouden die gedachtens! We gaan goeeeeed samen!
De moeder der bewijzen is toch wel het feit dat 9 - 1 = 8. Want als je dan 8 x 100 doet, en dan + 111 krijg je 911.

911, dat is 11 September!!!!!
AFC AJAX
  woensdag 11 maart 2009 @ 21:32:11 #82
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_66949906
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 21:30 schreef msnk het volgende:

[..]

De moeder der bewijzen is toch wel het feit dat 9 - 1 = 8. Want als je dan 8 x 100 doet, en dan + 111 krijg je 911.

911, dat is 11 September!!!!!
He, popcorn forum bewoners!

Hiiiiii, ga maar spelen.
- Maybe O.D.B My Long Distance Family -
"Computer says: no.."
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
pi_66950190
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 21:20 schreef Ticker het volgende:

[..]

Volgens mij moet je een conspiracy topic openen, want je bent de enige die deze begrijpt.

Oh btw: het nieuws gevolgd? In Iran zit namelijk 'iemand' die volgens Bush kern wapens wil maken en levensgevaarlijk is voor de wereld.
Joh waar hebben we dat eerder gehoord?
En nu moet jij dus zeggen... Irak!!!
Goed!! Je gaat mee voor de koelkast!

En nu gaan we 'zogenaamd' uit Irak.
En nu moet jij dus zeggen, maar Tick, but we ain't going no-where!!!!
En je gaat door voor de hoofdprijs!!

En wat blijkt, we moeten ineens Afghanistan versterken!!
En nu moet jij dus zeggen, maar Tick, tussen Irak en afghanistan zit die foei foei boze man!
Dat klopt!!!! Je gaat door voor de bonus ronde!!!!!!!!!!!

En mag jij eens raden waarom we dat gebied onder druk zetten???
Scorpie: Voor het o-zo heilige land wat beschermd moet worden: Israel!!

Wooooeeeeei woeeeeei woeeeeeei
Ja hoor! Je heb't!!
En nu vasthouden die gedachtens! We gaan goeeeeed samen!
Jongen, als je niet eens serieus in kan gaan op mijn post, schrijf dan gewoon niks op? Dit is kinderachtige derrie waar ik alleen maar op kan reageren met een - smiley. Je theorietje over de inval van Iran is weliswaar eentje waar zelfs ik het mee eens kan zijn, zij het niet dat we al jaren verwachten dat Iran binnengevallen wordt.

Het is gewoon jammer dat je niet op de rest van mijn post ingaat als de volwassene die ik denk voor me te hebben.
  woensdag 11 maart 2009 @ 21:39:31 #84
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_66950227
Jij lijkt volgens mij niet te snappen dat het niet zo simpel is als 'Weg uit Irak, Enter Afghanistan. Same war, same shit".

De twee invasies waren niet gebaseerd op dezelfde feiten. Dat de oorlog in Irak niet goed gekeurd kan worden, betekent niet dat de oorlog in Afghanistan dan ook meteen fout is.

Nu wil ik niet zeggen dat de oorlog in Afghanistan een goede zet was, maar om het nou zo kleurenblind met elkaar te linken..

Weet je wat, indien Amerika een oorlog start met Iran, Turkije en Syrië praten we wel verder.

Taliban != Saddam Hussein
AFC AJAX
  woensdag 11 maart 2009 @ 21:49:14 #85
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_66950645
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 21:38 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Jongen, als je niet eens serieus in kan gaan op mijn post, schrijf dan gewoon niks op? Dit is kinderachtige derrie waar ik alleen maar op kan reageren met een - smiley. Je theorietje over de inval van Iran is weliswaar eentje waar zelfs ik het mee eens kan zijn, zij het niet dat we al jaren verwachten dat Iran binnengevallen wordt.

Het is gewoon jammer dat je niet op de rest van mijn post ingaat als de volwassene die ik denk voor me te hebben.
Niet ingaan? Je leest toch wat ik zeg, Israel moet beschermd worden. Koste wat het kost! Verdiep je eens wat in de NWO als je dan toch in elk TRU en BNW topic je kop laat zien.

[ Bericht 2% gewijzigd door ToT op 11-03-2009 21:56:14 ]
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
pi_66950899
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 21:49 schreef Ticker het volgende:

[..]

Gossie possie luister je toch niet.
Wat een jank kind, altijd dezelfde posts.
Niet ingaan? Je leest toch wat ik zeg, Israel moet beschermd worden. Koste wat het kost! Verdiep je eens wat in de NWO als je dan toch in elk TRU en BNW topic je kop laat zien.

WIl je dat ik een boek speciaal voor jou ga schrijven zodat ik je helemaal inlicht over de gedachten spinsels van Ticker?

Oh wacht nu ben ik zeker weer kinderachtig en wil je niet dat ik op deze manier post.
Blijkbaar kan je het dus niet in een paar zinnen opschrijven? Vandaar dat je over de 'verdieping' begint. Zoals je zelf al aangeeft, ik lees geregeld mee in TRU en BNW, en weet heus wel hoe bepaalde complottheorieeen in elkaar steken. Vandaar ook mijn hele normale, valide vraag; welke voer je nu aan; de theorie dat Amerika Iran in wil vallen, of dat men Irak wil versterken en onderdrukken?
pi_66950943
Yo folks! Beetje volwassen blijven, okay?
pi_66951079
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 21:54 schreef ToT het volgende:
Yo folks! Beetje volwassen blijven, okay?
Ik doe mijn best
  woensdag 11 maart 2009 @ 21:58:47 #89
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_66951136
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 21:53 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Blijkbaar kan je het dus niet in een paar zinnen opschrijven? Vandaar dat je over de 'verdieping' begint. Zoals je zelf al aangeeft, ik lees geregeld mee in TRU en BNW, en weet heus wel hoe bepaalde complottheorieeen in elkaar steken. Vandaar ook mijn hele normale, valide vraag; welke voer je nu aan; de theorie dat Amerika Iran in wil vallen, of dat men Irak wil versterken en onderdrukken?
Dan heb je nog steeds niet goed gelezen wat ik zei.. maargoed:

Dat ligt eraan, ik weet het plan van de NWO niet, wat ik wel weet is dat Israel beschermd moet blijven.
En dat Irak o.a. is gebruikt om diverse kunst schatten te plunderen van uit de oudheid. Waar zijn ze gebleven trouwens?

Daarnaast is Afghanistan een buurland van Iran, en zoals we weten zit Amerika al jaren diep in Irak, of hebben ze eigenlijk Irak in de binnenzak. Het enige wat echt tegen kan zitten is Iran.
Je wilt van mij horen of Iran wordt aangevallen? Hell ik weet het niet, maar ik vermoed dat er zeker nog wat meer gaat spelen.
Maar zoals ik dus zei, het goud is in dit geval Israel, die moet op zo'n manier beschermd worden dat er niet eens naar gewezen mag worden. En die positie wordt schijnbaar de komende jaren alleen maar meer verzegeld door Iran te omsingelen.
  donderdag 12 maart 2009 @ 13:44:07 #90
8372 Bastard
Persona non grata
pi_66968700
tvp.
The truth was in here.
  donderdag 12 maart 2009 @ 23:38:51 #91
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_66993052
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 20:41 schreef Ticker het volgende:

[..]

Oh nu snap ik je pas, je viel over het woordje buurland omdat Iran ertussen in zit?
Fucking hell, miereneukerij en taalpuristen is een forum verder. Dankuwel.
Buurtlandje en het klopt weer

Tja sommige vallen over de meeste basale dingetjes en is meteen je gehele stelling onjuist. Beetje jammer is dat.
Het bewijst dat men niet met de inhoud bezig maar met de vorm.

Kennelijk kan het niemand schelen dat er dus helemaal niemand weggaat uit dat gebied. Krant heeft het gekopt en de massa is weer te vree maar ondertussen wordt het omgekeerde gedaan.

Volgens mij wil men helemaal geen eerlijk discussie over wat er nu gebeurd in dat gebied.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  donderdag 12 maart 2009 @ 23:40:29 #92
52357 Lambiekje
pi_66993109
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 20:59 schreef Verluste het volgende:

[..]

Maar zo hoort het toch met iedere theorie te gaan?
Precies, met nieuwe feiten de boel opnieuw alles herevalueren en dots weer verbinden.

De meeste hier houden vast aan een theorie die verteld is op school en dat is het dan.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  donderdag 12 maart 2009 @ 23:44:01 #93
52357 Lambiekje
pi_66993237
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 21:39 schreef msnk het volgende:

Taliban != Saddam Hussein
911 != OBL
OBL = Taliban & Al Quada

"!=" + " != " = "=="

Dus 911 == Saddam

[ Bericht 18% gewijzigd door Lambiekje op 12-03-2009 23:59:39 ]
  vrijdag 13 maart 2009 @ 09:50:02 #94
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_66999157
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 23:44 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

911 != OBL
OBL = Taliban & Al Quada

"!=" + " != " = "=="

Dus 911 == Saddam
Saddam : 412 + 7
412 + 7 / 911 = je verpleegster is weer vergeten je kamer af te sluiten !
zzz
  vrijdag 13 maart 2009 @ 14:35:35 #95
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_67008634
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 23:38 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Buurtlandje en het klopt weer

Tja sommige vallen over de meeste basale dingetjes en is meteen je gehele stelling onjuist. Beetje jammer is dat.
Het bewijst dat men niet met de inhoud bezig maar met de vorm.

Kennelijk kan het niemand schelen dat er dus helemaal niemand weggaat uit dat gebied. Krant heeft het gekopt en de massa is weer te vree maar ondertussen wordt het omgekeerde gedaan.

Volgens mij wil men helemaal geen eerlijk discussie over wat er nu gebeurd in dat gebied.
Dat gebied is wat anders dan Irak, omdat je daar volgens de theorie allemaal aliensheizerij hebt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')