ik doe gewoon zon burka op mn hoofdquote:Op maandag 11 februari 2008 10:40 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
LOL
Nee, dat niet
Hier in het pand zit zo'n datacenter waar nogal wat beursgevoelige informatie bij zit... Moet goed beveiligd worden enzo
Succes gegarandeerdquote:Op maandag 11 februari 2008 10:44 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik doe gewoon zon burka op mn hoofd
Aaaaightquote:Op maandag 11 februari 2008 10:46 schreef -Jewcookie- het volgende:
* -Jewcookie- buurt weer eens een keer.
Haai allemaal.Allemaal weer gezellig de uurtjes van de baas aan het verspillen?
('t zijn ook altijd dezelfde he)
hey cookiequote:Op maandag 11 februari 2008 10:46 schreef -Jewcookie- het volgende:
* -Jewcookie- buurt weer eens een keer.
Haai allemaal.Allemaal weer gezellig de uurtjes van de baas aan het verspillen?
('t zijn ook altijd dezelfde he)
quote:
Wat een rare vuilniszakquote:Op maandag 11 februari 2008 10:52 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik betwijfel het...
quote:Op maandag 11 februari 2008 10:58 schreef -Jewcookie- het volgende:
[..]
Daar moet nog een bak omheen.
[ afbeelding ]
mijn god, je kan je net zo goed laten insealenquote:Op maandag 11 februari 2008 10:52 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik betwijfel het...
Handig hoor, zo'n anti-hyperventilatie-burkaquote:Op maandag 11 februari 2008 11:00 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
mijn god, je kan je net zo goed laten insealen
En hij praat ook nogquote:
raar beest ?quote:Op maandag 11 februari 2008 10:59 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]![]()
Doet me weer denken aan die 'raar beest op m'n vuilnisbak'-topics... Gisteren heb ik hem ook al een rotschop gegeven
Lekker warm en droogquote:Op maandag 11 februari 2008 11:00 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
mijn god, je kan je net zo goed laten insealen
Ligt eraan wie nr 300 te pakken heeft tochquote:Op maandag 11 februari 2008 11:03 schreef Sm0keZ het volgende:
WIe gaat het volgende topic maken?
Ik ben er te lui voor vandaag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |