quote:Op zaterdag 15 november 2008 07:58 schreef Zotheid het volgende:
Een willekeurig topic in OUD:
-afbeelding-![]()
Screw you !quote:Op zaterdag 15 november 2008 08:08 schreef AngerManagement het volgende:
Mensen zónder avatar, dat is pas triest.
quote:Op zaterdag 15 november 2008 08:21 schreef quirina het volgende:
Heb je dan zelf geen lief hondje of een schattige beeb?
Joh, zwarte mierenegel [eierleggend zoogdier]. Ga je moeder pesten ...quote:Op zaterdag 15 november 2008 08:28 schreef Swetsenegger het volgende:
En dat van de nieuwste bipolaire dorpsidioot op fok
Och ... die is nog fototechnisch verantwoord ...quote:Op zaterdag 15 november 2008 08:28 schreef AngerManagement het volgende:
Dit is pas een leuke avatar:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 15 november 2008 08:38 schreef quirina het volgende:
Nou gebruik je gefrituurde Vietnamese loempia hond dan als avatar
Waarschijnlijk valt ze voornamelijk op niet lithium slikkende mensen.quote:Op zaterdag 15 november 2008 08:46 schreef Apollyon het volgende:
[..]
.... ik had eigenlijk gehoopt, dat je over die 'beeb'-avatar zou beginnen en zeggen : "Maken wij toch een avatar ?"
![]()
...
Als ik ooit zelfmoord wil gaan plegen, maar eerst nog een paar meenemen naar het hiernamaals, dan sta jij op die lijst. Okee ? Zwetzeruitjeeirerleggendekuttekop.quote:Op zaterdag 15 november 2008 08:56 schreef Swetsenegger het volgende:
Waarschijnlijk valt ze voornamelijk op niet lithium slikkende mensen.
quote:Op zaterdag 15 november 2008 08:56 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Waarschijnlijk valt ze voornamelijk op niet lithium slikkende mensen.
hell no !!!quote:Op zaterdag 15 november 2008 09:52 schreef -Strawberry- het volgende:
De avatar van de TS...En die vind je wel mooi?
Laat hem goed shoppen.quote:Op zaterdag 15 november 2008 09:55 schreef geelkuikentje het volgende:
Geef mij m'n slecht geshopte sintergeneraal plaatje maar
Hij is gebanned.quote:Op zaterdag 15 november 2008 10:49 schreef Funksoldier het volgende:
ah, dus ik ben niet de enigste die zich er aan ergert?![]()
TS,z org eens dat het leesbaar is, die text die in je avatar verspringt...dat is pas zwaar irritant.
Wil toch nog even zeggen dat TS een avatar van zijn moeder had.quote:
quote:Op zaterdag 15 november 2008 09:19 schreef Apollyon het volgende:
[..]
Als ik ooit zelfmoord wil gaan plegen, maar eerst nog een paar meenemen naar het hiernamaals, dan sta jij op die lijst. Okee ? Zwetzeruitjeeirerleggendekuttekop.
Dus jij bent een dikretige man met een dwarsleasie in een rolstoel?quote:Op zaterdag 15 november 2008 07:57 schreef DancingPhoebe het volgende:
Sowieso ben ik er een voorstander van zo weinig mogelijk van je echte persoon aan je nick te koppelen, dus ik vind zulke dingen hoe dan ook een mysterie. ..
Hi, Zwetseneggerquote:Op zaterdag 15 november 2008 08:28 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
En dat van de nieuwste bipolaire dorpsidioot op fok
Zijn nog lelijk ook, al die koters.quote:Op zaterdag 15 november 2008 07:58 schreef Zotheid het volgende:Of of of hyves profielen van een baby of hond...
En hier zijn er ook genoeg. Een willekeurig topic in OUD:
[ afbeelding ]
Ja, en Einstein was ook een autist, en nu?quote:Op zaterdag 15 november 2008 12:28 schreef Marsyas het volgende:
[..]
Hi, Zwetsenegger
Ik ben nieuwerderder.....
BTW, zonder "bipolaire dorpsidioten" liep je nog in berenvellen, koploze kip.
Newton, Galileo, da Vinci, Michelangelo, Churchill, Edison, Jezus, M.L.King etc. waren het ook..
Ordinaire mannetjes zoals jij bedenken per definitie niets origineels...Mark my words..
quote:Op zaterdag 15 november 2008 09:19 schreef Apollyon het volgende:
[..]
Als ik ooit zelfmoord wil gaan plegen, maar eerst nog een paar meenemen naar het hiernamaals, dan sta jij op die lijst. Okee ? Zwetzeruitjeeirerleggendekuttekop.
Wel grappig dat je een bipolair citeert in dit verband..Maar ik kan het ook omdraaien.quote:Op zaterdag 15 november 2008 12:57 schreef DancingPhoebe het volgende:
But the fact that some geniuses were laughed at does not imply that all who are laughed at are geniuses. They laughed at Columbus, they laughed at Fulton, they laughed at the Wright brothers. But they also laughed at Bozo the Clown.
Carl Sagan (1934 - 1996)
wat een vreemde scheve dingen - is ze wel een echte vrouw?quote:Op zaterdag 15 november 2008 08:08 schreef Tvrb0Jugend het volgende:
Ik heb de tieten vamme chick als plaatje.
dan zeg je at ze lief zijnquote:Op zaterdag 15 november 2008 12:34 schreef GodsAkker het volgende:
[..]
Zijn nog lelijk ook, al die koters.
quote:Op zaterdag 15 november 2008 12:34 schreef GodsAkker het volgende:
[..]
Zijn nog lelijk ook, al die koters.
Precies!quote:Op zaterdag 15 november 2008 13:01 schreef Ole het volgende:
Nee een kat, dat is al helemáál belachelijk stom
Eg welquote:
Of een konijn. Dat doe je toch niet !quote:Op zaterdag 15 november 2008 13:01 schreef Ole het volgende:
Nee een kat, dat is al helemáál belachelijk stom
jij weet er alles van hequote:Op zaterdag 15 november 2008 17:18 schreef massy het volgende:
[..]
Of een konijn. Dat doe je toch niet !
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |