I find your lack of PI's diturbingquote:Op maandag 11 februari 2008 20:21 schreef crossover het volgende:
[..]
Hoezo, is toch niet altijd nodig?
Bovendien was jouw post ook niet duidelijk. Als je als PI [ afbeelding ] had, had ik je wel begrepen.
[ afbeelding ] komt naar mijn mening gewoon overeen met
zoals eerder vermeld PI's maken de postquote:Op maandag 11 februari 2008 20:26 schreef MPG het volgende:
PI's dienen alleen gebruikt te worden als ze iets zinnigs toevoegen aan een post. Juist op die manier komt de kracht van een PI tot zijn recht.
Eenschquote:Op maandag 11 februari 2008 20:26 schreef MPG het volgende:
PI's dienen alleen gebruikt te worden als ze iets zinnigs toevoegen aan een post. Juist op die manier komt de kracht van een PI tot zijn recht.
Een PI voegt altijd iets toe aan een post, mits goed gekozen.quote:Op maandag 11 februari 2008 20:26 schreef MPG het volgende:
Hoe dan ook het blijft internet, je ziet je gesprekspartner niet en dat kan gewoon lastig zijn. Zo'n PI is dan wel handig net als emoticons...quote:Op maandag 11 februari 2008 20:26 schreef MPG het volgende:
Dat zijn inderdaad NET die gevallen waarbij een PI dus wel iets toevoegtquote:Op maandag 11 februari 2008 20:29 schreef Tmaatje het volgende:
[..]
Hoe dan ook het blijft internet, je ziet je gesprekspartner niet en dat kan gewoon lastig zijn. Zo'n PI is dan wel handig net als emoticons...
Moet je vechten?quote:
In het geval van jouw post was een PI niet écht nodig, want niemand zou je post nu verkeerd interpreteren.quote:Op maandag 11 februari 2008 20:28 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Een PI voegt altijd iets toe aan een post, mits goed gekozen.
quote:
Altijdquote:
nu pasquote:Op maandag 11 februari 2008 20:35 schreef eer-ik het volgende:
Ik ga denk ik al mijn posts even aflopen om er PI's bij te zetten
quote:Op maandag 11 februari 2008 20:35 schreef eer-ik het volgende:
Ik ga denk ik al mijn posts even aflopen om er PI's bij te zetten
quote:Op maandag 11 februari 2008 20:35 schreef MPG het volgende:
[..]
![]()
De smiley spreekt voor zich, geen PI nodig![]()
Oh, is Danny weer de KPD aan het leegtrekken? (ja, vat deze opmerking op zoveel mogleijk manieren op).quote:Op maandag 11 februari 2008 20:38 schreef Sjowhan het volgende:
Momenteel is het te druk voor onze databaseservers om alle verzoeken te kunnen verwerken. De gevraagde pagina kon daardoor niet getoond worden of de gevraagde actie kon niet worden uitgevoerd. Wacht even een ogenblik en probeer het daarna nog eens.
Zeikerdquote:Op maandag 11 februari 2008 20:40 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja wel
ik zou kunnen je bent serieus en verklaart hem voor gek
met een PI zoals [ afbeelding ] of [ afbeelding ]
was het duidelijker geweest dta je en grapje maakte
ik vind de PI nu eenmaal erg belangrijkquote:
Wat is er mis met veel drinken?quote:
PI kan inderdaad belangrijk zijn, maar overdaad schaadt, als je het mij vraagtquote:Op maandag 11 februari 2008 20:42 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik vind de PI nu eenmaal erg belangrijk
Niksquote:
Shit, dan moet ik zo'n 55k posts terug editten zonder PIquote:Op maandag 11 februari 2008 20:45 schreef MPG het volgende:
[..]
PI kan inderdaad belangrijk zijn, maar overdaad schaadt, als je het mij vraagt
net zoals als deze overdaad ?quote:Op maandag 11 februari 2008 20:45 schreef MPG het volgende:
[..]
PI kan inderdaad belangrijk zijn, maar overdaad schaadt, als je het mij vraagt
Kiekeboe!quote:Op maandag 11 februari 2008 20:47 schreef PeZu het volgende:
[..]
net zoals als deze overdaad ?
[ afbeelding ]
Dat is geen overdaad.quote:Op maandag 11 februari 2008 20:47 schreef PeZu het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat is geen overdaad.quote:Op maandag 11 februari 2008 20:47 schreef PeZu het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hahahahahahaquote:Op maandag 11 februari 2008 20:47 schreef PeZu het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 11 februari 2008 20:51 schreef Pheno het volgende:
Dit is overdaad (nog maar niet te spreken van die kop).
[ afbeelding ]
Dat zeg ik.quote:
ik wil ook een nwequote:Op maandag 11 februari 2008 20:53 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb een nieuwe bril gekocht
quote:Op maandag 11 februari 2008 20:53 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb een nieuwe bril gekocht
BREULS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:De gevraagde actie kon niet worden uitgevoerd of de gevraagde pagina kon niet worden getoond door het optreden van een systeemfout. Ga terug en probeer het opnieuw, of waarschuw een beheerder.
Aanvullende foutinformatie: [list_my_activetopics::mysql_query::2] [11-Feb-2008 21:31:46]
HOI FRUTSELquote:
kiekeboe is ook het eerste wat ik dacht dromquote:
quote:Op maandag 11 februari 2008 21:33 schreef PeZu het volgende:
[..]
kiekeboe is ook het eerste wat ik dacht drom
[ afbeelding ]
DaMartquote:
BREULSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:De gevraagde actie kon niet worden uitgevoerd of de gevraagde pagina kon niet worden getoond door het optreden van een systeemfout. Ga terug en probeer het opnieuw, of waarschuw een beheerder.
Aanvullende foutinformatie: [post_reply::mysql_query::2] [11-Feb-2008 21:34:23]
quote:Op maandag 11 februari 2008 21:33 schreef PeZu het volgende:
[..]
kiekeboe is ook het eerste wat ik dacht drom
[ afbeelding ]
neuk/slaap zequote:
Alles gaat z'n gangetje.quote:Op maandag 11 februari 2008 21:23 schreef Frutsel het volgende:
OA![]()
![]()
how's life?
al aan het wennen op de FP?
Toniquote:
quote:
quote:
Kijk kijk, das het betere werkquote:Op maandag 11 februari 2008 21:59 schreef OA het volgende:
[..]
Alles gaat z'n gangetje.![]()
Ik heb m'n draai op de FP wel al gevonden denk ik!
Wat?quote:Op maandag 11 februari 2008 22:02 schreef eer-ik het volgende:
OK, NOU ALLEMAAL BEK HOUWE JA
BEN HET AL LANG ZAT
oranginaquote:Op maandag 11 februari 2008 22:02 schreef eer-ik het volgende:
BEN HET AL LANG ZAT
wij ook van jouquote:Op maandag 11 februari 2008 22:02 schreef eer-ik het volgende:
BEN HET AL LANG ZAT
damn, dat is lekkerquote:
quote:
Dat duurde lang...quote:
quote:Op maandag 11 februari 2008 16:53 schreef vrolijke-frits het volgende:
Ik ga na het eten hardlopen want mijn pa is al begonnen met het eten
kennelijk toch niet zo hard gelopenquote:
quote:Op maandag 11 februari 2008 22:16 schreef Bed het volgende:
[..]
Daar ben ik voor hoor... en je wil niet weten wat ik allemaal meemaak.
quote:Op maandag 11 februari 2008 22:20 schreef MPG het volgende:
[..]
Sory hoor, maar ik kon me woensdag met muckie gewoon niet inhouden
Ja potver, ik heb er mooi wel een gekneusde lattenbodem aan overgehouden!quote:Op maandag 11 februari 2008 22:20 schreef MPG het volgende:
[..]
Sory hoor, maar ik kon me woensdag met muckie gewoon niet inhouden
Heb je ook huisstofmijten?quote:Op maandag 11 februari 2008 22:16 schreef Bed het volgende:
[..]
Daar ben ik voor hoor... en je wil niet weten wat ik allemaal meemaak.
Inderdaadquote:
quote:Op maandag 11 februari 2008 22:25 schreef Bed het volgende:
[..]
Ja potver, ik heb er mooi wel een gekneusde lattenbodem aan overgehouden!
quote:
quote:Op maandag 11 februari 2008 22:35 schreef Bed het volgende:
[..]
Nee, maar ik heb wel een keer wantsen gehad...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |