Het is toch al zo goed als zeker dat er meer dan 8 afleveringen komen? Na afl 7 wordt een pauze ingelast van 6 weken waarna er nog 6 afleveringen bijkomen.quote:Op maandag 18 februari 2008 11:28 schreef chansadres het volgende:
[..]
Ze willen blijkbaar niet langer wachten op 16 episodes. Ze willen op episode 12 een einde erin knallen. De andere 4 episodes zullen dan niet gemaakt worden en de informatie zal verspreid over de komende seizoenen verspreid worden. Maar als ze het niet op tijd afkrijgen dan zal dit seizoen maar 8 episodes tellen.
Is de staking eigenlijk al 100% over? Daar had het mee te maken. Als de staking rond deze weken over zou zijn, was het mogelijk. Ik hoor nog maar vrij weinig meer van die staking.quote:Op maandag 18 februari 2008 11:33 schreef Symer het volgende:
[..]
Het is toch al zo goed als zeker dat er meer dan 8 afleveringen komen? Na afl 7 wordt een pauze ingelast van 6 weken waarna er nog 6 afleveringen bijkomen.
Zo staat het in de OP iig.
Die is idd over. De schrijvers zijn alweer bijeen en 10 maart beginnen ze weer met filmen.quote:Op maandag 18 februari 2008 11:36 schreef chansadres het volgende:
[..]
Is de staking eigenlijk al 100% over? Daar had het mee te maken. Als de staking rond deze weken over zou zijn, was het mogelijk. Ik hoor nog maar vrij weinig meer van die staking.
Oke, dat had ik nog niet meegekregen.quote:Op maandag 18 februari 2008 11:38 schreef Symer het volgende:
[..]
Die is idd over. De schrijvers zijn alweer bijeen en 10 maart beginnen ze weer met filmen.
Zo staat het idd ook in de OP, dat zal dan wel kloppen.quote:Op maandag 18 februari 2008 11:43 schreef chansadres het volgende:
[..]
Oke, dat had ik nog niet meegekregen.
TV.com geeft trouwens aan dat 24/4 episode 8 word uitgezonden. Dat zou een 6 weken break zijn.
Dat lijkt me vrij duidelijk, meeste mensenquote:Op maandag 18 februari 2008 11:25 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Hoe de neuq weet jij nou door wie IK ""
Die Matthew Abbadon speedet ook in OZquote:Op zondag 17 februari 2008 22:48 schreef MissBliss het volgende:
En nu kijk ik Oz en daar zitten zowel Eko als Michael in![]()
[/offtopic]
Eko speelt niet in OZ, Adebisi speelt in Lostquote:Op maandag 18 februari 2008 14:33 schreef Xurk het volgende:
[..]
Die Matthew Abbadon speedet ook in OZWeliswaar niet zo lang als Michael en Eko dat deden, maar toch wel een seizoentje [of anderhalf] als ik het me goed herinner... OZ blijkt gewoon een goede kweekvijver voor LOST-talent
Wow, dat zou wel echt betekenen dat de schrijvers inderdaad goed door hebben wat ze doenquote:Op zondag 17 februari 2008 15:09 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of ze nog wat aan de tsunami van 26 december doen, die moet daar toch ook langskomen zou je denken. Ik dacht zelfs gelezen hebben dat de schrijvers daar inderdaad rekening mee hielden.
Tsunami???quote:Op zondag 17 februari 2008 15:09 schreef Jovatov het volgende:
Ik ben benieuwd of ze nog wat aan de tsunami van 26 december doen, die moet daar toch ook langskomen zou je denken. Ik dacht zelfs gelezen hebben dat de schrijvers daar inderdaad rekening mee hielden.
Mooi dat we een aflevering extra krijgen, die eigenlijk al buiten het gangbare TV-seizoen in Amerika valt! Maar toch is het kut dat de laatste drie afleveringen [11, 12 en 13] ook de verhaal-elementen van de oorspronkelijke 14, 15 en 16 moeten krijgen en deze laatste genoemde worden verdeeld over s5 en s6. Hierdoor krijgen we dus waarschijnlijk in s5 en s6 drie "filler" episodes, iets waar ik niet op hoopte gezien we drie korte seizoenen zouden krijgen.quote:Op maandag 18 februari 2008 18:59 schreef magnifor het volgende:
Seizoen 4 zal totaal 13 afleveringen bevatten en dus niet 12.
http://blog.lostpedia.com(...)des-of-season-4.html
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 18 februari 2008 19:16 schreef alexremmers het volgende:
Ik heb een enorme spoiler voor jullie, ik denk te weten wie Kate met "hem"bedoeld,
als ze op het laatst van seizoen 3 tegen Jack zegt: Ik moet terug naar "HEM"anders mist hij me..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Netjes langs de pijpen ..niet te groen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze kunnen de verhaalelementen van 9-16 toch in 9-13 stoppen, en niet alleen in de laatste drie?quote:Op maandag 18 februari 2008 19:16 schreef Xurk het volgende:
[..]
Mooi dat we een aflevering extra krijgen, die eigenlijk al buiten het gangbare TV-seizoen in Amerika valt! Maar toch is het kut dat de laatste drie afleveringen [11, 12 en 13] ook de verhaal-elementen van de oorspronkelijke 14, 15 en 16 moeten krijgen en deze laatste genoemde worden verdeeld over s5 en s6. Hierdoor krijgen we dus waarschijnlijk in s5 en s6 drie "filler" episodes, iets waar ik niet op hoopte gezien we drie korte seizoenen zouden krijgen.
Dat kunnen ze ook zeker, maar daardoor moet er wel wat verhaal opgeofferd worden, wat ze eigenlijk dit seizoen wilden vertellen, en dat is altijd jammer. En op die link die in de post stond die ik quotte staat onder andere het volgende:quote:Op maandag 18 februari 2008 21:10 schreef Jovatov het volgende:
Ze kunnen de verhaalelementen van 9-16 toch in 9-13 stoppen, en niet alleen in de laatste drie?
En zover ik weet zijn seizoen 5 en 6 gewoon nog de oorspronkelijke 16 dus geen fillers lijkt me.
Dit betekent dat s5 en s6 tezamen niet 32, maar 35 afleveringen zullen hebben, dus worden de drie "missing episodes' van dit seizoen verspreid over de andere nog overgebleven seizoenen. Daarom ben ik een klein beetje bang dat wat eigenlijk vette afleveringen voor dit seizoen hadden moeten worden, straks gewoon filler afleveringen gaan worden...quote:2) The entire order of 48 episodes for Seasons 4-5-6 will still be delivered-- that leaves 35 episodes to be split between Seasons 5-6.
Daar ben ik niet zo bang voor. Die 3 afleveringen hadden vast essentiële onthullingen, maar wel onthullingen die niet per sé in seizoen 4 gedaan hoeven te worden. De flashbacks van Rousseau bijvoorbeeld, of van het volk op de Black Rock.quote:Op maandag 18 februari 2008 23:51 schreef Xurk het volgende:
...
Dit betekent dat s5 en s6 tezamen niet 32, maar 35 afleveringen zullen hebben, dus worden de drie "missing episodes' van dit seizoen verspreid over de andere nog overgebleven seizoenen. Daarom ben ik een klein beetje bang dat wat eigenlijk vette afleveringen voor dit seizoen hadden moeten worden, straks gewoon filler afleveringen gaan worden...
quote:Op maandag 18 februari 2008 22:38 schreef alexremmers het volgende:
Dat moet je dan maar snel gaan doen....eindelijk een "volwassen"opmerking van je!
Dus niet meer hier komen, gauw Prison break kijken voordat je naar bed moet!
Mensen die spoilers niet in spoiler-tags zettenquote:Op dinsdag 19 februari 2008 01:52 schreef Harajuku. het volgende:
Wat is het fucking probleem man?
explain anyone?quote:Op maandag 18 februari 2008 23:31 schreef illusions het volgende:
ik snap echt niet wat die helikopter crew nou is komen doen, en wat die penny uitspookt met d'r zoekactie is me ook een raadsel..
het wordt vager en vager...maar het zal wel duidelijk worden allemaal
A 31 minute, 18 second time differencequote:Op dinsdag 19 februari 2008 10:25 schreef Gremen het volgende:
Heeft iemand nog opgelet hoeveel de timers nu van elkaar verschilde?
31 minuten.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 10:25 schreef Gremen het volgende:
Heeft iemand nog opgelet hoeveel de timers nu van elkaar verschilde?
Ben benieuwd wat die Faraday allemaal nog gaat ontdekken
Ja. De crew is gestuurd door Abbadon (die neger) om Ben te halen. De vader van Penny is de baas van Abbadon.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 10:43 schreef Mip1988 het volgende:
[..]
explain anyone?
die crew is gestuurt door Penny uiteindelijk toch? maar Penny wist niks van een boot
Waar werd dat duidelijk? Dat heb ik niet meegekregen...quote:Op dinsdag 19 februari 2008 11:05 schreef Symer het volgende:
[..]
Ja. De crew is gestuurd door Abbadon (die neger) om Ben te halen. De vader van Penny is de baas van Abbadon.
Dat Find-815 spel.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 11:10 schreef chansadres het volgende:
[..]
Waar werd dat duidelijk? Dat heb ik niet meegekregen...
He bah, daarom heb ik ook een 'hekel' aan die tussendoor games. Leuk voor extra, maar essentiele plotlines moet je er niet in verwerken imho.quote:
Ik weet niet hoe essentieel dat soort dingen zijn. Dat Penny er iets mee te maken had wisten we al (door die foto). Dat Penny (en haar vader) rijk en machtig zijn wisten we ook al door Desmond-afleveringen. Dat de bootmensen op 1 of andere manier in contact staan met Penny's vader (Penny zelf wist er immers niks van) sprak dus wel voor zich. Find 815 heeft alleen wat puzzelstukjes op de juiste plaats gelegd, maar heeft uiteindelijk niet meer onthuld dan het vorige spel (eigenlijk het enige dat we nu weten wat we niet uit de gewone afleveringen hadden kunnen halen zijn dingen als namen van afdelingen van bedrijven e.d.)quote:Op dinsdag 19 februari 2008 11:20 schreef Jarno het volgende:
[..]
He bah, daarom heb ik ook een 'hekel' aan die tussendoor games. Leuk voor extra, maar essentiele plotlines moet je er niet in verwerken imho.
quote:Op maandag 18 februari 2008 19:30 schreef alexremmers het volgende:
Ik weet het helaas zeker....sorry, ik zal proberen in the spoiler tag eea uit te leggen, ook is mij te horen
gekomen wie de andere 2 van de Ocaen six zijn als je dat wil weten dan hoor ik het graag!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en wat betekenen de nummers dan? en wie was de kapitein van de Black Rock?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 11:36 schreef Symer het volgende:En wie het vorige spel niet gevolgd heeft mist dingen als de betekenis van de nummers en wie de kapitein van de Black Rock was en dat soort triviale dingen die verder geen enkel effect hebben gehad op de verhaallijnen. Dat zal Find 815 dan ook wel niet hebben gok ik.
De nummers vormen een wetenschappelijke formule die het einde van de wereld moeten voorspellen. 1 van de doelen van Dharma was om ten minste 1 van die nummers te wijzigen om zo het einde van de wereld af te wenden. De kapitein was Magnus Hanso, de opa van Alvar Hanso, die de baas is van de Hanso Foundation, wat het bedrijf achter The Dharma Initiative is.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 12:03 schreef Mip1988 het volgende:
[..]
en wat betekenen de nummers dan? en wie was de kapitein van de Black Rock?
kut spelzo mis ik alles
![]()
Ik kan me die ene herinneren waar Desmond ontslagen wordt uit de gevangenis en de hand van Penny vraagt aan haar pa (die weigert) (seizoensfinale van seizoen 2) en die andere waar hij Charlie tegen komt op de straat en zich ineens realiseert dat hij in de nabije toekomst op een eiland zal stranden (3x07 of 08 geloof ik).quote:welke eps gingen over desmond? die moet ik nog maar eens terugkijken dan, het wordt me allemaal te veel zoik kan me alleen nog de ep herinneren datie erachter kwam datie er was ingeluisd datie niet naar buiten mocht, die kerel neersloeg en door hem de code niet was ingevoerd wat ervoor zorgde dat het vliegtuig neerstorte
Dat wist ik ook nietquote:Op dinsdag 19 februari 2008 11:19 schreef Symer het volgende:
[..]
Dat Find-815 spel.
Voor het gemak neem ik maar even aan dat Abbadon voor hetzelfde bedrijf werkt dat ook dat vliegtuigwrak gefaked heeft (dat was het bedrijf van Penny's pa) door die foto van Pen en Des en door de manier waarop Abbadon reageerde toen Naomi naar overlevenden van 815 vroeg.
lostpediia?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 12:11 schreef PietjePuk007 het volgende:
Bestaat er geen site waar kort de conclusies van 't spel besproken worden?
essentiele plotlines zitten er dan ook niet inquote:Op dinsdag 19 februari 2008 11:20 schreef Jarno het volgende:
[..]
He bah, daarom heb ik ook een 'hekel' aan die tussendoor games. Leuk voor extra, maar essentiele plotlines moet je er niet in verwerken imho.
Als je overal antwoord op wil moet je ook overal aan mee doen.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 12:38 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Dat neemt ie aan zegt hij net. Maar goed, ik vind het ook dom dat je dat via een spel te weten komt. Ik had het al wel zelf bedacht maar wist het nog niet zeker. Dat wordt dan voor mij zo'n vraag die nooit beantwoord wordt. Waar mensen nog wel is over klagen.
Je speelt een van de overlevenden van het ongeluk, die nog niet in beeld is geweest. Deze krijgt een aparte storyline. Maar de eik punten van de serie zitten wel weer verworven in het spel (zoals de explosie van the hatch etc. ). Het spel is up to date tot seizoen 3 dus we kunnen meer games verwachten. Het spel zal gespeeld worden als de tvserie. Elk level begint met een "Previously on" fragment en eindigt met een cliffhanger, waarna je naar het volgende level gaat. Ook zal er gebruik worden gemaakt van flashbacks. Over flashforwards is nog niks bekend.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 12:02 schreef DaFrenk het volgende:
Over spellen gesproken, eind deze maand komt doch die Lost videogame uit? Via Domus ofzo? Geen idee of de verhaallijn leuk zal zijn, maar gewoon de mogelijkheid om The Hatch te kunnen verkennen lijkt me al zo gaaf
Hij komt precies over een week uit (als het goed is).quote:The game will follow a new character, Elliot [1], a "photojournalist with amnesia" whose background will be revealed over the course of the game through playable flashbacks. Elliot has not yet been featured in the show, but could possibly make the transition from game to screen. [2]
Ja, http://nymag.com/daily/en(...)ost_online_game.htmlquote:Op dinsdag 19 februari 2008 12:11 schreef PietjePuk007 het volgende:
Bestaat er geen site waar kort de conclusies van 't spel besproken worden?
Geen idee, ik weet alleen dingen uit oudere afleveringen. Telkens als ik dacht iets te kunnen voorspellen bleek ik er later totaal naast te zittenquote:Op dinsdag 19 februari 2008 13:05 schreef Treveo het volgende:
Symer lijkt alles te weten, dus vraag ik aan hem: Waarom denk je dat al die dingen steeds op het eiland terecht komen? 815, 2x helikopter, zeilboot, luchtballon etc?
Nooooooooooooquote:Op dinsdag 19 februari 2008 13:43 schreef Symer het volgende:
[..]
Ik ben bang dat we daarvoor gewoon verder moeten kijken.
Ja, maar ik wist niet eens hoe het zat met dat wrakquote:Op dinsdag 19 februari 2008 12:38 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Dat neemt ie aan zegt hij net. Maar goed, ik vind het ook dom dat je dat via een spel te weten komt. Ik had het al wel zelf bedacht maar wist het nog niet zeker. Dat wordt dan voor mij zo'n vraag die nooit beantwoord wordt. Waar mensen nog wel is over klagen.
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 14:11 schreef chansadres het volgende:
Trouwens de Lost game makers hebben niet alle rechten van de stemmen gekregen van de acteurs. Zo zullen we niet de originele "WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAALT" door onze pcspeakers horen schallen...
hij slikt graag?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 17:07 schreef Symer het volgende:
De vraag is nu wel waarom Michael de T inslikt.
Weet iemand dat?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verontrustende en vraagopwekkende invalshoek.quote:
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 22:33 schreef Symer het volgende:
In de nieuwe podcast zeggen de makers iets interessants over die ijsbeer in de woestijn:Dat vermoeden had ik alSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Interessant experiment!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
find 815 gaat over een search naar The Black Rock waarbij ze uiteindelijk (na veel tegenwerk) flight 815 vinden, er wordt nergens gemeld dat the wreckage fake is...quote:Op dinsdag 19 februari 2008 12:38 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 22:33 schreef Symer het volgende:
In de nieuwe podcast zeggen de makers iets interessants over die ijsbeer in de woestijn:Cool filmpje, had ik nog niet gezien. Heb je nog meer van dat soort spul?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Verontrustende en vraagopwekkende invalshoek.
Dat werd in de afl van vorige week geïmpliceerd. Het schip dat 815 vond kreeg die coördinaten van die locatie toegestuurd van het bedrijf van Penny's pa. Dus iemand wist precies waar dat ding zou liggen. Hoe kan iemand precies weten waar iets (met neppe lijken) ligt, als ze het niet zelf daar gepland hebben?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 23:33 schreef Re het volgende:
[..]
find 815 gaat over een search naar The Black Rock waarbij ze uiteindelijk (na veel tegenwerk) flight 815 vinden, er wordt nergens gemeld dat the wreckage fake is...
Dat filmpje is door de makers laten zien tijdens Comic-Con, dat was helaas een eenmalig iets (had je de Sri Lanka Video al gezien?)quote:Op dinsdag 19 februari 2008 23:36 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Cool filmpje, had ik nog niet gezien. Heb je nog meer van dat soort spul?
Waar?!quote:Op dinsdag 19 februari 2008 23:30 schreef Professional het volgende:
Net aflevering 4 gezien, maar het wordt steeds waziger en waziger.
Sayid blijft toch wel de evil himself.
Dat is een conclusie die jij trekt maar geen canon is vooralsnogquote:Op dinsdag 19 februari 2008 23:50 schreef Symer het volgende:
[..]
Dat werd in de afl van vorige week geïmpliceerd. Het schip dat 815 vond kreeg die coördinaten van die locatie toegestuurd van het bedrijf van Penny's pa. Dus iemand wist precies waar dat ding zou liggen. Hoe kan iemand precies weten waar iets (met neppe lijken) ligt, als ze het niet zelf daar gepland hebben?
Uit het find815 spel wordt wel duidelijk dat het allemaal opgezet was dat ze het vliegtuig zouden vinden. Uit de vorige aflevering is duidelijk geworden dat dat een nep vliegtuig was. Wat mij betreft is het canon dat dat wrak daar is neergelegd door the Maxwell Group onderdeel van Widmore zodat er verder niet gezocht wordt en het eiland verborgen blijft.quote:Op woensdag 20 februari 2008 08:38 schreef Re het volgende:
[..]
Dat is een conclusie die jij trekt maar geen canon is vooralsnog... en zo vreemd zou dat niet zijn als ze echt naar de Black Rock op zoek waren... wie weet bestaan er ook 2 kopietjes van... dat ding ligt niet voor niets midden op het eiland...
mja, ben ik vooralsnog niet met je eens... er kan nog altijd gekloond worden op het eiland dus wie weetquote:Op woensdag 20 februari 2008 08:46 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Uit het find815 spel wordt wel duidelijk dat het allemaal opgezet was dat ze het vliegtuig zouden vinden. Uit de vorige aflevering is duidelijk geworden dat dat een nep vliegtuig was. Wat mij betreft is het canon dat dat wrak daar is neergelegd door the Maxwell Group onderdeel van Widmore zodat er verder niet gezocht wordt en het eiland verborgen blijft.
Of die Abbadon er wat mee te maken heeft is een ander verhaal, maar omdat die Naomi een plaatje van die Penny had, lijkt de link er toch wel te zijn.
Is iemand gekloond op het eiland?quote:Op woensdag 20 februari 2008 09:30 schreef Re het volgende:
[..]
mja, ben ik vooralsnog niet met je eens... er kan nog altijd gekloond worden op het eiland dus wie weet
WAAAAAAAAAAAAAAAALT!quote:
Oh natuurlijk. Het konijn. Ik dacht echter dat die niet gekloond was, maar dat hetzelfde konijn teruggestuurd was in de tijd. Vandaar dat die 2 elkaar niet mochten aanraken (net als in Back to the Future). Waarom zouden 2 klonen niet met elkaar in contact mogen komen?quote:
Ik heb niet het idee dat iemand een kloon van Michael zou willen makenquote:
wat het iig aantoont is dat er 2 exemplaren zijn van hetzelfde beest ... die blijkbaar niet in dezelfde tijds/ruimte mogen zijn.... misschien dat daarom flight 815 niet gevonden mag worden en wordt er een team op uitgestuurd om de "klonen" te verifieren of vast te houden op het eiland (dat er vervolgens blijkbaar iets fout zal gaan en de oceanic 6 wel weer terug komen is dan het verhaallijn... ze hebben een groot geheim...)quote:Op woensdag 20 februari 2008 09:47 schreef Symer het volgende:
[..]
Oh natuurlijk. Het konijn. Ik dacht echter dat die niet gekloond was, maar dat hetzelfde konijn teruggestuurd was in de tijd. Vandaar dat die 2 elkaar niet mochten aanraken (net als in Back to the Future). Waarom zouden 2 klonen niet met elkaar in contact mogen komen?
Dat is al wetenschappelijk aangetoond. Je kan niet op twee plaatsen tegelijkertijd zijn. Als je 1e ik dan met een 2e ik geconfronteerd word, kunnen je hersenen dat niet aan. Zoek maar eens terug naar de discussie toen het filmpje van de konijnen als eerste opdook. (Hoe ver terug weet ik niet). Daar heb ik toen een hele verklaring neergezet.quote:Op woensdag 20 februari 2008 09:47 schreef Symer het volgende:
[..]
Oh natuurlijk. Het konijn. Ik dacht echter dat die niet gekloond was, maar dat hetzelfde konijn teruggestuurd was in de tijd. Vandaar dat die 2 elkaar niet mochten aanraken (net als in Back to the Future). Waarom zouden 2 klonen niet met elkaar in contact mogen komen?
Zou dat verschil van 31 minuten van afgelopen afleveringen dan niet Negative 31 zijn van wat voor experiment het ook is ?quote:ASSISTANT: Oh God, it's fifteen!
CANDLE: ... the hell?!*
Don't let them near each other! When did you set the shift?
ASSISTANT: Negative 20!
Als het vliegtuig in de zee het origineel is, waarom miste die piloot zijn ring dan terwijl de piloot op het eiland zijn ring wel had? Dan zou het andersom moeten zijn. Die lijken op de zeebodem zouden dan de klonen zijn. Bovendien staat in die verklaring die je een paar topics terug postte datquote:Op woensdag 20 februari 2008 10:45 schreef chansadres het volgende:
Misschien is juist het punt dat ze proberen teleporteren. Maar wat ze nu doen is een kloon maken van hunzelf en dan het origineel doden. Dan moest het 1e konijn dood, omdat dezelfde ik niet op 2 plaatsen tegerlijkertijd kan zijn. (Inderdaad zoals in de film The Prestige).
Edit: En dat het vliegtuig op de oceaan het origineel is en op het eiland de klonen zitten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |