Nee:quote:Op woensdag 4 maart 2009 12:12 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
er is wel een verschil BNW zijn meer de complotten naar de mensheid gericht.
TRU is meer voor de complotten van bouwfraude, wolmanzouten of Paul McCartney is dead.
BNW is dus meer van de gevestigde orde is Pure Evil
Waarvan sommige mensen menen dan het onverklaarbaar is. Ik heb zelden iets gezien in TRU waar geen logischere verklaring voor is te vinden dan paranormale bullshitquote:Op woensdag 4 maart 2009 12:35 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Nee:
TRU: Je ziet het niet maar toch is het er... Alles over het paranormale, bovennatuurlijke en onverklaarbare.
Brave New World: Samenzwering, verborgen agenda's en geheime geschiedenis. De zoektocht naar de wereld die achter de façade van alledag ligt.
BNW zijn de complotten. TRU is het spirituele en onverklaarbare.
Ik denk niet dat de vaste gasten van TRU het daar mee eens gaan zijnquote:Op woensdag 4 maart 2009 12:12 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
er is wel een verschil BNW zijn meer de complotten naar de mensheid gericht.
TRU is meer voor de complotten van bouwfraude, wolmanzouten of Paul McCartney is dead.
BNW is dus meer van de gevestigde orde is Pure Evil
quote:Op zondag 1 maart 2009 01:37 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Deze theorie was toch opgesteld in 2003. Het is geen theorie nieuwe dus.
En nee Obama haalt helemaaal niemand terug. Dat is maar schijn. Net zo als dat met Guantanomo Bay.
Bush had al militairen teruggehaald voor martial law praktijken voor op straat in de grote steden.
Oke.quote:
quote:Op zondag 8 maart 2009 17:31 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Oke.
Maar dit zegt nog niets of ze echt terugtrekken. Wie zegt ons dat ze niet naar het buurland vertrekken om daar te kutten.
Nog een week en dan is Obama Deception docu uit ...quote:Op zondag 8 maart 2009 19:33 schreef ToT het volgende:
[..]Grenzeloze achterdocht om z'n standpunt vast te houden!
Op die manier is je achterdocht en geloof in complotten oneindig.quote:Op zondag 8 maart 2009 19:37 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Nog een week en dan is Obama Deception docu uit ...
Obama’s Torture Loopholes
Complotten is realiteit en geen fantasie. Bevat je dat wel?quote:Op zondag 8 maart 2009 19:50 schreef Bommenlegger het volgende:
[..]
Op die manier is je achterdocht en geloof in complotten oneindig.
Heb je dat zelf niet door Lambiekje??
Ik denk dat ik nog niet eens 1% in me hele fok-bestaan heb aangekaardquote:Op zondag 8 maart 2009 20:12 schreef ToT het volgende:
Natuurlijk zijn er complotten, maar je kunt ook doorschieten.
quote:Op zondag 8 maart 2009 19:33 schreef ToT het volgende:
[..]Grenzeloze achterdocht om z'n standpunt vast te houden!
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 21:19 schreef Bill_E het volgende:
Ik las idd al eens dat saddam erg geïnteresseerd was in de geschiedenis van zijn land.. Iraq heeft toch een van de oudste culturen van de wereld en er zijn ook de oudste geschriften te wereld. De theorie die ik las ( geen bron ben vergeten waar) beweerde dat saddam "iets" ontdekt heeft wat een bepaalde vergeten/buitenaardse technologie beschreef. En de amerikanen wilde dat ook hebben.
Of het echt zo is zullen we nooit weten denk ik
More Than 17,000 Troops Headed to Afghanistanquote:
T'is allemaal zo'n grote grap he, terugtrekken uit Irak.. en verder gaan in een buurland.quote:Obama also said he is withdrawing some U.S. troops from Iraq. He said that will give the Pentagon more flexibility in shifting troops to Afghanistan.
Weet je wat de grote grap hier is? Irak en Afghanistan zijn geen eens buurlanfenquote:Op woensdag 11 maart 2009 11:18 schreef Ticker het volgende:
[..]
More Than 17,000 Troops Headed to Afghanistan
[..]
T'is allemaal zo'n grote grap he, terugtrekken uit Irak.. en verder gaan in een buurland.
quote:Op woensdag 11 maart 2009 14:33 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Weet je wat de grote grap hier is? Irak en Afghanistan zijn geen eens buurlanfen
quote:Op woensdag 11 maart 2009 14:33 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Weet je wat de grote grap hier is? Irak en Afghanistan zijn geen eens buurlanfen
Je moet wel erg draaien om het een beetje geloofwaardig te houden he?quote:Op woensdag 11 maart 2009 16:10 schreef Ticker het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wel erg lekker dicht bij Iran... zouden we die ook nog eens verder onder druk kunnen zetten.
Ja, want Irak en Afganistan liggen net als India en Amerika van elkaar verwijderd.quote:Op woensdag 11 maart 2009 16:26 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Je moet wel erg draaien om het een beetje geloofwaardig te houden he?
Ach, ik plaats 1 keer een berichtje en heel je theorie valt in duigen, dus tis maar net wat je 'kop in het zand steken' noemt.quote:Op woensdag 11 maart 2009 17:01 schreef Ticker het volgende:
[..]
Ja, want Irak en Afganistan liggen net als India en Amerika van elkaar verwijderd.
En Iran heeft sinds 2001 ook totaal geen belangrijke (bush uitspraak:bedreigende) rol gespeeld?
Je moet je kop wel erg diep in het zand steken om sceptici te spelen he?
quote:Op woensdag 11 maart 2009 17:39 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ach, ik plaats 1 keer een berichtje en heel je theorie valt in duigen, dus tis maar net wat je 'kop in het zand steken' noemt.
Eerst zouden ze in een buurland verder gaan, nu gaan ze opeens Iran aanvallen, whats next?
Sorry hoor, maar wat praat je nu opeens raar dan? Ik snap heel goed wat er aan de hand is, net zoals ik weet dat Afghanistan en Irak niet naast elkaar liggen.quote:Op woensdag 11 maart 2009 18:22 schreef Ticker het volgende:
[..]
Je snapt er echt geen drol van? Maakt niet uit.. valt me vaker bij je op!
Dan had je dat moeten zeggen, en niet dit:quote:Punt is dat er helemaal niemand uit die regio gaat en al helemaal geen amerika.
![]()
quote:Op woensdag 11 maart 2009 11:18 schreef Ticker het volgende:
T'is allemaal zo'n grote grap he, terugtrekken uit Irak.. en verder gaan in een buurland.
Oh nu snap ik je pas, je viel over het woordje buurland omdat Iran ertussen in zit?quote:Op woensdag 11 maart 2009 18:40 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar wat praat je nu opeens raar dan? Ik snap heel goed wat er aan de hand is, net zoals ik weet dat Afghanistan en Irak niet naast elkaar liggen.
[..]
Dan had je dat moeten zeggen, en niet dit:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |