abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56833059
quote:
Op dinsdag 19 februari 2008 11:19 schreef Symer het volgende:

[..]

Dat Find-815 spel.
He bah, daarom heb ik ook een 'hekel' aan die tussendoor games. Leuk voor extra, maar essentiele plotlines moet je er niet in verwerken imho.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_56833122
Voor de mensen die ook geen zak van de discussie snappen , Abbadon is dus die kerel die Hurley kwam opzoeken in de kliniek:
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
pi_56833329
quote:
Op dinsdag 19 februari 2008 11:20 schreef Jarno het volgende:

[..]

He bah, daarom heb ik ook een 'hekel' aan die tussendoor games. Leuk voor extra, maar essentiele plotlines moet je er niet in verwerken imho.
Ik weet niet hoe essentieel dat soort dingen zijn. Dat Penny er iets mee te maken had wisten we al (door die foto). Dat Penny (en haar vader) rijk en machtig zijn wisten we ook al door Desmond-afleveringen. Dat de bootmensen op 1 of andere manier in contact staan met Penny's vader (Penny zelf wist er immers niks van) sprak dus wel voor zich. Find 815 heeft alleen wat puzzelstukjes op de juiste plaats gelegd, maar heeft uiteindelijk niet meer onthuld dan het vorige spel (eigenlijk het enige dat we nu weten wat we niet uit de gewone afleveringen hadden kunnen halen zijn dingen als namen van afdelingen van bedrijven e.d.)

En wie het vorige spel niet gevolgd heeft mist dingen als de betekenis van de nummers en wie de kapitein van de Black Rock was en dat soort triviale dingen die verder geen enkel effect hebben gehad op de verhaallijnen. Dat zal Find 815 dan ook wel niet hebben gok ik.
pi_56833656
quote:
Op maandag 18 februari 2008 19:30 schreef alexremmers het volgende:
Ik weet het helaas zeker....sorry, ik zal proberen in the spoiler tag eea uit te leggen, ook is mij te horen
gekomen wie de andere 2 van de Ocaen six zijn als je dat wil weten dan hoor ik het graag!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_56833916
Over spellen gesproken, eind deze maand komt doch die Lost videogame uit? Via Domus ofzo? Geen idee of de verhaallijn leuk zal zijn, maar gewoon de mogelijkheid om The Hatch te kunnen verkennen lijkt me al zo gaaf
Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
pi_56833919
quote:
Op dinsdag 19 februari 2008 11:36 schreef Symer het volgende:En wie het vorige spel niet gevolgd heeft mist dingen als de betekenis van de nummers en wie de kapitein van de Black Rock was en dat soort triviale dingen die verder geen enkel effect hebben gehad op de verhaallijnen. Dat zal Find 815 dan ook wel niet hebben gok ik.
en wat betekenen de nummers dan? en wie was de kapitein van de Black Rock?
kut spel zo mis ik alles

welke eps gingen over desmond? die moet ik nog maar eens terugkijken dan, het wordt me allemaal te veel zo ik kan me alleen nog de ep herinneren datie erachter kwam datie er was ingeluisd datie niet naar buiten mocht, die kerel neersloeg en door hem de code niet was ingevoerd wat ervoor zorgde dat het vliegtuig neerstorte

ik heb t niet zo op een rijtje meer allemaal misschien maar eens op een loze dag bij seizoen 1 weer beginnen
pi_56834018
quote:
Op dinsdag 19 februari 2008 12:03 schreef Mip1988 het volgende:

[..]

en wat betekenen de nummers dan? en wie was de kapitein van de Black Rock?
kut spel zo mis ik alles
De nummers vormen een wetenschappelijke formule die het einde van de wereld moeten voorspellen. 1 van de doelen van Dharma was om ten minste 1 van die nummers te wijzigen om zo het einde van de wereld af te wenden. De kapitein was Magnus Hanso, de opa van Alvar Hanso, die de baas is van de Hanso Foundation, wat het bedrijf achter The Dharma Initiative is.
quote:
welke eps gingen over desmond? die moet ik nog maar eens terugkijken dan, het wordt me allemaal te veel zo ik kan me alleen nog de ep herinneren datie erachter kwam datie er was ingeluisd datie niet naar buiten mocht, die kerel neersloeg en door hem de code niet was ingevoerd wat ervoor zorgde dat het vliegtuig neerstorte
Ik kan me die ene herinneren waar Desmond ontslagen wordt uit de gevangenis en de hand van Penny vraagt aan haar pa (die weigert) (seizoensfinale van seizoen 2) en die andere waar hij Charlie tegen komt op de straat en zich ineens realiseert dat hij in de nabije toekomst op een eiland zal stranden (3x07 of 08 geloof ik).
pi_56834029
Bestaat er geen site waar kort de conclusies van 't spel besproken worden ?
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
pi_56834104
Geen idee. Op lostpedia staan wel samenvattingen, maar die zijn erg uitgebreid en daar kun je niet snel de relevante conclusies uithalen.
  dinsdag 19 februari 2008 @ 12:22:44 #160
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_56834193
quote:
Op dinsdag 19 februari 2008 11:19 schreef Symer het volgende:

[..]

Dat Find-815 spel.

Voor het gemak neem ik maar even aan dat Abbadon voor hetzelfde bedrijf werkt dat ook dat vliegtuigwrak gefaked heeft (dat was het bedrijf van Penny's pa) door die foto van Pen en Des en door de manier waarop Abbadon reageerde toen Naomi naar overlevenden van 815 vroeg.
Dat wist ik ook niet
Hmz, ik heb dus aardig wat gemist aan dat spel
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_56834475
Dat neemt ie aan zegt hij net . Maar goed, ik vind het ook dom dat je dat via een spel te weten komt. Ik had het al wel zelf bedacht maar wist het nog niet zeker. Dat wordt dan voor mij zo'n vraag die nooit beantwoord wordt. Waar mensen nog wel is over klagen.
  dinsdag 19 februari 2008 @ 13:05:28 #162
188447 Treveo
I love you, Nancy
pi_56835071
Symer lijkt alles te weten , dus vraag ik aan hem: Waarom denk je dat al die dingen steeds op het eiland terecht komen? 815, 2x helikopter, zeilboot, luchtballon etc?
  dinsdag 19 februari 2008 @ 13:07:25 #163
262 Re
Kiss & Swallow
pi_56835116
quote:
Op dinsdag 19 februari 2008 12:11 schreef PietjePuk007 het volgende:
lostpediia?
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  dinsdag 19 februari 2008 @ 13:08:56 #164
262 Re
Kiss & Swallow
pi_56835156
quote:
Op dinsdag 19 februari 2008 11:20 schreef Jarno het volgende:

[..]

essentiele plotlines zitten er dan ook niet in
pi_56835312
quote:
Op dinsdag 19 februari 2008 12:38 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Dat neemt ie aan zegt hij net . Maar goed, ik vind het ook dom dat je dat via een spel te weten komt. Ik had het al wel zelf bedacht maar wist het nog niet zeker. Dat wordt dan voor mij zo'n vraag die nooit beantwoord wordt. Waar mensen nog wel is over klagen.
Als je overal antwoord op wil moet je ook overal aan mee doen.
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
  dinsdag 19 februari 2008 @ 13:23:20 #166
134538 chansadres
Black & White
pi_56835480
quote:
Op dinsdag 19 februari 2008 12:02 schreef DaFrenk het volgende:
Over spellen gesproken, eind deze maand komt doch die Lost videogame uit? Via Domus ofzo? Geen idee of de verhaallijn leuk zal zijn, maar gewoon de mogelijkheid om The Hatch te kunnen verkennen lijkt me al zo gaaf
Je speelt een van de overlevenden van het ongeluk, die nog niet in beeld is geweest. Deze krijgt een aparte storyline. Maar de eik punten van de serie zitten wel weer verworven in het spel (zoals de explosie van the hatch etc. ). Het spel is up to date tot seizoen 3 dus we kunnen meer games verwachten. Het spel zal gespeeld worden als de tvserie. Elk level begint met een "Previously on" fragment en eindigt met een cliffhanger, waarna je naar het volgende level gaat. Ook zal er gebruik worden gemaakt van flashbacks. Over flashforwards is nog niks bekend.

Quote van LostPedia
quote:
The game will follow a new character, Elliot [1], a "photojournalist with amnesia" whose background will be revealed over the course of the game through playable flashbacks. Elliot has not yet been featured in the show, but could possibly make the transition from game to screen. [2]
Hij komt precies over een week uit (als het goed is).
We are young but getting old before our time
We'll leave the T.V. and the radio behind
Don't you wonder what we'll find
Steppin out tonight
pi_56835789
Nice
Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
  dinsdag 19 februari 2008 @ 13:36:11 #168
262 Re
Kiss & Swallow
pi_56835805
ja die game ga ik wel kopen
pi_56835931
quote:
Op dinsdag 19 februari 2008 12:11 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ja, http://nymag.com/daily/en(...)ost_online_game.html
Netjes langs de pijpen ..niet te groen!
pi_56835999
quote:
Op dinsdag 19 februari 2008 13:05 schreef Treveo het volgende:
Symer lijkt alles te weten , dus vraag ik aan hem: Waarom denk je dat al die dingen steeds op het eiland terecht komen? 815, 2x helikopter, zeilboot, luchtballon etc?
Geen idee, ik weet alleen dingen uit oudere afleveringen. Telkens als ik dacht iets te kunnen voorspellen bleek ik er later totaal naast te zitten

Het is wel opvallend dat al die dingen (met uitzondering van 815) direct afkomstig zijn van het bedrijf van Penny's pa (Widmore).

Desmond deed met zijn zeilboot mee in een race gesponsord door Widmore, die luchtballon had een Widmore-logo, Black Rock was van de opa van Hanso die in het bestuur van Widmore heeft gezeten, over Rousseau weten we nog nagenoeg niks maar die kan ook wel iets met Widmore hebben.

Wat er dan overblijft zijn de 2 vliegtuigen op het eiland (815 en Yemi's drugsvliegtuigje). De piloot van 815 is op het laatste moment vervangen door iemand anders en het werd duidelijk gemaakt dat die vervanger zielsveel van zijn vrouw hield. Zou zo'n man niet erg makkelijk te chanteren zijn? In ieder geval makkelijker dan de meestal dronken piloot die eerst zou vliegen, die blijkbaar geen gezin heeft of iets anders waar hij een vliegtuig vol mensen voor op zou offeren.

Maar waarom is Penny's pa zo geïnteresseerd in dat eiland? Hij leek me nou niet iemand die het lot van de wereld na aan het hart ligt, maar eerder iemand die altijd manieren zoekt om meer geld te verdienen. Wat valt er voor hem en zijn bedrijf te halen op het eiland?

Ik ben bang dat we daarvoor gewoon verder moeten kijken.
  dinsdag 19 februari 2008 @ 13:58:46 #171
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_56836352
quote:
Op dinsdag 19 februari 2008 13:43 schreef Symer het volgende:

[..]

Ik ben bang dat we daarvoor gewoon verder moeten kijken.
Noooooooooooo !
2000 light years from home
  dinsdag 19 februari 2008 @ 14:01:34 #172
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_56836412
quote:
Op dinsdag 19 februari 2008 12:38 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Ja, maar ik wist niet eens hoe het zat met dat wrak
Nu blijkt het dus gefaked door dat bedrijf. (Nou ja, ik vermoedde het wel, maar ik had het dus idd nooit zeker geweten )
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
  dinsdag 19 februari 2008 @ 14:11:43 #173
134538 chansadres
Black & White
pi_56836621
Trouwens de Lost game makers hebben niet alle rechten van de stemmen gekregen van de acteurs. Zo zullen we niet de originele "WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAALT" door onze pcspeakers horen schallen...
We are young but getting old before our time
We'll leave the T.V. and the radio behind
Don't you wonder what we'll find
Steppin out tonight
pi_56836898
quote:
Op dinsdag 19 februari 2008 14:11 schreef chansadres het volgende:
Trouwens de Lost game makers hebben niet alle rechten van de stemmen gekregen van de acteurs. Zo zullen we niet de originele "WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAALT" door onze pcspeakers horen schallen...

Dan moeten we ons heil maar blijven zoeken bij www.waaalt.com.
pi_56838227
Die Michael is echt kut !
Daarom is die site ook zo tof!
Met het geluid uit!
Omnia dicta fortiora, si dicta Latina
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')