SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 18 februari 2008 19:16 schreef alexremmers het volgende:
Ik heb een enorme spoiler voor jullie, ik denk te weten wie Kate met "hem"bedoeld,
als ze op het laatst van seizoen 3 tegen Jack zegt: Ik moet terug naar "HEM"anders mist hij me..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Netjes langs de pijpen ..niet te groen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze kunnen de verhaalelementen van 9-16 toch in 9-13 stoppen, en niet alleen in de laatste drie?quote:Op maandag 18 februari 2008 19:16 schreef Xurk het volgende:
[..]
Mooi dat we een aflevering extra krijgen, die eigenlijk al buiten het gangbare TV-seizoen in Amerika valt! Maar toch is het kut dat de laatste drie afleveringen [11, 12 en 13] ook de verhaal-elementen van de oorspronkelijke 14, 15 en 16 moeten krijgen en deze laatste genoemde worden verdeeld over s5 en s6. Hierdoor krijgen we dus waarschijnlijk in s5 en s6 drie "filler" episodes, iets waar ik niet op hoopte gezien we drie korte seizoenen zouden krijgen.
Dat kunnen ze ook zeker, maar daardoor moet er wel wat verhaal opgeofferd worden, wat ze eigenlijk dit seizoen wilden vertellen, en dat is altijd jammer. En op die link die in de post stond die ik quotte staat onder andere het volgende:quote:Op maandag 18 februari 2008 21:10 schreef Jovatov het volgende:
Ze kunnen de verhaalelementen van 9-16 toch in 9-13 stoppen, en niet alleen in de laatste drie?
En zover ik weet zijn seizoen 5 en 6 gewoon nog de oorspronkelijke 16 dus geen fillers lijkt me.
Dit betekent dat s5 en s6 tezamen niet 32, maar 35 afleveringen zullen hebben, dus worden de drie "missing episodes' van dit seizoen verspreid over de andere nog overgebleven seizoenen. Daarom ben ik een klein beetje bang dat wat eigenlijk vette afleveringen voor dit seizoen hadden moeten worden, straks gewoon filler afleveringen gaan worden...quote:2) The entire order of 48 episodes for Seasons 4-5-6 will still be delivered-- that leaves 35 episodes to be split between Seasons 5-6.
Daar ben ik niet zo bang voor. Die 3 afleveringen hadden vast essentiële onthullingen, maar wel onthullingen die niet per sé in seizoen 4 gedaan hoeven te worden. De flashbacks van Rousseau bijvoorbeeld, of van het volk op de Black Rock.quote:Op maandag 18 februari 2008 23:51 schreef Xurk het volgende:
...
Dit betekent dat s5 en s6 tezamen niet 32, maar 35 afleveringen zullen hebben, dus worden de drie "missing episodes' van dit seizoen verspreid over de andere nog overgebleven seizoenen. Daarom ben ik een klein beetje bang dat wat eigenlijk vette afleveringen voor dit seizoen hadden moeten worden, straks gewoon filler afleveringen gaan worden...
quote:Op maandag 18 februari 2008 22:38 schreef alexremmers het volgende:
Dat moet je dan maar snel gaan doen....eindelijk een "volwassen"opmerking van je!
Dus niet meer hier komen, gauw Prison break kijken voordat je naar bed moet!
Mensen die spoilers niet in spoiler-tags zettenquote:Op dinsdag 19 februari 2008 01:52 schreef Harajuku. het volgende:
Wat is het fucking probleem man?
explain anyone?quote:Op maandag 18 februari 2008 23:31 schreef illusions het volgende:
ik snap echt niet wat die helikopter crew nou is komen doen, en wat die penny uitspookt met d'r zoekactie is me ook een raadsel..
het wordt vager en vager...maar het zal wel duidelijk worden allemaal
A 31 minute, 18 second time differencequote:Op dinsdag 19 februari 2008 10:25 schreef Gremen het volgende:
Heeft iemand nog opgelet hoeveel de timers nu van elkaar verschilde?
31 minuten.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 10:25 schreef Gremen het volgende:
Heeft iemand nog opgelet hoeveel de timers nu van elkaar verschilde?
Ben benieuwd wat die Faraday allemaal nog gaat ontdekken
Ja. De crew is gestuurd door Abbadon (die neger) om Ben te halen. De vader van Penny is de baas van Abbadon.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 10:43 schreef Mip1988 het volgende:
[..]
explain anyone?
die crew is gestuurt door Penny uiteindelijk toch? maar Penny wist niks van een boot
Waar werd dat duidelijk? Dat heb ik niet meegekregen...quote:Op dinsdag 19 februari 2008 11:05 schreef Symer het volgende:
[..]
Ja. De crew is gestuurd door Abbadon (die neger) om Ben te halen. De vader van Penny is de baas van Abbadon.
Dat Find-815 spel.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 11:10 schreef chansadres het volgende:
[..]
Waar werd dat duidelijk? Dat heb ik niet meegekregen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |