Heeft een productieleider weer ergens een handtekening ondergezet waar ik niks van weet?quote:Op zaterdag 16 februari 2008 20:09 schreef Jivis het volgende:
Nu kunne jullie wel heel gespeeld verbaasd gaan doen, maar er is gewoon een keiharde afspraak gemaakt en die komen jullie nu niet na.
In de TT ook, het is "Sawyer"quote:Op zaterdag 16 februari 2008 20:13 schreef Bullet-tooth het volgende:
Foutje onderaan de OP.
Charlie kwam de vorige aflevering nog voor, dus waarom zou je hem er nu al uithalen? Hurley ziet hem nog in zijn illusies.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 20:14 schreef Marble het volgende:
Waarom staat Charlie nou nog steeds in die fucking OP? Luie TSsen altijd hier.
Idd, bovendien heeft nog niet iedereen hier de 1e aflevering van dit seizoen gezien. Die kunnen nu nog mooi even terugzoeken wie die Charlie ook alweer wasquote:Op zaterdag 16 februari 2008 20:15 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Charlie kwam de vorige aflevering nog voor, dus waarom zou je hem er nu al uithalen? Hurley ziet hem nog in zijn illusies.
Ja, dat doe ik nu ook. Tot de stop kijk ik wel even, en zal dan de OP wel even aanpassen.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 20:51 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Zou je dan niet gewoon een paar afleveringen wachten. Dan is dat wel duidelijk.
Het zal meer te maken hebben dat de communicatie via elektromagnetische signalen verloopt die, nu The Looking Glass ze niet meer blokkeerd, gewoon vrijwel realtime overkomen.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 20:42 schreef Biff-Tannen het volgende:
Wat me opviel in de laatste aflevering is dat Faraday geen last had van tijdsverschil bij het telefoneren met die andere persoon op de boot.
Alles op de grond lijkt prima te gaan. Pas wanneer er dingen door de lucht gaan gebeuren er vreemde dingen; testraket met gek tijdsverschil, oceanic 815 die neerstort, helikopter met landproblemen.
Zou dit ook 1 van de redenen zijn waarom Ben een duikboot gebruikte om te reizen i.p.v. een vliegtuig?
(Hij koos natuurlijk ook voor een duikboot om onopvallender te reizen)
Was het eerste wat ik dacht jaquote:Op zaterdag 16 februari 2008 21:27 schreef Haunter het volgende:
Toffe quote idd! Maar misschien wel spoilerig voor de NL-kijkers.
Als het écht zo moeilijk is om een ontopic-zin eruit te persen, moet je misschien je bookmarkfunctie maar gebruiken.quote:
Onopvallender voor wie?quote:Op zaterdag 16 februari 2008 20:42 schreef Biff-Tannen het volgende:
Wat me opviel in de laatste aflevering is dat Faraday geen last had van tijdsverschil bij het telefoneren met die andere persoon op de boot.
Alles op de grond lijkt prima te gaan. Pas wanneer er dingen door de lucht gaan gebeuren er vreemde dingen; testraket met gek tijdsverschil, oceanic 815 die neerstort, helikopter met landproblemen.
Zou dit ook 1 van de redenen zijn waarom Ben een duikboot gebruikte om te reizen i.p.v. een vliegtuig?
De exacte zin weet ik niet meer, maar in ieder geval dat hij precies dezelfde richting moest vliegen en hoedanook daar niet van af moest wijken.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 23:15 schreef remlof het volgende:
Wat zei die wetenschapper (Daniel?) aan het eind nu tegen de helicopterpiloot? "Keep your bearing?" ofzo?
Wat hoogstwaarschijnlijk dezelfde richting is als Michael en Walt moesten varen. Bearing 235 ofzo?quote:Op zaterdag 16 februari 2008 23:22 schreef Haunter het volgende:
[..]
De exacte zin weet ik niet meer, maar in ieder geval dat hij precies dezelfde richting moest vliegen en hoedanook daar niet van af moest wijken.
325 was het, denk dat dat inderdaad dezelfde is.quote:Op zondag 17 februari 2008 00:01 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Wat hoogstwaarschijnlijk dezelfde richting is als Michael en Walt moesten varen. Bearing 235 ofzo?
bearing ? is dat Engels voor koers ofzo ?quote:Op zondag 17 februari 2008 00:17 schreef Dark_Angelus het volgende:
Oh echt ik snap d'r geen reet meer van
Bearing may refer to:quote:Op zondag 17 februari 2008 00:31 schreef EvilMarc het volgende:
[..]
bearing ? is dat Engels voor koers ofzo ?
Denk je? Als je zoveel paspoorten hebt kan je vast ook wel je beginbestemming faken voor de buitenwereld.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 20:42 schreef Biff-Tannen het volgende:
Ach welnee, wat zou dat spoileren dan?quote:Op zondag 17 februari 2008 00:14 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Wel een beetje spoilerige titel voor de niet US volgers.
Ben je sarcastisch?quote:Op zondag 17 februari 2008 00:31 schreef EvilMarc het volgende:
[..]
bearing ? is dat Engels voor koers ofzo ?
Dat er mensen van een boot op het eiland gaan komen. Op zich geen grote spoiler maar het zegt wel iets over de verhaallijn die komen gaat.quote:Op zondag 17 februari 2008 02:57 schreef remlof het volgende:
[..]
Ach welnee, wat zou dat spoileren dan?
Ja dat wordt een bier en tieten orgie, heb ik me laten influisterenquote:Op zondag 17 februari 2008 11:28 schreef Symer het volgende:
Als de tijdlijn op lostpedia klopt is het nu 24 december op het eiland, bijna kerstavond dus. Ben benieuwd of ze daar volgende week iets aan doen.
Ik zat eerder te denken dat het Sawyer was naar wie ze terug moest.....quote:Op zondag 17 februari 2008 12:07 schreef Agrafes het volgende:
Kate zou het dan ook wel over Ben gehad hebben in die slotscene van seizoen 3, toen ze vertelde dat ze snel naar huis moest omdat 'hij' anders iets zou gaan vermoeden. Wel opvallend dat Kate en Sayid hun leven in de toekomst wel op orde hebben en Jack en Hurley niet, heeft dat iets met samenwerking met Ben te maken?
Omdat door het tijdverschil de piloot zou kunnen denken dat hij verkeerd vliegt en dan van richting gaat veranderen. Daardoor zouden ze zonder brandstof de zee in kunnen belanden.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 23:22 schreef Haunter het volgende:
[..]
De exacte zin weet ik niet meer, maar in ieder geval dat hij precies dezelfde richting moest vliegen en hoedanook daar niet van af moest wijken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik weet niet of bekend is wanneer deze FFs waren maar Jack had het ook wel op een rijtje, die is later pas gaan doordraaien.quote:Op zondag 17 februari 2008 12:07 schreef Agrafes het volgende:
Kate zou het dan ook wel over Ben gehad hebben in die slotscene van seizoen 3, toen ze vertelde dat ze snel naar huis moest omdat 'hij' anders iets zou gaan vermoeden. Wel opvallend dat Kate en Sayid hun leven in de toekomst wel op orde hebben en Jack en Hurley niet, heeft dat iets met samenwerking met Ben te maken?
Dit is daarom ook een USA topic >_>quote:Op zondag 17 februari 2008 00:14 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Wel een beetje spoilerige titel voor de niet US volgers.
quote:Op zondag 17 februari 2008 14:45 schreef Treveo het volgende:
[..]
Dit is daarom ook een USA topic >_>
Nou, Sayid's leven is niet echt op orde naar mijn mening. Hij reist de wereld af om mensen te vermoorden voor Ben. En van Kate weten we nog niet zoveel, maar volgens mij gaan de flashfowards in aflevering 4 over haar, dus dan zullen we het wel zien.quote:Op zondag 17 februari 2008 12:07 schreef Agrafes het volgende:
Ik ben benieuwd of ze nog wat aan de tsunami van 26 december doen, die moet daar toch ook langskomen zou je denken. Ik dacht zelfs gelezen hebben dat de schrijvers daar inderdaad rekening mee hielden.quote:Op zondag 17 februari 2008 11:28 schreef Symer het volgende:
Als de tijdlijn op lostpedia klopt is het nu 24 december op het eiland, bijna kerstavond dus. Ben benieuwd of ze daar volgende week iets aan doen.
Ja maar mensen zien dit topic en dus ook de TT in hun actieve topics?quote:Op zondag 17 februari 2008 14:45 schreef Treveo het volgende:
[..]
Dit is daarom ook een USA topic >_>
Oh.. ik heb afgelopen nacht maar 5 uurtjes geslapen, blijkbaar nog niet helemaal wakker... jullie hadden over de TTquote:Op zondag 17 februari 2008 15:16 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Ja maar mensen zien dit topic en dus ook de TT in hun actieve topics?
Denk na...
quote:Op zondag 17 februari 2008 13:12 schreef Haunter het volgende:
Oja,
Volgens IMDBSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Michael is al sinds seizoen 3 wegquote:Op zondag 17 februari 2008 18:13 schreef Sanderrrr het volgende:
Hoe komt Said ineens in Berlijn terecht?
En waar is Michael gebleven? (niet handig zo'n lange break)
quote:Op zondag 17 februari 2008 13:12 schreef Haunter het volgende:
Oja,
Volgens IMDBYukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
Zolang Walt maar weer terug komt spoedig.quote:
quote:Op zondag 17 februari 2008 16:32 schreef Aventura het volgende:
[..]InderdaadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
Die vind ik net zo erg.quote:Op zondag 17 februari 2008 18:25 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Zolang Walt maar weer terug komt spoedig.
Dat zeg ik, is al zolang geleden, wat is er met hem gebeurd dat ie weg is?quote:Op zondag 17 februari 2008 18:15 schreef Merkie het volgende:
[..]
Michael is al sinds seizoen 3 weg?
Toevallig vond ik Eko ook best irritant jaquote:Op zondag 17 februari 2008 18:36 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Stelletje negerhaters.
Mr Ekoquote:Op zondag 17 februari 2008 18:39 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Toevallig vond ik Eko ook best irritant ja
Daar is hij heen gefietst?quote:Op zondag 17 februari 2008 18:13 schreef Sanderrrr het volgende:
Hoe komt Said ineens in Berlijn terecht?
En waar is Michael gebleven? (niet handig zo'n lange break)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat kan toch helemaal niet, dan kan je niet communiceren met de buitenwereld toch? Telefoongesprekken enz.quote:Op zondag 17 februari 2008 18:57 schreef Evil_Jur het volgende:
Overigens denk ik dat we de volgende aflevering ook horen dat de overlevenden jaren vermist zijn geweest. Dus hoewel het voor hen 90 dagen waren, zijn er in de echte wereld enkele jaren voorbij gegaan.
Zolang Sawyer maar blijft voorlopigquote:Op zondag 17 februari 2008 18:25 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Zolang Walt maar weer terug komt spoedig.
Beste post van vandaag.quote:Op zondag 17 februari 2008 19:16 schreef Ladylicious het volgende:
[..]
Zolang Sawyer maar blijft voorlopig
Idd!quote:Op zondag 17 februari 2008 18:39 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Toevallig vond ik Eko ook best irritant ja
Mwoa, dat tijd anders loopt op het eiland is wel duidelijk, en toch kunnen ze inderdaad wel communiceren. Daar zal wel een verklaring voor komen denk ik...quote:Op zondag 17 februari 2008 19:15 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Dat kan toch helemaal niet, dan kan je niet communiceren met de buitenwereld toch? Telefoongesprekken enz.
Het lijkt me eerder dat er een barriëre tussen het eiland en de buitenwereld zit, die enkele zaken vervormen. Misschien genereert het eiland wel een soort Möbiusband die materie tijdelijk opsluit, denk aan Desmond die maar niet weg kon komen. Elektromagnetische straling zou dan wel een uitzondering vormen.quote:Op zondag 17 februari 2008 23:47 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Mwoa, dat tijd anders loopt op het eiland is wel duidelijk, en toch kunnen ze inderdaad wel communiceren. Daar zal wel een verklaring voor komen denk ik...
Maar dat verklaart weer niet echt waarom Richard bijvoorbeeld niet ouder is geworden in 40 jaar... Alhoewel mijn theorie dat ook niet echt doet bedenk ik me nuquote:Op maandag 18 februari 2008 00:00 schreef Zyggie het volgende:
[..]
Het lijkt me eerder dat er een barriëre tussen het eiland en de buitenwereld zit, die enkele zaken vervormen. Misschien genereert het eiland wel een soort Möbiusband die materie tijdelijk opsluit, denk aan Desmond die maar niet weg kon komen. Elektromagnetische straling zou dan wel een uitzondering vormen.
Ja, ik zie ook de overeenkomsten. Alleen het lost-eiland is zo vaag dat het nog 30 andere theorieën incorporeert.quote:Op maandag 18 februari 2008 00:11 schreef Evil_Jur het volgende:
Waar ik steeds meer aan moet denken is The Langoliers. En het is duidelijk dat de producers fan zijn van King en ook vaak referenties gebruiken, dus misschien...
Vorige week werd mij wijsgemaakt dat de afgelopen aflevering Michael-centered zou zijn. Ik zou dan ook niet teveel waarde hechten aan de geruchten.quote:Op maandag 18 februari 2008 00:39 schreef clumsy_clown het volgende:
Ja, ik weet het, ik ben een zeur, maar door hier te lezen weet ik dat de volgende aflevering waarschijnlijk over Kate gaat en dat er iets met Michael is. Had niet gehoeven, zeg maar.
Ik zie in de afgelopen topics niets over Kate en een volgende aflevering staanquote:Op maandag 18 februari 2008 00:39 schreef clumsy_clown het volgende:
Ja, ik weet het, ik ben een zeur, maar door hier te lezen weet ik dat de volgende aflevering waarschijnlijk over Kate gaat en dat er iets met Michael is. Had niet gehoeven, zeg maar.
quote:Op zondag 17 februari 2008 19:08 schreef Haunter het volgende:
Over die vorige spoiler van mij:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Volgende week zitten we al op de helft van het seizoen![]()
We are young but getting old before our time
We'll leave the T.V. and the radio behind
Don't you wonder what we'll find
Steppin out tonight
Het seizoen heeft nog steeds 16 episodes, we zitten op de helft voor de break.quote:Op maandag 18 februari 2008 11:20 schreef chansadres het volgende:
Volgende week zitten we al op de helft van het seizoen![]()
Fout! Ze hebben bekend gemaakt dat ze zo snel mogelijk beginnen. Daarbij hopen ze 12 episodes af te kunnen maken (4 erbij dus) maar als dat niet mogelijk is, dat ze dan gaan kijken wat ze gaan doen. 16 episodes gaat sowieso niet lukken.quote:Op maandag 18 februari 2008 11:22 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Het seizoen heeft nog steeds 16 episodes, we zitten op de helft voor de break.
Hoe de neuq weet jij nou door wie IK "quote:Op maandag 18 februari 2008 09:31 schreef BobbyJames het volgende:
Handig dat jullie het na die spoiler meteen overen Walt hebben!
Weet ik ook meteen wie er de volgende aflevering terugkomt
Ze willen blijkbaar niet langer wachten op 16 episodes. Ze willen op episode 12 een einde erin knallen. De andere 4 episodes zullen dan niet gemaakt worden en de informatie zal verspreid over de komende seizoenen verspreid worden. Maar als ze het niet op tijd afkrijgen dan zal dit seizoen maar 8 episodes tellen.quote:Op maandag 18 februari 2008 11:26 schreef PietjePuk007 het volgende:
Dat betekent toch meer vertraging, geen inkorting van 't seizoen? Dat zou pas echt
zijn.
Het is toch al zo goed als zeker dat er meer dan 8 afleveringen komen? Na afl 7 wordt een pauze ingelast van 6 weken waarna er nog 6 afleveringen bijkomen.quote:Op maandag 18 februari 2008 11:28 schreef chansadres het volgende:
[..]
Ze willen blijkbaar niet langer wachten op 16 episodes. Ze willen op episode 12 een einde erin knallen. De andere 4 episodes zullen dan niet gemaakt worden en de informatie zal verspreid over de komende seizoenen verspreid worden. Maar als ze het niet op tijd afkrijgen dan zal dit seizoen maar 8 episodes tellen.
Is de staking eigenlijk al 100% over? Daar had het mee te maken. Als de staking rond deze weken over zou zijn, was het mogelijk. Ik hoor nog maar vrij weinig meer van die staking.quote:Op maandag 18 februari 2008 11:33 schreef Symer het volgende:
[..]
Het is toch al zo goed als zeker dat er meer dan 8 afleveringen komen? Na afl 7 wordt een pauze ingelast van 6 weken waarna er nog 6 afleveringen bijkomen.
Zo staat het in de OP iig.
Die is idd over. De schrijvers zijn alweer bijeen en 10 maart beginnen ze weer met filmen.quote:Op maandag 18 februari 2008 11:36 schreef chansadres het volgende:
[..]
Is de staking eigenlijk al 100% over? Daar had het mee te maken. Als de staking rond deze weken over zou zijn, was het mogelijk. Ik hoor nog maar vrij weinig meer van die staking.
Oke, dat had ik nog niet meegekregen.quote:Op maandag 18 februari 2008 11:38 schreef Symer het volgende:
[..]
Die is idd over. De schrijvers zijn alweer bijeen en 10 maart beginnen ze weer met filmen.
Zo staat het idd ook in de OP, dat zal dan wel kloppen.quote:Op maandag 18 februari 2008 11:43 schreef chansadres het volgende:
[..]
Oke, dat had ik nog niet meegekregen.
TV.com geeft trouwens aan dat 24/4 episode 8 word uitgezonden. Dat zou een 6 weken break zijn.
Dat lijkt me vrij duidelijk, meeste mensenquote:Op maandag 18 februari 2008 11:25 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Hoe de neuq weet jij nou door wie IK ""
Die Matthew Abbadon speedet ook in OZquote:Op zondag 17 februari 2008 22:48 schreef MissBliss het volgende:
En nu kijk ik Oz en daar zitten zowel Eko als Michael in![]()
[/offtopic]
Eko speelt niet in OZ, Adebisi speelt in Lostquote:Op maandag 18 februari 2008 14:33 schreef Xurk het volgende:
[..]
Die Matthew Abbadon speedet ook in OZWeliswaar niet zo lang als Michael en Eko dat deden, maar toch wel een seizoentje [of anderhalf] als ik het me goed herinner... OZ blijkt gewoon een goede kweekvijver voor LOST-talent
Wow, dat zou wel echt betekenen dat de schrijvers inderdaad goed door hebben wat ze doenquote:Op zondag 17 februari 2008 15:09 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of ze nog wat aan de tsunami van 26 december doen, die moet daar toch ook langskomen zou je denken. Ik dacht zelfs gelezen hebben dat de schrijvers daar inderdaad rekening mee hielden.
Tsunami???quote:Op zondag 17 februari 2008 15:09 schreef Jovatov het volgende:
Ik ben benieuwd of ze nog wat aan de tsunami van 26 december doen, die moet daar toch ook langskomen zou je denken. Ik dacht zelfs gelezen hebben dat de schrijvers daar inderdaad rekening mee hielden.
Mooi dat we een aflevering extra krijgen, die eigenlijk al buiten het gangbare TV-seizoen in Amerika valt! Maar toch is het kut dat de laatste drie afleveringen [11, 12 en 13] ook de verhaal-elementen van de oorspronkelijke 14, 15 en 16 moeten krijgen en deze laatste genoemde worden verdeeld over s5 en s6. Hierdoor krijgen we dus waarschijnlijk in s5 en s6 drie "filler" episodes, iets waar ik niet op hoopte gezien we drie korte seizoenen zouden krijgen.quote:Op maandag 18 februari 2008 18:59 schreef magnifor het volgende:
Seizoen 4 zal totaal 13 afleveringen bevatten en dus niet 12.
http://blog.lostpedia.com(...)des-of-season-4.html
quote:Op maandag 18 februari 2008 19:16 schreef alexremmers het volgende:
Ik heb een enorme spoiler voor jullie, ik denk te weten wie Kate met "hem"bedoeld,
als ze op het laatst van seizoen 3 tegen Jack zegt: Ik moet terug naar "HEM"anders mist hij me..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Netjes langs de pijpen ..niet te groen!
Ze kunnen de verhaalelementen van 9-16 toch in 9-13 stoppen, en niet alleen in de laatste drie?quote:Op maandag 18 februari 2008 19:16 schreef Xurk het volgende:
[..]
Mooi dat we een aflevering extra krijgen, die eigenlijk al buiten het gangbare TV-seizoen in Amerika valt! Maar toch is het kut dat de laatste drie afleveringen [11, 12 en 13] ook de verhaal-elementen van de oorspronkelijke 14, 15 en 16 moeten krijgen en deze laatste genoemde worden verdeeld over s5 en s6. Hierdoor krijgen we dus waarschijnlijk in s5 en s6 drie "filler" episodes, iets waar ik niet op hoopte gezien we drie korte seizoenen zouden krijgen.
Dat kunnen ze ook zeker, maar daardoor moet er wel wat verhaal opgeofferd worden, wat ze eigenlijk dit seizoen wilden vertellen, en dat is altijd jammer. En op die link die in de post stond die ik quotte staat onder andere het volgende:quote:Op maandag 18 februari 2008 21:10 schreef Jovatov het volgende:
Ze kunnen de verhaalelementen van 9-16 toch in 9-13 stoppen, en niet alleen in de laatste drie?
En zover ik weet zijn seizoen 5 en 6 gewoon nog de oorspronkelijke 16 dus geen fillers lijkt me.
Dit betekent dat s5 en s6 tezamen niet 32, maar 35 afleveringen zullen hebben, dus worden de drie "missing episodes' van dit seizoen verspreid over de andere nog overgebleven seizoenen. Daarom ben ik een klein beetje bang dat wat eigenlijk vette afleveringen voor dit seizoen hadden moeten worden, straks gewoon filler afleveringen gaan worden...quote:2) The entire order of 48 episodes for Seasons 4-5-6 will still be delivered-- that leaves 35 episodes to be split between Seasons 5-6.
Daar ben ik niet zo bang voor. Die 3 afleveringen hadden vast essentiële onthullingen, maar wel onthullingen die niet per sé in seizoen 4 gedaan hoeven te worden. De flashbacks van Rousseau bijvoorbeeld, of van het volk op de Black Rock.quote:Op maandag 18 februari 2008 23:51 schreef Xurk het volgende:
...
Dit betekent dat s5 en s6 tezamen niet 32, maar 35 afleveringen zullen hebben, dus worden de drie "missing episodes' van dit seizoen verspreid over de andere nog overgebleven seizoenen. Daarom ben ik een klein beetje bang dat wat eigenlijk vette afleveringen voor dit seizoen hadden moeten worden, straks gewoon filler afleveringen gaan worden...
quote:Op maandag 18 februari 2008 22:38 schreef alexremmers het volgende:
Dat moet je dan maar snel gaan doen....eindelijk een "volwassen"opmerking van je!
Dus niet meer hier komen, gauw Prison break kijken voordat je naar bed moet!
Mensen die spoilers niet in spoiler-tags zettenquote:Op dinsdag 19 februari 2008 01:52 schreef Harajuku. het volgende:
Wat is het fucking probleem man?
explain anyone?quote:Op maandag 18 februari 2008 23:31 schreef illusions het volgende:
ik snap echt niet wat die helikopter crew nou is komen doen, en wat die penny uitspookt met d'r zoekactie is me ook een raadsel..
het wordt vager en vager...maar het zal wel duidelijk worden allemaal
A 31 minute, 18 second time differencequote:Op dinsdag 19 februari 2008 10:25 schreef Gremen het volgende:
Heeft iemand nog opgelet hoeveel de timers nu van elkaar verschilde?
31 minuten.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 10:25 schreef Gremen het volgende:
Heeft iemand nog opgelet hoeveel de timers nu van elkaar verschilde?
Ben benieuwd wat die Faraday allemaal nog gaat ontdekken
Ja. De crew is gestuurd door Abbadon (die neger) om Ben te halen. De vader van Penny is de baas van Abbadon.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 10:43 schreef Mip1988 het volgende:
[..]
explain anyone?
die crew is gestuurt door Penny uiteindelijk toch? maar Penny wist niks van een boot
Waar werd dat duidelijk? Dat heb ik niet meegekregen...quote:Op dinsdag 19 februari 2008 11:05 schreef Symer het volgende:
[..]
Ja. De crew is gestuurd door Abbadon (die neger) om Ben te halen. De vader van Penny is de baas van Abbadon.
Dat Find-815 spel.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 11:10 schreef chansadres het volgende:
[..]
Waar werd dat duidelijk? Dat heb ik niet meegekregen...
He bah, daarom heb ik ook een 'hekel' aan die tussendoor games. Leuk voor extra, maar essentiele plotlines moet je er niet in verwerken imho.quote:
Ik weet niet hoe essentieel dat soort dingen zijn. Dat Penny er iets mee te maken had wisten we al (door die foto). Dat Penny (en haar vader) rijk en machtig zijn wisten we ook al door Desmond-afleveringen. Dat de bootmensen op 1 of andere manier in contact staan met Penny's vader (Penny zelf wist er immers niks van) sprak dus wel voor zich. Find 815 heeft alleen wat puzzelstukjes op de juiste plaats gelegd, maar heeft uiteindelijk niet meer onthuld dan het vorige spel (eigenlijk het enige dat we nu weten wat we niet uit de gewone afleveringen hadden kunnen halen zijn dingen als namen van afdelingen van bedrijven e.d.)quote:Op dinsdag 19 februari 2008 11:20 schreef Jarno het volgende:
[..]
He bah, daarom heb ik ook een 'hekel' aan die tussendoor games. Leuk voor extra, maar essentiele plotlines moet je er niet in verwerken imho.
quote:Op maandag 18 februari 2008 19:30 schreef alexremmers het volgende:
Ik weet het helaas zeker....sorry, ik zal proberen in the spoiler tag eea uit te leggen, ook is mij te horen
gekomen wie de andere 2 van de Ocaen six zijn als je dat wil weten dan hoor ik het graag!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en wat betekenen de nummers dan? en wie was de kapitein van de Black Rock?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 11:36 schreef Symer het volgende:En wie het vorige spel niet gevolgd heeft mist dingen als de betekenis van de nummers en wie de kapitein van de Black Rock was en dat soort triviale dingen die verder geen enkel effect hebben gehad op de verhaallijnen. Dat zal Find 815 dan ook wel niet hebben gok ik.
De nummers vormen een wetenschappelijke formule die het einde van de wereld moeten voorspellen. 1 van de doelen van Dharma was om ten minste 1 van die nummers te wijzigen om zo het einde van de wereld af te wenden. De kapitein was Magnus Hanso, de opa van Alvar Hanso, die de baas is van de Hanso Foundation, wat het bedrijf achter The Dharma Initiative is.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 12:03 schreef Mip1988 het volgende:
[..]
en wat betekenen de nummers dan? en wie was de kapitein van de Black Rock?
kut spelzo mis ik alles
![]()
Ik kan me die ene herinneren waar Desmond ontslagen wordt uit de gevangenis en de hand van Penny vraagt aan haar pa (die weigert) (seizoensfinale van seizoen 2) en die andere waar hij Charlie tegen komt op de straat en zich ineens realiseert dat hij in de nabije toekomst op een eiland zal stranden (3x07 of 08 geloof ik).quote:welke eps gingen over desmond? die moet ik nog maar eens terugkijken dan, het wordt me allemaal te veel zoik kan me alleen nog de ep herinneren datie erachter kwam datie er was ingeluisd datie niet naar buiten mocht, die kerel neersloeg en door hem de code niet was ingevoerd wat ervoor zorgde dat het vliegtuig neerstorte
Dat wist ik ook nietquote:Op dinsdag 19 februari 2008 11:19 schreef Symer het volgende:
[..]
Dat Find-815 spel.
Voor het gemak neem ik maar even aan dat Abbadon voor hetzelfde bedrijf werkt dat ook dat vliegtuigwrak gefaked heeft (dat was het bedrijf van Penny's pa) door die foto van Pen en Des en door de manier waarop Abbadon reageerde toen Naomi naar overlevenden van 815 vroeg.
lostpediia?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 12:11 schreef PietjePuk007 het volgende:
Bestaat er geen site waar kort de conclusies van 't spel besproken worden?
essentiele plotlines zitten er dan ook niet inquote:Op dinsdag 19 februari 2008 11:20 schreef Jarno het volgende:
[..]
He bah, daarom heb ik ook een 'hekel' aan die tussendoor games. Leuk voor extra, maar essentiele plotlines moet je er niet in verwerken imho.
Als je overal antwoord op wil moet je ook overal aan mee doen.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 12:38 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Dat neemt ie aan zegt hij net. Maar goed, ik vind het ook dom dat je dat via een spel te weten komt. Ik had het al wel zelf bedacht maar wist het nog niet zeker. Dat wordt dan voor mij zo'n vraag die nooit beantwoord wordt. Waar mensen nog wel is over klagen.
Je speelt een van de overlevenden van het ongeluk, die nog niet in beeld is geweest. Deze krijgt een aparte storyline. Maar de eik punten van de serie zitten wel weer verworven in het spel (zoals de explosie van the hatch etc. ). Het spel is up to date tot seizoen 3 dus we kunnen meer games verwachten. Het spel zal gespeeld worden als de tvserie. Elk level begint met een "Previously on" fragment en eindigt met een cliffhanger, waarna je naar het volgende level gaat. Ook zal er gebruik worden gemaakt van flashbacks. Over flashforwards is nog niks bekend.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 12:02 schreef DaFrenk het volgende:
Over spellen gesproken, eind deze maand komt doch die Lost videogame uit? Via Domus ofzo? Geen idee of de verhaallijn leuk zal zijn, maar gewoon de mogelijkheid om The Hatch te kunnen verkennen lijkt me al zo gaaf
Hij komt precies over een week uit (als het goed is).quote:The game will follow a new character, Elliot [1], a "photojournalist with amnesia" whose background will be revealed over the course of the game through playable flashbacks. Elliot has not yet been featured in the show, but could possibly make the transition from game to screen. [2]
Ja, http://nymag.com/daily/en(...)ost_online_game.htmlquote:Op dinsdag 19 februari 2008 12:11 schreef PietjePuk007 het volgende:
Bestaat er geen site waar kort de conclusies van 't spel besproken worden?
Geen idee, ik weet alleen dingen uit oudere afleveringen. Telkens als ik dacht iets te kunnen voorspellen bleek ik er later totaal naast te zittenquote:Op dinsdag 19 februari 2008 13:05 schreef Treveo het volgende:
Symer lijkt alles te weten, dus vraag ik aan hem: Waarom denk je dat al die dingen steeds op het eiland terecht komen? 815, 2x helikopter, zeilboot, luchtballon etc?
Nooooooooooooquote:Op dinsdag 19 februari 2008 13:43 schreef Symer het volgende:
[..]
Ik ben bang dat we daarvoor gewoon verder moeten kijken.
Ja, maar ik wist niet eens hoe het zat met dat wrakquote:Op dinsdag 19 februari 2008 12:38 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Dat neemt ie aan zegt hij net. Maar goed, ik vind het ook dom dat je dat via een spel te weten komt. Ik had het al wel zelf bedacht maar wist het nog niet zeker. Dat wordt dan voor mij zo'n vraag die nooit beantwoord wordt. Waar mensen nog wel is over klagen.
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 14:11 schreef chansadres het volgende:
Trouwens de Lost game makers hebben niet alle rechten van de stemmen gekregen van de acteurs. Zo zullen we niet de originele "WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAALT" door onze pcspeakers horen schallen...
hij slikt graag?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 17:07 schreef Symer het volgende:
De vraag is nu wel waarom Michael de T inslikt.
Weet iemand dat?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verontrustende en vraagopwekkende invalshoek.quote:
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 22:33 schreef Symer het volgende:
In de nieuwe podcast zeggen de makers iets interessants over die ijsbeer in de woestijn:Dat vermoeden had ik alSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Interessant experiment!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
find 815 gaat over een search naar The Black Rock waarbij ze uiteindelijk (na veel tegenwerk) flight 815 vinden, er wordt nergens gemeld dat the wreckage fake is...quote:Op dinsdag 19 februari 2008 12:38 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 22:33 schreef Symer het volgende:
In de nieuwe podcast zeggen de makers iets interessants over die ijsbeer in de woestijn:Cool filmpje, had ik nog niet gezien. Heb je nog meer van dat soort spul?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Verontrustende en vraagopwekkende invalshoek.
Dat werd in de afl van vorige week geïmpliceerd. Het schip dat 815 vond kreeg die coördinaten van die locatie toegestuurd van het bedrijf van Penny's pa. Dus iemand wist precies waar dat ding zou liggen. Hoe kan iemand precies weten waar iets (met neppe lijken) ligt, als ze het niet zelf daar gepland hebben?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 23:33 schreef Re het volgende:
[..]
find 815 gaat over een search naar The Black Rock waarbij ze uiteindelijk (na veel tegenwerk) flight 815 vinden, er wordt nergens gemeld dat the wreckage fake is...
Dat filmpje is door de makers laten zien tijdens Comic-Con, dat was helaas een eenmalig iets (had je de Sri Lanka Video al gezien?)quote:Op dinsdag 19 februari 2008 23:36 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Cool filmpje, had ik nog niet gezien. Heb je nog meer van dat soort spul?
Waar?!quote:Op dinsdag 19 februari 2008 23:30 schreef Professional het volgende:
Net aflevering 4 gezien, maar het wordt steeds waziger en waziger.
Sayid blijft toch wel de evil himself.
Dat is een conclusie die jij trekt maar geen canon is vooralsnogquote:Op dinsdag 19 februari 2008 23:50 schreef Symer het volgende:
[..]
Dat werd in de afl van vorige week geïmpliceerd. Het schip dat 815 vond kreeg die coördinaten van die locatie toegestuurd van het bedrijf van Penny's pa. Dus iemand wist precies waar dat ding zou liggen. Hoe kan iemand precies weten waar iets (met neppe lijken) ligt, als ze het niet zelf daar gepland hebben?
Uit het find815 spel wordt wel duidelijk dat het allemaal opgezet was dat ze het vliegtuig zouden vinden. Uit de vorige aflevering is duidelijk geworden dat dat een nep vliegtuig was. Wat mij betreft is het canon dat dat wrak daar is neergelegd door the Maxwell Group onderdeel van Widmore zodat er verder niet gezocht wordt en het eiland verborgen blijft.quote:Op woensdag 20 februari 2008 08:38 schreef Re het volgende:
[..]
Dat is een conclusie die jij trekt maar geen canon is vooralsnog... en zo vreemd zou dat niet zijn als ze echt naar de Black Rock op zoek waren... wie weet bestaan er ook 2 kopietjes van... dat ding ligt niet voor niets midden op het eiland...
mja, ben ik vooralsnog niet met je eens... er kan nog altijd gekloond worden op het eiland dus wie weetquote:Op woensdag 20 februari 2008 08:46 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Uit het find815 spel wordt wel duidelijk dat het allemaal opgezet was dat ze het vliegtuig zouden vinden. Uit de vorige aflevering is duidelijk geworden dat dat een nep vliegtuig was. Wat mij betreft is het canon dat dat wrak daar is neergelegd door the Maxwell Group onderdeel van Widmore zodat er verder niet gezocht wordt en het eiland verborgen blijft.
Of die Abbadon er wat mee te maken heeft is een ander verhaal, maar omdat die Naomi een plaatje van die Penny had, lijkt de link er toch wel te zijn.
Is iemand gekloond op het eiland?quote:Op woensdag 20 februari 2008 09:30 schreef Re het volgende:
[..]
mja, ben ik vooralsnog niet met je eens... er kan nog altijd gekloond worden op het eiland dus wie weet
WAAAAAAAAAAAAAAAALT!quote:
Oh natuurlijk. Het konijn. Ik dacht echter dat die niet gekloond was, maar dat hetzelfde konijn teruggestuurd was in de tijd. Vandaar dat die 2 elkaar niet mochten aanraken (net als in Back to the Future). Waarom zouden 2 klonen niet met elkaar in contact mogen komen?quote:
Ik heb niet het idee dat iemand een kloon van Michael zou willen makenquote:
wat het iig aantoont is dat er 2 exemplaren zijn van hetzelfde beest ... die blijkbaar niet in dezelfde tijds/ruimte mogen zijn.... misschien dat daarom flight 815 niet gevonden mag worden en wordt er een team op uitgestuurd om de "klonen" te verifieren of vast te houden op het eiland (dat er vervolgens blijkbaar iets fout zal gaan en de oceanic 6 wel weer terug komen is dan het verhaallijn... ze hebben een groot geheim...)quote:Op woensdag 20 februari 2008 09:47 schreef Symer het volgende:
[..]
Oh natuurlijk. Het konijn. Ik dacht echter dat die niet gekloond was, maar dat hetzelfde konijn teruggestuurd was in de tijd. Vandaar dat die 2 elkaar niet mochten aanraken (net als in Back to the Future). Waarom zouden 2 klonen niet met elkaar in contact mogen komen?
Dat is al wetenschappelijk aangetoond. Je kan niet op twee plaatsen tegelijkertijd zijn. Als je 1e ik dan met een 2e ik geconfronteerd word, kunnen je hersenen dat niet aan. Zoek maar eens terug naar de discussie toen het filmpje van de konijnen als eerste opdook. (Hoe ver terug weet ik niet). Daar heb ik toen een hele verklaring neergezet.quote:Op woensdag 20 februari 2008 09:47 schreef Symer het volgende:
[..]
Oh natuurlijk. Het konijn. Ik dacht echter dat die niet gekloond was, maar dat hetzelfde konijn teruggestuurd was in de tijd. Vandaar dat die 2 elkaar niet mochten aanraken (net als in Back to the Future). Waarom zouden 2 klonen niet met elkaar in contact mogen komen?
Zou dat verschil van 31 minuten van afgelopen afleveringen dan niet Negative 31 zijn van wat voor experiment het ook is ?quote:ASSISTANT: Oh God, it's fifteen!
CANDLE: ... the hell?!*
Don't let them near each other! When did you set the shift?
ASSISTANT: Negative 20!
Als het vliegtuig in de zee het origineel is, waarom miste die piloot zijn ring dan terwijl de piloot op het eiland zijn ring wel had? Dan zou het andersom moeten zijn. Die lijken op de zeebodem zouden dan de klonen zijn. Bovendien staat in die verklaring die je een paar topics terug postte datquote:Op woensdag 20 februari 2008 10:45 schreef chansadres het volgende:
Misschien is juist het punt dat ze proberen teleporteren. Maar wat ze nu doen is een kloon maken van hunzelf en dan het origineel doden. Dan moest het 1e konijn dood, omdat dezelfde ik niet op 2 plaatsen tegerlijkertijd kan zijn. (Inderdaad zoals in de film The Prestige).
Edit: En dat het vliegtuig op de oceaan het origineel is en op het eiland de klonen zitten.
Die verklaring maakt gebruik van het Pauli Exclusion Principle, maar is dat niet een erg ruime Hollywood interpretatie daarvan? Dat principe stelt dat 2 electronen niet dezelfde quantum nummers kunnen hebben en dat twee identieke deeltjes niet in dezelfde quantumstaat kunnen zijn (moest ik opzoeken, geef ik toequote:Op woensdag 20 februari 2008 10:36 schreef chansadres het volgende:
[..]
Dat is al wetenschappelijk aangetoond. Je kan niet op twee plaatsen tegelijkertijd zijn. Als je 1e ik dan met een 2e ik geconfronteerd word, kunnen je hersenen dat niet aan. Zoek maar eens terug naar de discussie toen het filmpje van de konijnen als eerste opdook. (Hoe ver terug weet ik niet). Daar heb ik toen een hele verklaring neergezet.
quote:Op woensdag 20 februari 2008 11:44 schreef Symer het volgende:
[..]
Als het vliegtuig in de zee het origineel is, waarom miste die piloot zijn ring dan terwijl de piloot op het eiland zijn ring wel had? Dan zou het andersom moeten zijn. Die lijken op de zeebodem zouden dan de klonen zijn. Bovendien staat in die verklaring die je een paar topics terug postte dater zijn zoveel woorden voor kloon natuurlijk... het is ook per definitie geen echte kloon omdat dat celdeling impliceertSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
Wtf? Het konijn? Klonen? Ik denk dat ik nu echt wat misquote:Op woensdag 20 februari 2008 09:47 schreef Symer het volgende:
Tuurlijkquote:Op woensdag 20 februari 2008 13:36 schreef Treveo het volgende:
[..]
Wtf? Het konijn? Klonen? Ik denk dat ik nu echt wat mis. Kan je het even uitleggen, schatje?
Toch geef ik de voorkeur aan tijdreizende konijnen en wrakken met nep-lijken. Kan niet echt bedenken waarom Ze een wrak vol klonen op de zeebodem zouden dumpen.quote:Op woensdag 20 februari 2008 11:57 schreef Re het volgende:
[..]
er zijn zoveel woorden voor kloon natuurlijk... het is ook per definitie geen echte kloon omdat dat celdeling impliceert
Tijdens een jaarlijkse conventie in San Diego waar de makers elk jaar naar toe gaan. Dit filmpje hebben ze daar laten zien ter promotie van seizoen 4.quote:Op woensdag 20 februari 2008 13:49 schreef Rossdale het volgende:
In die laatste Dharma-video die we gezien hebben. Waar was dat ook al weer, in Otherville?
Desmond is geen hondquote:Op woensdag 20 februari 2008 16:37 schreef Harajuku. het volgende:
Ik mis Desmoohoond
quote:Op woensdag 20 februari 2008 16:38 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Desmond is geen hond [afbeelding]
Mij ook, het ene konijn komt uit een andere tijd, maar omdat ze dezelfde zijn mogen ze elkaar niet aanraken. Materie kan niet 2 keer op dezelfde plek bestaan.quote:Op woensdag 20 februari 2008 17:15 schreef Jovatov het volgende:
wtf wat een weird filmpje, De back-to-the-future uitleg lijkt me plausibeler dan gekloonde konijnen, maar we zullen wel weer een uitleg krijgen die nog meer vragen oproept
quote:Op maandag 19 november 2007 17:40 schreef Pwn_zoon het volgende:
Richard Alpert, die enge kerel in Lost die niet ouder wordt, is een echt bestaand persoon!
Tenminste qua naam, de echte was een proffessor aan de Harvard University.
Hij bestudeerde psychedelische drugs op echte mensen als proefkonijnen!
De schrijver Aldous Huxley heeft samen gewerkt met die echte Richard Alpert, en een boek geschreven dat heet:
Jacob's Hands, waarin een Jacob met zijn handen mensen en dieren weer kon genezen!
Nu zijn er theoriën die zeggen dat zowel Jacob als Walt de mogelijkheid hebben om Bilocatie uit te voeren: op twee plaatsen lichamelijk tegelijk kunnen zijn (dus geen Astrale out-of-body experience).
dit verklaart de verschijning van Walt aan Shannon, toen hij gevangen zat bij The Others.
Jacob zou door Ben gevangen worden gehouden ergens ondergronds op het eiland (grotten?).
Hij is in een cryonische slaap gebracht (ingevroren), deze techniek was een van de doelen van Dharma.
D.m.v. bilocatie kan hij op een bepaalde plek verschijnen aan mensen die hiervoor talent hebben (Ben, Locke, Walt), dit is dus dat huisje, en de grens wordt gemarkeerd door de kring van poeder.
Hij zegt dus "Help Me" tegen Locke omdat hij bevrijd wil worden.
[..]
[afbeelding verwijderd]
[..]
JACOB IS DUS NIET BEN, LOCKE, OF JACK!
Na nog eens gekeken te hebben naar de Blast Door Map, viel me op dat daar wordt gesproken over het graf van Magnus Hanso, en ook een "Cerberus".
Het schip van Magnus Hanso belandde op het eiland rond 1882:
http://www.lostpedia.com/(...)_traders_excerpt.jpg
Magnus betekent in het Latijn: De Groot! (zoals Gerald and Karen DeGroot)
Albertus Magnus was een middeleeuwse alchemist, die zocht een 'Philosopher's Stone' zou hebben, gemaakt, welke zou opleveren: het eeuwige leven!
volgens de Griekse mythologie:
Cerberus is de bewaker van de onderwereld. Hij zorgde ervoor dat de doden de onderwereld niet konden verlaten en dat de levenden er niet konden binnentreden.
Hij heeft drie koppen en zijn staart is een slang. Ook op zijn rug wemelt het van de slangenkoppen. Hij is de dood in de gedaante van de hond met de vurige ogen, die de lijken verblindt; een feilloze en strenge bewaker.
[..]
[..]
is deze "Cerberus" soms The Black Smoke? Die Jacob's lichaam bewaakt in een ondergrondse grot [afbeelding verwijderd] ?
[..]
Tot nu toe is dit de beste theorie over het eiland: Vile Vortices (zoals bijv. de Bermuda-driehoek)
Nu was ik laatst aan het zoeken op "Phantom Islands" in the Pacific, en wat vond ik daar?
Tabor Island
(mogelijk is dit hetzelfde als het Ernest Legouve Reef)
dit is hetzelfde eiland als Jules Verne gebruikte in zijn boek: The Mysterious Island.
En wat komt er in dit boek voor?Een vulkanisch eiland het onverklaarbare genezen van Smith (die uit een ballon viel) Een piratenschip Een duikboot (van capitein Nemo) Een Orangutan genaamd Jupiter, afgekort tot Jup, of in sommige vertalingen: Joop!!! [afbeelding]
dit kan gewoon geen toeval zijn!
WE NEED 1.21 GIGAWATTS!!!quote:Op woensdag 20 februari 2008 18:05 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Mij ook, het ene konijn komt uit een andere tijd, maar omdat ze dezelfde zijn mogen ze elkaar niet aanraken. Materie kan niet 2 keer op dezelfde plek bestaan.
Zoals Doc Brown zegt:
"I foresee two possibilities. One, coming face to face with herself 30 years older would put her into shock and she would simply pass out. Or two, the encounter could create a time paradox, the results of which could start a chain reaction that would unravel the very fabric of the space time continuum, and destroy the entire universe! Granted, that's a worse case scenario. The destruction might in fact be very localized, limited to our own galaxy."
Ik volg Lost op de voet, maar 't is voor het eerst dat ik de theorie over tijdreizen en die konijnen logisch vind klinken. Alles lijkt een beetje op z'n plek te vallen; het indrukken van de knop elke 108 minuten, het tijdsverschil met de buitenwereld van 31 minuten, Richard die niet ouder lijkt te worden. Dit eiland vertraagd tijd ofzoiets en dat proberen te vast te benutten in the Orchid.quote:Op woensdag 20 februari 2008 18:05 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Mij ook, het ene konijn komt uit een andere tijd, maar omdat ze dezelfde zijn mogen ze elkaar niet aanraken. Materie kan niet 2 keer op dezelfde plek bestaan.
Zoals Doc Brown zegt:
"I foresee two possibilities. One, coming face to face with herself 30 years older would put her into shock and she would simply pass out. Or two, the encounter could create a time paradox, the results of which could start a chain reaction that would unravel the very fabric of the space time continuum, and destroy the entire universe! Granted, that's a worse case scenario. The destruction might in fact be very localized, limited to our own galaxy."
In dat geval zou Ben ook nog net zo jong moeten zijn, als dit het geval met richard isquote:Op woensdag 20 februari 2008 20:13 schreef Bot13 het volgende:
[..]
Ik volg Lost op de voet, maar 't is voor het eerst dat ik de theorie over tijdreizen en die konijnen logisch vind klinken. Alles lijkt een beetje op z'n plek te vallen; het indrukken van de knop elke 108 minuten, het tijdsverschil met de buitenwereld van 31 minuten, Richard die niet ouder lijkt te worden. Dit eiland vertraagd tijd ofzoiets en dat proberen te vast te benutten in the Orchid.
Het is inderdaad niet zo simpel als alleen het tijdsverschil waarom Richard niet ouder wordt, anders waren de kinderen (waaronder Ben) op het eiland ook nooit ouder geworden.quote:Op woensdag 20 februari 2008 20:49 schreef Rossdale het volgende:
[..]
In dat geval zou Ben ook nog net zo jong moeten zijn, als dit het geval met richard is
Op die manier bedoelde ik het niet. Het is gewoon veel te toevallig dat er een tijdsverschil is met de buitenwereld en dat Richard dezelfde leeftijd is gebleven. Dus er moet een link zijn, denk ik. Niet direct omdát dat tijdsverschil er is.quote:Op woensdag 20 februari 2008 20:49 schreef Rossdale het volgende:
[..]
In dat geval zou Ben ook nog net zo jong moeten zijn, als dit het geval met richard is
TS.quote:Op donderdag 21 februari 2008 10:58 schreef Re het volgende:
wie gaat zich geroepen voelen trouwens de OP wat up te daten vooral de personages...
Ik was al bezig met wat plaatjes te maken voor de nieuwe personages, en een nieuwere en veel mooiere promofoto, maar zou iemand de teksten kunnen fixen?quote:Op donderdag 21 februari 2008 10:58 schreef Re het volgende:
wie gaat zich geroepen voelen trouwens de OP wat up te daten vooral de personages...
Ik ook! Ik kan nog steeds niet wennen eraan dat het op donderdag word uitgezondenquote:Op vrijdag 22 februari 2008 08:37 schreef MikeyMo het volgende:
fuck ben ik hem vanochtend vergeten aan te zetten
waar?quote:Op donderdag 21 februari 2008 22:07 schreef Xurk het volgende:
Ik was helemaal vergeten dat er iedere week LOST podcasts zijn! Maar eens even alles sinds 4 februari checken
"Hey Aaron"quote:Op vrijdag 22 februari 2008 08:11 schreef FoXje het volgende:
Wat zegt Kate nou op het einde ???
Jaaquote:Op vrijdag 22 februari 2008 09:56 schreef FoXje het volgende:
Is dat Aaron van die andere chick?
Mijn gevoel zegt dat Ben niet bij de Oceanic 6 gaat horen. Waarom? Hij zat niet eens op die vlucht. Ik denk dat er nog iemand anders mee is gekomen. Hoe Ben aan land is gekomen, weet ik niet maar dat komen we wel te weten.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 09:59 schreef _RvO het volgende:
[..]
Jaa![]()
En de oceanic six zijn dus:
1. Jack
2. Hugo
3. Kate
4. Ben
5. Sayid
6. Aaron
Toch?
En de nieuwe promo
LOST 4x05
Of Aaron bij de Oceanic 6 hoort is nog maar de vraag eigenlijk, misschien tellen ze die niet mee en hoort die bij Kate. Ook weet ik niet of Ben bij de Oceanic 6 hoort, uiteindelijk zat hij niet op het vliegtuig, en met al die paspoorten enzo lijkt het alsof hij wel meer van het eiland af is.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 09:59 schreef _RvO het volgende:
[..]
Jaa![]()
En de oceanic six zijn dus:
1. Jack
2. Hugo
3. Kate
4. Ben
5. Sayid
6. Aaron
Toch?
En de nieuwe promo
LOST 4x05
Ook dat Miles zegt dat hij hem niet hoeft te belazeren want hij weet wie hij is. Samen met de paspoorten denk ik dat hij een groot onderwereld figuur is in de "echte wereld".quote:Op vrijdag 22 februari 2008 10:33 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Of Aaron bij de Oceanic 6 hoort is nog maar de vraag eigenlijk, misschien tellen ze die niet mee en hoort die bij Kate. Ook weet ik niet of Ben bij de Oceanic 6 hoort, uiteindelijk zat hij niet op het vliegtuig, en met al die paspoorten enzo lijkt het alsof hij wel meer van het eiland af is.
SPOILER: Ernstige spoilerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Even kijken naar de promo van volgende week!
[ Bericht 0% gewijzigd door DaFrenk op 22-02-2008 11:17:43 ]Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
Inderdaad ja, dat was inderdaad erg opvallend. 8 overlevenden en Kate die de heldin is. Vreemd.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 11:14 schreef Lonewolf2003 het volgende:
I.v.m. de vorige paar episodes vond ik deze een stuk minder.
Dat die baby Aaron was idd van mijlen ver te zien aankomen.
Het meest opvallende vond ik dat Jack in het getuigebankje een fictief verhaal vertelt over hoe ze het vliegtuigongeluk hebben overleefd. Dat er maar 8 overlevenden waren na het ongeluk. Dat ze in het water crashten. Dat maar 6 de kust haalden toen.
Later blijkt ook dat dit niet de eerste keer is dat Jack dit verhaal vertelt. Dat betekent dus dat wat er echt op het eiland is gebeurd geheim wordt gehouden voor de rest van de wereld.
Volgens mij wel ja, iig mijn CTU x264 versie begint (ook) zo. Tevens zie je het leeftijdsclassificatie "TV 14" logo in beeld, wat je altijd ziet als de aflevering begint.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 11:21 schreef TIM-846 het volgende:
Begint de aflevering van gisteren meteen met een shot van Locke?? Ik krijg namelijk geen previously te zien...?
Ik voelde het aankomen toen ze Kate vroeg om Aaron vast te houden. Toen had ik zoiets, daar gaat wat mee gebeuren. En zeker toen Sawyer begon over dat kind. Al twijfelde ik toen wel even. Eerst dat het een truc was om te zien hoe Sawyer zou reageren op een kind. Maar op het einde had ik wel zoiets van "dat had ik wel verwacht".quote:Op vrijdag 22 februari 2008 12:13 schreef PietjePuk007 het volgende:
Waarom zagen jullie 't zo mijlenver aankomen. kloppen de tijdlijnen anders niet of zo. Het kind had toch ook van Sawyer of evt. Jack kunnen zijn.
Geweldige oneliners er weer tussen, jammer dat m'n geheugen me in de steek laat
. Eentje van Hurley "you totally scooby dood me huh".
Bad-ass Locke? Hij is nog nooit zo zwak geweest, het is zoals Ben zei.. hij is echt gewoon lost in wat hij nu moet doen. Nu probeert hij uit wanhoop respect af te dwingen door wat stoute dingen te doen (Kate verbannen, Miles een (nep?) handgranaat in z'n mond te duwen).quote:Op vrijdag 22 februari 2008 11:26 schreef Jnk18 het volgende:
Leuke episode, meer ook niet, maar dat zal ik wel vinden omdat ik die Kate bijna niet kan uitstaan.
Verder bad-ass Locke is altijd leuk om te zien.
Omdat precies na het moment dat ze in de toekomst voor het eerst Kate zoon noemen wordt gecut naar een scene met Kate, Claire en Aaron.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 12:13 schreef PietjePuk007 het volgende:
Waarom zagen jullie 't zo mijlenver aankomen. kloppen de tijdlijnen anders niet of zo. Het kind had toch ook van Sawyer of evt. Jack kunnen zijn.
Inderdaad, bij die scene had ik het ook door. Hoewel ik later met dat gedoe met Sawyer nog wat begon te twijfelen.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 12:18 schreef chansadres het volgende:
[..]
Ik voelde het aankomen toen ze Kate vroeg om Aaron vast te houden. Toen had ik zoiets, daar gaat wat mee gebeuren. En zeker toen Sawyer begon over dat kind. Al twijfelde ik toen wel even. Eerst dat het een truc was om te zien hoe Sawyer zou reageren op een kind. Maar op het einde had ik wel zoiets van "dat had ik wel verwacht".
Nah, lijkt me niet. Zou het een beetje verwarrend maken. Denk dat Claire gewoon doodgaat of achterblijft op het eiland, Jack erachter komt dat het z'n halfzusje was en het daar zo moeilijk mee heeft dat hij Aaron niet meer wil zien.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 12:18 schreef chansadres het volgende:
Maar het kan ook gewoon zijn dat het haar eigen kind is en dat hij vernoemd is naar Aaron.
Precies, toen werd het me ook gelijk duidelijk.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 12:40 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Omdat precies na het moment dat ze in de toekomst voor het eerst Kate zoon noemen wordt gecut naar een scene met Kate, Claire en Aaron.
Dat snapte ik dus niet, waarom Jack Aaron niet wil zien.. het zou een reden kunnen zijn, maar waarom zou je je halfzusje niet willen zien ? Het is niet zo dat hij niet herinnerd wil worden aan de gebeurtenissen op het eiland ofzo, want op een gegeven moment verlangt hij weer naar het eiland.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 14:25 schreef Jivis het volgende:
[..]
Nah, lijkt me niet. Zou het een beetje verwarrend maken. Denk dat Claire gewoon doodgaat of achterblijft op het eiland, Jack erachter komt dat het z'n halfzusje was en het daar zo moeilijk mee heeft dat hij Aaron niet meer wil zien.
Mjah, daar gaan we nog achterkomen dusquote:Op vrijdag 22 februari 2008 15:07 schreef Shrien het volgende:
[..]
Dat snapte ik dus niet, waarom Jack Aaron niet wil zien.. het zou een reden kunnen zijn, maar waarom zou je je halfzusje niet willen zien ? Het is niet zo dat hij niet herinnerd wil worden aan de gebeurtenissen op het eiland ofzo, want op een gegeven moment verlangt hij weer naar het eiland.
Jack vertelt dat het vliegtuig in zee is gecrasht en maar 6 mensen de kust van het eiland hebben gehaald. Dat klopt dan dus wel.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 15:38 schreef Jovatov het volgende:
Wat ik net lees en wat inderdaad een hele goede vraag is om te stellen.
Hoe kan het dat er een vliegtuig op de bodem van de zee is gevonden met alle lijken intact, dat is ook op het nieuws enz. En dan nu opeens zijn ze op een eiland gecrasht en hebben maar 6 mensen het uiteindelijk overleeft?
Maar er zit nog een veiligheids-hefboom omheen, zolang die eromheen zit is de ontsteking niet actief.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 16:33 schreef Reki het volgende:
Waarom is die granaat niet ontploft hij trok toch de pin eruit?
quote:Op vrijdag 22 februari 2008 11:26 schreef pfaf het volgende:
Fuck hey! Ik had alles verwacht, van een donkere baby tot één met stoppelbaardje en ruw accent, maar Aaron...![]()
Toch een heel vreemd verhaal, dan moeten die mensen er eerder zijn uitgesprongen, uiteindelijk kon men het schip niet verder onderzoeken omdat het te diep lag, als het zo diep ligt kan je niet ff naar boven zwemmen.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 16:02 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Jack vertelt dat het vliegtuig in zee is gecrasht en maar 6 mensen de kust van het eiland hebben gehaald. Dat klopt dan dus wel.
Zo'n vliegtuig ligt niet meteen op de bodem van de oceaan, maar zinkt langzaam.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 17:53 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Toch een heel vreemd verhaal, dan moeten die mensen er eerder zijn uitgesprongen, uiteindelijk kon men het schip niet verder onderzoeken omdat het te diep lag, als het zo diep ligt kan je niet ff naar boven zwemmen.
Volgens mij weten ze nu wel dat het aangetroffen schip in aflevering 1 van dit seizoen niet het echte schip was, die was geloof ik niet in de buurt van een eiland neergestort maar in een of andere onderwater klif ofzo?quote:Op vrijdag 22 februari 2008 17:53 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Toch een heel vreemd verhaal, dan moeten die mensen er eerder zijn uitgesprongen, uiteindelijk kon men het schip niet verder onderzoeken omdat het te diep lag, als het zo diep ligt kan je niet ff naar boven zwemmen.
Hij had het erover dat 8 mensen de crash overleefden en dat van die acht twee de kust van het eiland niet haalden. 8-2=6quote:Op vrijdag 22 februari 2008 18:09 schreef DaFrenk het volgende:
Hij had het toch over 8 mensen die de crash overleefden? Daarvan zijn er 6 terug gekomen als Oceanic 6, en of de anderen zoals Juliet of Desmond ook terug komen is natuurlijk afwachten.
Ah, dat heb ik dan met mijn doofheid niet verstaanquote:Op vrijdag 22 februari 2008 18:11 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Hij had het erover dat 8 mensen de crash overleefden en dat van die acht twee de kust van het eiland niet haalden. 8-2=6
quote:
quote:Op vrijdag 22 februari 2008 18:41 schreef Haunter het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We are young but getting old before our time
We'll leave the T.V. and the radio behind
Don't you wonder what we'll find
Steppin out tonight
Sawyer lijkt me vrij onlogisch als die terugkeert naar de bewoonde wereld, maar goed, Kate ook niet...quote:Op vrijdag 22 februari 2008 19:16 schreef mrkanarie het volgende:
Pff, nooit gedacht. Denk trouwens niet dat ze Aaron en Ben mee rekenen met de Oceanic Six. Ik denk zelf:
1. Jack
2. Hugo
3. Kate
4. Sayid
5. Sun
6. Sawyer
Ben en Desmond worden naar de bewoonde wereld gesmokkeld. Lock komt denk ik niet van het eiland af en wordt min of meer de eiland-goeroe.
Er moet idd een reden komen waarom Kate van 't eiland wil (of ze wordt gedwongen), aangezien ze nu weet dat als ze van 't eiland afgaat ze direct naar de gevangenis magquote:Op vrijdag 22 februari 2008 19:49 schreef Jovatov het volgende:
maar goed, Kate ook niet...
quote:Op vrijdag 22 februari 2008 20:15 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Er moet idd een reden komen waarom Kate van 't eiland wil (of ze wordt gedwongen), aangezien ze nu weet dat als ze van 't eiland afgaat ze direct naar de gevangenis mag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?
Hier had ik vandaag een discussie over, volgens mij hoeft dat helemaal niet. Het kan ook zijn dat er gewoon maar een paar mensen van het eiland mogen van de shippies. Dat Claire daarom maar denkt van ja, Aaron kan veel beter in de normale wereld opgroeien dan hier op zo'n eiland. En dat ze het daarom maar een Kate meegeeft. Claire hoeft m.i. niet dood te gaan, het kan wel, maar het hoeft niet.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 20:54 schreef BobbyJames het volgende:
Claire zal wel dood gaan ..en als cover-up voor de buitenwereld doet Kate dan of het haar baby is.
Vette episode weer!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |