Waarom niet?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 16:14 schreef lynda het volgende:
ik ga echt niet 5 topics terug lezen hoor WL
oooh ben jij datquote:Op vrijdag 15 februari 2008 16:16 schreef lynda het volgende:
[..]
Zo gek ben ik ook weer niet
Heb betere dingen te doen hehe
en .... en.... hij had ze speciaal voor jou gepost.. maja dat heb je natuurlijk niet gelezenquote:Op vrijdag 15 februari 2008 16:14 schreef lynda het volgende:
ik ga echt niet 5 topics terug lezen hoor WL
op naar de 1000 hahaquote:Op vrijdag 15 februari 2008 16:16 schreef draculettetje het volgende:
zo weer een topic verder tis echt teveel vandaag!
als het goed is heb jij een pm gehadquote:Op vrijdag 15 februari 2008 16:18 schreef sandertjuh het volgende:
wiee nog 40 minuutjes dan peer ik hem.
gelukkig belt er ook niemand meer dus is er nog echt veel te doen
mja krijg je ervan heh.. ben gaar hahaquote:Op vrijdag 15 februari 2008 16:17 schreef Sgele het volgende:
Fout in de TT trouwens... PI geen reet te doen op je werk?
hahaha ach boeiend..quote:Op vrijdag 15 februari 2008 16:19 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
mja krijg je ervan heh.. ben gaar haha
hoest met de vrije dagen?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 16:17 schreef lynda het volgende:
@ WL: NEE! en ik ga het ook lekker niet doen
@ Dracu: Haai! jij
Ik heb hem gezien, ik kom er morgen op terug bij je!quote:Op vrijdag 15 februari 2008 16:18 schreef draculettetje het volgende:
[..]
als het goed is heb jij een pm gehad
logisch eerst ff kijken bij de peugot....quote:Op vrijdag 15 februari 2008 16:21 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Ik heb hem gezien, ik kom er morgen op terug bij je!
ok , rookzequote:Op vrijdag 15 februari 2008 16:20 schreef Sgele het volgende:
[..]
hahaha ach boeiend..![]()
Ik ga nog even roken
weet ikquote:Op vrijdag 15 februari 2008 16:10 schreef lynda het volgende:
[..]
Shoking! Jij hoort aan het werk te zijn
Hopen dat BX hier nog even gaat kijkenquote:
Damn right it's weekend!!!quote:Op vrijdag 15 februari 2008 16:31 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Hopen dat BX hier nog even gaat kijken
Trouwens... weekend!!![]()
![]()
Fijn weekend jongen! En tot maandagquote:Op vrijdag 15 februari 2008 16:34 schreef Sgele het volgende:
[..]
Damn right it's weekend!!!
![]()
![]()
Ik ga naar huis!! Fijn weekend allemaal!![]()
nog 45 minuten..............quote:Op vrijdag 15 februari 2008 16:31 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Hopen dat BX hier nog even gaat kijken
Trouwens... weekend!!![]()
![]()
Alleen die wind, die is best hardquote:Op vrijdag 15 februari 2008 16:35 schreef draculettetje het volgende:
die zon is ook geweldig nog even en het is lente!
Dude waarom zo lang wachten?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 16:35 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nog 45 minuten..............
bah denk niet dat ik het tot 2100 uur kan volhouden met het eten.
ik stap net even hier naar buiten, en het is me toch een partij koudquote:Op vrijdag 15 februari 2008 16:35 schreef draculettetje het volgende:
die zon is ook geweldig nog even en het is lente!
hahaquote:Op vrijdag 15 februari 2008 16:37 schreef Crazy-M het volgende:
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
DROP IS OP AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH
MAMMA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Zachte zoete dropquote:
dan zou ik wat moeten bestellen. denk dat ik pas na 1900 uur thuis benquote:Op vrijdag 15 februari 2008 16:39 schreef draculettetje het volgende:
en om daarvoor te eten ben je te laat thuis? of je moet al wat afhalen...
ik zei ook niet dat het warm is.....quote:Op vrijdag 15 februari 2008 16:36 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik stap net even hier naar buiten, en het is me toch een partij koud
ja harlekijntjes natuurlijk. dat is #1quote:
Ah ok, wilde gaan sporten maar pff heb gisteren iets verdraaid in mijn schouderquote:Op vrijdag 15 februari 2008 16:37 schreef WhiteLightning het volgende:
nou ik kijk, altijd de wereld draait door, en das 19.30 tot 20.20.
tjah, een pot van 20 bij 20.... nu helemaal opquote:
nee, ik wil gewoon te graag dat het warm isquote:Op vrijdag 15 februari 2008 16:40 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik zei ook niet dat het warm is.....
auw da's niet zo handig! weer veilig thuis gekomen?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 16:40 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ah ok, wilde gaan sporten maar pff heb gisteren iets verdraaid in mijn schouder
Ik ken die ook als "konijnenkeutels"quote:Op vrijdag 15 februari 2008 16:40 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja harlekijntjes natuurlijk. dat is #1
nou geloof me drop valt mee.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 16:41 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
tjah, een pot van 20 bij 20.... nu helemaal op
Ja zeker weten, Utrecht - Zeewolde in 20 min.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 16:41 schreef draculettetje het volgende:
[..]
auw da's niet zo handig! weer veilig thuis gekomen?
ik mocht willen dat een konijn deze keutels zou kunnen producerenquote:Op vrijdag 15 februari 2008 16:42 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik ken die ook als "konijnenkeutels"
kloptquote:Op vrijdag 15 februari 2008 16:42 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nou geloof me drop valt mee.
moet je s een zak spekkies kopen. wedden dat die dezelfde dag op zijn
idd als je maar voorzichtig bent, hoe vaak sport jij?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 16:42 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja zeker weten, Utrecht - Zeewolde in 20 min.![]()
Alleen morgen dus even rustig aan doen met sporten
die zijn lekkerquote:Op vrijdag 15 februari 2008 16:43 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik mocht willen dat een konijn deze keutels zou kunnen produceren
[ afbeelding ]
ow ja dat zijn de harlekijntjesquote:Op vrijdag 15 februari 2008 16:43 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
IK WIL OOK ZON KONIJN!!!!quote:
We noemden ze altijd zo op de basisschoolquote:Op vrijdag 15 februari 2008 16:43 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ehr ik probeer altijd 3/4 keer per week te sporten, maar het wilt ook wel is gebeuren dat ik 5 keer per week sportquote:Op vrijdag 15 februari 2008 16:44 schreef draculettetje het volgende:
[..]
idd als je maar voorzichtig bent, hoe vaak sport jij?
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 16:47 schreef lynda het volgende:
Is het al zondagochtend tien uur?
Shoking.. ik ga op een ZONDAG gewoon VRIJWILLIG voor 12 uur me bed uit
ga je doen dan?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 16:47 schreef lynda het volgende:
Is het al zondagochtend tien uur?
Shoking.. ik ga op een ZONDAG gewoon VRIJWILLIG voor 12 uur me bed uit
jij ?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 16:47 schreef draculettetje het volgende:nu al over de 300 posts geloof ik
jij deed toch oa een beetje cardio?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 16:47 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ehr ik probeer altijd 3/4 keer per week te sporten, maar het wilt ook wel is gebeuren dat ik 5 keer per week sport
De zon slaat in me bolquote:
aah ok, dan mag hetquote:Op vrijdag 15 februari 2008 16:49 schreef lynda het volgende:
[..]
De zon slaat in me bol![]()
Moeten naar groningen en heb om 12 uur al afgesproken stukje over de afsluitdijk heen
nah, kom netaan de 100quote:
Elke dag doe ik ook cardio training ja, sta dan eerst 3 kwartier op een crosstrainerquote:Op vrijdag 15 februari 2008 16:48 schreef draculettetje het volgende:
[..]
jij deed toch oa een beetje cardio?
ik wil ook echt weer mis het wel
We gaan het morgen zienquote:
denk dat jij er ook veel hebt!quote:Op vrijdag 15 februari 2008 16:52 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
We gaan het morgen zienSpannend!
ik merk nou hoe lui ik ben hahaquote:Op vrijdag 15 februari 2008 16:52 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Elke dag doe ik ook cardio training ja, sta dan eerst 3 kwartier op een crosstrainer
ik niet,quote:Op vrijdag 15 februari 2008 16:54 schreef draculettetje het volgende:
[..]
denk dat jij er ook veel hebt!
wow 3 kwartier! welke stand?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 16:52 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Elke dag doe ik ook cardio training ja, sta dan eerst 3 kwartier op een crosstrainer
Haha ben er ook bang voorquote:Op vrijdag 15 februari 2008 16:54 schreef draculettetje het volgende:
[..]
denk dat jij er ook veel hebt!
Ehr stand 10 (hoogte) en weerstand ook niveau 10quote:Op vrijdag 15 februari 2008 16:54 schreef draculettetje het volgende:
[..]
wow 3 kwartier! welke stand?
ik kon 30 min maar vond het ook echt leuk!
ik ben jaloersquote:Op vrijdag 15 februari 2008 16:57 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ehr stand 10 (hoogte) en weerstand ook niveau 10
Ik zweet alleen bijna niet meer als ik sport
Het is gewoon voor mijquote:
ik ging 3x in de week waarvab 1 x groepsles bodystgep, als het me lukte ook body pumpquote:
Nu is het voor een lichte form van neurose, dus dat moet je dan ook weer niet over nemen hequote:Op vrijdag 15 februari 2008 17:07 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik ging 3x in de week waarvab 1 x groepsles bodystgep, als het me lukte ook body pump
en daarnaast fitness op de cardio
nee maar zo op vrijdag na het werk je helemaal uit de naad werken op de sportschool en dan lekker daar de sauna in mijn weekend was begonnen!quote:Op vrijdag 15 februari 2008 17:14 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Nu is het voor een lichte form van neurose, dus dat moet je dan ook weer niet over nemen he
Maar joh, het komt vanzelf toch wel weer?
Ja joh dat is toch ook lekker? Even flink cardio'en en dan de sauna inquote:Op vrijdag 15 februari 2008 17:18 schreef draculettetje het volgende:
[..]
nee maar zo op vrijdag na het werk je helemaal uit de naad werken op de sportschool en dan lekker daar de sauna in mijn weekend was begonnen!
er komt een hoop goed, maar ik weet niet of ik bepaalde dingen nog ga kunnen, maar crosstrainer moet lukken
daarom mis ik het ook zoooooo ha haquote:Op vrijdag 15 februari 2008 17:24 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja joh dat is toch ook lekker? Even flink cardio'en en dan de sauna in
haha ja gelukkig was ik weggegaan, anders werd ik morgenochtend lekker wakker op mn werk. nou das ook geen pretjequote:Op vrijdag 15 februari 2008 17:33 schreef draculettetje het volgende:
ik was je ook vergeten wakker te maken sorry!
komt vanzelf wel weerquote:Op vrijdag 15 februari 2008 17:30 schreef draculettetje het volgende:
[..]
daarom mis ik het ook zoooooo ha ha
Ik zweer het, kom morgen niet aan met berichten dat je iets gebroken hebtquote:Op vrijdag 15 februari 2008 18:37 schreef Sm0keZ het volgende:
Hallo!
Zo. net ff geslapen, gedoucht en gegeten, straks naar Zoetermeer om te snowboarden.
Nooit eerder gedaan, ik ben benieuwd hoe ik me dit keer weer ga verwonden
Haha, dat rustig aan werkt bij mij nooit... Er zijn vanavond ook geen instructeurs, dus dat wordt lachenquote:Op vrijdag 15 februari 2008 18:39 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik zweer het, kom morgen niet aan met berichten dat je iets gebroken hebt
Rustig aan he!
Dus als een stel idioten van die baan afschietenquote:Op vrijdag 15 februari 2008 18:40 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Haha, dat rustig aan werkt bij mij nooit... Er zijn vanavond ook geen instructeurs, dus dat wordt lachen
Ik zal proberen om niks te breken, heb nog genoeg te doen van t weekend
Neehoor, ik begin altijd erg rustig aan met nieuwe dingen... Maar als ik van mezelf denk dat ik het wel doorheb wordt ik nogal snel overenthousiast en ga ik dingen doen waar ik later spijt van krijgquote:Op vrijdag 15 februari 2008 18:54 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dus als een stel idioten van die baan afschieten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |