Wat een onzin, de vader van Maxima werd pas belangrijk midden en eind jaren 70, het grootste gedeelte van de tekst gaat daar niet over.quote:Deze bovenstaande site bevat informatie omtrent Argentinie ten tijde dat de vader van Maxima een 'hotemetoot' was aldaar. Eigenlijk is deze post te goed voor deze topic, maar goed. Ik wil dat de mensen eens lezen, hoe het was om in Argentinie te leven na Perón.
Raar figuur ... je LEEST NIET GOED !quote:Op zaterdag 15 november 2008 06:26 schreef flipsen het volgende:
Wat een onzin, de vader van Maxima werd pas belangrijk midden en eind jaren 70, het grootste gedeelte van de tekst gaat daar niet over.
Omdat hij niet alles gelooft wat gepubliceerd is, leest hij niet goed en is hij katholiek?quote:Op zaterdag 15 november 2008 06:37 schreef Apollyon het volgende:
Raar figuur ... je LEEST NIET GOED !
"Argentines still lack a definitive understanding of the general moral blindness that allowed the l976/83 dictatorship to carry out its gruesome exterminations."
Ik ken die eigenschap van niet-lezen slechts bij Christenen ... laat me raden ... je bent katholiek.
Laat me raden; jij bent protestant, woont in Middelharnis en kan OOK NIET goed LEZEN !quote:Op zaterdag 15 november 2008 08:54 schreef spijkerbroek het volgende:
Omdat hij niet alles gelooft wat gepubliceerd is, leest hij niet goed en is hij katholiek?
Wat een klinkklare nonsens braak je uit, man.
Ik ken die eigenschap van alles geloven wat gepubliceerd wordt alleen bij mensen die naief zijn.
Fout, fout en fout.quote:Op zaterdag 15 november 2008 08:58 schreef Apollyon het volgende:
Laat me raden; jij bent protestant, woont in Middelharnis en kan OOK NIET goed LEZEN !
Je bent een irritant figuur. Mag ik dat zeggen ?quote:Op zaterdag 15 november 2008 09:01 schreef Swetsenegger het volgende:
Ja dat mag je ook best snuiven.
Meidoornveld 110quote:Op zaterdag 15 november 2008 09:03 schreef Apollyon het volgende:
[..]
Je bent een irritant figuur. Mag ik dat zeggen ?
Zullen we adressen uitwisselen ?
Lijkt me leuk.
quote:Op zaterdag 15 november 2008 09:05 schreef Swetsenegger het volgende:
Meidoornveld 110 - 2906 AD Capelle aan den IJssel
Met zulke vrienden heb je geen vijanden nodigquote:Op zaterdag 15 november 2008 09:05 schreef Apollyon het volgende:
Je bent een Haagse Marokkaan, dat weet ik ook wel, maar ik beschermde je
'De inbox van swetsenegger is vol'quote:Op zaterdag 15 november 2008 09:15 schreef Swetsenegger het volgende:
Maar we gingen uitwisselen. Dus post je adres maar even.
Voordat je 'm edit, zal ik 'm maar ff quotenquote:Op zaterdag 15 november 2008 09:24 schreef Apollyon het volgende:
'De inbox van swetsenegger is vol'
Verder ... kun je maar beter benen maken, klootzak. Ik heb geen zin om er een koud te maken over een forum-topic. Vuile paardelul.
Voor het archief.quote:Op zaterdag 15 november 2008 09:24 schreef Apollyon het volgende:
[..]
Verder ... kun je maar beter benen maken, klootzak. Ik heb geen zin om er een koud te maken over een forum-topic. Vuile paardelul.
quote:Op zaterdag 15 november 2008 09:24 schreef Apollyon het volgende:
[..]
OMFGquote:Op zaterdag 15 november 2008 09:24 schreef Apollyon het volgende:
[..]
Indrukwekkend.quote:Op zaterdag 15 november 2008 09:24 schreef Apollyon het volgende:
Prille liefde op het ganse forum.quote:Op zaterdag 15 november 2008 09:19 schreef Apollyon het volgende:
[..]
Als ik ooit zelfmoord wil gaan plegen, maar eerst nog een paar meenemen naar het hiernamaals, dan sta jij op die lijst. Okee ? Zwetzeruitjeeirerleggendekuttekop.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |