Het gaat mij niet om het feit dat er gemodereerd wordt maar de manier waarop.quote:Op zondag 23 november 2008 12:30 schreef ToT het volgende:
Resonancer, dat was niks persoonlijks; ik wilde gewoon dat heen en weer gezeur en gegooi met beschuldigingen naar elkaar eindigen. Het waren niet alleen jouw posts die werden verwijderd. Ik had al meerdere keren gevraagd of men dat gedram een keer achter zich wilde laten en toch ging men door met moddergooien naar elkaar.
Hoe serieus neem je een moderator dan?
Jammer dat je je daardoor weg zou laten jagen.
Zal ik doen.quote:Op zondag 23 november 2008 15:29 schreef ToT het volgende:
Nou ik kan niet continu 24 uur per dag op Fok kijken. Soms zie ik hele pagina's heen en weer gekibbel; dat ga ik niet allemaal meer opschonen. Nu ben ik ff een weekendje redelijk in de gelegenheid om de boel in de gaten te houden, en dan wil ik ook dat gekibbel in de kiem smoren.
Buiten dat kijk ik ook naar of posts naast het gekibbel ook inhoudelijke bijdrages leveren aan het topic zelf. Soms edit ik een post om het ongewenste er uit te halen, maar dat is dit weekend nog even niet gebeurd.
Ik haal BEWUST aanvallende / terechtwijzende posts weg, JUIST om er voor te zorgen dat mensen er niet meer op kunnen reageren! In hoeveel verschillende talen moet ik zeggen dat het gekibbel afgelopen moet zijn en dat men on topic verder moet gaan?
Mocht je door willen gaan op een persoonlijk aanvallende post van een medeforummer, gebruik dan de PM-functie!
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:38 schreef teamlead het volgende:
neuh.. da's wel uitgekauwd denk ik.. tenzij je nog schokkende on topic info hebt ofzo?
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:40 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]Ik kan wel even een complot verzinnen, vervolgens er een gare website over maken en dan zien of lambiekje het gelooft ....
Ja dat was idd minder handig...quote:Op zaterdag 17 januari 2009 01:31 schreef teamlead het volgende:
tja, de holocaust ontkennen is niet handig. Dat was vrij duidelijk aangekondigd,
HIj was/is gewoon paranoidequote:Op zaterdag 17 januari 2009 01:35 schreef teamlead het volgende:
for the record: ik vind het wel jammer. Ik mag lambiekje wel, ook al ben ik het niet vaak met hem eens en vind ik dat hij regelmatig spoken ziet.
Ik vind dat 'ie eigenlijk vrijwel altijd spoken ziet. Maar vind het jammer dat 'ie weg is, en ben het er eigenlijk ook niet mee eens. Hij is namelijk nogal uitgelokt in dit geval.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 01:35 schreef teamlead het volgende:
for the record: ik vind het wel jammer. Ik mag lambiekje wel, ook al ben ik het niet vaak met hem eens en vind ik dat hij regelmatig spoken ziet.
*Mee eensch is*quote:Op zaterdag 17 januari 2009 01:35 schreef teamlead het volgende:
De user zelf volgens mij... Daarnaast vind ik het wel vreemd dat het strafbaar isquote:Op zaterdag 17 januari 2009 10:10 schreef Resonancer het volgende:
Ik ben benieuwd of je over pakweg 50 jr de hoeveelheid slachtoffers als gevolg van het gebruik van verarmd uranium in munitie wel mag bagataliseren.
Ik snap de BAN van Lambiek heel goed, de staf van Fok had geen keus, het is immers bij wet verboden.
Wie is er eigenlijk verantwoordelijk als er strafbaar materiaal op het Forum gezet word?
Uiteindelijk de user zelf, maar het forum (dus Danny) volgens mij ook als er niet opgetreden wordt.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 10:13 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
De user zelf volgens mij... Daarnaast vind ik het wel vreemd dat het strafbaar is
euh.. oke..quote:Op zaterdag 17 januari 2009 12:17 schreef Vedanta_veri het volgende:
Dit forum is een grap geworden, ik ben weg hier.
Waarschijnlijk omdat we geen illegale dingen toelaten (ook al staan we er niet 100% achter DAT het illegaal is?). Omdat we Fok op die manier uit de problemen willen houden?quote:
dat dusquote:Op zaterdag 17 januari 2009 12:35 schreef ToT het volgende:
Anywayz; we zijn nog even aan het overleggen wat Lambiekje's lot zal zijn. Hij is niet permanent weg of zo hoor!
Creatief... maar neequote:Op zaterdag 17 januari 2009 13:40 schreef DutchErrorist het volgende:
Als we nou de holocaust veranderen in de zomervakantie, vervolgens de kampen campings noemen en de joden, vakantiegangers noemen...!
En we gaan ons dan afvragen hoeveel vakantiegangers tijdens en na die zomervakantie lekker op de campings zijn gebleven omdat het daar zo gezellig was,.... Mag het dan wel?
Ik pleit voor een niet al te lange ban. Max. een week of zo. Denk dat de boodschap dan wel aangekomen is.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 12:35 schreef ToT het volgende:
Anywayz; we zijn nog even aan het overleggen wat Lambiekje's lot zal zijn. Hij is niet permanent weg of zo hoor!
Ik vind het woord bagatelliseren wel voor interpretatie vatbaar. Vergoelijken is imo iets anders als minimaliseren b.v.. Maar snap dat het niet aan de Fok staf is om dat per reactie te beoordelen.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 13:46 schreef teamlead het volgende:
[..]
Creatief... maar nee
Dat onderwerp is gewoon niet bespreekbaar. Niet omdat ToT dat graag wilt, of omdat de FA's dat graag willen of omdat ik dat graag wil, maar simpelweg omdat het in Nederland niet is toegestaan om de holocaust te ontkennen of te bagatelliseren.
Daar zijn hele rechtzaken over geweest en de hoge raad heeft een uitspraak gedaan. Of wij het nu wel of niet met die uitspraak eens zijn doet dan dus niet meer ter zake.. het mag gewoonweg niet.
En dat dit op gespannen voet staat met de vrijheid van meningsuiting ben ik meteen met iedereen eens, maar dat heeft de hoge raad ongetwijfeld óók meegenomen in haar oordeel
Jazeker wel, door mij te bannen. Ik erken de huidige geschiedenisleer niet en moet om fok te beschermen gebanned worden, net als lambiekje.quote:Op zondag 18 januari 2009 13:01 schreef teamlead het volgende:
De grenzen van BNW
duidelijker kunnen we niet worden vrees ik.
quote:Op zondag 18 januari 2009 20:39 schreef Vedanta_veri het volgende:
[..]
Jazeker wel, door mij te bannen. Ik erken de huidige geschiedenisleer niet en moet om fok te beschermen gebanned worden, net als lambiekje.
OK, ik gooi dit account van je wel door de shredderquote:Op zondag 18 januari 2009 20:39 schreef Vedanta_veri het volgende:
[..]
Jazeker wel, door mij te bannen. Ik erken de huidige geschiedenisleer niet en moet om fok te beschermen gebanned worden, net als lambiekje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |