Wat jij wilt!quote:
Pak aan! * OA pomper op MPG's oog geeftquote:
Zie OPquote:
quote:Op maandag 11 februari 2008 16:11 schreef OA het volgende:
[..]
Pak aan! * OA pomper op MPG's oog geeft
quote:Op maandag 11 februari 2008 16:11 schreef ScarFace- het volgende:
Koffievlek![]()
En Houniet, zeg dat nou niet.
Blond is uitquote:
Verstandigquote:Op maandag 11 februari 2008 16:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar goed dat ik thuis werk vandaag dan.
Geresized voor je, maar het hoeft niet.quote:
Clickable resizequote:Op maandag 11 februari 2008 16:24 schreef Houniet het volgende:
[..]
Geresized voor je, maar het hoeft niet.
Das beswel heul vroeg danquote:Op maandag 11 februari 2008 16:53 schreef vrolijke-frits het volgende:
Ik ga na het eten hardlopen want mijn pa is al begonnen met het eten
Jij werkt volgens mij altijd thuis of nietquote:Op maandag 11 februari 2008 16:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar goed dat ik thuis werk vandaag dan.
Laterquote:
guiltyquote:
Ik denk dat ik dat vaker ga doenquote:Op maandag 11 februari 2008 17:13 schreef MPG het volgende:
Tha_Erik![]()
Dat is best wel NSFW
Wil je dat voortaan niet meer doen?
Bij voorbaat dank
En dan nu:
Huiswaarts
Mee eens.quote:Op maandag 11 februari 2008 17:13 schreef MPG het volgende:
Tha_Erik![]()
Dat is best wel NSFW
Wil je dat voortaan niet meer doen?
Bij voorbaat dank
En dan nu:
Huiswaarts
Goed bezigquote:Op maandag 11 februari 2008 17:21 schreef crossover het volgende:
Ik heb al best veel bier op
Wat doet dat shirt in ede OP?
Haha doe je goedquote:Op maandag 11 februari 2008 17:21 schreef crossover het volgende:
Gaat ie gelijk weer offlinequote:Op maandag 11 februari 2008 17:21 schreef crossover het volgende:
quote:Op maandag 11 februari 2008 17:29 schreef vrolijke-frits het volgende:
Jongens, laat elkaar lekker in elkaars waarde. Iedereen z'n eigen meuk. Ik bedoel: als een van de vrouwelijke KSC'ers het plaatst, maken we er ook geen probleem van
maar mijn penis nietquote:
quote:
Vreemd, ik zie een sinaasappel.quote:
MEnsen die hotlinking niet toestaanquote:Op maandag 11 februari 2008 18:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Vreemd, ik zie een sinaasappel.
Sinaasappel
En anders is dat hotlinking weer eens niet toegestaan, kutsites die dat doen
What's the matteR?quote:Op maandag 11 februari 2008 18:51 schreef Tha_Erik het volgende:
Moe en sjaggo. En koffie. Dat is dan wel iets positiefs.
Ik weet het niet. Ik denk dat het moe-gedeelte de bron is van mijn sjaggoheid.quote:
Komt me bekend voor.quote:Op maandag 11 februari 2008 18:56 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Ik denk dat het moe-gedeelte de bron is van mijn sjaggoheid.
't is morgen wel weer over tochquote:Op maandag 11 februari 2008 18:59 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja, ik heb ook heerlijk in de zon zitten lunchen met een vriendin. Toen was ik nog niet sjaggo. Misschien zijn het mijn ouders en hun stomme "probleempjes" op hun werk en met mijn zus enzo
.
Positief blijvenquote:Op maandag 11 februari 2008 19:05 schreef Tha_Erik het volgende:
Een nacht goed slapen doet wonderen. nu nog even hopen dat ik goed slaap.
Straks maar (weer) koffie, als ik thuis ben.quote:Op maandag 11 februari 2008 18:51 schreef Tha_Erik het volgende:
Moe en sjaggo. En koffie. Dat is dan wel iets positiefs.
Ligt er een beetje aan wat je gefixt wil hebben.quote:Op maandag 11 februari 2008 19:06 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Positief blijven
Zeg,
Denk jij dat deze pic nog te fixen valt?
[ afbeelding ]
oh, en liefst ook deze:
[ afbeelding ]
Ja, al kan er wel wat kleurcorrectie worden gedaan.quote:Op maandag 11 februari 2008 19:11 schreef eer-ik het volgende:
Die 2e is echt te brak he...
Ik zou 'm graag wt lichter willen, wat minder blauw...quote:Op maandag 11 februari 2008 19:12 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ligt er een beetje aan wat je gefixt wil hebben.
Mja, maar ook de kwaliteit is om te huilen, dat is gewoon een baggerplaatquote:Op maandag 11 februari 2008 19:13 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, al kan er wel wat kleurcorrectie worden gedaan.
quote:Op maandag 11 februari 2008 19:06 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Positief blijven
Zeg,
Denk jij dat deze pic nog te fixen valt?
[ afbeelding ]
oh, en liefst ook deze:
[ afbeelding ]
ben ik ook nieuwsgierig naar...quote:Op maandag 11 februari 2008 19:23 schreef eer-ik het volgende:
Wat heb je nou eigenlijk precies gedaan?
Alleen wat lichter maken lukte mij ook idd, maar dan verloor ie ook meteen contrastquote:Op maandag 11 februari 2008 19:26 schreef Tmaatje het volgende:
[..]
ben ik ook nieuwsgierig naar...stukken beter dan de mijne..
Ik heb grofweg het onderste gedeelte van de foto geselecteerd en i een nieuwe laag gedaan (dat wat donker was dus), dat met de curves wat omhooggehaald. Vervolgens heb ik alles weer gemerged, en met ctrl+U in het puldown menu'tje de blauw gekozen, en daarbij de saturatie naar beneden gehaald, dat ook een beetje met cyan gedaan. Vervolgens ctrl+b en dan de schuifjes wat meer naar geel en rood trekken, en een sharpening. Volgens mij was het zo iets.quote:Op maandag 11 februari 2008 19:23 schreef eer-ik het volgende:
Wat heb je nou eigenlijk precies gedaan?
Ook daar heb ik op gereageerd dat ik in deze keurige reeks geen NSFW materiaal bliefquote:Op maandag 11 februari 2008 17:15 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dat vaker ga doen. maar deze was omdat het eerste waar ik langsscrollde een of andere blonde bimbo is met een visnet om zich heen. En dan zie ik dit liever.
Ok, tofquote:Op maandag 11 februari 2008 19:29 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik heb grofweg het onderste gedeelte van de foto geselecteerd en i een nieuwe laag gedaan (dat wat donker was dus), dat met de curves wat omhooggehaald. Vervolgens heb ik alles weer gemerged, en met ctrl+U in het puldown menu'tje de blauw gekozen, en daarbij de saturatie naar beneden gehaald, dat ook een beetje met cyan gedaan. Vervolgens ctrl+b en dan de schuifjes wat meer naar geel en rood trekken, en een sharpening. Volgens mij was het zo iets.
Máár. Wat is er nsfw aan een man met ontbloot bovenlichaamquote:Op maandag 11 februari 2008 19:31 schreef MPG het volgende:
[..]
Ook daar heb ik op gereageerd dat ik in deze keurige reeks geen NSFW materiaal blief
En de juiste dingen selecteren, want de lucht en bovenste delen van de objecten in de foto waren licht genoeg.quote:Op maandag 11 februari 2008 19:32 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ok, tof
Wat een beetje aan schuifjes slepen al niet kan verhelpen zeg
Nou, het wekt nogal de interesse van collegae opquote:Op maandag 11 februari 2008 19:33 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Máár. Wat is er nsfw aan een man met ontbloot bovenlichaam?
Ik begrijp je punt wel hoor![]()
En eigenlijk is heel FOK! nsfw, want je moet gewoon werken onder het werk!.
Inderdaad altijd handig....quote:Op maandag 11 februari 2008 19:32 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ok, tof
Wat een beetje aan schuifjes slepen al niet kan verhelpen zeg
Huh?quote:Op maandag 11 februari 2008 19:33 schreef Tha_Erik het volgende:
En eigenlijk is heel FOK! nsfw, want je moet gewoon werken onder het werk!.
ik snap dat ook niet helemaal of beter gezegd helemaal nietquote:
quote:
Zo moeilijk is 'ie niet hoorquote:Op maandag 11 februari 2008 20:05 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik snap dat ook niet helemaal of beter gezegd helemaal niet
Dat FOK! not suitable for work is, omdat op work alleen work suitable for work is.quote:
grapje zekerquote:Op maandag 11 februari 2008 20:07 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat FOK! not suitable for work is, omdat op work alleen work suitable for work is.
Niet meer dan logisch toch?quote:
Precies.quote:
quote:
Oh. Maar waar moet ik mijn uren dan op schrijven?quote:Op maandag 11 februari 2008 20:07 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat FOK! not suitable for work is, omdat op work alleen work suitable for work is.
Hoezo, is toch niet altijd nodig?quote:Op maandag 11 februari 2008 20:17 schreef PeZu het volgende:
[..]
wat gaat het heen met fok als zelfs de mods geen correct pi en smiley gebruik toepassen
Precies.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |