tja er zit iets symbolisch in , anders was het wel anders verwoordquote:Op vrijdag 8 februari 2008 11:56 schreef BloodyLotte het volgende:
Zo wensen wij trekkies elkaar geen fijne lunch.
tis wel lekker weer buiten nu , zonnetjequote:
Hij zeikte daarvoor nog mijn tas af.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 11:58 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
tja er zit iets symbolisch in , anders was het wel anders verwoord
weet je zeker dat het een "hij" is ?quote:Op vrijdag 8 februari 2008 12:02 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Hij zeikte daarvoor nog mijn tas af.
raar persoon!quote:Op vrijdag 8 februari 2008 12:02 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Hij zeikte daarvoor nog mijn tas af.
ja elke man zeikt natuurlijk tassen afquote:Op vrijdag 8 februari 2008 12:08 schreef BloodyLotte het volgende:
Ach ja, mannen.
Over minder dan een uur ben ik alweer klaar. En dan naar Utrecht whoehoe
Was geen bier...maar Sinasquote:Op vrijdag 8 februari 2008 12:21 schreef WhiteLightning het volgende:
das altijd een nadeel van bier ja, je blijft gaan hehe
Maar in Boxtel heb je wel een goede snackbar.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 12:11 schreef Sgele het volgende:
Tzo...dan ga je even eten..meteen zoeken naar een nieuw topic
Markt in Boxtel...nog nooit zoveel mensen bij elkaar gezien in dit nare dorp
En welke moet dat zijn?quote:Op vrijdag 8 februari 2008 12:24 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Maar in Boxtel heb je wel een goede snackbar.
Zo, nou als dat vrienden van mij waren had ik eigenhandig de begrafenis voor ze geregeld...ik vind dat echt geen geintjes.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 12:24 schreef WhiteLightning het volgende:
oh ja! wat een bokkelul zeg. dat heeft een maat van me ooit vroeger ook s meegemaakt. en t bleek achteraf een bekende te zijn die even wat wilde testen.
doei doei!quote:Op vrijdag 8 februari 2008 12:28 schreef draculettetje het volgende:
ik sleep me nu eindelijk mn bed uit!
fijne middag allemaal!
Die onderweg naar 't station die is inderdaad goed ja.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 12:30 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Nou ja, die ene op dat hoekje met dat groen. Die heeft joppiesaus.
Hebben ze daar raspatat?quote:Op vrijdag 8 februari 2008 12:34 schreef Sgele het volgende:
[..]
Die onderweg naar 't station die is inderdaad goed ja.
Heerlijk die raspatat, of rasfriet..of hoe ze het ook noemen... joppie saus
Ik krijg weer honger
quote:Op vrijdag 8 februari 2008 12:41 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Hebben ze daar raspatat?Dat wist ik niet eens.
Ga je er ook in de rij staan dan?quote:Op vrijdag 8 februari 2008 12:50 schreef BloodyLotte het volgende:
Ik zal eens checken als ik weer naar school moet.
Dat zie ik dan ook helemaal voor me, hequote:Op vrijdag 8 februari 2008 12:42 schreef Sgele het volgende:
[..]
Die hebben ze zeker
Er is ook zo'n nieuwe frituurmuur geopendNet voorbij Bakker Bart, daar staan mensen in de rij...het lijken wel Afrikanen die op voedsel wachten
Visueel ingesteld persoon dusquote:Op vrijdag 8 februari 2008 12:53 schreef Seventees het volgende:
[..]
Dat zie ik dan ook helemaal voor me, he
Heerlijkquote:
Fijn weekend!quote:
Eerder een levendig voorstellingsvermogenquote:
quote:Op vrijdag 8 februari 2008 12:56 schreef Seventees het volgende:
[..]
Heerlijk
Picknicken, wandelen door het A'damse bos, naar de dierentuin... Al die kriebels komen los in me
= visualiserenquote:Op vrijdag 8 februari 2008 12:57 schreef Seventees het volgende:
[..]
Eerder een levendig voorstellingsvermogen
Wie wel?quote:
Zolang je het positief opvat, vind ik het okequote:
* Sgele wacht tot Smokez roeptquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Te Koop: Kekke, kopere armbanden! Met sjiek kleurtje! *O*
Op 22-02-2009 22:26 schreef Bellerophon het volgende:
Sterf een pijnlijke dood, trut :')
Dat altijdquote:Op vrijdag 8 februari 2008 12:59 schreef Seventees het volgende:
[..]
Zolang je het positief opvat, vind ik het oke
Zo had ik gisteren op stage iemand aan de telefoon met een zeer vrouwelijke stem. Dacht ook echt dat het een vrouw tot dat hij zn naam zij. Toen dacht ik van "hey het is een manquote:Op vrijdag 8 februari 2008 12:07 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
weet je zeker dat het een "hij" is ?
Diertjuh!quote:Op vrijdag 8 februari 2008 13:40 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Zo had ik gisteren op stage iemand aan de telefoon met een zeer vrouwelijke stem. Dacht ook echt dat het een vrouw tot dat hij zn naam zij. Toen dacht ik van "hey het is een man"
goedemiddag trouwens.
Ja gaat primaquote:
gelukkig heb ik al weekendquote:Op vrijdag 8 februari 2008 14:54 schreef tripack het volgende:
je zou bijna denken dat iedereen druk bezig is op het werk
Haha heel goedquote:Op vrijdag 8 februari 2008 16:13 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Ja gaat prima
Woensdag was ik ff vrolijk thuis gekomen. Ik was die dag 's middags op stage bezig geweest met mn verslag en wou daar gewoon wat dingen af van hebben. Dus rond kwart voor 5 vroeg diegene ene jongen aan me of ik nu nog even snel de post weg wou brengen. Toen heb ik maar ff gevraagd of hij dat zelf niet even wou doen. Vondt hij niet zo leuk. Maar ik zat wel lachend achter mn verhaaltje wat ik aan het schrijven was.![]()
Gisteren hele tijd wel gevoel gehad dat hij me in de gaten hield enzo. Maar ik heb totaal niets op uit gedaan. ben er klaar mee
Ik ben trots op jequote:Op vrijdag 8 februari 2008 16:17 schreef diertjuh het volgende:
[..]
heb ik jullie raad toch nog een beetje opgevolgd
Fijn weekendquote:Op vrijdag 8 februari 2008 16:37 schreef Sgele het volgende:
Ik ben naar huis!
Prettig weekend allemaal!
je hebt wel gelijk maar heus dit is volgens wikipedia een pannenkoek met oa spekquote:Op vrijdag 8 februari 2008 17:31 schreef Sgele het volgende:
lijkt wel een pizza...:) maar dat kan aan mijn telefoon liggen... Maar dank je wel!
jij ook!quote:Op vrijdag 8 februari 2008 17:33 schreef Sgele het volgende:
ik geloof je meteen. Ik ben in breda... Dus prettig weekend!
oehh lekkerquote:Op vrijdag 8 februari 2008 17:20 schreef draculettetje het volgende:
middag, ik ben pannenkoeken aan het bakken!
Jij zit in de trein met internet, je bent al verwend genoeg. Die pannenkoek kun je vergetenquote:Op vrijdag 8 februari 2008 17:27 schreef Sgele het volgende:
ik zit in de trein! En wil een pannekoek!
was het dezelfde of een andere deze keer?quote:Op zaterdag 9 februari 2008 03:50 schreef lynda het volgende:
jaaaaaaaaaaaa die was ook al scheef!!!!!!!
Lekkerquote:Op zaterdag 9 februari 2008 09:51 schreef draculettetje het volgende:
kopje thee dan maar?
Mogge WLquote:Op zaterdag 9 februari 2008 09:57 schreef WhiteLightning het volgende:
poef! mooi weer! ! mogguh dames!
Vreemde thee ben ik wel gewendquote:Op zaterdag 9 februari 2008 09:57 schreef draculettetje het volgende:
hihi eigenlijk wel, ach ja ik heb vannacht ook gewerkt!
ah thee klaar, tis een vreemd bakkie geworden, hoop dat ie smaakt, zelf nog even roeren maar suiker zit er al in!
[ afbeelding ]
Je weet niet wat je mist! Open die dingenquote:Op zaterdag 9 februari 2008 09:59 schreef draculettetje het volgende:
ik heb trouwens nog niks van buiten gezien, gordijnen nog dicht!
Wakker is een groot woord.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 10:08 schreef draculettetje het volgende:
nog 1 wakker! halloooo!
inderdaad, maar het was allemaal zo lekkerquote:Op zaterdag 9 februari 2008 10:34 schreef draculettetje het volgende:
hihi klinkt wel als een leuke dag, 40 verschillende likeuren zijn er wel heeel wat!
hahaha succes, hopen je wel terug te zien hier hoor, en geen bevroren Seventeesquote:Op zaterdag 9 februari 2008 10:55 schreef Seventees het volgende:
Mogge Lynx666, Droxz
11 uur, ze zijn er nog niet. Hol ik daarvoor zo snel met natte haren naar de container om de vuilnis weg te gooien
WTFquote:Op zaterdag 9 februari 2008 11:15 schreef WhiteLightning het volgende:
help zombies!! aaargh!
[ afbeelding ]
Nu al de stad in?quote:Op zaterdag 9 februari 2008 11:28 schreef Sgele het volgende:
[..]
WTFAliens en Terminators?
![]()
Maar goed, ik ga de stad in, terras opzoeken
Fijn weekend allemaal![]()
No worries. Zo koud is het niet meerquote:Op zaterdag 9 februari 2008 10:57 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
hahaha succes, hopen je wel terug te zien hier hoor, en geen bevroren Seventees
Dat is mooi!quote:Op zaterdag 9 februari 2008 12:04 schreef Seventees het volgende:
[..]
No worries. Zo koud is het niet meer
Je weet precies wat ik nodig hebquote:Op zaterdag 9 februari 2008 12:45 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat is mooi!
* Dr.Droxz zet een bakje mango thee neer voor Seven!
Ja uiteindelijk wel! Nog ff vriend gesproken (die was vroeg wakker) en heerlijk tot 2 uur geslapen toen!quote:Op zaterdag 9 februari 2008 15:57 schreef draculettetje het volgende:
en lekker geslapen?
dat deed ik heus niet express en was ook niet de planningquote:Op zaterdag 9 februari 2008 16:05 schreef lynda het volgende:
[..]
Ja uiteindelijk wel! Nog ff vriend gesproken (die was vroeg wakker) en heerlijk tot 2 uur geslapen toen!
Jij was weer te vroeg wakker hoor
enne hoe laat lag je er in dan?quote:Op zaterdag 9 februari 2008 17:21 schreef Crazy-M het volgende:
ik was al om 7:00 wakker. eer ik eruit kwam was het 8:00 om toen te moeten gaan haasten
maar goed, vanavond misschien nog stappen ...
maar zien we wel weer
pff schoot weer totaal niet op dusquote:Op zaterdag 9 februari 2008 16:09 schreef draculettetje het volgende:
[..]
dat deed ik heus niet express en was ook niet de planning
foon ging was werk van vriendje, maar aangezien die niet van defoon wakker wordt was ik alweer klaar wakker!
ik vond ons best grappig, steeds weer omschakelen om hier wat onzinnigs neer te knallen terwijl de msn door bleef draaien! Maar goed, ik hoop dat je dan vrij bent vannacht!quote:Op zaterdag 9 februari 2008 18:11 schreef lynda het volgende:
[..]
pff schoot weer totaal niet op dus![]()
zit nu nog te wachten of ik moet werken of niet vannacht.. liever niet ben helemaal gaar van vannacht
da's fijn he!quote:Op zaterdag 9 februari 2008 19:56 schreef Dr.Droxz het volgende:
Droxz kan nu tenminste ook lekker vanuit zijn bed posten
Ging lekker vannacht inderdaad!quote:Op zaterdag 9 februari 2008 18:12 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik vond ons best grappig, steeds weer omschakelen om hier wat onzinnigs neer te knallen terwijl de msn door bleef draaien! Maar goed, ik hoop dat je dan vrij bent vannacht!
pffff da's wel laat ja!quote:Op zaterdag 9 februari 2008 20:21 schreef lynda het volgende:
[..]
Ging lekker vannacht inderdaad!
Serieuzer op msn en dan hier ff gewoon slap lullen over scheve stoep
O en ik weet pas om 11 uur of ik moet werken![]()
edit 3: veel plezier vanavond he![]()
ik had gezien jahquote:Op zaterdag 9 februari 2008 19:25 schreef Seventees het volgende:
* Seventees heeft wat werkschuw tuig op msn toegevoegd
We hebben 366 dagen om iets liefs voor een dierbare te doen. Dan hoeft niet per se op de 14de februari. Een commercieel festijn, dat is het!quote:Op zaterdag 9 februari 2008 22:45 schreef Crazy-M het volgende:
pfff. nu al valentijn zooi
mensen, jullie kunnen me allemaal een kaart sturen
maar goed, zelfs ALS ik een relatie had zou ik met valentijn niks extras doen, je houdt van iemand of je houdt niet van iemand, maar niet 1 dag per jaar iets meer dan de andere dagen ...
mogguh!quote:Op zondag 10 februari 2008 10:00 schreef draculettetje het volgende:
goeie dag! deze ochtend
Klinkt voor jullie saai maar even mijn mediacentre opnieuw opbouwen (windows ed opnieuw installeren),quote:Op zondag 10 februari 2008 10:07 schreef draculettetje het volgende:
nog plannen vandaag?
hoezo saaai? Neem aan dat jij dat wel leuk vind (of is het noodzaak?) dus dan is het goed toch?!quote:Op zondag 10 februari 2008 10:16 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Klinkt voor jullie saai maar even mijn mediacentre opnieuw opbouwen (windows ed opnieuw installeren),
buiten dat misschien met wat vrienden nog even Wii'en (heb je je bericht nog gehad?).
Vandaag gaan ze hier in huis beginnen met de nieuwe badkamer... dus even helpen met de zooi
en zorgen dat alles even afgedekt is enzo...
Eerst van mijn hobby mijn werk gemaakt, en soms gebruik je dat nu dus weer als hobby...quote:Op zondag 10 februari 2008 10:24 schreef draculettetje het volgende:
[..]
hoezo saaai? Neem aan dat jij dat wel leuk vind (of is het noodzaak?) dus dan is het goed toch?!
En ja ik heb je bericht gehad, maar nog weer ff geen tijd gehad om terug te sturen, zolas je ziet weer niet echt geslapen, maar ditmaal lag ik er dus ook laat in!
Ow ja da's ook wel handig ff alles afdekken dan!
Wij hebben met onze ceremonie meesters afgesproken dus daar gaan we vanmiddag heen en verder weet ik het nog niet, er ligt er hier nog 1tje te slapen
is het niet 365quote:Op zondag 10 februari 2008 09:32 schreef Seventees het volgende:
[..]
We hebben 366 dagen om iets liefs voor een dierbare te doen. Dan hoeft niet per se op de 14de februari. Een commercieel festijn, dat is het!
Een normaar heeft 365 dagen, een schrikkeljaar 366.. en dit is afgerond.quote:Op zondag 10 februari 2008 11:19 schreef draculettetje het volgende:
heeft dat niet met schrikkeljaar te maken? ik weet het nu gewoon ook niet meer.....
quote:Oorzaak
Een tropisch jaar (de tijd die de aarde nodig heeft om in haar baan om de zon van lentepunt naar lentepunt te draaien) is niet exact 365 dagen. Het is 365 dagen, 5 uren, 48 minuten en 45,1814 seconden. Als men zich van dat verschil niets zou aantrekken en de duur van een jaar op 365 dagen zou afronden, dan zou men na vier jaar bijna een etmaal tekortkomen (preciezer: 23 uur en 15 minuten).
[bewerk]
Correctie
Om dit te compenseren krijgt ieder vierde jaar (ieder jaartal dat deelbaar is door 4) er een dag bij: 29 februari, de schrikkeldag. Dit levert een gemiddelde op van 365 dagen en 6 uur per jaar. Omdat 5 uur, 48 minuten en 45,1814 seconden minder is dan 6 uur, is dit een overcorrectie, die optelt tot ongeveer drie dagen per 400 jaar.
In principe kan men dit oplossen door elke 128 jaar (dus elk 32ste schrikkeljaar) geen schrikkeljaar in te voeren. Een jaar duurt immers 365 dagen 5 uur 48 minuten en 45 seconden = 365,2421875 dagen.
365,25 × 128 = 46752 dagen.
365,2421875 × 128 = 46751 dagen.
Deze cyclus van 128 jaren wordt gebruikt in de Iraanse kalender, echter met 4x verschuiven in plaats van 1x overslaan. De Gregoriaanse kalender lost de overcompensatie op door slechts eeuwjaren die deelbaar zijn door 400 (zoals 2000) als schrikkeljaar te behouden, en eeuwjaren die niet deelbaar zijn door 400 (zoals 1700, 1800, 1900) niet.
aah okquote:Op zondag 10 februari 2008 11:29 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Een normaar heeft 365 dagen, een schrikkeljaar 366.. en dit is afgerond.
[..]
Met mijn kapotte wil dat hardlopen niet echt meer lukken...quote:Op zondag 10 februari 2008 12:19 schreef WhiteLightning het volgende:
zo , hardgelopen vannochtend, koppie weer lekker kaal geschoren.
* WhiteLightning kan er weer tegenaan \0/
Das minder, misschien opnieuw installeren?quote:
ja echt niets voor mij dat hardlopen, dus dacht ik , ik doe het gewoonquote:Op zondag 10 februari 2008 12:26 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Met mijn kapotte wil dat hardlopen niet echt meer lukken...
net wel weer even 30 minuten zitten boxen achter die Wii![]()
oja, sta vandaag eigenlijk weer op het punt mijn koppie kort te maken
je wou gaan zeggen dat dat spel meerdere plus punten heeft, en je het stilletjes gewoon stieken speelt.quote:Op zondag 10 februari 2008 13:49 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Dat vind ik juist één van de pluspunten van dat spel.
Nee hoor, het tweede pluspunt wat ik bedoel is dat je het ook kan de-installerenquote:Op zondag 10 februari 2008 14:01 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
je wou gaan zeggen dat dat spel meerdere plus punten heeft, en je het stilletjes gewoon stieken speelt.
jij met je UT jaja, sims gewoon dus [afbeelding]
wees daar maar niet zo zeker vanquote:Op zondag 10 februari 2008 14:06 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Nee hoor, het tweede pluspunt wat ik bedoel is dat je het ook kan de-installeren.
hahahah mij zal je ook geen SIMS zien spelen hoor,quote:Op zondag 10 februari 2008 14:06 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Nee hoor, het tweede pluspunt wat ik bedoel is dat je het ook kan de-installeren.
Did that, maar het hielp nietquote:Op zondag 10 februari 2008 13:09 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Das minder, misschien opnieuw installeren?
Ben je lekker behulpzaam vandaag.quote:Op zondag 10 februari 2008 13:49 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Dat vind ik juist één van de pluspunten van dat spel.
Goed idee!quote:Op zondag 10 februari 2008 18:12 schreef WhiteLightning het volgende:
tijd voor
[ afbeelding ]
je kan wel zien dat het door hemzelf geregiseerd.
gelijk natte voeten aan het begin vd film. tja waarom zou je de plank ook op het droge leggen , als het ook in het water kan
[ afbeelding ]
Beterschap! anders misschien een bakje thee erbij?quote:Op zondag 10 februari 2008 20:42 schreef draculettetje het volgende:
ik ben ook weer thuis, maar heb echt ontzettend buikkrampen dus duik lekker mn bedje in en denk er een kruikje bij!
succes,quote:Op maandag 11 februari 2008 06:23 schreef BrandX het volgende:
Kia ora allemaal, tis bijna half zeven, en over een uurtje heb ik mijn eerste bespreking al
En koud!quote:
Vandaar dat de beveiliging me zo raar aan zat te kijken toen ik vanmorgen in m'n tshirt binnen kwam lopenquote:
Dan had ik je ook raar aangekeken jaquote:Op maandag 11 februari 2008 07:23 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Vandaar dat de beveiliging me zo raar aan zat te kijken toen ik vanmorgen in m'n tshirt binnen kwam lopen
Mja, ik was te lui om m'n jas aan te trekkenquote:Op maandag 11 februari 2008 07:26 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dan had ik je ook raar aangekeken ja
Whehehe dat kan natuurlijk ook, ongekend wat wil ik nog graag in mijn bed liggen zegquote:Op maandag 11 februari 2008 07:29 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Mja, ik was te lui om m'n jas aan te trekken
Minder, is het dan wel een goed idee om hier te zijn?quote:
Moest ff wat opzoeken ...en dacht...oh laat me maar ff goeiemorgen zeggen in GRTDOJWquote:Op maandag 11 februari 2008 07:45 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Minder, is het dan wel een goed idee om hier te zijn?
Dat is dan weer sociaal van je, in ieder geval beterschap jongenquote:Op maandag 11 februari 2008 07:46 schreef Sgele het volgende:
[..]
Moest ff wat opzoeken ...en dacht...oh laat me maar ff goeiemorgen zeggen in GRTDOJW
nu maar hopen dat het de ommekeer weer is geweest, zal vast wel!quote:Op maandag 11 februari 2008 07:39 schreef Bellerophon het volgende:
@Draculettetje, kijk dat is goed nieuws!! Blij omdat te horen
@WL, mogguhidd good of the morning
Beterschap kerel! Naja, je hoeft tenminste niet meer te werken vandaagquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thanksquote:Op maandag 11 februari 2008 07:46 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dat is dan weer sociaal van je, in ieder geval beterschap jongen
quote:Op maandag 11 februari 2008 07:49 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Beterschap kerel! Naja, je hoeft tenminste niet meer te werken vandaagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.niet weer...
Te Koop: Kekke, kopere armbanden! Met sjiek kleurtje! *O*
Op 22-02-2009 22:26 schreef Bellerophon het volgende:
Sterf een pijnlijke dood, trut :')
Verstandig, even lekker thuis zijn dus vandaag.quote:Op maandag 11 februari 2008 07:49 schreef draculettetje het volgende:
[..]
nu maar hopen dat het de ommekeer weer is geweest, zal vast wel!
wel toch nog hydro afgemeld door de buikkrampen
Dank je jongen! En we merken het wel wanneer je er bentquote:Op maandag 11 februari 2008 07:50 schreef Sgele het volgende:
[..]
ThanksMisschien tot later!
"Werk" ze vandaag allemaal
dank, hoe was je vrije dag van de week?quote:Op maandag 11 februari 2008 07:52 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Verstandig, even lekker thuis zijn dus vandaag.
Ik hoop het ook voor je, dat gun ik je
Heerlijk, ben vrijdagavond samen met mijn vriendin naar de bios geweest, "The Kite Runner". Geweldige filmquote:Op maandag 11 februari 2008 07:54 schreef draculettetje het volgende:
[..]
dank, hoe was je vrije dag van de week?
wat een goed plan, naar de bios, da's hier echt lange geleden, maar een aanrader dus!quote:Op maandag 11 februari 2008 08:00 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Heerlijk, ben vrijdagavond samen met mijn vriendin naar de bios geweest, "The Kite Runner". Geweldige film
Ja zeker weten, en natuurlijk gisteren lekker wezen wandelen in het bos, mooie foto's geschotenquote:Op maandag 11 februari 2008 08:02 schreef draculettetje het volgende:
[..]
wat een goed plan, naar de bios, da's hier echt lange geleden, maar een aanrader dus!
fijn dat het een heerlijke dag is geweest! ook wel eens lekker!
Mogguh droxz!quote:Op maandag 11 februari 2008 08:04 schreef Dr.Droxz het volgende:
mogguh
Komen tal van goede films aan hoorquote:Op maandag 11 februari 2008 08:06 schreef draculettetje het volgende:
hey droxz!
ik zal het hier eens weer voorstellen..... naar de bios gaan
Dat is wel jammer ja, ik probeer er altijd ontzettend op te letten, vind het heerlijk om samen met mijn vriendin naar de bios te gaanquote:Op maandag 11 februari 2008 08:09 schreef draculettetje het volgende:
toen ik nog bij videoland werkte lette ik daar wel veel meer op dan nu
ik heb nu echt geen flauw idee wat er draait of gaat komen!
ik vind het op zich wel leuk omdat je thuis niet zo'n scherm en geluid (ten minste ik niet ha ha) hebquote:Op maandag 11 februari 2008 08:10 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dat is wel jammer ja, ik probeer er altijd ontzettend op te letten, vind het heerlijk om samen met mijn vriendin naar de bios te gaan
Er zitten hier aardig wat fotograaf/fotoliefhebbers, dus ga je er een paar posten?quote:Op maandag 11 februari 2008 08:05 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja zeker weten, en natuurlijk gisteren lekker wezen wandelen in het bos, mooie foto's geschoten![]()
En het is zeker weten een aanrader
Ah johquote:Op maandag 11 februari 2008 08:11 schreef WhiteLightning het volgende:
ik haat de bios! al die verschrikkelijke mensen om me heen
IHGZM!quote:Op maandag 11 februari 2008 08:17 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Er zitten hier aardig wat fotograaf/fotoliefhebbers, dus ga je er een paar posten?![]()
goede morgen trouwens!
Zal ik vanavond even doen! Ben nu weer is bezig iets voor mijn blog te schrijven, houd er wel van om af en toe columns te schrijvenquote:Op maandag 11 februari 2008 08:17 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Er zitten hier aardig wat fotograaf/fotoliefhebbers, dus ga je er een paar posten?![]()
goede morgen trouwens!
Ehr...quote:
Ik vind de BIOS echt relaxt!quote:Op maandag 11 februari 2008 08:11 schreef WhiteLightning het volgende:
ik haat de bios! al die verschrikkelijke mensen om me heen
IHNVMZ!quote:
Voor mijn kleine kamertje mag ik niet klagen, leuk geluid, leuke tv en een mediacentrequote:Op maandag 11 februari 2008 08:13 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik vind het op zich wel leuk omdat je thuis niet zo'n scherm en geluid (ten minste ik niet ha ha) heb
en de popcorn uit een bakje heeft wel wat,
maar meestal heb ik ook zoiets van thuis kijken op de bank net zo makkelijk en goedkoper....
Op een dergelijke kreet heb ik maar 1 antwoord...quote:
Rambo 4... ik moest lachenquote:Op maandag 11 februari 2008 08:19 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik vind de BIOS echt relaxt!
Wel hier in de stad, zelfs met mijn lange kan ik lekker zitten/liggen
en we hebben tenminste nog pauzes!
p.s
Gisteren rambo4 gezien, wat een kutfilm zeg, breng me nog eens op een idee
Daar was ik laast ook nog, best grote bios trouwensquote:Op maandag 11 februari 2008 08:28 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Rambo 4... ik moest lachen
Ikzelf ga met grote regelmaat naar Pathe in Groningen, valt nog mee qua prijs, 7,50 / 8,50 per kaartje.
ROFLMAO!quote:Op maandag 11 februari 2008 08:27 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Op een dergelijke kreet heb ik maar 1 antwoord...
WTF!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Bloed, zweet en TOETSAANSLAGEN!
* You're about as useful as a one-legged man at an arse kicking contest
* I can resist everything except temptation.
* If everything seems under control, you're just not going fast enough
quote:Op maandag 11 februari 2008 08:30 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
ROFLMAO!Ik had toch wel verwacht dat hij dat zelf nog wel kon bedenken ..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maandagochtend + gaarheid = ....quote:Op maandag 11 februari 2008 08:32 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ik had toch wel verwacht dat hij dat zelf nog wel kon bedenken ..
En of!quote:Op maandag 11 februari 2008 08:29 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Daar was ik laast ook nog, best grote bios trouwens
Maandagochtend + gaarheid = IHGZM!quote:Op maandag 11 februari 2008 08:34 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Maandagochtend + gaarheid = ....
Doe jij het rekenwerk?
Exactement!quote:Op maandag 11 februari 2008 08:35 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Maandagochtend + gaarheid = IHGZM!
Wanneer staat ie op de FP?quote:Op maandag 11 februari 2008 08:42 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Exactement!
Zo... column is af
Op de FP? Daar heb ik nog nooit iets heen gepost, doe het of op mijn blog, of geef hem aan mensen die hem willen lezenquote:
Doe eens ofzo, toch leuk?quote:Op maandag 11 februari 2008 08:53 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Op de FP? Daar heb ik nog nooit iets heen gepost, doe het of op mijn blog, of geef hem aan mensen die hem willen lezen![]()
Succes met inwerkenquote:Op maandag 11 februari 2008 08:56 schreef Dr.Droxz het volgende:
ik heb het gewoon druk, mijn "kut" collega is ziek.. en moet iemand inwerken hahaha
jullie wel maar ikk niequote:Op maandag 11 februari 2008 08:32 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ik had toch wel verwacht dat hij dat zelf nog wel kon bedenken ..
quote:Op maandag 11 februari 2008 09:03 schreef draculettetje het volgende:
ik vind het een leuke colum! wel is naar de FP doen!
Ja dat weet ik, maar ik wacht nog even op de overigequote:Op maandag 11 februari 2008 09:13 schreef draculettetje het volgende:
wij zeggen nu al met zn 2en hetzelfde ha ha
Nog een paar minuutjesquote:Op maandag 11 februari 2008 09:35 schreef WhiteLightning het volgende:
meeeeeeeeeeennnnnnnn is het al vrijdag ??
kan niet wachten eropquote:
Wordt je hard vanquote:Op maandag 11 februari 2008 09:42 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
kan niet wachten erop
na dat hardlopen van gisteren voel ik me net
[ afbeelding ]
Nah ik submit hem welquote:Op maandag 11 februari 2008 09:19 schreef draculettetje het volgende:
hihi dan hoop ik dat ze snel komen en hetzelfde oordeel geven
i knowquote:
Thee, lekker!quote:Op maandag 11 februari 2008 10:17 schreef WhiteLightning het volgende:
wil er iemand koffie/thee / limonade. zit me hier suf te vervelen, kan ik net zo goed koffie gaan halen
Hehe, wie nietquote:Op maandag 11 februari 2008 10:17 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
i know![]()
mijn doel is ook om uiteindelijk zo stoer te zijn als robocop natuurlijk
hmm heb hem idd weer veranderd (iedere maand wel haha)quote:Op maandag 11 februari 2008 10:21 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Hehe, wie niet
Trouwens... ik zie je avatar niet meer?
Kom maar ff koffie brengen danquote:Op maandag 11 februari 2008 10:17 schreef WhiteLightning het volgende:
wil er iemand koffie/thee / limonade. zit me hier suf te vervelen, kan ik net zo goed koffie gaan halen
is goed, waar zat je ook alweer ? mooi weer om te fietsenquote:
Dynamostraat in A'dam Westpoortquote:Op maandag 11 februari 2008 10:32 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
is goed, waar zat je ook alweer ? mooi weer om te fietsen
Ja dat denk ik ookquote:Op maandag 11 februari 2008 10:30 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hmm heb hem idd weer veranderd (iedere maand wel haha)
en natuurlijk wordt het weer geblocked
zit je in een inrichting ?quote:Op maandag 11 februari 2008 10:33 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Dynamostraat in A'dam Westpoort
Ben alleen bang dat de beveiliging je niet binnen gaat laten
LOLquote:Op maandag 11 februari 2008 10:37 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
zit je in een inrichting ?
ik doe gewoon zon burka op mn hoofdquote:Op maandag 11 februari 2008 10:40 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
LOL
Nee, dat niet
Hier in het pand zit zo'n datacenter waar nogal wat beursgevoelige informatie bij zit... Moet goed beveiligd worden enzo
Succes gegarandeerdquote:Op maandag 11 februari 2008 10:44 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik doe gewoon zon burka op mn hoofd
Aaaaightquote:Op maandag 11 februari 2008 10:46 schreef -Jewcookie- het volgende:
* -Jewcookie- buurt weer eens een keer.
Haai allemaal.Allemaal weer gezellig de uurtjes van de baas aan het verspillen?
('t zijn ook altijd dezelfde he)
hey cookiequote:Op maandag 11 februari 2008 10:46 schreef -Jewcookie- het volgende:
* -Jewcookie- buurt weer eens een keer.
Haai allemaal.Allemaal weer gezellig de uurtjes van de baas aan het verspillen?
('t zijn ook altijd dezelfde he)
quote:
Wat een rare vuilniszakquote:Op maandag 11 februari 2008 10:52 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik betwijfel het...
quote:Op maandag 11 februari 2008 10:58 schreef -Jewcookie- het volgende:
[..]
Daar moet nog een bak omheen.
[ afbeelding ]
mijn god, je kan je net zo goed laten insealenquote:Op maandag 11 februari 2008 10:52 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik betwijfel het...
Handig hoor, zo'n anti-hyperventilatie-burkaquote:Op maandag 11 februari 2008 11:00 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
mijn god, je kan je net zo goed laten insealen
En hij praat ook nogquote:
raar beest ?quote:Op maandag 11 februari 2008 10:59 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]![]()
Doet me weer denken aan die 'raar beest op m'n vuilnisbak'-topics... Gisteren heb ik hem ook al een rotschop gegeven
Lekker warm en droogquote:Op maandag 11 februari 2008 11:00 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
mijn god, je kan je net zo goed laten insealen
Ligt eraan wie nr 300 te pakken heeft tochquote:Op maandag 11 februari 2008 11:03 schreef Sm0keZ het volgende:
WIe gaat het volgende topic maken?
Ik ben er te lui voor vandaag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |