De moeder der bewijzen is toch wel het feit dat 9 - 1 = 8. Want als je dan 8 x 100 doet, en dan + 111 krijg je 911.quote:Op woensdag 11 maart 2009 21:20 schreef Ticker het volgende:
[..]
Volgens mij moet je een conspiracy topic openen, want je bent de enige die deze begrijpt.
Oh btw: het nieuws gevolgd? In Iran zit namelijk 'iemand' die volgens Bush kern wapens wil maken en levensgevaarlijk is voor de wereld.
Joh waar hebben we dat eerder gehoord?
En nu moet jij dus zeggen... Irak!!!
Goed!! Je gaat mee voor de koelkast!
En nu gaan we 'zogenaamd' uit Irak.
En nu moet jij dus zeggen, maar Tick, but we ain't going no-where!!!!
En je gaat door voor de hoofdprijs!!
En wat blijkt, we moeten ineens Afghanistan versterken!!
En nu moet jij dus zeggen, maar Tick, tussen Irak en afghanistan zit die foei foei boze man!
Dat klopt!!!! Je gaat door voor de bonus ronde!!!!!!!!!!!
En mag jij eens raden waarom we dat gebied onder druk zetten???
Scorpie: Voor het o-zo heilige land wat beschermd moet worden: Isreal!!
Wooooeeeeei woeeeeei woeeeeeei![]()
Ja hoor! Je heb't!!
En nu vasthouden die gedachtens! We gaan goeeeeed samen!
He, popcorn forum bewoners!quote:Op woensdag 11 maart 2009 21:30 schreef msnk het volgende:
[..]
De moeder der bewijzen is toch wel het feit dat 9 - 1 = 8. Want als je dan 8 x 100 doet, en dan + 111 krijg je 911.
911, dat is 11 September!!!!!
Jongen, als je niet eens serieus in kan gaan op mijn post, schrijf dan gewoon niks op? Dit is kinderachtige derrie waar ik alleen maar op kan reageren met eenquote:Op woensdag 11 maart 2009 21:20 schreef Ticker het volgende:
[..]
Volgens mij moet je een conspiracy topic openen, want je bent de enige die deze begrijpt.
Oh btw: het nieuws gevolgd? In Iran zit namelijk 'iemand' die volgens Bush kern wapens wil maken en levensgevaarlijk is voor de wereld.
Joh waar hebben we dat eerder gehoord?
En nu moet jij dus zeggen... Irak!!!
Goed!! Je gaat mee voor de koelkast!
En nu gaan we 'zogenaamd' uit Irak.
En nu moet jij dus zeggen, maar Tick, but we ain't going no-where!!!!
En je gaat door voor de hoofdprijs!!
En wat blijkt, we moeten ineens Afghanistan versterken!!
En nu moet jij dus zeggen, maar Tick, tussen Irak en afghanistan zit die foei foei boze man!
Dat klopt!!!! Je gaat door voor de bonus ronde!!!!!!!!!!!
En mag jij eens raden waarom we dat gebied onder druk zetten???
Scorpie: Voor het o-zo heilige land wat beschermd moet worden: Israel!!
Wooooeeeeei woeeeeei woeeeeeei![]()
Ja hoor! Je heb't!!
En nu vasthouden die gedachtens! We gaan goeeeeed samen!
Niet ingaan? Je leest toch wat ik zeg, Israel moet beschermd worden. Koste wat het kost! Verdiep je eens wat in de NWO als je dan toch in elk TRU en BNW topic je kop laat zien.quote:Op woensdag 11 maart 2009 21:38 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Jongen, als je niet eens serieus in kan gaan op mijn post, schrijf dan gewoon niks op? Dit is kinderachtige derrie waar ik alleen maar op kan reageren met een- smiley. Je theorietje over de inval van Iran is weliswaar eentje waar zelfs ik het mee eens kan zijn, zij het niet dat we al jaren verwachten dat Iran binnengevallen wordt.
Het is gewoon jammer dat je niet op de rest van mijn post ingaat als de volwassene die ik denk voor me te hebben.
Blijkbaar kan je het dus niet in een paar zinnen opschrijven? Vandaar dat je over de 'verdieping' begint. Zoals je zelf al aangeeft, ik lees geregeld mee in TRU en BNW, en weet heus wel hoe bepaalde complottheorieeen in elkaar steken. Vandaar ook mijn hele normale, valide vraag; welke voer je nu aan; de theorie dat Amerika Iran in wil vallen, of dat men Irak wil versterken en onderdrukken?quote:Op woensdag 11 maart 2009 21:49 schreef Ticker het volgende:
[..]
Gossie possie luister je toch niet.
Wat een jank kind, altijd dezelfde posts.
Niet ingaan? Je leest toch wat ik zeg, Israel moet beschermd worden. Koste wat het kost! Verdiep je eens wat in de NWO als je dan toch in elk TRU en BNW topic je kop laat zien.
WIl je dat ik een boek speciaal voor jou ga schrijven zodat ik je helemaal inlicht over de gedachten spinsels van Ticker?
Oh wacht nu ben ik zeker weer kinderachtig en wil je niet dat ik op deze manier post.
Dan heb je nog steeds niet goed gelezen wat ik zei.. maargoed:quote:Op woensdag 11 maart 2009 21:53 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Blijkbaar kan je het dus niet in een paar zinnen opschrijven? Vandaar dat je over de 'verdieping' begint. Zoals je zelf al aangeeft, ik lees geregeld mee in TRU en BNW, en weet heus wel hoe bepaalde complottheorieeen in elkaar steken. Vandaar ook mijn hele normale, valide vraag; welke voer je nu aan; de theorie dat Amerika Iran in wil vallen, of dat men Irak wil versterken en onderdrukken?
Buurtlandje en het klopt weerquote:Op woensdag 11 maart 2009 20:41 schreef Ticker het volgende:
[..]
Oh nu snap ik je pas, je viel over het woordje buurland omdat Iran ertussen in zit?
Fucking hell, miereneukerij en taalpuristen is een forum verder. Dankuwel.
Precies, met nieuwe feiten de boel opnieuw alles herevalueren en dots weer verbinden.quote:Op woensdag 11 maart 2009 20:59 schreef Verluste het volgende:
[..]
Maar zo hoort het toch met iedere theorie te gaan?
911 != OBLquote:
Saddam : 412 + 7quote:Op donderdag 12 maart 2009 23:44 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
911 != OBL
OBL = Taliban & Al Quada
"!=" + " != " = "=="
Dus 911 == Saddam
Dat gebied is wat anders dan Irak, omdat je daar volgens de theorie allemaal aliensheizerij hebt.quote:Op donderdag 12 maart 2009 23:38 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Buurtlandje en het klopt weer
Tja sommige vallen over de meeste basale dingetjes en is meteen je gehele stelling onjuist. Beetje jammer is dat.
Het bewijst dat men niet met de inhoud bezig maar met de vorm.
Kennelijk kan het niemand schelen dat er dus helemaal niemand weggaat uit dat gebied. Krant heeft het gekopt en de massa is weer te vree maar ondertussen wordt het omgekeerde gedaan.
Volgens mij wil men helemaal geen eerlijk discussie over wat er nu gebeurd in dat gebied.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |