Thanksquote:Op maandag 11 februari 2008 07:46 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dat is dan weer sociaal van je, in ieder geval beterschap jongen
quote:Op maandag 11 februari 2008 07:49 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Beterschap kerel! Naja, je hoeft tenminste niet meer te werken vandaagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.niet weer...
Te Koop: Kekke, kopere armbanden! Met sjiek kleurtje! *O*
Op 22-02-2009 22:26 schreef Bellerophon het volgende:
Sterf een pijnlijke dood, trut :')
Verstandig, even lekker thuis zijn dus vandaag.quote:Op maandag 11 februari 2008 07:49 schreef draculettetje het volgende:
[..]
nu maar hopen dat het de ommekeer weer is geweest, zal vast wel!
wel toch nog hydro afgemeld door de buikkrampen
Dank je jongen! En we merken het wel wanneer je er bentquote:Op maandag 11 februari 2008 07:50 schreef Sgele het volgende:
[..]
ThanksMisschien tot later!
"Werk" ze vandaag allemaal
dank, hoe was je vrije dag van de week?quote:Op maandag 11 februari 2008 07:52 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Verstandig, even lekker thuis zijn dus vandaag.
Ik hoop het ook voor je, dat gun ik je
Heerlijk, ben vrijdagavond samen met mijn vriendin naar de bios geweest, "The Kite Runner". Geweldige filmquote:Op maandag 11 februari 2008 07:54 schreef draculettetje het volgende:
[..]
dank, hoe was je vrije dag van de week?
wat een goed plan, naar de bios, da's hier echt lange geleden, maar een aanrader dus!quote:Op maandag 11 februari 2008 08:00 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Heerlijk, ben vrijdagavond samen met mijn vriendin naar de bios geweest, "The Kite Runner". Geweldige film
Ja zeker weten, en natuurlijk gisteren lekker wezen wandelen in het bos, mooie foto's geschotenquote:Op maandag 11 februari 2008 08:02 schreef draculettetje het volgende:
[..]
wat een goed plan, naar de bios, da's hier echt lange geleden, maar een aanrader dus!
fijn dat het een heerlijke dag is geweest! ook wel eens lekker!
Mogguh droxz!quote:Op maandag 11 februari 2008 08:04 schreef Dr.Droxz het volgende:
mogguh
Komen tal van goede films aan hoorquote:Op maandag 11 februari 2008 08:06 schreef draculettetje het volgende:
hey droxz!
ik zal het hier eens weer voorstellen..... naar de bios gaan
Dat is wel jammer ja, ik probeer er altijd ontzettend op te letten, vind het heerlijk om samen met mijn vriendin naar de bios te gaanquote:Op maandag 11 februari 2008 08:09 schreef draculettetje het volgende:
toen ik nog bij videoland werkte lette ik daar wel veel meer op dan nu
ik heb nu echt geen flauw idee wat er draait of gaat komen!
ik vind het op zich wel leuk omdat je thuis niet zo'n scherm en geluid (ten minste ik niet ha ha) hebquote:Op maandag 11 februari 2008 08:10 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dat is wel jammer ja, ik probeer er altijd ontzettend op te letten, vind het heerlijk om samen met mijn vriendin naar de bios te gaan
Er zitten hier aardig wat fotograaf/fotoliefhebbers, dus ga je er een paar posten?quote:Op maandag 11 februari 2008 08:05 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja zeker weten, en natuurlijk gisteren lekker wezen wandelen in het bos, mooie foto's geschoten![]()
En het is zeker weten een aanrader
Ah johquote:Op maandag 11 februari 2008 08:11 schreef WhiteLightning het volgende:
ik haat de bios! al die verschrikkelijke mensen om me heen
IHGZM!quote:Op maandag 11 februari 2008 08:17 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Er zitten hier aardig wat fotograaf/fotoliefhebbers, dus ga je er een paar posten?![]()
goede morgen trouwens!
Zal ik vanavond even doen! Ben nu weer is bezig iets voor mijn blog te schrijven, houd er wel van om af en toe columns te schrijvenquote:Op maandag 11 februari 2008 08:17 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Er zitten hier aardig wat fotograaf/fotoliefhebbers, dus ga je er een paar posten?![]()
goede morgen trouwens!
Ehr...quote:
Ik vind de BIOS echt relaxt!quote:Op maandag 11 februari 2008 08:11 schreef WhiteLightning het volgende:
ik haat de bios! al die verschrikkelijke mensen om me heen
IHNVMZ!quote:
Voor mijn kleine kamertje mag ik niet klagen, leuk geluid, leuke tv en een mediacentrequote:Op maandag 11 februari 2008 08:13 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik vind het op zich wel leuk omdat je thuis niet zo'n scherm en geluid (ten minste ik niet ha ha) heb
en de popcorn uit een bakje heeft wel wat,
maar meestal heb ik ook zoiets van thuis kijken op de bank net zo makkelijk en goedkoper....
Op een dergelijke kreet heb ik maar 1 antwoord...quote:
Rambo 4... ik moest lachenquote:Op maandag 11 februari 2008 08:19 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik vind de BIOS echt relaxt!
Wel hier in de stad, zelfs met mijn lange kan ik lekker zitten/liggen
en we hebben tenminste nog pauzes!
p.s
Gisteren rambo4 gezien, wat een kutfilm zeg, breng me nog eens op een idee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |