wees daar maar niet zo zeker vanquote:Op zondag 10 februari 2008 14:06 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Nee hoor, het tweede pluspunt wat ik bedoel is dat je het ook kan de-installeren.
hahahah mij zal je ook geen SIMS zien spelen hoor,quote:Op zondag 10 februari 2008 14:06 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Nee hoor, het tweede pluspunt wat ik bedoel is dat je het ook kan de-installeren.
Did that, maar het hielp nietquote:Op zondag 10 februari 2008 13:09 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Das minder, misschien opnieuw installeren?
Ben je lekker behulpzaam vandaag.quote:Op zondag 10 februari 2008 13:49 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Dat vind ik juist één van de pluspunten van dat spel.
Goed idee!quote:Op zondag 10 februari 2008 18:12 schreef WhiteLightning het volgende:
tijd voor
[ afbeelding ]
je kan wel zien dat het door hemzelf geregiseerd.
gelijk natte voeten aan het begin vd film. tja waarom zou je de plank ook op het droge leggen , als het ook in het water kan
[ afbeelding ]
Beterschap! anders misschien een bakje thee erbij?quote:Op zondag 10 februari 2008 20:42 schreef draculettetje het volgende:
ik ben ook weer thuis, maar heb echt ontzettend buikkrampen dus duik lekker mn bedje in en denk er een kruikje bij!
succes,quote:Op maandag 11 februari 2008 06:23 schreef BrandX het volgende:
Kia ora allemaal, tis bijna half zeven, en over een uurtje heb ik mijn eerste bespreking al
En koud!quote:
Vandaar dat de beveiliging me zo raar aan zat te kijken toen ik vanmorgen in m'n tshirt binnen kwam lopenquote:
Dan had ik je ook raar aangekeken jaquote:Op maandag 11 februari 2008 07:23 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Vandaar dat de beveiliging me zo raar aan zat te kijken toen ik vanmorgen in m'n tshirt binnen kwam lopen
Mja, ik was te lui om m'n jas aan te trekkenquote:Op maandag 11 februari 2008 07:26 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dan had ik je ook raar aangekeken ja
Whehehe dat kan natuurlijk ook, ongekend wat wil ik nog graag in mijn bed liggen zegquote:Op maandag 11 februari 2008 07:29 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Mja, ik was te lui om m'n jas aan te trekken
Minder, is het dan wel een goed idee om hier te zijn?quote:
Moest ff wat opzoeken ...en dacht...oh laat me maar ff goeiemorgen zeggen in GRTDOJWquote:Op maandag 11 februari 2008 07:45 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Minder, is het dan wel een goed idee om hier te zijn?
Dat is dan weer sociaal van je, in ieder geval beterschap jongenquote:Op maandag 11 februari 2008 07:46 schreef Sgele het volgende:
[..]
Moest ff wat opzoeken ...en dacht...oh laat me maar ff goeiemorgen zeggen in GRTDOJW
nu maar hopen dat het de ommekeer weer is geweest, zal vast wel!quote:Op maandag 11 februari 2008 07:39 schreef Bellerophon het volgende:
@Draculettetje, kijk dat is goed nieuws!! Blij omdat te horen
@WL, mogguhidd good of the morning
Beterschap kerel! Naja, je hoeft tenminste niet meer te werken vandaagquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |