Dacht je dat nou echt?quote:
Sorryquote:
Heel goed!quote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:32 schreef draculettetje het volgende:
is het me gelukt, zowaar de eerste weer te openen????
En vergeet vooral 'je moeder' nietquote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:30 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Heeft ze een slechte relatie dan? Moet ze hierkomen, als wij met haar klaar zijn kan ze alleen nog maar de 'A' en de 'O' roepen
Je deed wat?quote:
Ik ben trots op je hoorquote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:32 schreef draculettetje het volgende:
is het me gelukt, zowaar de eerste weer te openen????
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:33 schreef Lynx666 het volgende:
Hoi. Blijf op afstand want ik ben bloedchagrijnig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar gelukkig gebeurt dat maar een keer per maand![]()
Jaaaaah me maak gek, radio538! Anti-radioquote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:35 schreef admiraal_anaal het volgende:
Zodadelijk op radio538 het weekoverzicht![]()
![]()
![]()
Hoe kon ik dat vergetenquote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:33 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
En vergeet vooral 'je moeder' niet
Weer wat geleerdquote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:35 schreef BrandX het volgende:
[..]
ken uw FOK! woordenschat![]()
mucken = als een modje door een slotje heen post
Het zal je lukkenquote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:35 schreef draculettetje het volgende:
alleen kan ik de plaatjes nu niet meer vinden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |