Alleen op jouwquote:Op maandag 3 november 2008 13:03 schreef Houtworm het volgende:
[..]
Je denkt wel vaker verkeerde dingen.
Als je denkt dat je met mij geen zinvolle inhoudelijke discussie te kunnen voeren, waarom reageer je dan alleen op mij?
In deze discussie zie ik jou toch vooral alleen op mij reageren.quote:Op maandag 3 november 2008 13:17 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Alleen op jouwDan heb je heel veel nicks.
Het moet gezegd, jullie zijn een leuk stel. Ik geniet mateloos van jullie liefdesdans.quote:Op maandag 3 november 2008 13:32 schreef Houtworm het volgende:
[..]
In deze discussie zie ik jou toch vooral alleen op mij reageren.
Jammer dat ook dat weer uitgelegd moet worden.
jij vormt anders een kliek met Atuinhek.quote:Op maandag 3 november 2008 14:01 schreef Terecht het volgende:
[..]
Het moet gezegd, jullie zijn een leuk stel. Ik geniet mateloos van jullie liefdesdans.
En jij staat weer helemaal apart van iedereenquote:Op maandag 3 november 2008 15:30 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
jij vormt anders een kliek met Atuinhek.
Ja, wij gaan regelmatig op de intieme toerquote:Op maandag 3 november 2008 15:30 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
jij vormt anders een kliek met Atuinhek.
Party pooperquote:Op maandag 3 november 2008 16:37 schreef Vedanta_veri het volgende:
Dit topic begint steeds meer te lijken op aapjes kijken, mischien moet er maar weer even een modje inspringen. Kleine kindertjes hier.
Wat is uw diagnose, dr Unclescorp?quote:Op maandag 3 november 2008 16:43 schreef UncleScorp het volgende:
Zo zie je maar dat beide partijen last hebben van psychische aandoeningen
Vind ik een goed idee ja. Dan lijkt het ook wat minder op trollenland hier.quote:Op maandag 3 november 2008 16:58 schreef jogy het volgende:
Zal ik de titel veranderen naar 'BNW bitchfight #239872' ?
Strikvraag, trappen we niet in.quote:Op maandag 3 november 2008 17:02 schreef Vedanta_veri het volgende:
Ik vraag mij trouwens af of terecht hout scorp en mischien a tuinhek J. Edgar hoover ook een psychisch verwarde man vonden.
Niet van dat zure, je neemt jezelf veels te serieus.quote:Op maandag 3 november 2008 17:03 schreef Vedanta_veri het volgende:
[..]
Vind ik een goed idee ja. Dan lijkt het ook wat minder op trollenland hier.
In hoeverre ken jij dan overige 'random' personen die in complotten geloven?quote:Op maandag 3 november 2008 17:09 schreef Terecht het volgende:
[..]
Strikvraag, trappen we niet in.
Ik ken de beste man nauwelijks, dus ik zou de vraag serieus niet kunnen beantwoorden.
Eigenlijk alleen van internetfora, in het dagelijks leven ben ik er nog nooit eentje tegengekomen. Behalve dan mijn ouwe heer, die gelooft in een samenzwering bij de moord op JFK. Maar dat zal wrs geen uitzondering zijn voor de mensen van zijn generatie. Dat is trouwens ook hoe ik mij ben gaan interesseren voor complottheorieen. Ik vind ze alleen vrijwel nooit overtuigend.quote:Op maandag 3 november 2008 17:13 schreef Vedanta_veri het volgende:
[..]
In hoeverre ken jij dan overige 'random' personen die in complotten geloven?
Op zich was het best een serieus topic, tot op een zeker punt.quote:Op maandag 3 november 2008 17:10 schreef Terecht het volgende:
[..]
Niet van dat zure, je neemt jezelf veels te serieus.
Hoover waart niet op dit forum rond om zijn ideeën te verkondigen en op te dringen aan anderen.quote:Op maandag 3 november 2008 17:13 schreef Vedanta_veri het volgende:
[..]
In hoeverre ken jij dan overige 'random' personen die in complotten geloven?
Een efteling trol ook wel een laafquote:Op maandag 3 november 2008 15:56 schreef Terecht het volgende:
[..]
Ja, wij gaan regelmatig op de intieme toer. Maar je hebt nog niet verteld wat een laaf is
.
Hij is anders wel (indirect) verantwoordelijk voor het feit dat jij niet objectief kan nadenken.quote:Op maandag 3 november 2008 17:33 schreef Houtworm het volgende:
[..]
Hoover waart niet op dit forum rond om zijn ideeën te verkondigen en op te dringen aan anderen.
En jij en een select groepje anderen kunnen dat op magische wijze wel?quote:Op maandag 3 november 2008 18:39 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Hij is anders wel (indirect) verantwoordelijk voor het feit dat jij niet objectief kan nadenken.
MK-ULTRA anyone?!?
Dat dus.quote:Op maandag 3 november 2008 17:18 schreef Terecht het volgende:
[..]
Eigenlijk alleen van internetfora, in het dagelijks leven ben ik er nog nooit eentje tegengekomen. Behalve dan mijn ouwe heer, die gelooft in een samenzwering bij de moord op JFK. Maar dat zal wrs geen uitzondering zijn voor de mensen van zijn generatie. Dat is trouwens ook hoe ik mij ben gaan interesseren voor complottheorieen. Ik vind ze alleen vrijwel nooit overtuigend.
Natuurlijk. Lambiekje gelooft namelijk heilig in de Youtube-religie; wat daar staat is waarheid!quote:Op maandag 3 november 2008 20:08 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
En jij en een select groepje anderen kunnen dat op magische wijze wel?
quote:Op maandag 3 november 2008 16:37 schreef Vedanta_veri het volgende:
Dit topic begint steeds meer te lijken op aapjes kijken, mischien moet er maar weer even een modje inspringen. Kleine kindertjes hier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |