Wakker is een groot woord.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 10:08 schreef draculettetje het volgende:
nog 1 wakker! halloooo!
inderdaad, maar het was allemaal zo lekkerquote:Op zaterdag 9 februari 2008 10:34 schreef draculettetje het volgende:
hihi klinkt wel als een leuke dag, 40 verschillende likeuren zijn er wel heeel wat!
hahaha succes, hopen je wel terug te zien hier hoor, en geen bevroren Seventeesquote:Op zaterdag 9 februari 2008 10:55 schreef Seventees het volgende:
Mogge Lynx666, Droxz
11 uur, ze zijn er nog niet. Hol ik daarvoor zo snel met natte haren naar de container om de vuilnis weg te gooien
WTFquote:Op zaterdag 9 februari 2008 11:15 schreef WhiteLightning het volgende:
help zombies!! aaargh!
[ afbeelding ]
Nu al de stad in?quote:Op zaterdag 9 februari 2008 11:28 schreef Sgele het volgende:
[..]
WTFAliens en Terminators?
![]()
Maar goed, ik ga de stad in, terras opzoeken
Fijn weekend allemaal![]()
No worries. Zo koud is het niet meerquote:Op zaterdag 9 februari 2008 10:57 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
hahaha succes, hopen je wel terug te zien hier hoor, en geen bevroren Seventees
Dat is mooi!quote:Op zaterdag 9 februari 2008 12:04 schreef Seventees het volgende:
[..]
No worries. Zo koud is het niet meer
Je weet precies wat ik nodig hebquote:Op zaterdag 9 februari 2008 12:45 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat is mooi!
* Dr.Droxz zet een bakje mango thee neer voor Seven!
Ja uiteindelijk wel! Nog ff vriend gesproken (die was vroeg wakker) en heerlijk tot 2 uur geslapen toen!quote:Op zaterdag 9 februari 2008 15:57 schreef draculettetje het volgende:
en lekker geslapen?
dat deed ik heus niet express en was ook niet de planningquote:Op zaterdag 9 februari 2008 16:05 schreef lynda het volgende:
[..]
Ja uiteindelijk wel! Nog ff vriend gesproken (die was vroeg wakker) en heerlijk tot 2 uur geslapen toen!
Jij was weer te vroeg wakker hoor
enne hoe laat lag je er in dan?quote:Op zaterdag 9 februari 2008 17:21 schreef Crazy-M het volgende:
ik was al om 7:00 wakker. eer ik eruit kwam was het 8:00 om toen te moeten gaan haasten
maar goed, vanavond misschien nog stappen ...
maar zien we wel weer
pff schoot weer totaal niet op dusquote:Op zaterdag 9 februari 2008 16:09 schreef draculettetje het volgende:
[..]
dat deed ik heus niet express en was ook niet de planning
foon ging was werk van vriendje, maar aangezien die niet van defoon wakker wordt was ik alweer klaar wakker!
ik vond ons best grappig, steeds weer omschakelen om hier wat onzinnigs neer te knallen terwijl de msn door bleef draaien! Maar goed, ik hoop dat je dan vrij bent vannacht!quote:Op zaterdag 9 februari 2008 18:11 schreef lynda het volgende:
[..]
pff schoot weer totaal niet op dus![]()
zit nu nog te wachten of ik moet werken of niet vannacht.. liever niet ben helemaal gaar van vannacht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |