Wat jij wilt!quote:
Pak aan! * OA pomper op MPG's oog geeftquote:
Zie OPquote:
quote:Op maandag 11 februari 2008 16:11 schreef OA het volgende:
[..]
Pak aan! * OA pomper op MPG's oog geeft
quote:Op maandag 11 februari 2008 16:11 schreef ScarFace- het volgende:
Koffievlek![]()
En Houniet, zeg dat nou niet.
Blond is uitquote:
Verstandigquote:Op maandag 11 februari 2008 16:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar goed dat ik thuis werk vandaag dan.
Geresized voor je, maar het hoeft niet.quote:
Clickable resizequote:Op maandag 11 februari 2008 16:24 schreef Houniet het volgende:
[..]
Geresized voor je, maar het hoeft niet.
Das beswel heul vroeg danquote:Op maandag 11 februari 2008 16:53 schreef vrolijke-frits het volgende:
Ik ga na het eten hardlopen want mijn pa is al begonnen met het eten
Jij werkt volgens mij altijd thuis of nietquote:Op maandag 11 februari 2008 16:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar goed dat ik thuis werk vandaag dan.
Laterquote:
guiltyquote:
Ik denk dat ik dat vaker ga doenquote:Op maandag 11 februari 2008 17:13 schreef MPG het volgende:
Tha_Erik![]()
Dat is best wel NSFW
Wil je dat voortaan niet meer doen?
Bij voorbaat dank
En dan nu:
Huiswaarts
Mee eens.quote:Op maandag 11 februari 2008 17:13 schreef MPG het volgende:
Tha_Erik![]()
Dat is best wel NSFW
Wil je dat voortaan niet meer doen?
Bij voorbaat dank
En dan nu:
Huiswaarts
Goed bezigquote:Op maandag 11 februari 2008 17:21 schreef crossover het volgende:
Ik heb al best veel bier op
Wat doet dat shirt in ede OP?
Haha doe je goedquote:Op maandag 11 februari 2008 17:21 schreef crossover het volgende:
Gaat ie gelijk weer offlinequote:Op maandag 11 februari 2008 17:21 schreef crossover het volgende:
quote:Op maandag 11 februari 2008 17:29 schreef vrolijke-frits het volgende:
Jongens, laat elkaar lekker in elkaars waarde. Iedereen z'n eigen meuk. Ik bedoel: als een van de vrouwelijke KSC'ers het plaatst, maken we er ook geen probleem van
maar mijn penis nietquote:
quote:
Vreemd, ik zie een sinaasappel.quote:
MEnsen die hotlinking niet toestaanquote:Op maandag 11 februari 2008 18:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Vreemd, ik zie een sinaasappel.
Sinaasappel
En anders is dat hotlinking weer eens niet toegestaan, kutsites die dat doen
What's the matteR?quote:Op maandag 11 februari 2008 18:51 schreef Tha_Erik het volgende:
Moe en sjaggo. En koffie. Dat is dan wel iets positiefs.
Ik weet het niet. Ik denk dat het moe-gedeelte de bron is van mijn sjaggoheid.quote:
Komt me bekend voor.quote:Op maandag 11 februari 2008 18:56 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Ik denk dat het moe-gedeelte de bron is van mijn sjaggoheid.
't is morgen wel weer over tochquote:Op maandag 11 februari 2008 18:59 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja, ik heb ook heerlijk in de zon zitten lunchen met een vriendin. Toen was ik nog niet sjaggo. Misschien zijn het mijn ouders en hun stomme "probleempjes" op hun werk en met mijn zus enzo
.
Positief blijvenquote:Op maandag 11 februari 2008 19:05 schreef Tha_Erik het volgende:
Een nacht goed slapen doet wonderen. nu nog even hopen dat ik goed slaap.
Straks maar (weer) koffie, als ik thuis ben.quote:Op maandag 11 februari 2008 18:51 schreef Tha_Erik het volgende:
Moe en sjaggo. En koffie. Dat is dan wel iets positiefs.
Ligt er een beetje aan wat je gefixt wil hebben.quote:Op maandag 11 februari 2008 19:06 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Positief blijven
Zeg,
Denk jij dat deze pic nog te fixen valt?
[ afbeelding ]
oh, en liefst ook deze:
[ afbeelding ]
Ja, al kan er wel wat kleurcorrectie worden gedaan.quote:Op maandag 11 februari 2008 19:11 schreef eer-ik het volgende:
Die 2e is echt te brak he...
Ik zou 'm graag wt lichter willen, wat minder blauw...quote:Op maandag 11 februari 2008 19:12 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ligt er een beetje aan wat je gefixt wil hebben.
Mja, maar ook de kwaliteit is om te huilen, dat is gewoon een baggerplaatquote:Op maandag 11 februari 2008 19:13 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, al kan er wel wat kleurcorrectie worden gedaan.
quote:Op maandag 11 februari 2008 19:06 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Positief blijven
Zeg,
Denk jij dat deze pic nog te fixen valt?
[ afbeelding ]
oh, en liefst ook deze:
[ afbeelding ]
ben ik ook nieuwsgierig naar...quote:Op maandag 11 februari 2008 19:23 schreef eer-ik het volgende:
Wat heb je nou eigenlijk precies gedaan?
Alleen wat lichter maken lukte mij ook idd, maar dan verloor ie ook meteen contrastquote:Op maandag 11 februari 2008 19:26 schreef Tmaatje het volgende:
[..]
ben ik ook nieuwsgierig naar...stukken beter dan de mijne..
Ik heb grofweg het onderste gedeelte van de foto geselecteerd en i een nieuwe laag gedaan (dat wat donker was dus), dat met de curves wat omhooggehaald. Vervolgens heb ik alles weer gemerged, en met ctrl+U in het puldown menu'tje de blauw gekozen, en daarbij de saturatie naar beneden gehaald, dat ook een beetje met cyan gedaan. Vervolgens ctrl+b en dan de schuifjes wat meer naar geel en rood trekken, en een sharpening. Volgens mij was het zo iets.quote:Op maandag 11 februari 2008 19:23 schreef eer-ik het volgende:
Wat heb je nou eigenlijk precies gedaan?
Ook daar heb ik op gereageerd dat ik in deze keurige reeks geen NSFW materiaal bliefquote:Op maandag 11 februari 2008 17:15 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dat vaker ga doen. maar deze was omdat het eerste waar ik langsscrollde een of andere blonde bimbo is met een visnet om zich heen. En dan zie ik dit liever.
Ok, tofquote:Op maandag 11 februari 2008 19:29 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik heb grofweg het onderste gedeelte van de foto geselecteerd en i een nieuwe laag gedaan (dat wat donker was dus), dat met de curves wat omhooggehaald. Vervolgens heb ik alles weer gemerged, en met ctrl+U in het puldown menu'tje de blauw gekozen, en daarbij de saturatie naar beneden gehaald, dat ook een beetje met cyan gedaan. Vervolgens ctrl+b en dan de schuifjes wat meer naar geel en rood trekken, en een sharpening. Volgens mij was het zo iets.
Máár. Wat is er nsfw aan een man met ontbloot bovenlichaamquote:Op maandag 11 februari 2008 19:31 schreef MPG het volgende:
[..]
Ook daar heb ik op gereageerd dat ik in deze keurige reeks geen NSFW materiaal blief
En de juiste dingen selecteren, want de lucht en bovenste delen van de objecten in de foto waren licht genoeg.quote:Op maandag 11 februari 2008 19:32 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ok, tof
Wat een beetje aan schuifjes slepen al niet kan verhelpen zeg
Nou, het wekt nogal de interesse van collegae opquote:Op maandag 11 februari 2008 19:33 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Máár. Wat is er nsfw aan een man met ontbloot bovenlichaam?
Ik begrijp je punt wel hoor![]()
En eigenlijk is heel FOK! nsfw, want je moet gewoon werken onder het werk!.
Inderdaad altijd handig....quote:Op maandag 11 februari 2008 19:32 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ok, tof
Wat een beetje aan schuifjes slepen al niet kan verhelpen zeg
Huh?quote:Op maandag 11 februari 2008 19:33 schreef Tha_Erik het volgende:
En eigenlijk is heel FOK! nsfw, want je moet gewoon werken onder het werk!.
ik snap dat ook niet helemaal of beter gezegd helemaal nietquote:
quote:
Zo moeilijk is 'ie niet hoorquote:Op maandag 11 februari 2008 20:05 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik snap dat ook niet helemaal of beter gezegd helemaal niet
Dat FOK! not suitable for work is, omdat op work alleen work suitable for work is.quote:
grapje zekerquote:Op maandag 11 februari 2008 20:07 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat FOK! not suitable for work is, omdat op work alleen work suitable for work is.
Niet meer dan logisch toch?quote:
Precies.quote:
quote:
Oh. Maar waar moet ik mijn uren dan op schrijven?quote:Op maandag 11 februari 2008 20:07 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat FOK! not suitable for work is, omdat op work alleen work suitable for work is.
Hoezo, is toch niet altijd nodig?quote:Op maandag 11 februari 2008 20:17 schreef PeZu het volgende:
[..]
wat gaat het heen met fok als zelfs de mods geen correct pi en smiley gebruik toepassen
Precies.quote:
I find your lack of PI's diturbingquote:Op maandag 11 februari 2008 20:21 schreef crossover het volgende:
[..]
Hoezo, is toch niet altijd nodig?
Bovendien was jouw post ook niet duidelijk. Als je als PI [ afbeelding ] had, had ik je wel begrepen.
[ afbeelding ] komt naar mijn mening gewoon overeen met
zoals eerder vermeld PI's maken de postquote:Op maandag 11 februari 2008 20:26 schreef MPG het volgende:
PI's dienen alleen gebruikt te worden als ze iets zinnigs toevoegen aan een post. Juist op die manier komt de kracht van een PI tot zijn recht.
Eenschquote:Op maandag 11 februari 2008 20:26 schreef MPG het volgende:
PI's dienen alleen gebruikt te worden als ze iets zinnigs toevoegen aan een post. Juist op die manier komt de kracht van een PI tot zijn recht.
Een PI voegt altijd iets toe aan een post, mits goed gekozen.quote:Op maandag 11 februari 2008 20:26 schreef MPG het volgende:
Hoe dan ook het blijft internet, je ziet je gesprekspartner niet en dat kan gewoon lastig zijn. Zo'n PI is dan wel handig net als emoticons...quote:Op maandag 11 februari 2008 20:26 schreef MPG het volgende:
Dat zijn inderdaad NET die gevallen waarbij een PI dus wel iets toevoegtquote:Op maandag 11 februari 2008 20:29 schreef Tmaatje het volgende:
[..]
Hoe dan ook het blijft internet, je ziet je gesprekspartner niet en dat kan gewoon lastig zijn. Zo'n PI is dan wel handig net als emoticons...
Moet je vechten?quote:
In het geval van jouw post was een PI niet écht nodig, want niemand zou je post nu verkeerd interpreteren.quote:Op maandag 11 februari 2008 20:28 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Een PI voegt altijd iets toe aan een post, mits goed gekozen.
quote:
Altijdquote:
nu pasquote:Op maandag 11 februari 2008 20:35 schreef eer-ik het volgende:
Ik ga denk ik al mijn posts even aflopen om er PI's bij te zetten
quote:Op maandag 11 februari 2008 20:35 schreef eer-ik het volgende:
Ik ga denk ik al mijn posts even aflopen om er PI's bij te zetten
quote:Op maandag 11 februari 2008 20:35 schreef MPG het volgende:
[..]
![]()
De smiley spreekt voor zich, geen PI nodig![]()
Oh, is Danny weer de KPD aan het leegtrekken? (ja, vat deze opmerking op zoveel mogleijk manieren op).quote:Op maandag 11 februari 2008 20:38 schreef Sjowhan het volgende:
Momenteel is het te druk voor onze databaseservers om alle verzoeken te kunnen verwerken. De gevraagde pagina kon daardoor niet getoond worden of de gevraagde actie kon niet worden uitgevoerd. Wacht even een ogenblik en probeer het daarna nog eens.
Zeikerdquote:Op maandag 11 februari 2008 20:40 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja wel
ik zou kunnen je bent serieus en verklaart hem voor gek
met een PI zoals [ afbeelding ] of [ afbeelding ]
was het duidelijker geweest dta je en grapje maakte
ik vind de PI nu eenmaal erg belangrijkquote:
Wat is er mis met veel drinken?quote:
PI kan inderdaad belangrijk zijn, maar overdaad schaadt, als je het mij vraagtquote:Op maandag 11 februari 2008 20:42 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik vind de PI nu eenmaal erg belangrijk
Niksquote:
Shit, dan moet ik zo'n 55k posts terug editten zonder PIquote:Op maandag 11 februari 2008 20:45 schreef MPG het volgende:
[..]
PI kan inderdaad belangrijk zijn, maar overdaad schaadt, als je het mij vraagt
net zoals als deze overdaad ?quote:Op maandag 11 februari 2008 20:45 schreef MPG het volgende:
[..]
PI kan inderdaad belangrijk zijn, maar overdaad schaadt, als je het mij vraagt
Kiekeboe!quote:Op maandag 11 februari 2008 20:47 schreef PeZu het volgende:
[..]
net zoals als deze overdaad ?
[ afbeelding ]
Dat is geen overdaad.quote:Op maandag 11 februari 2008 20:47 schreef PeZu het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat is geen overdaad.quote:Op maandag 11 februari 2008 20:47 schreef PeZu het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hahahahahahaquote:Op maandag 11 februari 2008 20:47 schreef PeZu het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 11 februari 2008 20:51 schreef Pheno het volgende:
Dit is overdaad (nog maar niet te spreken van die kop).
[ afbeelding ]
Dat zeg ik.quote:
ik wil ook een nwequote:Op maandag 11 februari 2008 20:53 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb een nieuwe bril gekocht
quote:Op maandag 11 februari 2008 20:53 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb een nieuwe bril gekocht
BREULS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:De gevraagde actie kon niet worden uitgevoerd of de gevraagde pagina kon niet worden getoond door het optreden van een systeemfout. Ga terug en probeer het opnieuw, of waarschuw een beheerder.
Aanvullende foutinformatie: [list_my_activetopics::mysql_query::2] [11-Feb-2008 21:31:46]
HOI FRUTSELquote:
kiekeboe is ook het eerste wat ik dacht dromquote:
quote:Op maandag 11 februari 2008 21:33 schreef PeZu het volgende:
[..]
kiekeboe is ook het eerste wat ik dacht drom
[ afbeelding ]
DaMartquote:
BREULSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:De gevraagde actie kon niet worden uitgevoerd of de gevraagde pagina kon niet worden getoond door het optreden van een systeemfout. Ga terug en probeer het opnieuw, of waarschuw een beheerder.
Aanvullende foutinformatie: [post_reply::mysql_query::2] [11-Feb-2008 21:34:23]
quote:Op maandag 11 februari 2008 21:33 schreef PeZu het volgende:
[..]
kiekeboe is ook het eerste wat ik dacht drom
[ afbeelding ]
neuk/slaap zequote:
Alles gaat z'n gangetje.quote:Op maandag 11 februari 2008 21:23 schreef Frutsel het volgende:
OA![]()
![]()
how's life?
al aan het wennen op de FP?
Toniquote:
quote:
quote:
Kijk kijk, das het betere werkquote:Op maandag 11 februari 2008 21:59 schreef OA het volgende:
[..]
Alles gaat z'n gangetje.![]()
Ik heb m'n draai op de FP wel al gevonden denk ik!
Wat?quote:Op maandag 11 februari 2008 22:02 schreef eer-ik het volgende:
OK, NOU ALLEMAAL BEK HOUWE JA
BEN HET AL LANG ZAT
oranginaquote:Op maandag 11 februari 2008 22:02 schreef eer-ik het volgende:
BEN HET AL LANG ZAT
wij ook van jouquote:Op maandag 11 februari 2008 22:02 schreef eer-ik het volgende:
BEN HET AL LANG ZAT
damn, dat is lekkerquote:
quote:
Dat duurde lang...quote:
quote:Op maandag 11 februari 2008 16:53 schreef vrolijke-frits het volgende:
Ik ga na het eten hardlopen want mijn pa is al begonnen met het eten
kennelijk toch niet zo hard gelopenquote:
quote:Op maandag 11 februari 2008 22:16 schreef Bed het volgende:
[..]
Daar ben ik voor hoor... en je wil niet weten wat ik allemaal meemaak.
quote:Op maandag 11 februari 2008 22:20 schreef MPG het volgende:
[..]
Sory hoor, maar ik kon me woensdag met muckie gewoon niet inhouden
Ja potver, ik heb er mooi wel een gekneusde lattenbodem aan overgehouden!quote:Op maandag 11 februari 2008 22:20 schreef MPG het volgende:
[..]
Heb je ook huisstofmijten?quote:Op maandag 11 februari 2008 22:16 schreef Bed het volgende:
[..]
Daar ben ik voor hoor... en je wil niet weten wat ik allemaal meemaak.
Inderdaadquote:
quote:Op maandag 11 februari 2008 22:25 schreef Bed het volgende:
[..]
Ja potver, ik heb er mooi wel een gekneusde lattenbodem aan overgehouden!
quote:
quote:Op maandag 11 februari 2008 22:35 schreef Bed het volgende:
[..]
Nee, maar ik heb wel een keer wantsen gehad...
hoeft niet, voor de spijkerslapers onder ons... maare nooit last gehad van gebroken ribben Bed??quote:
quote:
Nog niet, wel een gekneusde lattenbodem, zoals ik eerder al zeiquote:Op maandag 11 februari 2008 22:39 schreef Tmaatje het volgende:
[..]
hoeft niet, voor de spijkerslapers onder ons... maare nooit last gehad van gebroken ribben Bed??
had je maar een boxspring moeten wordenquote:Op maandag 11 februari 2008 22:41 schreef Bed het volgende:
[..]
Nog niet, wel een gekneusde lattenbodem, zoals ik eerder al zei.
Mijn oom was een boxspring... alleen werd hij dat zo zat dat hij vanaf het dak van zijn garagebox is gesprongenquote:Op maandag 11 februari 2008 22:42 schreef PeZu het volgende:
[..]
had je maar een boxspring moeten worden
quote:Op maandag 11 februari 2008 22:20 schreef MPG het volgende:
[..]
sorryquote:Op maandag 11 februari 2008 22:25 schreef Bed het volgende:
[..]
Ja potver, ik heb er mooi wel een gekneusde lattenbodem aan overgehouden!
't is dat ik geen zin heb om kloon te makenquote:Op maandag 11 februari 2008 22:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
O god, krijgen we nu een complete kloonset.
jaquote:
quote:Op maandag 11 februari 2008 22:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
O god, krijgen we nu een complete kloonset.
Ja dusquote:
quote:
tuurlijkquote:Op maandag 11 februari 2008 22:47 schreef eer-ik het volgende:
[..]
't is dat ik geen zin heb om kloon te maken
quote:Op maandag 11 februari 2008 22:52 schreef Bed het volgende:
[..]
Hey, zag ik jou laatst niet in café de Vlinder?
Wat een schaamteloosheid hequote:
nou, ik vind je heel lief, maar dat doe ik toch echt alleen met MPGquote:
Heel goed meissie, heel goed!quote:Op maandag 11 februari 2008 22:54 schreef Muck het volgende:
[..]
nou, ik vind je heel lief, maar dat doe ik toch echt alleen met MPG
Das je geraje!quote:Op maandag 11 februari 2008 22:54 schreef Muck het volgende:
[..]
nou, ik vind je heel lief, maar dat doe ik toch echt alleen met MPG
ik wou kussen euhm een kussenquote:Op maandag 11 februari 2008 22:56 schreef kussen het volgende:
Wie riep mij?
Awww... Muckie tochquote:
Ja hoor, ik kan niet zonderquote:Op maandag 11 februari 2008 22:56 schreef kussen het volgende:
Wie riep mij?
Je hebt mij tochquote:Op maandag 11 februari 2008 23:02 schreef Tmaatje het volgende:
[..]
Ja hoor, ik kan niet zondermaare ik mis dekbed nog...
of laken....
![]()
ja he?quote:Op maandag 11 februari 2008 22:56 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Heel goed meissie, heel goed!
maak je maar geen zorgenquote:
Ik zag net wel een dekentje voorbij komen...quote:Op maandag 11 februari 2008 23:02 schreef Tmaatje het volgende:
[..]
quote:Op maandag 11 februari 2008 23:02 schreef Tmaatje het volgende:
[..]
of laken....
![]()
En wel stilliggen vannacht he? Je maakte me de vorige keer nog zeezieker dan mijn nicht... en zij is nog wel een waterbed!quote:
Gemenerdquote:Op maandag 11 februari 2008 23:04 schreef Wants het volgende:
gnap! gnap!
Absoluutquote:
doe ik ook nietquote:[..]
maak je maar geen zorgen
Trustequote:
KSC = KlonenSlaapChat vanaf nu?quote:Op maandag 11 februari 2008 23:06 schreef MPG het volgende:
Alle slaapzaken heb je hier nu bij de hand
huuuuuuuuuquote:Op maandag 11 februari 2008 23:04 schreef Wants het volgende:
gnap! gnap!
Inderdaadquote:Op maandag 11 februari 2008 23:06 schreef MPG het volgende:
[..]
Absoluut
[..]
doe ik ook niet
[..]
Truste
Alle slaapzaken heb je hier nu bij de hand
quote:Op maandag 11 februari 2008 23:08 schreef Tmaatje het volgende:
[..]
Inderdaadtruste OA
![]()
Wants: wegwezen voor ik wat chemische rommel loslaat..., ik wil ongestoord slapen![]()
quote:
wil jeij niet zo snel quotenquote:
Hoi kussenquote:Op maandag 11 februari 2008 23:10 schreef PeZu het volgende:
[..]
wil jeij niet zo snel quoten
er was al een edit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Donsig en veerkrachtig
quote:
Gnap!quote:Op maandag 11 februari 2008 23:08 schreef Tmaatje het volgende:
[..]
Inderdaadtruste OA
![]()
Wants: wegwezen voor ik wat chemische rommel loslaat..., ik wil ongestoord slapen![]()
moewhahahaquote:Op maandag 11 februari 2008 23:10 schreef PeZu het volgende:
[..]
wil jeij niet zo snel quoten
er was al een edit
quote:
quote:Op maandag 11 februari 2008 23:11 schreef kussen het volgende:
Wie wil er kussenja! hier!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
MPG gaat altijd op de mijne liggen!It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
ssssttquote:Op maandag 11 februari 2008 23:13 schreef Muck het volgende:
[..]
ja! hier!
MPG gaat altijd op de mijne liggen!
ach gossie....quote:Op maandag 11 februari 2008 23:12 schreef Wants het volgende:
[..]
[..]
Gnap!![]()
Wij Gnap! wantsen voelens ons Gnap! erg onbegrepen Gnap!
Die lijkt op een sprinkhaan schatjequote:Op maandag 11 februari 2008 23:14 schreef Muck het volgende:
[..]
ach gossie....
ik heb nog nooit een verdrietige wants gezien
quote:Op maandag 11 februari 2008 23:13 schreef Muck het volgende:
[..]
ja! hier!
MPG gaat altijd op de mijne liggen!
ik ben heul geen pikkeboefquote:Op maandag 11 februari 2008 23:15 schreef kussen het volgende:
[..]
![]()
De pikkeboef![]()
Kom maar lekker bij kussen
Bed gaat naar bed... dus dat wordt een stapelbed...quote:Op maandag 11 februari 2008 23:08 schreef Bed het volgende:
Ik ga maar weer... moeie mensen wachten op me.
quote:
quote:Kom maar lekker bij kussen
Eens is.quote:
Wie moet ik nu gelovenquote:Op maandag 11 februari 2008 23:19 schreef MPG het volgende:
[..]
ik ben heul geen pikkeboef
ik deel altijd netjes
Jou want jij bent vrouw en wilt kussenquote:
ja als ik ergens een bloedhekel aan heb dat zijn het wel klonenquote:
quote:Op maandag 11 februari 2008 23:20 schreef kussen het volgende:
[..]
Wie moet ik nu geloven![]()
[..]
Jou want jij bent vrouw en wilt kussen
quote:Op maandag 11 februari 2008 23:21 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja als ik ergens een bloedhekel aan heb dat zijn het wel klonen
quote:Op maandag 11 februari 2008 23:21 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja als ik ergens een bloedhekel aan heb dat zijn het wel klonen
Says who?quote:
Ach, die eerste was wel grappig, de rest een beetje flauwe vervolgklonenquote:Op maandag 11 februari 2008 23:20 schreef vrolijke-frits het volgende:
Al moet ik zeggen dat het wel leuk gekozen klonen zijn
quote:
Dat dus.quote:Op maandag 11 februari 2008 23:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ach, die eerste was wel grappig, de rest een beetje flauwe vervolgklonen.
das dan wel weer waarquote:Op maandag 11 februari 2008 23:19 schreef MPG het volgende:
[..]
ik ben heul geen pikkeboef
ik deel altijd netjes
whehehequote:Op maandag 11 februari 2008 23:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
Bed gaat naar bed... dus dat wordt een stapelbed...
Dat gebeurt hier wel vakerquote:Op maandag 11 februari 2008 23:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ach, die eerste was wel grappig, de rest een beetje flauwe vervolgklonen.
Ja, die conclusie leek me al niet meer te missenquote:Op maandag 11 februari 2008 23:25 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Dat gebeurt hier wel vaker
quote:Op maandag 11 februari 2008 23:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, die conclusie leek me al niet meer te missen.
quote:Op maandag 11 februari 2008 23:27 schreef MPG het volgende:
[..]![]()
Ach, blijkbaar amuseren sommige mensen zich ermee
Ach ja, je hebt van die mensen die dat leuk vinden. Maar ik blijf wel gewoon kloonloosquote:Op maandag 11 februari 2008 23:27 schreef MPG het volgende:
[..]![]()
Ach, blijkbaar amuseren sommige mensen zich ermee
Verstandigquote:Op maandag 11 februari 2008 23:29 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ach ja, je hebt van die mensen die dat leuk vinden. Maar ik blijf wel gewoon kloonloos.
Slaap lekkerquote:Op maandag 11 februari 2008 23:30 schreef DaMart het volgende:
Maar het is wel tijd om te gaan slapen nu![]()
.
Tuurlijkquote:Op maandag 11 februari 2008 23:32 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Kan ik hier blijven slapen vannacht?
quote:Op maandag 11 februari 2008 23:32 schreef Papierversnipperaar het volgende:
j aik deed ook echt zoveel moeite hehquote:
Zoals wij jonge, zoals wijquote:Op maandag 11 februari 2008 23:29 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ach ja, je hebt van die mensen die dat leuk vinden. Maar ik blijf wel gewoon kloonloos.
ik hou je wel warmquote:Op maandag 11 februari 2008 23:32 schreef Papierversnipperaar het volgende:
quote:Op maandag 11 februari 2008 23:20 schreef kussen het volgende:
[..]
Wie moet ik nu geloven![]()
[..]
Jou want jij bent vrouw en wilt kussen
tuurlijk!quote:Op maandag 11 februari 2008 23:32 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |